Emergències ha coordinat 29 rescats de persones aquesta Setmana Santa

El Centre de Coordinació d’Emergències de la Comunitat Valenciana ha gestionat 29 rescats de persones durant la Setmana Santa. Des del Dijous Sant s’han produït 19 rescats en muntanya i 10 en altres zones. A més, en 12 dels casos va ser necessari mobilitzar mitjans aeris, 8 a la província d’Alacant i 4 a València.

D’altra banda, entre el 14 d’abril i el 17 del mateix mes s’han coordinat també 7 cerques de persones, 6 en àrees de muntanya i en un cas va intervindre un helicòpter d’emergències.

Entre els últims rescats efectuats pels serveis d’emergències de la Comunitat Valenciana està el d’un home que va caure des de 20 metres d’altura en una zona rural de Nàquera aquest passat dissabte.

Va ser un rescat complicat, ja que la falta de visibilitat a l’ésser de nit va impedir que l’helicòpter mobilitzat poguera efectuar el rescat. Els bombers del Consorci Provincial de València van traslladar a l’home ferit a través d’un camí escarpat de muntanya.

Un altre dels rescats va ser el d’un menor que va caure aquest cap de setmana en una séquia en una zona rural de Picassent. Els serveis d’emergència van aconseguir estabilitzar al menor que va ser traslladat en estat greu a l’hospital.

La Setmana Santa també ens ha deixat la tragèdia d’un jove de 24 anys ofegat en el riu Algar. Els bombers van trobar el cos sense vida del jove en la presa de l’Algar. Tot apunta al fet que va caure per una cascada a Bolulla.

Últimes notícies

PP i Vox imposen en Les Corts el seu dictamen sobre la dana entre dures crítiques de l’oposició

PP i Vox acorden en Les Corts un dictamen de 126 pàgines sobre la dana de 2024 que responsabilitza a l'Estat i a la Generalitat, mentres l'oposició el qualifica d'ignomínia i el compara amb l'informe del metre de 2006.

València llança la campanya de l’Orgull 2026 amb el lema La meta que compartim

València presenta la campanya institucional de l'Orgull LGTBIQ+ 2026, centrada en l'esport i vinculada als XII Gai Games que se celebraran a la ciutat entre el 27 de juny i el 4 de juliol.

L’Enforne Alacant reforça el seu lateral dret amb el portugués Rafael Vasconcelos fins a 2028

L'Enforne Alacant incorpora a l'internacional portugués Rafael Vasconcelos, cedit pel Sporting de Portugal fins a 2028, per a reforçar el lateral dret i la primera línia.

Educació obri el termini d’inscripció per a les proves d’accés a la universitat

Educació obri el termini d'inscripció a la PAU 2026 per a alumnat de secundària i posa en marxa un portal renovat amb tota la informació acadèmica i administrativa.

L’any de somni de Claudio Barragán: del futbol regional a l’ascens del Eldense a Segona

Claudio Barragán culmina un any excepcional en aconseguir l'ascens del Eldense a la Lliga Hypermotion, després d'iniciar la passada temporada en la categoria més baixa del futbol regional.

Ford destaca que el Bast convertix a Almussafes en un pilar estratègic a Europa

La direcció de Ford trasllada a la plantilla d'Almussafes que l'arribada del nou Bast reforça el seu paper com a planta estratègica a Europa i marca l'estàndard que la companyia vol per a la regió.

El PP confia en un acord que pose fi a la vaga docent i acusa a Morant de polititzar-la

El síndic del PP en Les Corts, Fernando Pastor, confia en un acord entre Educació i sindicats que desactive la vaga indefinida del professorat i acusa a Diana Morant de polititzar el conflicte.

Els sindicats celebren el nou model Bast per a Ford Almussafes i exigixen detalls sobre ocupació

Els sindicats de Ford Almussafes valoren l'arribada del nou Bast a partir de 2028 com un alleujament per a la planta, però reclamen dades clares sobre volum de producció i ocupació associada.