Estos són els millors llocs de València per a fer fotografies d’Instagram

A Instagram és molt important la composició, l'enquadrament, la il·luminació, els filtres i els hashtags que utilitzem, però evidentment també hem de cuidar els espais per tal que siguen el més fotogènic possible i que puguen ajudar-nos a triomfar en la xarxa o sí més no, a anar aprenent a fer bones fotos. Per això ací t'ensenyem els millors llocs de València i per tal que tragues el major partit possible a les teues sessions de fotos, tant de retrats com de paisatges.

 

L'Albufera: El parc natural de l'Albufera és tot un 'must' per a qualsevol persona que busque els millors paisatges la Comunitat. L'Albufera oferix un paisatge en plena natura, i qualsevol moment és bo per a fotografiar-la, encara que per a sessions de fotos se sol recomanar anar quan cau el dia, ja que els colors del cel que es reflectixen en l'aigua poden acabar de donar el toc de gràcia a les nostres fotografies. És un dels llocs més utilitzats de València per a sessions de fotos de bodes i se'ns dubte un dels més bonics.

 

 

 

Una publicación compartida de Carlos Nieto (@carlosnietod) el

 

 

 

 

 

Una publicación compartida de Núria Nbr (@_nuriage) el

Últimes notícies

Retirats 1.500 quilos de peixos morts del riu Magre i els treballs acabaran dijous

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha arreplegat uns 1.500 quilos de peixos morts al riu Magre, entre Montserrat, Montroi i Llombai, i preveu completar els treballs este dijous.

Els quatre equips valencians només han guanyat un partit i tres ja estan en descens

Villarreal, Elche i València ocupen els tres llocs de descens després de cinc jornades, en un inici històricament negatiu per al futbol de la Comunitat Valenciana, que només ha celebrat una victòria entre els seus quatre equips.

Un any de Pablo Hernández al Castelló: del pou del descens a liderar LaLiga Hypermotion

Es complix un any de l’arribada de Pablo Hernández a la banqueta del Castelló, període en què ha passat del descens al liderat i ha jugat una promoció d’ascens.

València entra en el rànquing mundial de ciutats i se situa en el lloc 180

València sha situat en el lloc 180 del Índex Global de Ciutats 2026 de Oxford Economics, com a tercera ciutat espanyola darrere de Madrid i Barcelona.

Mirotic tindrà quatre entrenaments amb el València Basket abans de la Supercopa

Nikola Mirotic passarà este dimarts la revisió mèdica amb el València Basket i podrà entrenar-se quatre vegades abans de debutar en la Supercopa de Badalona contra el Barcelona.

Les Corts fixen el debat de Política General per als dies 28 i 30 de setembre

El debat de Política General o sobre l'estat de la Comunitat de l'actual legislatura se celebrarà en Les Corts el 28 i el 30 de setembre, i serà el primer de Juanfran Pérez Llorca com a president de la Generalitat.

Lidl, DIA i Consum guanyen quota mentre Mercadona i Carrefour es frenen

Lidl, DIA i Consum s’han situat com les cadenes de supermercats que més quota han guanyat fins agost, mentre Mercadona i Carrefour mantenen posicions estables en un context de consumidors més sensibles al preu.

El PP reclama millores urgents al tren entre Sagunt i Saragossa

El portaveu d’Infraestructures del GPP en Les Corts, Joserra González de Zárate, acusa el Ministeri de Transportes d’abandonar la Comunitat Valenciana i exigix millores immediates a la connexió ferroviària entre Sagunt i Saragossa.