17.7 C
València
Divendres, 5 desembre, 2025

Dos persones ferides, una amb cornada, en els ‘bous al carrer’ de Vila-real

 

Dos persones han resultat ferides, una d’ella amb una cornada en el costat, en els festejos taurins que celebra la localitat de Vila-real, a la comarca de la Plana Baixa, amb motiu de les festes de la Mare de Deu de Gràcia. Segons han informat fonts municipals, durant “el bou per la vila” celebrat la vesprada del passat dissabte 1 d’agost van resultar ferides dos persones, una de les quals va sofrir una cornada.                 

  

Es tracta d’un veí de la localitat de Betxí, que presentava una banyada en el costat dret, i que ha estat traslladat a l’hospital de la Plana.              

  

L’altre ferit és un veí de Vila-real de 72 anys, que presentava un fort cop en la cuixa esquerra i un possible trencament de fèmur, i que ha estat traslladat al mateix centre hospitalari.          

 

Altres agafades taurines fa unes setmanes

 

Fa unes setmanes varen succeir les últimes agafades taurines a la Comunitat on un home de 60 anys va ser hospitalitzat després de rebre una cornada durant els bous celebrats a la població de Nàquera, a la comarca de Camp de Túria. La cornada es va produir en la solta de vaques i bou de la ramaderia de Pedro Peris. Una de les vaques es va colar entre les barres d’una barrera i va cornejar a l’aficionat en la cuixaVa ser assistit i evacuat per personal sanitari de l’Hospital Arnau de Vilanova, situat a València.

 

També un home d’uns 45 anys va ser ingressat a l’UVI d’un hospital de Saragossa després que tinguera una agafada taurina en els ‘bous al carrer’ celebrats a Ademús, la mateixa setmana que a Nàquera. El bou va agafar a este estiuejant a les 00:30 hores només va eixir, el ferit va entropessar amb un dels ferros quan el bou el va pillar. Degut a la caiguda se li va produir un coàgul en el cervell.

Últimes notícies

Pérez Llorca urgix al seu Consell a fer un salt qualitatiu en la postdana i en vivenda

El president ha demanat més coordinació per a accelerar la reconstrucció després de la DANA i reforçar la política de vivenda, amb rendició de comptes i focus en resultats. El nou Consell va arrancar amb la presa de possessió d'onze consellers, tres amb rang de vicepresidència.

Catalá ha demanat al PSOE condemnar les ordes de silenci a víctimes i assumir responsabilitats

L'alcaldessa de València ha demanat al PSOE una condemna explícita als qui van manar callar a dones víctimes i que assumisca responsabilitats. Ha vinculat la seua demanda a les denúncies per assetjament contra Paco Salazar i a la coherència en igualtat.

Quatre detinguts per estafa de bons d’estètica de 46.000 euros a Elx

La Policia Nacional ha detingut a Elx a quatre persones per vendre bons de tractaments que no es van prestar. El frau suma quasi 46.000 euros i hi ha 358 afectats.

Catalá veu al nou Consell molt preparat i demana càrrecs solvents

Catalá ha qualificat al nou Consell de molt preparat i ha demanat perfils tècnics al capdavant de l'administració, amb menys soroll i més treball. Mompó ha urgit a recuperar el ritme i ha garantit suport als municipis afectats per la dana.

Els nous consellers juren el seu càrrec davant Pérez Llorca en el Palau de la Generalitat

Els onze membres del Consell han pres possessió en el Saló de Corts, amb sis juraments en valencià i cinc en castellà, en un acte presidit per Juanfran Pérez Llorca. La cerimònia ha formalitzat la remodelació i el repartiment de competències per a l'any i mig restant de legislatura.

El comissionat de la DANA del Consell donarà tots els passos per a reprendre el diàleg amb el Govern

Raúl Mèrida ha assegurat que el Consell donarà tots els passos per a acordar amb el Govern central i representar a les víctimes de la DANA. L'objectiu, ha dit, és recuperar qualitat de vida i seguretat en els municipis afectats.

Detingut a Vilamarxant un home amb quatre ordes d’ingrés a la presó després d’intentar fugir per la casa d’un veí

La Guàrdia Civil ha detingut a Vilamarxant a un home amb quatre requisitòries de detenció i ingrés a la presó. L'arrestat va intentar escapar per la vivenda d'un veí, però la fugida va ser frustrada.

Quatre detinguts a Oropesa després de desmantellar un punt de venda de droga

La Guàrdia Civil ha desmantellat un punt de venda de droga a Orpesa després de registrar una vivenda. Hi ha quatre detinguts i una quinta persona investigada.