13.9 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

Dos persones ferides en un incendi d’una casa en Alacant

 

Els bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament d’Alacant (SPEIS), s’han desplaçat este matí de dimarts a apagar un incendi en una casa que s’ha originat en un quint pis situat en el carrer del Pare Mariana, núm. 40, a on dos persones han acabat ferides per inhalació de fum. Una d’elles ha necessitat ser atesa pels efectius sanitaris i ha sigut traslladada a un hospital.

 

El SPEIS ha sigut avisat cap a les 11.30 hores de l’incendi, i ràpidament s’han desplaçat tres dotacions i dotze efectius, junt a tres patrulles i agents de mobilitat de la Policia Local, que han tallat els accessos, i han abalisat la zona per a evitar el seu pas, coordinant l’emergència.

 

Els bombers han entrat a la casa, que es trobava buida per a començar l’extinció, i a la seua arribada han comprovat que la inquilina estava fora de l’edifici, i després d’intentar apagar l’incendi, ha acabat ferida cremant-se part del pèl. A demés la veïna del pis superior, ha sigut atesa pels sanitaris per inhalació de fum, ja que ha acabat intoxicada, pel que ha sigut traslladada a un hospital.

 

El focus del foc ha sigut localitzat en una de les habitacions i ha començat en el bany annex per un aparell elèctric. Els bombers han controlat el foc amb celeritat i han evitat que es cremara tota la casa. Posteriorment, han ventilat la vivenda. La intervenció del SPEIS ha durat més d’una hora i l’habitació i el bany han quedat totalment afectades, i la resta de l’habitatge per fum.

Últimes notícies

Barcala ha demanat disculpes per l’escàndol de les VPP i ha jurat depurar adjudicacions

L'alcalde d'Alacant ha demanat disculpes per l'escàndol de les VPP a la Platja de Sant Joan i ha jurat que depurarà responsabilitats. Ha anunciat una revisió de 140 adjudicacions amb possible retracte si es confirma frau.

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de l’alcalde d’Alacant per les VPP

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han demanat que Luis Barcala dimitisca per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari ha augmentat la pressió després de dimissions ja presentades, inclosa la d'Urbanisme.

Un operari ha resultat ferit per un reble després pel vent durant la rehabilitació de l’edifici incendiat de Campanar

Un treballador ha resultat ferit en ser aconseguit per un reble després per una ràfega de vent mentres es rehabilitava l'edifici de Campanar. El casc va esmorteir el colp; va ser traslladat a l'hospital i està en observació

El vent ha deixat ratxes de 150 km/h a Buñol, nombroses incidències i dos ferits a València

La Comunitat Valenciana seguix en alerta per vent: Buñol ha registrat 150 km/h i a València s'han produït nombrosos incidents i dos ferits. Les autoritats han activat mesures preventives i restriccions puntuals.

Pérez Llorca destaca el front comú amb Andalusia i Múrcia per a defendre l’horta d’Europa

El president de la Generalitat ha subratllat en Fruit Logistica 2026 la coordinació amb Andalusia i Múrcia per a frenar la competència deslleial i ha reclamat controls al Govern.

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de Barcala per les VPP a la Platja de Sant Joan

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han exigit la dimissió de l'alcalde Luis Barcala per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari s'ha saldat amb dimissions i obri una crisi en el consistori.

Barcala ha demanat disculpes i ha promés depurar l’adjudicació de les VPP a la Platja de Sant Joan

L'alcalde d'Alacant ha demanat disculpes per l'escàndol de les VPP a la Platja de Sant Joan i ha jurat arribar fins al final. L'Ajuntament ha obert una investigació, revisarà les 140 adjudicacions i aplicarà el dret de retracte si detecta frau.

Dimitix el cap de gabinet d’Indústria de la Generalitat per la polèmica de la vivenda a Alacant

Miguel Ángel Sánchez ha presentat la seua renúncia després de la polèmica per presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques a Alacant. Defén que no va tindre relació amb la promoció ni amb el procediment.