Dos joves ferits al bolcar el seu cotxe en un accident a la CV-732 entre Pedreguer i Gata

Un cotxe s'ha accidentat este mateix matí deixant dos ferits en la carretera, dos germans de 20 i 25 anys. El cotxe ha lliscat i ha bolcat en l'asfalt de manera aparatosa, degut a la velocitat i la pèrdua del control del vehicle. El sinistre ha ocorregut en la carretera CV-732 entre Pedreguer i Gata de Gorgos, a la Marina Alta. Segons sembla, el cotxe s'ha accidentat tot sol en un tram d'ombra que es trobava molt esvarós per la humitat de tota la matinada. El vehicle, conduït per un dels germans, ha derrapat, a continuació s'ha eixit de la calçada i ha impactat contra el talús de muntanya que està junt al voral i donat l'impacte el vehicle ha bolcat i ha quedat totalment a l'inrevés.

L'accident ha sigut molt aparatós i de seguida s'ha avisat a Emergències que ha desplaçat fins al lloc de l'accident una ambulància del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una altra del Suport Vital Bàsic (SVB) que ha atés allí mateix als joves. Les dos víctimes han resultat ferides, ja que presentaven diversos colps. Si més no, ha sigut més l'espectacularitat de l'accident que les lesions sofrides. Després de ser atesos per un metge d'atenció primària, els dos ferits han sigut traslladats al centre de salut de Pedreguer. La Guàrdia Civil de Trànsit ha realitzat l'atestat de l'accident i ha regulat el trànsit junt als agents de la Policia Local de Pedreguer i Gata.

Un cotxe s'accidenta al caure per un terraplé a l'AP-7 a l'altura de Vinaròs

Aparatós accident este cap de setmana a Vinaròs. Un cotxe s'ha accidentat este passat divendres al caure per un terraplé a una altura de tres metres a Vinaròs, al Baix Maestrat. El sinistre va ocórrer  a la vesprada, quan el vehicle que circulava per l'autopista AP-7 va perdre el control i va caure estrepitosament per un terraplè escarpat, ple de matolls i pedres. El cotxe accidentat va recórrer aproximadament una altura de tres metres, fins a aturar-se en la seua trajectòria totalment destrossat. Es va alertar aleshores a Emergències que s'havia produït un accident amb persones atrapades a dins de l'automòbil. Fins al lloc del sinistre es va mobilitzar una dotació de bombers del Parc del Baix Maestrat per tal d'excarcerar les víctimes, però en arribar van vore que els ocupants havien pogut eixir pel seu propi peu. També es va desplaçar una ambulància que va atendre un dels ferits, que havia resultat ferit lleu. Es desconeixen les causes exactes que van propiciar el descontrol del vehicle.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

35 tapes com a reclam turístic en la Ruta de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 plats i tapes en restaurants d'Alacant i es prolongarà fins al 2 d'abril, amb propostes de mar i horta. La iniciativa busca atraure visitants en vespres de Setmana Santa i reinterpreta receptes tradicionals en clau actual.

Marián Cano ressalta el pes de la indústria de l’esport en l’economia de la Comunitat Valenciana

La consellera Marián Cano ha defés en Forinvest la indústria de l'esport com a sector estratègic en la Comunitat, amb prop del 2% del PIB i 4.700 empreses. Ha subratllat l'estirada del turisme esportiu i el retorn fiscal dels grans esdeveniments.

La infanta Elena presencia la seua primera mascletà després de ser rebuda a l’Ajuntament de València

La infanta Elena ha sigut rebuda a l'Ajuntament de València abans d'assistir a la seua primera mascletà, l'onzena de les Falles 2026, a càrrec de Pirotècnia Tomás. La visita ha coincidit amb la seua participació en Forinvest i ha inclòs reconeixements a les tradicions i a iniciatives socials després de la dana.

Troben mort a un home de 68 anys en un carrer d’Alacant sense signes de violència

Un vianant va alertar al 112 a les 9.17 després de localitzar a un home defallit en La Florida. No hi ha signes aparents de violència i l'autòpsia ho aclarirà.

Trenta-cinc tapes com a reclam en la Ruta gastronòmica de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 tapes i plats en restaurants d'Alacant fins al 2 d'abril, amb receptes tradicionals reinterpretades i producte local.

Intervingudes set reproduccions no autoritzades de Yturralde i Chillida

La Policia de la Generalitat ha intervingut set còpies no autoritzades d'obres de José María Yturralde i Eduardo Chillida a València; el venedor ha sigut investigat. Dos rèpliques ja s'havien venut i les peces queden custodiades en Fira València.

Pedro Martínez demana defensa sòlida per a tindre opcions davant el Reial Madrid

El tècnic del València Basket va subratllar que la defensa i el control del ritme seran determinants davant un rival de gran qualitat. Va negar qualsevol ànim de revenja i va assumir la baixa de Kameron Taylor excepte recuperació quasi total.

Tres anys de presó per intentar introduir droga en la presó de Fontcalent durant una comunicació

L'Audiència d'Alacant va imposar tres anys de presó i una multa de 600 euros a una dona de 52 anys per intentar entrar cocaïna i haixix en Fontcalent durant una visita. La sentència és ferma.