15 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Dos homes detinguts per un tiroteig en el barri de Marítim en València

Dos homes han sigut detinguts per agents de la Policia Nacional després d'un tiroteig en el qual dos persones van resultar ferides. Se'ls considera presumptes autors dels delictes d'homicidi en grau de temptativa i tinença il·lícita d'armes. Els dos arrestat són germans, d'origen espanyol i tenen 36 i 37 anys. El tiroteig va ocórrer en el barri Marítim de València, després d'una forta discussió entre joves de dos famílies en un concert de flamenc. Els dos arrestats van iniciar un tiroteig que va acabar amb una dona i el seu gendre ferits de bala, membres de la família amb la qual estaven discutint.

Els fets van ocórrer la matinada de l'1 de desembre quan els agents, que realitzaven tasques de prevenció van ser requerits per la sala del 091, ja que tenien un avís en el qual s'alertava d'unes detonacions en el districte del Marítim. De seguida, els policies es van dirigir fins al lloc on van vore dos persones amb ferides de bala; una dona i el seu gendre, els dos de la mateixa família. Segons sembla, els autors dels tirs havien fugit del lloc en cotxe. Els agents van esbrinar que les víctimes havien sigut agredides pels integrants d'una altra família del barri, ja que prèviament s'havia produït una discussió entre joves de les dos famílies en un concert de flamenc en un local pròxim.

Els agents van iniciar una investigació i van esbrinar que els sospitosos eren tres germans, d'origen espanyol, pertanyents a la mateixa família. Després de les perquisicions, els agents van detindre el dimarts al migdia a dos dels germans de 36  37 anys, com a presumptes autors dels delictes d'homicidi en grau de temptativa i tinença il·lícita d'armes. Es continuen les investigacions per a esclarir totalment els fets i detindre al tercer implicat. Els arrestats tenen nombrosos antecedents policials, i han passat ja a disposició judicial.

Últimes notícies

L’ex secretari de Presidència nega haver informat a Mazón d’un possible confinament per la DANA

Cayetano García ha negat davant la jutgessa haver informat a Carlos Mazón de la consulta sobre un possible confinament durant la DANA de 2024. La causa ha incorporat un informe de l'Advocacia que va avalar la viabilitat jurídica d'eixa mesura i ha revelat versions contradictòries amb l'entorn de Salomé Pradas.

Vueling programa més de 1,6 milions de seients a Alacant per a l’estiu de 2026

L'aerolínia incrementa un 18% la seua capacitat respecte a 2025 i operarà 16 rutes, nou internacionals, després de basar un avió addicional a Alacant i afegir freqüències.

Pérez Llorca ressalta les dades ‘magnífiques’ del turisme en les tres províncies valencianes

Pérez Llorca ha qualificat de 'magnífics' els resultats turístics de Castelló, València i Alacant en l'últim any. Ha defés una presència 'positiva' en Fitur per a reforçar l'oferta provincial.

Sanitat no detecta reutilització de catèters a l’Hospital del Vinalopó i avisa de mesures

El conseller Marciano Gómez ha assegurat que la inspecció urgent a l'Hospital del Vinalopó no ha trobat proves de reutilització de catèters. Si afloren irregularitats, promet actuar amb 'amb contundència'.

Pérez Llorca defén que l’estatut d’expresidents valencià és molt similar al d’altres regions

Pérez Llorca ha defés que l'estatut per als expresidents valencians és 'molt similar' al d'altres regions i ha acusat a Compromís de buscar titulars. També ha enlletgit que es condicione la reunió del 27 de gener al fet que reclame l'acta de Carlos Mazón.

Dimitix l’alcaldessa de Llocnou de la Corona i manté l’acta

Paqui Llopis ha presentat la seua renúncia per motius personals, familiars i laborals després d'una profunda reflexió. Mantindrà l'acta i les delegacions de Participació i Festes mentres s'ordena el relleu.

Pérez Llorca exigix al Govern aclarir la reducció de velocitat en l’AVE Madrid-Comunitat Valenciana

El president Juanfran Pérez Llorca ha demanat explicacions per la reducció de velocitat en l'AVE Madrid-Comunitat Valenciana després de l'accident de Adamuz. Advertix d'impacte en la seguretat percebuda i possibles efectes en el turisme.

Alliberat un noruec segrestat per la banda sueca Dalen a Alacant: quatre detinguts

La Policia Nacional ha alliberat a Alacant a un ciutadà noruec segrestat per la banda sueca Dalen. Quatre persones han sigut detingudes sense pagament de rescat.