Dos persones ferides, una amb cornada, en els ‘bous al carrer’ de Vila-real

 

Dos persones han resultat ferides, una d’ella amb una cornada en el costat, en els festejos taurins que celebra la localitat de Vila-real, a la comarca de la Plana Baixa, amb motiu de les festes de la Mare de Deu de Gràcia. Segons han informat fonts municipals, durant “el bou per la vila” celebrat la vesprada del passat dissabte 1 d’agost van resultar ferides dos persones, una de les quals va sofrir una cornada.                 

  

Es tracta d’un veí de la localitat de Betxí, que presentava una banyada en el costat dret, i que ha estat traslladat a l’hospital de la Plana.              

  

L’altre ferit és un veí de Vila-real de 72 anys, que presentava un fort cop en la cuixa esquerra i un possible trencament de fèmur, i que ha estat traslladat al mateix centre hospitalari.          

 

Altres agafades taurines fa unes setmanes

 

Fa unes setmanes varen succeir les últimes agafades taurines a la Comunitat on un home de 60 anys va ser hospitalitzat després de rebre una cornada durant els bous celebrats a la població de Nàquera, a la comarca de Camp de Túria. La cornada es va produir en la solta de vaques i bou de la ramaderia de Pedro Peris. Una de les vaques es va colar entre les barres d’una barrera i va cornejar a l’aficionat en la cuixaVa ser assistit i evacuat per personal sanitari de l’Hospital Arnau de Vilanova, situat a València.

 

També un home d’uns 45 anys va ser ingressat a l’UVI d’un hospital de Saragossa després que tinguera una agafada taurina en els ‘bous al carrer’ celebrats a Ademús, la mateixa setmana que a Nàquera. El bou va agafar a este estiuejant a les 00:30 hores només va eixir, el ferit va entropessar amb un dels ferros quan el bou el va pillar. Degut a la caiguda se li va produir un coàgul en el cervell.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.

WOW 29 ja supera les 12.000 entrades i vol fer història de les MMA a València

WOW 29 supera les 12.000 entrades al Roig Arena i aspira a convertir-se en l’esdeveniment de MMA més gran celebrat a Espanya.

Unai Núñez serà baixa en el Valencia CF per al partit contra l’Elx

Unai Núñez no arriba al duel entre l’Elx i el Valencia CF per unes molèsties del últim partit i es confirma com a baixa per a dissabte.