11.2 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Dos homes detinguts per un tiroteig en el barri de Marítim en València

Dos homes han sigut detinguts per agents de la Policia Nacional després d'un tiroteig en el qual dos persones van resultar ferides. Se'ls considera presumptes autors dels delictes d'homicidi en grau de temptativa i tinença il·lícita d'armes. Els dos arrestat són germans, d'origen espanyol i tenen 36 i 37 anys. El tiroteig va ocórrer en el barri Marítim de València, després d'una forta discussió entre joves de dos famílies en un concert de flamenc. Els dos arrestats van iniciar un tiroteig que va acabar amb una dona i el seu gendre ferits de bala, membres de la família amb la qual estaven discutint.

Els fets van ocórrer la matinada de l'1 de desembre quan els agents, que realitzaven tasques de prevenció van ser requerits per la sala del 091, ja que tenien un avís en el qual s'alertava d'unes detonacions en el districte del Marítim. De seguida, els policies es van dirigir fins al lloc on van vore dos persones amb ferides de bala; una dona i el seu gendre, els dos de la mateixa família. Segons sembla, els autors dels tirs havien fugit del lloc en cotxe. Els agents van esbrinar que les víctimes havien sigut agredides pels integrants d'una altra família del barri, ja que prèviament s'havia produït una discussió entre joves de les dos famílies en un concert de flamenc en un local pròxim.

Els agents van iniciar una investigació i van esbrinar que els sospitosos eren tres germans, d'origen espanyol, pertanyents a la mateixa família. Després de les perquisicions, els agents van detindre el dimarts al migdia a dos dels germans de 36  37 anys, com a presumptes autors dels delictes d'homicidi en grau de temptativa i tinença il·lícita d'armes. Es continuen les investigacions per a esclarir totalment els fets i detindre al tercer implicat. Els arrestats tenen nombrosos antecedents policials, i han passat ja a disposició judicial.

Últimes notícies

El Senat fixa per al 10 de febrer la compareixença del president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer

La comissió d'investigació de la dana al Senat ha citat per al 10 de febrer a Miguel Polo, després de reordenar el seu calendari per la suspensió de la sessió anterior.

Rescaten a un escalador polonés atrapat en els penya-segats de Toix a Calp

Un escalador polonés va ser rescatat de matinada en els penya-segats de Toix, a Calp. L'operació va durar més de quatre hores i va estar marcada per pluja i fred.

Una dona de 45 anys ha mort en l’incendi d’una vivenda a Vila-real

Una dona de 45 anys ha mort en l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. Bombers l'han rescatada, però el SAMU ha confirmat el decés

Nou menors detinguts per l’agressió a un jove al costat d’una discoteca d’Alacant

Un adolescent de 15 anys va ser arrestat per la seua implicació en l'agressió a un jove de 16 en Nit de cap d'any, elevant a nou els menors detinguts. Les primeres huit detencions es van practicar el 14 de gener i els arrestats tenen entre 14 i 16 anys.

Vint estreles Michelin se citen en la XXIV Trobada Gastronòmic Alfonso Mira a Aspe

El XXIV Alfonso Mira Experience reunirà cuiners amb 20 estreles Michelin del 21 de febrer a l'11 de març a Aspe, amb jornades temàtiques i aforament limitat.

Mor una dona en l’incendi d’un pis a Vila-real

Una dona de mitjana edat ha mort este divendres després de l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. El foc s'ha iniciat en el saló-menjador i dos dotacions han intervingut.

El Consorci de Museus oferirà 36 exposicions en 2026 amb més de 100 artistes

L'organisme autonòmic va anunciar 36 exposicions per a 2026 amb més de 100 artistes, activitats en les tres províncies i un programa educatiu que aconseguirà a 400 centres.

València contractarà la gestió integral del Jardí del Túria per 35 milions durant cinc anys

València impulsarà un contracte de 35 milions i cinc anys per a la neteja, manteniment i reposició del Jardí del Túria. Inclourà guardaparques i respectarà les funcions del OAM.