Dos hòmens ferits en un accident de trànsit en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant ha intervingut este matí de dilluns en un aparatós accident de trànsit que ha tingut lloc en la intersecció entre l’avinguda del General Marvà i Benito Pérez Galdós, a on han acabat  ferides dos persones que han sigut trasllades a fins a un hospital. Els ferits són el conductor del cotxe i un vianant, de 70 anys, que ha sigut ferit en caure-li una part d’un fanal després de l’accident.

 

Segons fonts policials els fets han tingut lloc cap a les 11.00 hores, per causes que investiga la unitat d’Atestats de la Policia Local, quan un cotxe que circulava per Benito Pérez Galdós en direcció a la plaça d’Espanya ha impactat contra un altre que anava en sentit de l’avinguda de Salamanca, i posteriorment ha perdut el control i s’ha colpejat contra un fanal. A conseqüència d’este colp, una part del fanal ha caigut i ha pegat en la cama d’un vianant que transitava en eixe moment per esta via.

 

Per tals fets, fins al lloc dels fets s’han traslladat tres patrulles de Policia Local i agents de mobilitat que han hagut de senyalitzar la via i tallar el trànsit per a ajudar en la coordinació de l’emergència.

 

També ha anat fins allí una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), i el seu equip mèdic ha assistit els dos ferits, que han sigut traslladats fins a un hospital. Amb posterioritat han netejat la calçada els operaris i retirat les restes del fanal, i retirat amb una grua els dos vehicles.

Últimes notícies

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.

Educació amplia l’oferta d’FP amb 19 nous cicles per al curs 2026-2027

La Conselleria d'Educació autoritza 70 cicles formatius i, després de desactivar 51, incrementa l'oferta de Formació Professional en 19 nous cicles adaptats al teixit productiu valencià.

Catalá obri la porta a comprar la part de la Diputació de l’antic edifici d’Hisenda a València

L'alcaldessa de València, María José Catalá, considera complexa la venda del 60% municipal de l'antic edifici d'Hisenda i es mostra oberta a negociar amb la Diputació la compra del seu 40% i un possible ús compartit de l'immoble.

Els accidents laborals causen 12 morts en la Comunitat Valenciana fins a març

Els accidents laborals provoquen 170 morts a Espanya en el primer trimestre, 12 d'elles en la Comunitat Valenciana, on totes les defuncions es produïxen durant la jornada de treball.

Els ajuntaments activen projectes locals per a 120.000 vivendes de protecció pública

Els ajuntaments poden posar en marxa Projectes Residencials Locals per a promoure fins a 120.000 vivendes de protecció pública en sòls dotacionals i patrimonials hui infrautilitzats.

El Suprem reclama de nou al Parlament Europeu alçar la immunitat de Alvise per assetjament

El Tribunal Suprem sol·licita per tercera vegada al Parlament Europeu el suplicatori per a retirar la immunitat a l'eurodiputat Luis Perez, Alvise, i investigar-li per presumpte assetjament i revelacion de secrets a exmembres del seu partit.

Catalá reclama al Govern una reunió pel Sidi Saler després d’un any sense resposta

L'alcaldessa de València, María José Catalá, manté la seua exigència de reunir-se amb el Ministeri per a la Transició Ecològica per a definir el futur de l'antic hotel Sidi Saler, tancat i abandonat, després de més d'un any sense resposta.