Dos hòmens ferits en un accident de trànsit en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant ha intervingut este matí de dilluns en un aparatós accident de trànsit que ha tingut lloc en la intersecció entre l’avinguda del General Marvà i Benito Pérez Galdós, a on han acabat  ferides dos persones que han sigut trasllades a fins a un hospital. Els ferits són el conductor del cotxe i un vianant, de 70 anys, que ha sigut ferit en caure-li una part d’un fanal després de l’accident.

 

Segons fonts policials els fets han tingut lloc cap a les 11.00 hores, per causes que investiga la unitat d’Atestats de la Policia Local, quan un cotxe que circulava per Benito Pérez Galdós en direcció a la plaça d’Espanya ha impactat contra un altre que anava en sentit de l’avinguda de Salamanca, i posteriorment ha perdut el control i s’ha colpejat contra un fanal. A conseqüència d’este colp, una part del fanal ha caigut i ha pegat en la cama d’un vianant que transitava en eixe moment per esta via.

 

Per tals fets, fins al lloc dels fets s’han traslladat tres patrulles de Policia Local i agents de mobilitat que han hagut de senyalitzar la via i tallar el trànsit per a ajudar en la coordinació de l’emergència.

 

També ha anat fins allí una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), i el seu equip mèdic ha assistit els dos ferits, que han sigut traslladats fins a un hospital. Amb posterioritat han netejat la calçada els operaris i retirat les restes del fanal, i retirat amb una grua els dos vehicles.

Últimes notícies

Quatre ferits, dos menors, en l’incendi d’una vivenda a Aldaia

Quatre persones han resultat ferides en l’incendi d’un dúplex a Aldaia, entre elles un bebé d’11 mesos i una xiqueta de 3 anys, atesos per inhalació de fum i cremades.

Nit tòrrida a Benidorm amb mínimes de fins a 28,6 graus

La passada matinada s’han registrat nits tòrrides en molts municipis de la Comunitat Valenciana, sobretot d’Alacant, amb una mínima de 28,6 graus a Benidorm, mentre que a València i Castelló les mínimes han sigut tropicals, entre 20 i 25 graus.

Enganya diversos clients amb plaques solars i els estafa més de 7.500 euros

Un comercial duna empresa dinstal·lacions fotovoltaiques ha sigut detingut per estafar més de 7.500 euros a diversos clients, després de cobrar avançaments i derivar els pagaments al seu compte bancari sense fer els treballs.

Sis treballadors, detinguts per furtar paquets tecnològics i revendre’ls en una botiga de València

La Guàrdia Civil ha detingut sis treballadors d’una empresa logística i d’un comerç de València per un presumpte furt continuat de paqueteria amb mòbils i tauletes de gamma alta que, suposadament, es revenien a baixa preu en una botiga.

Temperatures molt altes hui en l’interior i el prelitoral de València i el sud d’Alacant

Hui dimarts l’oratge a la Comunitat Valenciana serà estable, amb cel poc nuvolós o ras i pols en suspensió, però amb temperatures molt altes sobretot en l’interior i prelitoral de València i el sud d’Alacant.

Greus cogides als banderillers Fernando Sánchez i Andrés Revuelta a la Fira de Fogueres d’Alacant

Els banderillers de la quadrilla de Tomás Rufo, Fernando Sánchez i Andrés Revuelta, han sigut cogits pel sisé bou de la quarta de abonament de la Fira de Fogueres d’Alacant, durant el terç de banderilles.

Sis orelles i porta gran a Alacant per a Borja Jiménez, De Miranda i Tomás Rufo

Borja Jiménez, David de Miranda i Tomás Rufo han eixit a muscles a la quarta de la Feria de Hogueras d'Alacant amb sis orelles en una corrida de Victoriano del Río noble però desraçada i amb diversos sustos per als toreros de plata.

Caràcter i talent donen avantatge al València Basket en la final de la Liga Endesa

El València Basket ha guanyat el tercer partit de la final de la Liga Endesa al Palau Blaugrana (80-88) i s’ha posat 2-1 davant el Barça, en una victòria que Pedro Martínez atribuïx al caràcter i al talent del vestidor.