Dos detinguts per robar en una casa amb la família dins i ferir a dos persones en Albalat de la Ribera

 

La Guàrdia Civil ha detingut a un xic i a una xica de 19 i 20 anys per entrar a robar a una casa de la localitat d’Albalat de la Ribera, en la comarca de la Ribera (València), mentres la família estava dins i ferir a dos dels seus membres.

 

Segons ha indicat la Comandància en un comunicat, als detinguts se’ls acusa d’un delicte de robatori amb violència i intimidació per uns fets que han passat este dimarts a primera hora del matí. Cap a les 08.10 hores, s’ha avisat a les patrulles de la Guàrdia Civil d’un fet delictiu en la localitat.

 

Pel que pareix, uns individus havien entrat per força dins de la casa amb els amos dins per a intentar robar. Davant de tals fets, ràpidament s’ha mobilitzat la Guàrdia Civil de Sueca fins allí. Les víctimes han explicat als agents que algú ha tocat a la porta i en obrir-la per a vore de qui es tractava, dos persones han espentat a una de les habitants, l’han tirat a terra i l’han immobilitzat amb el pes de tots dos, i després li han demanat diners.

 

A demés, han tapat la boca a altra persona, a qui han pegat un puny en el coll i han intentat lligar-la a una cadira amb els ulls tapats per a que no els mirara a la cara.

 

Els fills de la família han plantat cara als agressors

En eixos moments un dels habitants s’ha posat a cridar fort i ha sentit la seua veu el seu fill, que en eixos moments es trobava en la seua habitació, qui ha baixat i s’ha enfrontat als assaltants. També ha baixat la seua germana, qui ha vist com una xica apuntava amb una arma de foc al seu germà.

 

Mentres això passava, la mare ha anat cap a la finestra per a demanar auxili, fet pel que els assaltants han eixit ràpidament de la casa. Després de diferents investigacions, s’ha comprovat que els dos sospitosos havien fugit en un cotxe, que ha sigut trobat per la Guàrdia Civil.

 

Fruit de les gestions fetes pels responsables de l’operatiu de la Guàrdia Civil de Sueca i Alberic, han trobat el vehicle amb dos passatgers dins i, després de ser identificats i comprovant que són els autors dels fets, han sigut detinguts  com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb violència en un domicili.

Últimes notícies

Cultura reclama una resposta unitària i coordinada pel robatori del Tresor de Villena

La Conselleria de Cultura ha exigit una resposta conjunta amb el Ministeri i les autonomies després del robatori del Tresor de Villena, que s’emmarca en una onada de colps contra museus espanyols i europeus. El Govern valencià insistix que no és un cas aïllat i demana reforçar la cooperació i revisar els protocols de seguretat.

Les platges de Guardamar i Torrevieja registren xicotets meteotsunamis este divendres

Les platges de Guardamar del Segura i Torrevieja han registrat este divendres al migdia xicotets meteotsunamis i no es descarta que es repetisquen al llarg de la vesprada. Les oscil·lacions han sigut suaus i, tot i que a Torrevieja oneja la bandera verda en quasi totes les platges, a Guardamar es mantenen les banderes roges per precaució.

El termòmetre es desploma fins a 12 graus en un dia i Vinaròs es queda en 31,8

Les temperatures màximes han baixat fins a 12 graus en punts de la Comunitat Valenciana, amb una màxima de 31,8 a Vinaròs com a valor més alt del dia.

Els veïns desallotjats per l’incendi d’El Saler poden tornar a casa esta vesprada

Unes 160 persones desallotjades de vivendes i càmpings d’El Saler poden tornar ja a casa després que l’incendi haja quedat estabilitzat, encara que continua sense estar controlat.

València viu el juliol i agost més càlids des que hi ha registres

Aemet ha confirmat que el període juliol-agost d’enguany serà el més càlid registrat a València almenys des de 1869, amb temperatures molt per damunt del normal des de mitjan maig.

Antifrau tanca la investigació sobre la plaça provincial de la parella de Pérez Llorca

L’Agència Valenciana Antifrau ha arxivat la investigació sobre l’accés de la parella de Juanfran Pérez Llorca a una plaça de secretaria de direcció en la Diputació de València, en constatar que es van complir els requisits legals. L’òrgan manté dubtes sobre la urgència de la cobertura però dona per tancat l’expedient perquè la treballadora no s’ha presentat a la provisió definitiva.

Els bombers donen per estabilitzat l’incendi intencionat de la Devesa de El Saler

L’incendi forestal declarat dijous a la Devesa de El Saler, confirmat com a intencionat, ha sigut donat per estabilitzat pels bombers municipals i Emergències de la Generalitat.

Arriba per mar l’equip clau del nou centre de protonteràpia de València

La Conselleria de Sanitat ha rebut per via marítima els primers components del sistema de protonteràpia connectat a l’Hospital La Fe, finançat per la Fundació Amancio Ortega, i preveu tractar el primer pacient abans que acabe 2027.