Dos hòmens ferits en un accident de trànsit en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant ha intervingut este matí de dilluns en un aparatós accident de trànsit que ha tingut lloc en la intersecció entre l’avinguda del General Marvà i Benito Pérez Galdós, a on han acabat  ferides dos persones que han sigut trasllades a fins a un hospital. Els ferits són el conductor del cotxe i un vianant, de 70 anys, que ha sigut ferit en caure-li una part d’un fanal després de l’accident.

 

Segons fonts policials els fets han tingut lloc cap a les 11.00 hores, per causes que investiga la unitat d’Atestats de la Policia Local, quan un cotxe que circulava per Benito Pérez Galdós en direcció a la plaça d’Espanya ha impactat contra un altre que anava en sentit de l’avinguda de Salamanca, i posteriorment ha perdut el control i s’ha colpejat contra un fanal. A conseqüència d’este colp, una part del fanal ha caigut i ha pegat en la cama d’un vianant que transitava en eixe moment per esta via.

 

Per tals fets, fins al lloc dels fets s’han traslladat tres patrulles de Policia Local i agents de mobilitat que han hagut de senyalitzar la via i tallar el trànsit per a ajudar en la coordinació de l’emergència.

 

També ha anat fins allí una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), i el seu equip mèdic ha assistit els dos ferits, que han sigut traslladats fins a un hospital. Amb posterioritat han netejat la calçada els operaris i retirat les restes del fanal, i retirat amb una grua els dos vehicles.

Últimes notícies

Aemet activa alerta groga per tempestes amb granís a l’interior de Castelló i del nord de València

Aemet ha activat per a este dijous i divendres l’alerta groga per tempestes amb granís i ratxes de vent fortes a l’interior de Castelló i al nord de la província de València, i per calor al litoral sud valencià.

El nou portacontenidors ecològic de JSV reduïx a la mitat el consum entre Alacant i Canàries

JSV ha posat en servici al port d’Alacant el MilaGreen, el seu primer vaixell portacontenidors propi, que reduïx a la mitat el consum de combustible en la ruta de provisió de la península a les illes Canàries. El buc, de 38 milions d’euros, està preparat per a usar metanol verd i connectar-se a la xarxa elèctrica durant les operacions en port.

Consell per a vore l’eclipsi solar: ulleres homologades i sempre posades

El Ministeri de Consum recorda que l’eclipsi solar del 12 d’agost només s’ha de mirar amb ulleres certificades ISO 12312-2:2015, comprades en canals oficials i sense llevar-se-les en cap moment.

La Policia registra el bar on un home ha matat un jove a València

La Policia Nacional ha registrat este dijous el bar de València on un home de 62 anys va matar dimecres un jove de 20 anys amb un objecte metàl·lic. L’home, propietari del local i de nacionalitat colombiana com la víctima, ha sigut traslladat al registre però encara no ha passat a disposició judicial.

Confiscats quasi 700 productes falsificats en parades il·legals d’Oropesa i Peníscola

La Guàrdia Civil ha confiscat prop de 700 articles falsificats venuts en parades ambulants il·legals a Oropesa del Mar i Peníscola, valorats en més de 10.700 euros, i ha denunciat administrativament dues persones.

Tempestes de vesprada a l’interior nord i oratge estable a la costa

L’interior de Castelló pot registrar ruixats i tempestes localment fortes esta vesprada, mentres les temperatures es mantenen estables en tota la Comunitat Valenciana.

Avís groc per tempestes amb granís a l’interior de Castelló i del nord de València este dijous

Aemet ha activat per a la vesprada d’este dijous l’avís groc per fortes tempestes amb granís i ratxes de vent molt fortes a l’interior de Castelló i a l’interior nord de València, amb probabilitat moderada-alta.

Affengruber es mostra il·lusionat amb l’estil de joc del nou tècnic de l’Elx

El central austríac de l’Elx David Affengruber assegura que li agrada l’estil de joc que vol implantar Martín Anselmi i confia en començar LaLiga amb bones sensacions davant el Deportivo.
FILMOTECA D'ESTIU