Dos detinguts per robar en una casa amb la família dins i ferir a dos persones en Albalat de la Ribera

 

La Guàrdia Civil ha detingut a un xic i a una xica de 19 i 20 anys per entrar a robar a una casa de la localitat d’Albalat de la Ribera, en la comarca de la Ribera (València), mentres la família estava dins i ferir a dos dels seus membres.

 

Segons ha indicat la Comandància en un comunicat, als detinguts se’ls acusa d’un delicte de robatori amb violència i intimidació per uns fets que han passat este dimarts a primera hora del matí. Cap a les 08.10 hores, s’ha avisat a les patrulles de la Guàrdia Civil d’un fet delictiu en la localitat.

 

Pel que pareix, uns individus havien entrat per força dins de la casa amb els amos dins per a intentar robar. Davant de tals fets, ràpidament s’ha mobilitzat la Guàrdia Civil de Sueca fins allí. Les víctimes han explicat als agents que algú ha tocat a la porta i en obrir-la per a vore de qui es tractava, dos persones han espentat a una de les habitants, l’han tirat a terra i l’han immobilitzat amb el pes de tots dos, i després li han demanat diners.

 

A demés, han tapat la boca a altra persona, a qui han pegat un puny en el coll i han intentat lligar-la a una cadira amb els ulls tapats per a que no els mirara a la cara.

 

Els fills de la família han plantat cara als agressors

En eixos moments un dels habitants s’ha posat a cridar fort i ha sentit la seua veu el seu fill, que en eixos moments es trobava en la seua habitació, qui ha baixat i s’ha enfrontat als assaltants. També ha baixat la seua germana, qui ha vist com una xica apuntava amb una arma de foc al seu germà.

 

Mentres això passava, la mare ha anat cap a la finestra per a demanar auxili, fet pel que els assaltants han eixit ràpidament de la casa. Després de diferents investigacions, s’ha comprovat que els dos sospitosos havien fugit en un cotxe, que ha sigut trobat per la Guàrdia Civil.

 

Fruit de les gestions fetes pels responsables de l’operatiu de la Guàrdia Civil de Sueca i Alberic, han trobat el vehicle amb dos passatgers dins i, després de ser identificats i comprovant que són els autors dels fets, han sigut detinguts  com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb violència en un domicili.

Últimes notícies

Un velatori-concentració a València reclama llevar l’aforament a Mazón per la dana

Centenars de persones s’han concentrat davant el Palau de la Generalitat, en un acte-velatori, per exigir que es retire l’aforament a Carlos Mazón per la seua gestió de la dana que va causar 231 morts fa 21 mesos.

Nit decisiva a la Vall d’Uixó: l’incendi continua actiu i manté el perímetre

L'incendi forestal de la Vall d'Uixó continua actiu però manté el perímetre de 82 quilòmetres i unes 9.300 hectàrees afectades, mentre els equips d'emergències es preparen per a una nit clau per a la seua possible estabilització. Es mantenen evacuacions, confinaments i recomanacions sanitàries en diversos municipis de Castelló.

Golejada del Vila-real en el seu debut en el Torneig de Como (3-0)

El Vila-real ha debutat en el Torneig de Como amb un contundent 3-0 davant l’Al-Ula Club, gràcies a un doblet d’Ayoze i un gol de Cardona en un duel de 45 minuts totalment dominat pels grocs.

Ajudes urgents de fins a 100.000 euros als pobles afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

La Diputació de Castelló ha activat una línia extraordinària d’ajudes de fins a 100.000 euros per a municipis amb terreny cremat i fins a 5.000 per a pobles que han assumit gastos per evacuacions arran de l’incendi forestal de la Vall d'Uixó.

Vox rebutja compareixences immediates i reclama centrar tots els esforços en l’incendi de la Vall d’Uixó

El portaveu de Vox en Les Corts, José María Llanos, defensa que ara toca prioritzar l’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó i respon les crítiques sobre una suposada retallada en prevenció d’incendis als pressupostos de la Generalitat.

Fer Niño reforça la davantera de lElx com a primer fitxatge

El davanter andalús Fer Niño sincorpora a lElx com a primer fitxatge per al retorn a Primera Divisió, amb contracte fins a juny de 2030.

Pastor nega que Morant puga aspirar a la Generalitat per avalar indults a afins al PSOE

Fernando Pastor assegura que Diana Morant, com a ministra que ha participat en indults a condemnats afins al Govern de Sánchez, no pot presidir la Generalitat Valenciana. El síndic del PP també critica el debat sobre la nova financació i acusa Compromís de falta de coherència pel seu paper en els incendis forestals.

Morant insta el PP a assumir el canvi climàtic i a pactar mesures d’Estat

La ministra Diana Morant defensa a València que existeixen eines per a frenar el canvi climàtic, reclama al PP que deixe de negar-lo i demana un pacte d’Estat mentre visita els afectats per l’incendi de la Vall d'Uixó.
FILMOTECA D'ESTIU