Dos persones ferides, una amb cornada, en els ‘bous al carrer’ de Vila-real

 

Dos persones han resultat ferides, una d’ella amb una cornada en el costat, en els festejos taurins que celebra la localitat de Vila-real, a la comarca de la Plana Baixa, amb motiu de les festes de la Mare de Deu de Gràcia. Segons han informat fonts municipals, durant «el bou per la vila» celebrat la vesprada del passat dissabte 1 d’agost van resultar ferides dos persones, una de les quals va sofrir una cornada.                 

  

Es tracta d’un veí de la localitat de Betxí, que presentava una banyada en el costat dret, i que ha estat traslladat a l’hospital de la Plana.              

  

L’altre ferit és un veí de Vila-real de 72 anys, que presentava un fort cop en la cuixa esquerra i un possible trencament de fèmur, i que ha estat traslladat al mateix centre hospitalari.          

 

Altres agafades taurines fa unes setmanes

 

Fa unes setmanes varen succeir les últimes agafades taurines a la Comunitat on un home de 60 anys va ser hospitalitzat després de rebre una cornada durant els bous celebrats a la població de Nàquera, a la comarca de Camp de Túria. La cornada es va produir en la solta de vaques i bou de la ramaderia de Pedro Peris. Una de les vaques es va colar entre les barres d’una barrera i va cornejar a l’aficionat en la cuixaVa ser assistit i evacuat per personal sanitari de l’Hospital Arnau de Vilanova, situat a València.

 

També un home d’uns 45 anys va ser ingressat a l’UVI d’un hospital de Saragossa després que tinguera una agafada taurina en els ‘bous al carrer’ celebrats a Ademús, la mateixa setmana que a Nàquera. El bou va agafar a este estiuejant a les 00:30 hores només va eixir, el ferit va entropessar amb un dels ferros quan el bou el va pillar. Degut a la caiguda se li va produir un coàgul en el cervell.

Últimes notícies

València tramita 5.465 llicències per a noves vivendes en només tres anys

L’Ajuntament de València ha concedit 5.465 llicències per a vivendes de nova planta en tres anys, un 58 % més que abans, i quasi quintuplica les autoritzades en el mateix període de 2023.

Aemet activa avís groc per fins a 38 °C a l’interior sud de València dilluns de vesprada

Aemet ha activat per a dilluns un avís groc a l’interior de València per temperatures de fins a 38 graus entre les 13 i les 21 hores.

Els avals de l’IVF per a comprar vivenda en la Comunitat es doblen fins als 60 milions

L’IVF ha ampliat fins als 60 milions d’euros el programa de garanties per a la compra de la primera vivenda en la Comunitat Valenciana després d’esgotar en sis mesos els 30 milions inicials.

Metrovalencia guanya més de huit milions de viatges en juny i consolida la recuperació

Metrovalencia ha registrat en juny 8.152.077 desplaçaments, un 8,12 % més que en 2025, quan part de la xarxa estava tallada per la DANA. En conjunt, FGV ha sumat més de 10 milions de viatges entre Metrovalencia i TRAM d’Alacant.

Els avals de l’IVF per a comprar vivenda es doblen fins als 60 milions a la Comunitat Valenciana

L’Institut Valencià de Finances ha duplicat fins als 60 milions la dotació del Programa de Garanties per a la compra de vivenda, després d’esgotar en sis mesos els 30 milions inicials. La mesura permetrà continuar atenent sobretot joves que busquen finançament quasi total per a la seua primera vivenda.

Els avals de l’IVF per a comprar vivenda es doblen fins als 60 milions a la Comunitat

L’IVF ha duplicat fins als 60 milions d’euros la dotació del Programa de Garanties per a la compra de vivenda, després d’esgotar en sis mesos els primers 30 milions i aprovar més de 1.400 avals en 2026.

El PSPV portarà al Suprem els nous missatges entre Mazón i Catalá per reforçar la querella

El PSPV-PSOE ha anunciat que sumarà als escrits presentats davant el Tribunal Suprem els nous missatges entre Carlos Mazón i María José Catalá per reforçar la querella per fals testimoni. Els socialistes consideren que les converses desmunten la versió que Mazón va donar al Congrés sobre quan va saber que hi havia víctimes mortals.

Guido Rodríguez vol acomiadar Mestalla ‘com es mereix’ en la seua última temporada

Guido Rodríguez ha remarcat que el vestidor i l’afició han d’estar ‘més units que mai’ per a acomiadar Mestalla com es mereix abans del trasllat al Nou Mestalla, i ha explicat per què ha decidit continuar al València fins a 2028.