Dos persones detingudes per explotació laboral en Castelló de la Plana

Ejemplo de shortcode con estilo
  La Policia Nacional ha detingut en Castelló de la Plana a dos germans, de 34 i 39 anys, com a presumptes autors d’un delicte contra els drets dels ciutadans estrangers i un altre contra els drets dels treballadors, per tindre treballant en restaurant i un saló de te, a personal sense contracte de treball […]

 

La Policia Nacional ha detingut en Castelló de la Plana a dos germans, de 34 i 39 anys, com a presumptes autors d’un delicte contra els drets dels ciutadans estrangers i un altre contra els drets dels treballadors, per tindre treballant en restaurant i un saló de te, a personal sense contracte de treball i que no estava donat d’alta en la Seguretat Social. 

 

Els agents destinats en Castelló de la Plana van tindre informació sobre la possible situació d’explotació en la que podrien trobar-se uns treballadors estrangers en la localitat de Benicarló, en el Baix Maestrat (Castelló).

 

Amb la investigació en marxa, els policies van saber que en concret havien tingut a tres treballadors en un restaurant i un saló de te, treballant de manera irregular, sense contracte, ni alta en la Seguretat Social, amb jornades de 60 hores a la setmana, per salaris de 700 euros, amb la promesa d’un contracte, amb el que iniciar els tràmits per a conseguir regularitzar la seua situació.

 

Un dels treballadors va signar amb l’empresa, després de sis mesos de treball irregular, un contracte de treball, en el que cobraria més de 1.300 euros i treballaria un màxim de 40 hores a la setmana. Però, mai es va complir, ja que va continuar treballant les més de 60 hores per 700 euros. Finalment, els germans, responsables dels treballadors, van ser detinguts com a presumptes autors d’un delicte contra els drets dels ciutadans estrangers i un altre contra els drets dels treballadors.

Últimes notícies

Valencia Basket remunta davant del Fenerbahçe en una victòria clau

Valencia Basket ha guanyat el Fenerbahçe després de deixar escapar 16 punts d’avantatge. Xavi Albert ha destacat el valor del triomf i la capacitat de l’equip per a reaccionar.

El Villarreal goleja el Manacor i avança en la Copa del Rei

El Villarreal ha guanyat 0-5 el CE Manacor a Na Capellera i s’ha classificat per a la següent ronda de la Copa del Rei Mapfre.

El Valencia Basket supera al Fenerbahce amb un final decisiu

El Valencia Basket ha guanyat 86-78 el Fenerbahce en la huitena jornada de l’Eurolliga, després de resistir la remuntada visitant. TJ Shorts i Armori Brooks han liderat la reacció final.

El Elche remunta davant el Pinatar i avança en la Copa del Rei

El conjunt il·licità ha guanyat 1-3 la UD Pinatar a Lo Pagán, després de començar perdent, en la primera ronda de la Copa del Rei Mapfre.

La vacuna del meningococ B s’incorpora als 12 anys a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana incorpora una dosi contra el meningococ B als 12 anys i amplia la vacunació del VPH i del VRS.

Vox expulsa Juanma Badenas i Cecilia Herrero de la formació

El Comité de Garantías de Vox ha expulsat Juanma Badenas i Cecilia Herrero. El seu pas al grup de no adscrits figura en l’orde del ple municipal de divendres.

El Centre del Carme dedica a Halloween una visita a l’obra de Segrelles

El Centre del Carme ha organitzat per al 28 d’octubre una visita guiada sobre el terror en l’obra de José Segrelles. L’exposició es podrà vore fins a gener de 2027.

Alicante Smartphone Film Festival repartirà 2.000 euros en premis al novembre

El festival celebrarà la cinquena edició del 16 al 21 de novembre a Alacant, amb projeccions, tallers i més de 200 curtmetratges rebuts.