Dos persones ferides, una amb cornada, en els ‘bous al carrer’ de Vila-real

 

Dos persones han resultat ferides, una d’ella amb una cornada en el costat, en els festejos taurins que celebra la localitat de Vila-real, a la comarca de la Plana Baixa, amb motiu de les festes de la Mare de Deu de Gràcia. Segons han informat fonts municipals, durant «el bou per la vila» celebrat la vesprada del passat dissabte 1 d’agost van resultar ferides dos persones, una de les quals va sofrir una cornada.                 

  

Es tracta d’un veí de la localitat de Betxí, que presentava una banyada en el costat dret, i que ha estat traslladat a l’hospital de la Plana.              

  

L’altre ferit és un veí de Vila-real de 72 anys, que presentava un fort cop en la cuixa esquerra i un possible trencament de fèmur, i que ha estat traslladat al mateix centre hospitalari.          

 

Altres agafades taurines fa unes setmanes

 

Fa unes setmanes varen succeir les últimes agafades taurines a la Comunitat on un home de 60 anys va ser hospitalitzat després de rebre una cornada durant els bous celebrats a la població de Nàquera, a la comarca de Camp de Túria. La cornada es va produir en la solta de vaques i bou de la ramaderia de Pedro Peris. Una de les vaques es va colar entre les barres d’una barrera i va cornejar a l’aficionat en la cuixaVa ser assistit i evacuat per personal sanitari de l’Hospital Arnau de Vilanova, situat a València.

 

També un home d’uns 45 anys va ser ingressat a l’UVI d’un hospital de Saragossa després que tinguera una agafada taurina en els ‘bous al carrer’ celebrats a Ademús, la mateixa setmana que a Nàquera. El bou va agafar a este estiuejant a les 00:30 hores només va eixir, el ferit va entropessar amb un dels ferros quan el bou el va pillar. Degut a la caiguda se li va produir un coàgul en el cervell.

Últimes notícies

Una directora de centre de dia conta com va decidir evacuar 35 majors abans de la dana

La responsable del centre de dia Lloc del Major de Picanya ha explicat a la jutgessa de Catarroja que va tancar per decisió pròpia i va avisar les famílies per a arreplegar 35 residents hores abans que la riada arrasara l’edifici.

Quatre detinguts per una sèrie d’atracaments violents en gasolineres d’Alacant i Múrcia

Quatre hòmens d’entre 28 i 38 anys han sigut detinguts per dos robatoris amb violència consumats i un tercer en grau de temptativa en gasolineres de Biar, Villena i Yecla.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 38 graus este dissabte a l’interior sud de València

Aemet ha activat per a este dissabte a la vesprada l’avís groc per calor a l’interior sud de València, on s’esperen fins a 38 graus, i en altres zones de la província per màximes de 36 graus.

Detenen a Alacant un jove per apunyalar un home en un autobús de Palma

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un dels dos joves que presumptament van apunyalar un home després d’una discussió per la música en un autobús de Palma. La víctima va patir ferides greus i continua oberta la cerca del segon implicat.

Un detingut a Almassora per estafar més de 20.000 euros en la venda de vehicles industrials

La Guàrdia Civil ha detingut a Almassora un treballador d’una empresa de compravenda de vehicles industrials acusat d’estafar huit clients i defraudar més de 20.000 euros. L’home presumptament alterava la documentació i desviava els pagaments a comptes bancaris sota el seu control.

Guido Rodríguez continuarà al València fins 2028 amb una temporada opcional

El migcampista argentí Guido Rodríguez ha signat un nou contracte amb el València fins juny de 2028, amb una temporada addicional opcional, després de mitja campanya al club.

Juny tanca amb un 87% d’ocupació hotelera a la Comunitat Valenciana i Benidorm supera el 90%

Els hotels de la Comunitat Valenciana han tancat juny amb un 87,1% d’ocupació, mig punt més que fa un any, amb Benidorm per damunt del 90% i un fort creixement a Castelló.

Nala, la gossa bombera d’Alacant que busca supervivents al terratrémol de Veneçuela

Nala, una gossa de la Unitat Canina dels bombers d’Alacant, ha viatjat quasi 40 hores fins a Veneçuela amb l’ONG GEA per buscar supervivents i repartir ajuda humanitària després del doble terratrémol.