Dos joves ferits al bolcar el seu cotxe en un accident a la CV-732 entre Pedreguer i Gata

Un cotxe s'ha accidentat este mateix matí deixant dos ferits en la carretera, dos germans de 20 i 25 anys. El cotxe ha lliscat i ha bolcat en l'asfalt de manera aparatosa, degut a la velocitat i la pèrdua del control del vehicle. El sinistre ha ocorregut en la carretera CV-732 entre Pedreguer i Gata de Gorgos, a la Marina Alta. Segons sembla, el cotxe s'ha accidentat tot sol en un tram d'ombra que es trobava molt esvarós per la humitat de tota la matinada. El vehicle, conduït per un dels germans, ha derrapat, a continuació s'ha eixit de la calçada i ha impactat contra el talús de muntanya que està junt al voral i donat l'impacte el vehicle ha bolcat i ha quedat totalment a l'inrevés.

L'accident ha sigut molt aparatós i de seguida s'ha avisat a Emergències que ha desplaçat fins al lloc de l'accident una ambulància del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una altra del Suport Vital Bàsic (SVB) que ha atés allí mateix als joves. Les dos víctimes han resultat ferides, ja que presentaven diversos colps. Si més no, ha sigut més l'espectacularitat de l'accident que les lesions sofrides. Després de ser atesos per un metge d'atenció primària, els dos ferits han sigut traslladats al centre de salut de Pedreguer. La Guàrdia Civil de Trànsit ha realitzat l'atestat de l'accident i ha regulat el trànsit junt als agents de la Policia Local de Pedreguer i Gata.

Un cotxe s'accidenta al caure per un terraplé a l'AP-7 a l'altura de Vinaròs

Aparatós accident este cap de setmana a Vinaròs. Un cotxe s'ha accidentat este passat divendres al caure per un terraplé a una altura de tres metres a Vinaròs, al Baix Maestrat. El sinistre va ocórrer  a la vesprada, quan el vehicle que circulava per l'autopista AP-7 va perdre el control i va caure estrepitosament per un terraplè escarpat, ple de matolls i pedres. El cotxe accidentat va recórrer aproximadament una altura de tres metres, fins a aturar-se en la seua trajectòria totalment destrossat. Es va alertar aleshores a Emergències que s'havia produït un accident amb persones atrapades a dins de l'automòbil. Fins al lloc del sinistre es va mobilitzar una dotació de bombers del Parc del Baix Maestrat per tal d'excarcerar les víctimes, però en arribar van vore que els ocupants havien pogut eixir pel seu propi peu. També es va desplaçar una ambulància que va atendre un dels ferits, que havia resultat ferit lleu. Es desconeixen les causes exactes que van propiciar el descontrol del vehicle.

Anuncios

Últimes notícies

Les màximes superen els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes han sobrepassat els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana, amb pics pròxims als 28 graus i tempestes menys intenses en el nord de Castelló.

Una acusació demana un acarament entre Pradas i Suárez pel retard del Es-Alert en la DANA

Una acusació particular sol·licita un acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez per a esclarir per què es va retardar més d'una hora l'enviament del missatge És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024.

Educació rebaixa els servicis mínims en 2n de Batxillerat i manté només l’avaluació final

Educació proposa uns servicis mínims més flexibles en la vaga del professorat de 2n de Batxillerat, limitats a l'avaluació final, però els sindicats rebutgen l'oferta i anuncien que la impugnaran.

El Govern aprova la licitació del corredor d’autobús Madrid-València, tercer eix del nou mapa concessional

El Govern dona llum verda a la licitació del corredor Madrid-València, que unifica tres concessions d'autobús en 22 rutes, amb 275 parades i previsió de més de mig milió de viatgers anuals des de 2025.

Continua la retirada de pins secs en Serra Gelada i els treballs s’amplien a Benidorm

Medi Ambient manté la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia la intervenció al terme municipal de Benidorm, amb tales, desbrossaments i mesures preventives enfront d'incendis i riscos per a la població.

La Universitat d’Alacant i la de Machala impulsen un ecosistema d’emprenedoria i innovació a l’Equador

La Universitat d'Alacant i la Universitat Tècnica de Machala han firmat un conveni per a crear un ecosistema d'emprenedoria i innovació a la província equatoriana de l'Or, basat en el model de quàdruple hèlice.

Medi Ambient retira pins secs en Serra Gelada i amplia els treballs a Benidorm

Medi Ambient continua la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia les actuacions al terme municipal de Benidorm per a reduir el risc d'incendis i millorar l'estat de la muntanya.

Cinema Jove homenatja a Greta Gerwig pel seu impacte en el paper de la dona a Hollywood

La 41 edició de Cinema Jove dedicarà un cicle a Greta Gerwig, repassant la seua evolució del cinema independent als grans èxits de taquilla i la seua mirada feminista a Hollywood.