Dos detinguts per robar en una casa amb la família dins i ferir a dos persones en Albalat de la Ribera

 

La Guàrdia Civil ha detingut a un xic i a una xica de 19 i 20 anys per entrar a robar a una casa de la localitat d’Albalat de la Ribera, en la comarca de la Ribera (València), mentres la família estava dins i ferir a dos dels seus membres.

 

Segons ha indicat la Comandància en un comunicat, als detinguts se’ls acusa d’un delicte de robatori amb violència i intimidació per uns fets que han passat este dimarts a primera hora del matí. Cap a les 08.10 hores, s’ha avisat a les patrulles de la Guàrdia Civil d’un fet delictiu en la localitat.

 

Pel que pareix, uns individus havien entrat per força dins de la casa amb els amos dins per a intentar robar. Davant de tals fets, ràpidament s’ha mobilitzat la Guàrdia Civil de Sueca fins allí. Les víctimes han explicat als agents que algú ha tocat a la porta i en obrir-la per a vore de qui es tractava, dos persones han espentat a una de les habitants, l’han tirat a terra i l’han immobilitzat amb el pes de tots dos, i després li han demanat diners.

 

A demés, han tapat la boca a altra persona, a qui han pegat un puny en el coll i han intentat lligar-la a una cadira amb els ulls tapats per a que no els mirara a la cara.

 

Els fills de la família han plantat cara als agressors

En eixos moments un dels habitants s’ha posat a cridar fort i ha sentit la seua veu el seu fill, que en eixos moments es trobava en la seua habitació, qui ha baixat i s’ha enfrontat als assaltants. També ha baixat la seua germana, qui ha vist com una xica apuntava amb una arma de foc al seu germà.

 

Mentres això passava, la mare ha anat cap a la finestra per a demanar auxili, fet pel que els assaltants han eixit ràpidament de la casa. Després de diferents investigacions, s’ha comprovat que els dos sospitosos havien fugit en un cotxe, que ha sigut trobat per la Guàrdia Civil.

 

Fruit de les gestions fetes pels responsables de l’operatiu de la Guàrdia Civil de Sueca i Alberic, han trobat el vehicle amb dos passatgers dins i, després de ser identificats i comprovant que són els autors dels fets, han sigut detinguts  com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb violència en un domicili.

Últimes notícies

Policia i Guàrdia Civil reforcen amb les autonomies la seguretat als museus per l’onada de robatoris

Policia Nacional i Guàrdia Civil han compartit amb les comunitats autònomes informació clau per reforçar la seguretat als museus després de tres robatoris recents, un d’ells al Museu de Villena. La Generalitat critica que el Ministeri de Cultura no haja presentat encara un pla de treball concret.

Desmantellen a Figueres un gran arsenal d’armes amb enviaments des de la Comunitat Valenciana

La Policia Nacional ha intervingut 644 armes en un traster de Figueres que funcionava com a taller clandestí, amb enviaments continuats des de la Comunitat Valenciana. L’operació, encara oberta, ha acabat de moment amb set detinguts i la confiscació de prop de 400 armes detonadores i milers de cartutxos.

Capturats més de 5.300 porcs senglars en el pla de xoc contra la sobrepoblació

El pla de xoc de la Generalitat contra la sobrepoblació de porcs senglars ha permés capturar 5.337 exemplars a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència a la província de València. El dispositiu combina batudes amb caçadors, gàbies de trampeig i ajudes econòmiques als participants.

Un estudi situa les primeres vinyes de la península fa 3.000 anys al Mediterrani oriental

Una investigació internacional liderada per la Universitat de València conclou que les primeres vides cultivades de la península ibèrica arribaren fa uns 3.000 anys del Mediterrani oriental i que el seu llinatge encara és present en varietats actuals com la passa valenciana.

Mor als 81 anys Artur Heras, referent de l’art contemporani valencià

L’artista Artur Heras, figura clau del nou realisme i el pop art valencià, ha mort als 81 anys. Xàtiva iniciarà els tràmits per a nomenar-lo fill predilecte.

Levante i Elx disparen el seu límit de gasto; Vila-real i València es mantenen

Levante i Elx han multiplicat el seu límit de cost de plantilla per a esta temporada, mentres Vila-real i València es mantenen en valors similars als del curs passat, segons les xifres fetes públiques per LaLiga.

La Conselleria de Cultura reclama al Ministeri un pla urgent contra els robatoris en museus

Educació, Cultura i Universitats ha tornat a exigir al Ministeri de Cultura un pla coordinat i una fulla de ruta per a reforçar la seguretat als museus després dels últims robatoris registrats a Espanya.

Extingit l’incendi forestal de Polop dos dies després de declarar-se

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha donat per extingit l’incendi forestal declarat dimarts en la partida de Bacorero, a Polop de la Marina, després de dos dies de treball intensiu. El foc ha afectat unes 36 hectàrees de terreny rural muntanyós.