14.2 C
València
Divendres, 7 novembre, 2025

Dos detinguts per robar en una casa amb la família dins i ferir a dos persones en Albalat de la Ribera

 

La Guàrdia Civil ha detingut a un xic i a una xica de 19 i 20 anys per entrar a robar a una casa de la localitat d’Albalat de la Ribera, en la comarca de la Ribera (València), mentres la família estava dins i ferir a dos dels seus membres.

 

Segons ha indicat la Comandància en un comunicat, als detinguts se’ls acusa d’un delicte de robatori amb violència i intimidació per uns fets que han passat este dimarts a primera hora del matí. Cap a les 08.10 hores, s’ha avisat a les patrulles de la Guàrdia Civil d’un fet delictiu en la localitat.

 

Pel que pareix, uns individus havien entrat per força dins de la casa amb els amos dins per a intentar robar. Davant de tals fets, ràpidament s’ha mobilitzat la Guàrdia Civil de Sueca fins allí. Les víctimes han explicat als agents que algú ha tocat a la porta i en obrir-la per a vore de qui es tractava, dos persones han espentat a una de les habitants, l’han tirat a terra i l’han immobilitzat amb el pes de tots dos, i després li han demanat diners.

 

A demés, han tapat la boca a altra persona, a qui han pegat un puny en el coll i han intentat lligar-la a una cadira amb els ulls tapats per a que no els mirara a la cara.

 

Els fills de la família han plantat cara als agressors

En eixos moments un dels habitants s’ha posat a cridar fort i ha sentit la seua veu el seu fill, que en eixos moments es trobava en la seua habitació, qui ha baixat i s’ha enfrontat als assaltants. També ha baixat la seua germana, qui ha vist com una xica apuntava amb una arma de foc al seu germà.

 

Mentres això passava, la mare ha anat cap a la finestra per a demanar auxili, fet pel que els assaltants han eixit ràpidament de la casa. Després de diferents investigacions, s’ha comprovat que els dos sospitosos havien fugit en un cotxe, que ha sigut trobat per la Guàrdia Civil.

 

Fruit de les gestions fetes pels responsables de l’operatiu de la Guàrdia Civil de Sueca i Alberic, han trobat el vehicle amb dos passatgers dins i, després de ser identificats i comprovant que són els autors dels fets, han sigut detinguts  com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb violència en un domicili.

Últimes notícies

Mónica Oltra: ‘Sempre he estat i sempre estaré en política, sense necessitat de càrrec’

Mónica Oltra ha reiterat que seguirà en política encara que no ocupe un càrrec públic des de fa tres anys i mig. Defén una política vivencial, ètica i centrada en les persones.

Morant ha acusat PP i Vox i ha exigit eleccions en la Comunitat Valenciana

Morant ha exigit una convocatòria electoral en la Comunitat Valenciana i ha acusat PP i Vox de 'grapejar el dolor i els drets dels valencians en els despatxos'. Ha reclamat transparència i que Carlos Mazón declare davant la jutgessa de Catarroja per la gestió de la DANA.

Evacuen la Conselleria d’Emergències per fortes olors del clavegueram

Una filtració d'olors procedent de treballs de neteja del clavegueram ha obligat a evacuar la seu de la Conselleria d'Emergències. Els mesuraments de gas han sigut negatives i només una persona ha resultat marejada.

Una acusació del cas de la dana demana citar als alcaldes d’Utiel i Cullera

Una acusació particular ha demanat a la instructora que cite als alcaldes d'Utiel i Cullera per a aclarir els seus contactes amb Carlos Mazón el 29 d'octubre. Al·lega contradiccions amb la declaració de Maribel Vilaplana i reclama peça separada per fals testimoniatge si es confirma.

Nominats a LOS40 Music Awards Santander 2025 alliberen tortugues marines rehabilitades en la Garrofera

Danny Ocean, Vicco, Bombai, Chiara Oliver i Enol han participat en la solta de tortugues recuperades per la Fundació Oceanogràfic dins de Junts X La Mar. L'acció ha buscat sensibilitzar sobre la protecció del Mediterrani i connectar la música amb la divulgació científica.

Masiulis elogia a Badio i alerta del ritme del València abans del Zalgiris-València

El tècnic del Zalgiris va ressaltar l'evolució de Papi Badio i va assenyalar que la prioritat serà frenar el triple i la transició d'un València molt agressiu. Va confirmar la baixa de Williams-Goss i va confiar a comptar amb Moses Wright.

El Congrés tanca la sessió més esquinçadora de la comissió de la dana

Després de tres dies de compareixences, la comissió ha escoltat 13 víctimes i ha tancat la seua sessió més dura amb retrets i demandes de reparació. Puchades ha qüestionat els recursos en prevenció i els grups han promés esclarir l'ocorregut, mentres Compromís ha acusat a Mazón d'una mala gestió de l'alerta

Cano assegura que Mazón seguix al comandament i supervisa la gestió del Consell

Marián Cano afirma que, malgrat la renúncia, Carlos Mazón continua en funcions i supervisa la gestió del Consell. La consellera defén la continuïtat de les polítiques i el focus en sostenibilitat i turisme.