Dos persones ferides en un incendi d’una casa en Alacant

 

Els bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament d’Alacant (SPEIS), s’han desplaçat este matí de dimarts a apagar un incendi en una casa que s’ha originat en un quint pis situat en el carrer del Pare Mariana, núm. 40, a on dos persones han acabat ferides per inhalació de fum. Una d’elles ha necessitat ser atesa pels efectius sanitaris i ha sigut traslladada a un hospital.

 

El SPEIS ha sigut avisat cap a les 11.30 hores de l’incendi, i ràpidament s’han desplaçat tres dotacions i dotze efectius, junt a tres patrulles i agents de mobilitat de la Policia Local, que han tallat els accessos, i han abalisat la zona per a evitar el seu pas, coordinant l’emergència.

 

Els bombers han entrat a la casa, que es trobava buida per a començar l’extinció, i a la seua arribada han comprovat que la inquilina estava fora de l’edifici, i després d’intentar apagar l’incendi, ha acabat ferida cremant-se part del pèl. A demés la veïna del pis superior, ha sigut atesa pels sanitaris per inhalació de fum, ja que ha acabat intoxicada, pel que ha sigut traslladada a un hospital.

 

El focus del foc ha sigut localitzat en una de les habitacions i ha començat en el bany annex per un aparell elèctric. Els bombers han controlat el foc amb celeritat i han evitat que es cremara tota la casa. Posteriorment, han ventilat la vivenda. La intervenció del SPEIS ha durat més d’una hora i l’habitació i el bany han quedat totalment afectades, i la resta de l’habitatge per fum.

Últimes notícies

Policia i Guàrdia Civil reforcen amb les autonomies la seguretat als museus per l’onada de robatoris

Policia Nacional i Guàrdia Civil han compartit amb les comunitats autònomes informació clau per reforçar la seguretat als museus després de tres robatoris recents, un d’ells al Museu de Villena. La Generalitat critica que el Ministeri de Cultura no haja presentat encara un pla de treball concret.

Desmantellen a Figueres un gran arsenal d’armes amb enviaments des de la Comunitat Valenciana

La Policia Nacional ha intervingut 644 armes en un traster de Figueres que funcionava com a taller clandestí, amb enviaments continuats des de la Comunitat Valenciana. L’operació, encara oberta, ha acabat de moment amb set detinguts i la confiscació de prop de 400 armes detonadores i milers de cartutxos.

Capturats més de 5.300 porcs senglars en el pla de xoc contra la sobrepoblació

El pla de xoc de la Generalitat contra la sobrepoblació de porcs senglars ha permés capturar 5.337 exemplars a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència a la província de València. El dispositiu combina batudes amb caçadors, gàbies de trampeig i ajudes econòmiques als participants.

Un estudi situa les primeres vinyes de la península fa 3.000 anys al Mediterrani oriental

Una investigació internacional liderada per la Universitat de València conclou que les primeres vides cultivades de la península ibèrica arribaren fa uns 3.000 anys del Mediterrani oriental i que el seu llinatge encara és present en varietats actuals com la passa valenciana.

Mor als 81 anys Artur Heras, referent de l’art contemporani valencià

L’artista Artur Heras, figura clau del nou realisme i el pop art valencià, ha mort als 81 anys. Xàtiva iniciarà els tràmits per a nomenar-lo fill predilecte.

Levante i Elx disparen el seu límit de gasto; Vila-real i València es mantenen

Levante i Elx han multiplicat el seu límit de cost de plantilla per a esta temporada, mentres Vila-real i València es mantenen en valors similars als del curs passat, segons les xifres fetes públiques per LaLiga.

La Conselleria de Cultura reclama al Ministeri un pla urgent contra els robatoris en museus

Educació, Cultura i Universitats ha tornat a exigir al Ministeri de Cultura un pla coordinat i una fulla de ruta per a reforçar la seguretat als museus després dels últims robatoris registrats a Espanya.

Extingit l’incendi forestal de Polop dos dies després de declarar-se

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha donat per extingit l’incendi forestal declarat dimarts en la partida de Bacorero, a Polop de la Marina, després de dos dies de treball intensiu. El foc ha afectat unes 36 hectàrees de terreny rural muntanyós.