Dos persones ferides en un incendi d’una casa en Alacant

 

Els bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament d’Alacant (SPEIS), s’han desplaçat este matí de dimarts a apagar un incendi en una casa que s’ha originat en un quint pis situat en el carrer del Pare Mariana, núm. 40, a on dos persones han acabat ferides per inhalació de fum. Una d’elles ha necessitat ser atesa pels efectius sanitaris i ha sigut traslladada a un hospital.

 

El SPEIS ha sigut avisat cap a les 11.30 hores de l’incendi, i ràpidament s’han desplaçat tres dotacions i dotze efectius, junt a tres patrulles i agents de mobilitat de la Policia Local, que han tallat els accessos, i han abalisat la zona per a evitar el seu pas, coordinant l’emergència.

 

Els bombers han entrat a la casa, que es trobava buida per a començar l’extinció, i a la seua arribada han comprovat que la inquilina estava fora de l’edifici, i després d’intentar apagar l’incendi, ha acabat ferida cremant-se part del pèl. A demés la veïna del pis superior, ha sigut atesa pels sanitaris per inhalació de fum, ja que ha acabat intoxicada, pel que ha sigut traslladada a un hospital.

 

El focus del foc ha sigut localitzat en una de les habitacions i ha començat en el bany annex per un aparell elèctric. Els bombers han controlat el foc amb celeritat i han evitat que es cremara tota la casa. Posteriorment, han ventilat la vivenda. La intervenció del SPEIS ha durat més d’una hora i l’habitació i el bany han quedat totalment afectades, i la resta de l’habitatge per fum.

Últimes notícies

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.

Un bomber critica que en la dana no s’activara a tota la plantilla i solo es demanaren voluntaris

Un bomber de la Unitat de Xàtiva va declarar com a testimoni que, durant la dana en la qual van morir 230 persones, s'hauria d'haver activat a tota la plantilla i no sols haver demanat voluntaris.

L’equip de govern d’Alacant resta importància a la citació de Barcala en Les Corts per les vivendes de la Platja de Sant Joan

L'equip de govern d'Alacant assegura no estar preocupat per la citació de l'alcalde Luis Barcala en la comissió de Les Corts sobre les adjudicacions de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan, mentres l'oposició exigix explicacions i transparència.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón perda el seu aforament

Més de 200 entitats socials, sindicals i cíviques convoquen una nova marxa a València per a reclamar que Carlos Mazón perda el seu aforament i denunciar la falta de canvis després de la dana.

Condemnat a més de dos anys de presó un policia que va fingir el robatori de la seua moto per a cobrar l’assegurança

L'Audiència Provincial de València imposa dos anys i un mes de presó a un agent que va fingir el robatori de la seua motocicleta per a cobrar més de 13.200 euros del segur, encara que la pena queda suspesa.

El Govern central confirma que seguix avant la nova Comandància de la Guàrdia Civil a Alacant

La delegada del Govern assegura que la nova Comandància de la Guàrdia Civil d'Alacant continuarà la seua tramitació en figurar en el Pla d'Infraestructures Estratègiques i comptar ja amb terrenys.

El PSPV suspén la seua reunió amb Mompó després del pacte pressupostari entre PP i Vox

El PSPV de la Diputació de València cancel·la la reunió amb Vicent Mompó en considerar que el pacte pressupostari entre PP i Vox compromet els comptes provincials i exigix explicacions per la gestió de la dana en lHorta.

El Congrés cita a María José Catalá i Virginia Barcones per la riuada de la dana

La comissió de la dana en el Congrés interrogarà el 15 de juny a l'alcaldessa de València, María José Catalá, i a la responsable de Protecció Civil, Virginia Barcones, per la riuada del 29 d'octubre de 2024.