Falta amb 90 anys el torero Jaime Ostos a Bogotà

El torero Jaime Ostos ha faltat amb 90 anys a causa d’un infart de miocardi, segons han informat els seus familiars. El destre es trobava de visita a Bogotà des del Cap d’Any amb la seua esposa, la doctora María Ángeles Grajal, per assistir a les fires taurines de Cali i Manizales.

Ostos va superar la covid al principi de l’esclafit de la pandèmia, encara que hagué d’ingressar en l’UCI de l’Hospital de la Zarzuela de Madrid.

Nascut en el si d’una família acomodada d’Écija (Sevilla) l’any 1933, va iniciar-se en el món de la tauromàquia després d’haver iniciat els estudis de pilot d’avió i des d’aleshores no volgué abandonar-ho fins a la seua retirada l’any 1968.

En la seua trajectòria va viure vesprades de glòria a la mateixa Plaça de Bous de València com la que va viure en la Fira de Juliol de 1955, en la que va tallar 3 orelles i una cua de dos bous. Els valencians mai s’oblidarien de felicitar-lo en la Fira del seu sant, felicitacions a les quals responia amb un somriure.

Una altra de les seues millors vesprades al coliseu valencià va ser aquella en la que s’enfronta a un bou de Miura i el públic l’acabà traient als muscles pels carrers del Cap i casal. O aquell dia que compartia cartell amb el seu col·lega Miguel Baez, ‘Litri’, i aquest últim es va ficar malalt i malgrat que l’empresa propietària de la Plaça volgué suspendre la corrida, Ostos va torejar tots els bous ell soles sense cobrar.

També va tindre de vesprades roïnes, com la de Tarazona d’Aragó en 1963, en la qual va rebre una cornada molt greu i se li arribà a donar l’extremunció. I com aquesta, altres 14 vegades va ser cornejat, produint-li ferides de diversa consideració.

Últimes notícies

L’incendi d’El Saler arrasa 48 hectàrees però no entra al nucli urbà

L’incendi forestal declarat a El Saler ha cremat 48 hectàrees i continua sense control, però no ha entrat al nucli urbà, evacuat de manera preventiva junt amb diversos càmpings.

Tunde deixa el Levante i fitxa pel West Brom per tres milions

El Levante ha venut l’extrem Kareem Tunde, de 21 anys i format en la pedrera granota, al West Bromwich Albion per una quantitat pròxima als tres milions d’euros.

Oriol Rey ressalta el canvi d’actitud del Llevant després del 3-0 contra l’Espanyol

El centrecampista del Llevant Oriol Rey ha posat en valor el canvi d’actitud de l’equip després del 3-0 encaixat davant l’Espanyol i ha destacat la unió del vestuari en el seu partit número cent com a granota.

Racing i Elx es juguen tres punts vitals en la lluita per la salvació

Racing de Santander i Elx, tots dos amb només un punt, obrin divendres la tercera jornada de LALIGA en un duel directe per la permanència a El Sardinero, on l’equip il·licità no ha puntuat mai en Primera.

El Villarreal busca a Mendizorrotza el primer triomf de Lliga contra un Alabés invicte

El Villarreal visita este divendres Mendizorrotza per a aconseguir la primera victòria del curs davant un Alabés que encara no ha perdut i que ha començat LaLiga amb quatre punts.

Anselmi aposta per la constància de l’Elx abans de visitar El Sardinero

Martín Anselmi assegura que no es preocupa per victòries o derrotes en este inici de LALIGA, sinó per mantindre la idea de joc i la constància de l’Elx abans de visitar el Racing de Santander a El Sardinero.

Íñigo Pérez busca a Vitòria la seua primera victòria amb el Vila-real

Íñigo Pérez afronta la visita del Vila-real a Mendizorrotza amb el repte d’estrenar-se amb triomf en Lliga, després de dos empats a domicili i amb tota la plantilla disponible.

Ordenen evacuar El Saler pel ràpid avanç del foc a la Devesa

L’Ajuntament de València ha ordenat des del Cecopal evacuar el poble d’El Saler per l’avenç de l’incendi declarat a la Gola de Pujol, dins de la Devesa.