Dos persones ferides en un incendi d’una casa en Alacant

 

Els bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament d’Alacant (SPEIS), s’han desplaçat este matí de dimarts a apagar un incendi en una casa que s’ha originat en un quint pis situat en el carrer del Pare Mariana, núm. 40, a on dos persones han acabat ferides per inhalació de fum. Una d’elles ha necessitat ser atesa pels efectius sanitaris i ha sigut traslladada a un hospital.

 

El SPEIS ha sigut avisat cap a les 11.30 hores de l’incendi, i ràpidament s’han desplaçat tres dotacions i dotze efectius, junt a tres patrulles i agents de mobilitat de la Policia Local, que han tallat els accessos, i han abalisat la zona per a evitar el seu pas, coordinant l’emergència.

 

Els bombers han entrat a la casa, que es trobava buida per a començar l’extinció, i a la seua arribada han comprovat que la inquilina estava fora de l’edifici, i després d’intentar apagar l’incendi, ha acabat ferida cremant-se part del pèl. A demés la veïna del pis superior, ha sigut atesa pels sanitaris per inhalació de fum, ja que ha acabat intoxicada, pel que ha sigut traslladada a un hospital.

 

El focus del foc ha sigut localitzat en una de les habitacions i ha començat en el bany annex per un aparell elèctric. Els bombers han controlat el foc amb celeritat i han evitat que es cremara tota la casa. Posteriorment, han ventilat la vivenda. La intervenció del SPEIS ha durat més d’una hora i l’habitació i el bany han quedat totalment afectades, i la resta de l’habitatge per fum.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.

Sarabia no estarà davant l’Espanyol: tercera absència del curs per sanció

L'entrenador de l'Elx va ser castigat amb un partit després d'acumular cinc grogues i no podrà asseure's davant l'Espanyol. És la seua tercera absència del curs per sanció.

Mouriño confia en el contraatac del Vila-real per a assaltar el camp del Barcelona

Santiago Mouriño fixa l'objectiu del Vila-real: guanyar al líder per a reduir els 10 punts de diferència i tallar la seua ratxa perfecta a casa amb un pla de contraatac.

Rescatada una embarassada a terme en una pastera amb 15 migrants enfront d’Alacant

Salvament Marítim ha rescatat enfront d'Alacant a una dona embarassada a terme que viatjava en una pastera amb altres 14 persones. Per protocol mèdic ha sigut traslladada a l'hospital i és la segona pastera en poc més de 24 hores.

València reunirà l’elit del Optimist en la Optiorange 2026

La Optiorange 2026 se celebrarà en el Real Club Nàutic de València amb 412 regatistes de 30 països i quatre jornades que decidiran la Optimist Excellence Cup.

Carlos Espí avisa: venen quatre finals per al Llevant

Carlos Espí va assegurar que el Llevant, penúltim a set punts de la permanència, es juga quatre finals, tres d'elles a casa. Va valorar la seua renovació fins a 2028 i va demanar el suport de l'afició.