10 C
València
Dimecres, 25 febrer, 2026

Dos detinguts per robar en una casa amb la família dins i ferir a dos persones en Albalat de la Ribera

 

La Guàrdia Civil ha detingut a un xic i a una xica de 19 i 20 anys per entrar a robar a una casa de la localitat d’Albalat de la Ribera, en la comarca de la Ribera (València), mentres la família estava dins i ferir a dos dels seus membres.

 

Segons ha indicat la Comandància en un comunicat, als detinguts se’ls acusa d’un delicte de robatori amb violència i intimidació per uns fets que han passat este dimarts a primera hora del matí. Cap a les 08.10 hores, s’ha avisat a les patrulles de la Guàrdia Civil d’un fet delictiu en la localitat.

 

Pel que pareix, uns individus havien entrat per força dins de la casa amb els amos dins per a intentar robar. Davant de tals fets, ràpidament s’ha mobilitzat la Guàrdia Civil de Sueca fins allí. Les víctimes han explicat als agents que algú ha tocat a la porta i en obrir-la per a vore de qui es tractava, dos persones han espentat a una de les habitants, l’han tirat a terra i l’han immobilitzat amb el pes de tots dos, i després li han demanat diners.

 

A demés, han tapat la boca a altra persona, a qui han pegat un puny en el coll i han intentat lligar-la a una cadira amb els ulls tapats per a que no els mirara a la cara.

 

Els fills de la família han plantat cara als agressors

En eixos moments un dels habitants s’ha posat a cridar fort i ha sentit la seua veu el seu fill, que en eixos moments es trobava en la seua habitació, qui ha baixat i s’ha enfrontat als assaltants. També ha baixat la seua germana, qui ha vist com una xica apuntava amb una arma de foc al seu germà.

 

Mentres això passava, la mare ha anat cap a la finestra per a demanar auxili, fet pel que els assaltants han eixit ràpidament de la casa. Després de diferents investigacions, s’ha comprovat que els dos sospitosos havien fugit en un cotxe, que ha sigut trobat per la Guàrdia Civil.

 

Fruit de les gestions fetes pels responsables de l’operatiu de la Guàrdia Civil de Sueca i Alberic, han trobat el vehicle amb dos passatgers dins i, després de ser identificats i comprovant que són els autors dels fets, han sigut detinguts  com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb violència en un domicili.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers de València superen 1.100 servicis per vent en menys de dos mesos

El Consorci ha atés 1.110 actuacions per ratxes i objectes desplaçats en un període molt curt, quasi el triple de la mitjana anual. La cadena de huit borrasques ha forçat reforços operatius.

Rescatats quinze migrants d’una pastera a cinc quilòmetres de la costa alacantina

Salvament Marítim ha rescatat a quinze hòmens que viatjaven en una pastera a uns cinc quilòmetres d'Arenals del Sol. Van arribar al port d'Alacant i van ser atesos per Creu Roja.

Una bandera ucraïnesa de 100 metres recorre Alacant en el quart aniversari de la guerra

Una bandera d'Ucraïna de 100 metres ha encapçalat una marxa pacífica a Alacant, amb lectura de manifest i lemes contra l'oblit. La província concentra el 17% de la diàspora a Espanya.

La Generalitat amplia al 20% l’aval de vivenda i eleva a 30 milions el programa de l’IVF

El Consell reforça el programa de l'IVF fins a 30 milions i eleva l'aval al 20% perquè jóvens de 18 a 45 anys accedisquen a finançament del 100% en la seua primera vivenda. La nova convocatòria amplia el preu màxim a 311.000 € i flexibilitza l'edat en municipis afectats per la dana.

La jutgessa de la DANA centra en les víctimes 60 de les 109 pàgines del seu escrit contra Mazón

La instructora remet al TSJCV una exposició raonada sobre la gestió de la DANA i dedica 60 de 109 pàgines a relatar pel seu nom a 230 víctimes. Enlletgix les 'informacions falses' que van sumar morts inexistents i assenyala que un altre cas en estudi podria elevar el balanç a 231.

Pérez Llorca considera que PPCV i Mazón ja van assumir responsabilitats per la DANA

El president ha expressat un profund respecte per les víctimes i ha defés que el PPCV i Carlos Mazón ja van assumir la seua responsabilitat política. També ha evitat valorar les investigacions judicials i ha recordat les mesures adoptades després del temporal.

El PP evita pronunciar-se sobre la petició al TSJCV per a investigar a Carlos Mazón

El síndic popular Fernando Pastor ha reiterat que el partit no comenta decisions judicials. Ha evitat parlar de demanar l'acta a Carlos Mazón fins que es pronuncie el TSJCV.

Dimarts amb sol i lleuger ascens tèrmic en la Comunitat Valenciana

Dimarts amb cels poc nuvolosos o buidats i temperatures en lleuger ascens o sense canvis en la Comunitat Valenciana. Hi haurà boires i bancs de boira en el litoral.