14 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Emergències ha coordinat 29 rescats de persones aquesta Setmana Santa

El Centre de Coordinació d’Emergències de la Comunitat Valenciana ha gestionat 29 rescats de persones durant la Setmana Santa. Des del Dijous Sant s’han produït 19 rescats en muntanya i 10 en altres zones. A més, en 12 dels casos va ser necessari mobilitzar mitjans aeris, 8 a la província d’Alacant i 4 a València.

D’altra banda, entre el 14 d’abril i el 17 del mateix mes s’han coordinat també 7 cerques de persones, 6 en àrees de muntanya i en un cas va intervindre un helicòpter d’emergències.

Entre els últims rescats efectuats pels serveis d’emergències de la Comunitat Valenciana està el d’un home que va caure des de 20 metres d’altura en una zona rural de Nàquera aquest passat dissabte.

Va ser un rescat complicat, ja que la falta de visibilitat a l’ésser de nit va impedir que l’helicòpter mobilitzat poguera efectuar el rescat. Els bombers del Consorci Provincial de València van traslladar a l’home ferit a través d’un camí escarpat de muntanya.

Un altre dels rescats va ser el d’un menor que va caure aquest cap de setmana en una séquia en una zona rural de Picassent. Els serveis d’emergència van aconseguir estabilitzar al menor que va ser traslladat en estat greu a l’hospital.

La Setmana Santa també ens ha deixat la tragèdia d’un jove de 24 anys ofegat en el riu Algar. Els bombers van trobar el cos sense vida del jove en la presa de l’Algar. Tot apunta al fet que va caure per una cascada a Bolulla.

Últimes notícies

Protesta davant el Circ de Nadal contra l’ús d’animals en l’espectacle

Col·lectius animalistas protesten davant el Circ de Nadal a Alfafar contra l'ús d'animals i qüestionen el missatge a la infància. Vídeos en xarxes reaviven el debat i les entitats anuncien noves mobilitzacions.

El Llevant domina a l’Espanyol però es va al descans sense gol després d’un primer temps d’ocasions (0-0)

El Llevant va portar la iniciativa i va generar diverses ocasions clares, però l'encert de Dmitrovic i el desencert en la definició van mantindre el 0-0 al descans.

El Mediterrani ha registrat temperatures per damunt de la mitjana en 2024 i 2025

La Aemet assenyala que la temperatura superficial del Mediterrani ha estat per damunt de la mitjana 1991-2020 en 2024 i 2025, amb breus retorns a la normalitat. En paral·lel, la calor oceànica global va aconseguir un nou màxim en 2025.

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.

Bernabé sosté que Feijóo ha de marxar-se després de mentir en la seua declaració per la DANA de València

Pilar Bernabé ha acusat a Alberto Núñez Feijóo de mentir en la seua declaració com a testimoni per la DANA de València i ha reclamat la seua eixida. També ha anunciat que acudirà a la comissió del Senat per a explicar la seua actuació.

L’Elx tanca una primera volta notable i encarrila la permanència

acabat d'ascendir i amb la plantilla en construcció, l'Elx ha tancat una primera volta notable: 23 punts i sis de marge sobre el descens impulsats per un joc ambiciós.

El València tanca la seua segona pitjor primera tornada amb 17 punts

El València ha tancat la primera volta amb 17 punts després d'empatar 1-1 davant l'Elx, el seu segon pitjor registre en una Lliga de 20 equips. Torna al descens, sense victòries fora i amb creixent malestar en la graderia.

El Vila-real ha firmat la millor primera tornada de la seua història amb un partit per disputar

Amb 41 punts en 18 jornades i el dol davant el Llevant encara per jugar, el Vila-real supera els seus registres de 2010-11 i 2015-16. Només ha caigut davant Madrid, Atlètic i Barça.