Dos hòmens ferits en un accident de trànsit en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant ha intervingut este matí de dilluns en un aparatós accident de trànsit que ha tingut lloc en la intersecció entre l’avinguda del General Marvà i Benito Pérez Galdós, a on han acabat  ferides dos persones que han sigut trasllades a fins a un hospital. Els ferits són el conductor del cotxe i un vianant, de 70 anys, que ha sigut ferit en caure-li una part d’un fanal després de l’accident.

 

Segons fonts policials els fets han tingut lloc cap a les 11.00 hores, per causes que investiga la unitat d’Atestats de la Policia Local, quan un cotxe que circulava per Benito Pérez Galdós en direcció a la plaça d’Espanya ha impactat contra un altre que anava en sentit de l’avinguda de Salamanca, i posteriorment ha perdut el control i s’ha colpejat contra un fanal. A conseqüència d’este colp, una part del fanal ha caigut i ha pegat en la cama d’un vianant que transitava en eixe moment per esta via.

 

Per tals fets, fins al lloc dels fets s’han traslladat tres patrulles de Policia Local i agents de mobilitat que han hagut de senyalitzar la via i tallar el trànsit per a ajudar en la coordinació de l’emergència.

 

També ha anat fins allí una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), i el seu equip mèdic ha assistit els dos ferits, que han sigut traslladats fins a un hospital. Amb posterioritat han netejat la calçada els operaris i retirat les restes del fanal, i retirat amb una grua els dos vehicles.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant acusa el PP de ser el problema de la vivenda en la Comunitat Valenciana

Diana Morant ha acusat el PP de ser el principal obstacle per a resoldre la vivenda en la Comunitat Valenciana. Ha denunciat canvis en la VPO, el bloqueig de la Llei de Vivenda i ha demanat la dimissió de Luis Barcala.

Morant insistix que Mazón no pot aguantar ni un minut més com a diputat en Les Corts

Diana Morant ha reclamat que Carlos Mazón deixe el seu escó i ha demanat al PP que l'a part de la vida política després de les últimes novetats del cas per la DANA.

Manifestació a València reclama millores laborals i menys burocràcia per al professorat

La marxa ha recorregut el centre de València per a exigir menys burocràcia, baixar ràtios i millores salarials, a més de més plantilla i més valencià. Els sindicats pressionen a la Conselleria amb un calendari de mobilitzacions i una vaga convocada per al 31 de març.

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL i creu que es perd una oportunitat

El consistori ha lamentat que l'AVL mantinga València amb titlla oberta i retrau que no haja publicat l'informe. Anuncia mesures quan ho conega.

Pérez Llorca defén el model fiscal del Consell i subratlla l’alleujament per a rendes baixes i mitjanes

El Consell ha ampliat els llindars de renda per a accedir a deduccions per gastos sanitaris i activitats esportives. La mesura sumarà 300.000 contribuents i elevarà l'estalvi en 2025 fins prop de 100 milions, amb la recaptació autonòmica a l'alça.

L’AVL rebutja la titlla tancada i manté el topònim València

L'Acadèmia Valenciana de la Llengua ha rebutjat el canvi d'accentuació proposat per l'Ajuntament i ratifica València com a nom oficial. L'informe, aprovat per àmplia majoria, s'enviarà a la Generalitat i desactiva la doble denominació Valéncia/València.

Investiguen a un conductor per circular a 223 km/h en l’A-3 a València

La Guàrdia Civil investiga a un home de 61 anys sorprés a 223 km/h en l'A-3, a Venta del Moro. Va superar el límit en 103 km/h i afronta penes penals.

Pluges, pols en suspensió i descens de les màximes en l’últim dia de febrer en la Comunitat Valenciana

Febrer s'acomiada en la Comunitat Valenciana amb pols en suspensió en la mitat sud i pluges febles que s'estenen amb el pas de les hores. Les màximes baixen i el vent rola a nord-est.