17.6 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Estos són els millors restaurants de la ciutat de València per a menjar paella

Hi ha qui preferix l’arròs més solt i n’hi ha qui se l’estima més esclatat —per a gustos, ja se sap— però dur a gala el premi a la millor paella valenciana necessita per força fer-se amb l’or al Concurs Internacional de Paelles de Sueca. Realitzant-se cada any des del 1961 i amb motiu del «boom turístic», l’organització del concurs va tractar de posar ordre i marcar uns mínims en la internacionalització de la paella. Si més no, el concurs pretén unes bases comunes en la recepta del plat més típic de València. I el guardó ha anat a parar a llocs tan increïbles com L’Havana o Las Vegas. Per no cal creuar l’Atlàntic però per a tastar autèntiques paelles delicioses; València amaga diversos restaurants consagrats al plat valencià que es mereixen una visita obligada, de la Malva-rosa al carrer del Mar. Comencem el repàs:

 

1. La Pepica

  

  

De prestigi va sobrat, este restaurant. La Pepica va ser obert l’any 1898, a la platja de la Malva-rosa. I ahí continua, preparant exquisits arrossos que han delectat a Orson Welles, Ava Gardner i Ernst Hemigway (els anys 50 a Espanya donen per a molt de mite). La carta que et trobaràs allà no és lluïdora pel que fa a les innovacions, és típica, tradicional; orgullosa de presentar els plats de sempre fets com mai. Per la Pepica han passat moltes personalitats, des del Rei d’Espanya al torero Manolete, assegudes a les taules davant del mar per disfrutar d’un arròs deliciós. Un restaurant que, amb un poc d’imaginació, et convida a viatjar en el temps; la decoració del local no ha cedit a les modernors de cap època. Les cullerades d’arròs fan la resta.

 

Avd. Neptú, n. 6

46011 València

Telf: 963 710 366

www.lapepica.com

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les tres diputacions de la Comunitat abordaran els servicis d’assistència a municipis

La Diputació d'Alacant celebrarà el divendres la primera trobada dels SAM amb Castelló i València per a compartir models, detectar millores i donar continuïtat amb un protocol.

Barcones acusa el PP de voler pervertir el sistema de Protecció Civil

La directora general ha defés al Senat que l'emergència d'interés nacional es declara per Interior a petició autonòmica i ha retret al PP intentar canviar les regles del sistema.

ACAIP denuncia indefensió dels funcionaris després d’una nova agressió a la presó de Picassent

ACAIP-UGT ha denunciat la indefensió dels funcionaris després de l'agressió a un treballador a Picassent, ocorreguda amb dos efectius en lloc de tres. El sindicat reclama protocol, reconeixement com a autoritat i reforços en mòduls conflictius.

Dos jóvens d’Elda creen una sabatilla 100% impresa en 3d i sacsegen el sector del calçat

Callnak Brand, fundada a l'agost a Elda, rep comandes del seu primer model fet íntegrament amb impressió 3d, reciclable i fabricat amb cadena local

La Generalitat detecta empadronats no beneficiaris en vivendes públiques d’Alacant

La Generalitat ha alertat al jutjat que en la promoció pública Els Naus hi ha persones empadronades que no van ser adjudicatàries. La conselleria ha reforçat el control i estudia exercir el dret de tanteig si es planteja una venda.

Un assessor sosté que va estar amb Mazón 25 minuts en el seu despatx abans d’anar al Cecopi

Josep Lanuza va declarar que el expresident va arribar al Palau entre les 19.32 i les 19.42, va romandre uns 25 minuts i va eixir a les 20.00 cap al Cecopi. La seua versió xoca amb la dels escortes i situa l'És-alert de les 20.11 quan ja anaven en ruta.

La setmana comença amb cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat Valenciana

Cels poc nuvolosos i boires puntuals marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. Les mínimes pugen lleugerament i les màximes es mantenen.

Les víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Associacions de víctimes han exposat en Les Corts que la falta d'avisos i la descoordinació van agreujar la DANA del 29-O. Reclamen responsabilitats i plans clars.