10.6 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

Dos homes detinguts per un tiroteig en el barri de Marítim en València

Dos homes han sigut detinguts per agents de la Policia Nacional després d'un tiroteig en el qual dos persones van resultar ferides. Se'ls considera presumptes autors dels delictes d'homicidi en grau de temptativa i tinença il·lícita d'armes. Els dos arrestat són germans, d'origen espanyol i tenen 36 i 37 anys. El tiroteig va ocórrer en el barri Marítim de València, després d'una forta discussió entre joves de dos famílies en un concert de flamenc. Els dos arrestats van iniciar un tiroteig que va acabar amb una dona i el seu gendre ferits de bala, membres de la família amb la qual estaven discutint.

Els fets van ocórrer la matinada de l'1 de desembre quan els agents, que realitzaven tasques de prevenció van ser requerits per la sala del 091, ja que tenien un avís en el qual s'alertava d'unes detonacions en el districte del Marítim. De seguida, els policies es van dirigir fins al lloc on van vore dos persones amb ferides de bala; una dona i el seu gendre, els dos de la mateixa família. Segons sembla, els autors dels tirs havien fugit del lloc en cotxe. Els agents van esbrinar que les víctimes havien sigut agredides pels integrants d'una altra família del barri, ja que prèviament s'havia produït una discussió entre joves de les dos famílies en un concert de flamenc en un local pròxim.

Els agents van iniciar una investigació i van esbrinar que els sospitosos eren tres germans, d'origen espanyol, pertanyents a la mateixa família. Després de les perquisicions, els agents van detindre el dimarts al migdia a dos dels germans de 36  37 anys, com a presumptes autors dels delictes d'homicidi en grau de temptativa i tinença il·lícita d'armes. Es continuen les investigacions per a esclarir totalment els fets i detindre al tercer implicat. Els arrestats tenen nombrosos antecedents policials, i han passat ja a disposició judicial.

Últimes notícies

El Vila-real incorpora a Alfon González i negocia el fitxatge d’Alex Freeman

El club ha tancat l'arribada en cessió de Alfon González per a reforçar la banda esquerra i manté converses pel lateral Alex Freeman. La defensa es reordena davant la baixa de llarga duració de Juan Foyth.

Pradas replica a Bernabé i defén que el 29-O va estar al peu del canó

Salomé Pradas ha respost a Pilar Bernabé després de la seua compareixença al Senat per la DANA. La exconsellera ha defés que el 29-O va estar al peu del canó.

La Diputació de València avança a gener la neteja de platges i incorpora noves rastrilladoras

La Diputació de València ha avançat a gener una campanya que solia començar al març i ha sumat dos rastrilladoras per a treballar en la riba. La mesura respon als temporals i busca mantindre les platges netes i segures tot l'any, amb prioritat en el sud i un calendari fins a octubre.

Pérez Llorca oferix al PSPV tornar a la Mesa de Les Corts i desbloquejar els òrgans estatutaris

Pérez Llorca ha tendit la mà al PSPV perquè torne a la Mesa de Les Corts i al Consell de Radiotelevisió Valenciana i per a renovar els òrgans estatutaris. Després de reunir-se amb els síndics, ha defés recuperar la 'normalitat institucional' i s'ha mostrat disposat a formalitzar una reunió amb Diana Morant.

Veïns de València rebran pautes per a prohibir allotjaments turístics en les seues finques

La federació veïnal llança una campanya per a explicar els canvis en la Llei de Propietat Horitzontal que permeten vetar pisos turístics en els edificis. La iniciativa inclou sessions informatives en barris.

Miramar puja a 22,1° i firma la màxima de la península en una jornada d’ascensos

Pujada generalitzada de les màximes enfront del dilluns en la Comunitat Valenciana. Miramar lidera amb 22,1°; les capitals superen els 20é i Fredes queda en 8,2°.

La fiscalia manté 21 anys per a tres acusats per la presumpta violació per torns a una menor a Novelda

L'acusació pública ha ratificat la seua petició de 21 anys per a cada un dels tres jutjats per la presumpta violació per torns a una menor en Nit de cap d'any de 2018. El juí en l'Audiència d'Alacant ha quedat vist per a sentència.

Una manifestació recorrerà el dissabte Benetússer, Sedaví i Alfafar amb el lema ‘Mazón a presó’

Més de 200 entitats i associacions de víctimes van convocar per al dissabte una marxa amb el lema 'Mazón a presó'. Exigixen que Mazón entregue l'acta i declare davant la jutgessa de la dana.