Dos persones ferides, una amb cornada, en els ‘bous al carrer’ de Vila-real

 

Dos persones han resultat ferides, una d’ella amb una cornada en el costat, en els festejos taurins que celebra la localitat de Vila-real, a la comarca de la Plana Baixa, amb motiu de les festes de la Mare de Deu de Gràcia. Segons han informat fonts municipals, durant “el bou per la vila” celebrat la vesprada del passat dissabte 1 d’agost van resultar ferides dos persones, una de les quals va sofrir una cornada.                 

  

Es tracta d’un veí de la localitat de Betxí, que presentava una banyada en el costat dret, i que ha estat traslladat a l’hospital de la Plana.              

  

L’altre ferit és un veí de Vila-real de 72 anys, que presentava un fort cop en la cuixa esquerra i un possible trencament de fèmur, i que ha estat traslladat al mateix centre hospitalari.          

 

Altres agafades taurines fa unes setmanes

 

Fa unes setmanes varen succeir les últimes agafades taurines a la Comunitat on un home de 60 anys va ser hospitalitzat després de rebre una cornada durant els bous celebrats a la població de Nàquera, a la comarca de Camp de Túria. La cornada es va produir en la solta de vaques i bou de la ramaderia de Pedro Peris. Una de les vaques es va colar entre les barres d’una barrera i va cornejar a l’aficionat en la cuixaVa ser assistit i evacuat per personal sanitari de l’Hospital Arnau de Vilanova, situat a València.

 

També un home d’uns 45 anys va ser ingressat a l’UVI d’un hospital de Saragossa després que tinguera una agafada taurina en els ‘bous al carrer’ celebrats a Ademús, la mateixa setmana que a Nàquera. El bou va agafar a este estiuejant a les 00:30 hores només va eixir, el ferit va entropessar amb un dels ferros quan el bou el va pillar. Degut a la caiguda se li va produir un coàgul en el cervell.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pugen les temperatures en la Comunitat Valenciana amb possibles ruixats tempestuosos a l’interior nord

El temps en la Comunitat Valenciana es presenta amb cels poc nuvolosos, temperatures en lleuger ascens i algun ruixat amb tempesta a la vesprada a l'interior nord, a més de bancs de boira costaners a primeres hores.

Un estudi urgix a gestionar el paisatge per a frenar l’expansió d’espècies invasores

Una investigació del campus de Gandia de la UPV vincula l'abandó agrícola i la proliferació de plantes invasores amb l'expansió del bec de corall senegalés, una au exòtica que altera les comunitats d'aus natives.

Troben un catxalot mort i en avançat estat de descomposició en una platja d’Oliva

Un catxalot ha aparegut mort a la platja de Pau Pi, a Oliva, en avançat estat de descomposició, la qual cosa ha activat un ampli dispositiu per a la seua retirada segura.

Les màximes s’acosten als 30 graus en la Comunitat Valenciana amb 29,2 a Xàtiva

Les màximes d'este dissabte han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva i ascensos generalitzats en les capitals de província.

Les màximes en la Comunitat Valenciana es queden a les portes dels 30 graus amb 29,2 a Xàtiva

Les temperatures màximes han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva, en una jornada poc nuvolosa i de lleuger ascens tèrmic.

La XI Mostra Parcs Naturals impulsa el producte local i sostenible a Castelló de la Plana

La XI Mostra de la marca Parcs Naturals reunix a Castelló de la Plana a una vintena d'empreses certificades per a promocionar productes locals i sostenibles i reforçar l'economia rural vinculada als parcs naturals de la Comunitat Valenciana.

Camarero destaca el compromís social de Tyrius i el seu defensa dels drets en la Comunitat

Susana Camarero ressalta la labor de l'associació Tyrius en la Comunitat Valenciana, amb més de 50 anys de trajectòria, més de 100.000 afiliades i presència en més de 220 municipis.

Dansa València tanca la seua edició amb una reflexió sobre el temps i el llegat de Mal Pèl

Dansa València conclou amb la peça de Mal Pèl inspirada en John Berger i una jornada final que explora el temps, el llegat i la identitat amb propostes en diversos teatres i espais públics.