11.1 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

Dos hòmens ferits en un accident de trànsit en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant ha intervingut este matí de dilluns en un aparatós accident de trànsit que ha tingut lloc en la intersecció entre l’avinguda del General Marvà i Benito Pérez Galdós, a on han acabat  ferides dos persones que han sigut trasllades a fins a un hospital. Els ferits són el conductor del cotxe i un vianant, de 70 anys, que ha sigut ferit en caure-li una part d’un fanal després de l’accident.

 

Segons fonts policials els fets han tingut lloc cap a les 11.00 hores, per causes que investiga la unitat d’Atestats de la Policia Local, quan un cotxe que circulava per Benito Pérez Galdós en direcció a la plaça d’Espanya ha impactat contra un altre que anava en sentit de l’avinguda de Salamanca, i posteriorment ha perdut el control i s’ha colpejat contra un fanal. A conseqüència d’este colp, una part del fanal ha caigut i ha pegat en la cama d’un vianant que transitava en eixe moment per esta via.

 

Per tals fets, fins al lloc dels fets s’han traslladat tres patrulles de Policia Local i agents de mobilitat que han hagut de senyalitzar la via i tallar el trànsit per a ajudar en la coordinació de l’emergència.

 

També ha anat fins allí una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), i el seu equip mèdic ha assistit els dos ferits, que han sigut traslladats fins a un hospital. Amb posterioritat han netejat la calçada els operaris i retirat les restes del fanal, i retirat amb una grua els dos vehicles.

Últimes notícies

Dos accidents en la V-21 i el bypass causen 11 km de retencions a València

Dos sinistres en la V-21 i el bypass estan complicant el trànsit este dilluns en l'àrea de València, amb uns 11 quilòmetres de cues. La DGT assenyala 4 km en la V-21 i quasi 7 en el bypass, a més de 6 km en l'A-7 a l'altura de Paterna.

Emergències manté el nivell groc per vent i la preemergència alta per incendis en la Comunitat Valenciana

Emergències manté este dilluns el nivell groc per vent en diverses zones de la Comunitat Valenciana i la preemergència alta per incendis. L'avís delimita les àrees afectades i reforça la vigilància preventiva.

Dilluns amb nuvolositat en augment, pluges febles i ratxes molt fortes en la Comunitat Valenciana

El cel passarà de poc a molt nuvolós a la vesprada, amb ruixats febles a l'interior i nord de Castelló. El vent de l'oest bufarà amb ratxes molt fortes.

L’Audiència jutja al ‘ionqui dels diners’ per tripijocs de contractes a València

L'Audiència de València jutja a Marcos Benavent i a un exgerente de fundació i tres empresaris per presumptes tripijocs en Cultura. La Fiscalia demana presó, multes, decomís i responsabilitat civil.

El Tenerife tanca el cartell de la Copa i UCAM o Baskonia barallaran per ser cap de sèrie

La Llacuna Tenerife segellarà l'octau bitllet després de guanyar 82-89 a Barcelona. El sorteig de quarts serà el dilluns a les 12 h i queda un cap de sèrie per definir entre UCAM i Baskonia.

Guido Rodríguez arriba al València per a sumar després de la pressió de totes les parts

El migcampista argentí va aterrar a Manises per a tancar la seua incorporació fins a final de temporada i va remarcar que ve a sumar des del seu lloc.

Alacant aconseguix 20 graus en una altra jornada de vent amb ratxes de 132 km/h a La Pobla de Benifassà

Les màximes han pujat de forma generalitzada este diumenge en la Comunitat Valenciana. El dia ha estat marcat per ratxes molt fortes de vent que han arribat a 132 km/h a La Pobla de Benifassà.

El Fòrum Jaume I 2038 aplaudix la declaració de 2026 com a Any Jaume I

El Fòrum Jaume I 2038 valora l’Any Jaume I 2026 i s’oferix a col·laborar en els actes del 750 aniversari de la mort del fundador del Regne de València.