14.2 C
València
Dissabte, 22 novembre, 2025

Emergències ha coordinat 29 rescats de persones aquesta Setmana Santa

El Centre de Coordinació d’Emergències de la Comunitat Valenciana ha gestionat 29 rescats de persones durant la Setmana Santa. Des del Dijous Sant s’han produït 19 rescats en muntanya i 10 en altres zones. A més, en 12 dels casos va ser necessari mobilitzar mitjans aeris, 8 a la província d’Alacant i 4 a València.

D’altra banda, entre el 14 d’abril i el 17 del mateix mes s’han coordinat també 7 cerques de persones, 6 en àrees de muntanya i en un cas va intervindre un helicòpter d’emergències.

Entre els últims rescats efectuats pels serveis d’emergències de la Comunitat Valenciana està el d’un home que va caure des de 20 metres d’altura en una zona rural de Nàquera aquest passat dissabte.

Va ser un rescat complicat, ja que la falta de visibilitat a l’ésser de nit va impedir que l’helicòpter mobilitzat poguera efectuar el rescat. Els bombers del Consorci Provincial de València van traslladar a l’home ferit a través d’un camí escarpat de muntanya.

Un altre dels rescats va ser el d’un menor que va caure aquest cap de setmana en una séquia en una zona rural de Picassent. Els serveis d’emergència van aconseguir estabilitzar al menor que va ser traslladat en estat greu a l’hospital.

La Setmana Santa també ens ha deixat la tragèdia d’un jove de 24 anys ofegat en el riu Algar. Els bombers van trobar el cos sense vida del jove en la presa de l’Algar. Tot apunta al fet que va caure per una cascada a Bolulla.

Últimes notícies

Antoñito Molina plena el Roig Arena de València amb la seua gira Em Promet

Antoñito Molina ha convertit el Roig Arena en una celebració col·lectiva amb una de les últimes parades de la seua gira Em Promet, amb entrades esgotades i un repertori corejat.

València escenifica un rescat en altura en la Setmana de Prevenció d’Incendis

L'Ajuntament ha realitzat un simulacre de rescat en altura dins de la XX Setmana de la Prevenció d'Incendis. El cap de setmana inclou demostracions, unitat canina i tallers.

Torrons Picó fa nevar a Múrcia i complix el somni d’un xiquet de 7 anys

La firma de Xixona va organitzar una nevada festiva en Torreagüera per a anunciar al guanyador del seu concurs de redacció Tot és possible per Nadal. El premi inclou un lot de torrons i 2.000 euros en material per al col·legi del menor.

Les mínimes continuen baixant: quasi -5 °C a Ademuz i sota zero a l’interior

Les mínimes han descendit de nou en la Comunitat Valenciana, amb el valor més baix a Ademuz (-4,8 °C) i diversos municipis de l'interior sota zero.

El València rep al Girona, en alerta per la derrota a Granada i el triomf del rival davant el Barça

El líder de la Lliga Endesa rep al Girona amb la lliçó de Granada encara recent i l'avís del recent triomf gironí davant el Barça. Arriba reforçat per una victòria exigent en l'Eurolliga davant Estrella Roja.

Una exposició a Quart de Poblet homenatja dones silenciades i represaliades

La mostra 'Dones empresonades, entre moltes altres' reunix 28 obres a la Casa de Cultura de Quart de Poblet i s'emmarca en les accions del 25N.

Alacant, primer ‘lloc de memòria democràtica’ valencià pel seu paper com a bastió republicà en 1939

Alacant és des d'este dissabte el primer punt de la Comunitat Valenciana declarat com a 'lloc de memòria democràtica'. La distinció reconeix la seua condició d'últim bastió republicà i activa accions de senyalització i difusió en el Mercat Central, el port i la tomba de Miguel Hernández

El Llevant encadena per segona vegada tres derrotes seguides i toca fons

L'equip granota cau 1-0 a Mestalla, encadena per segona vegada tres derrotes i suma 1 de 15. És penúltim amb nou punts i podria quedar a quatre de la salvació.