9.7 C
València
Dijous, 25 desembre, 2025

Feliciano López encara el 2018 amb molta il·lusió després de rebre dos bones notícies

 

¡Fichaje ! @felilopezoficial se ha convertido hoy en nuevo Director Adjunto del #MMOPEN. ¡Bienvenido a la familia Feli! : @alvarodiaz1

Una publicación compartida de Mutua Madrid Open (@mutuamadridopen) el

 

Els raïms s'acosten i amb ells també el comiat del 2017. Un any que Feliciano López, tenista espanyol, no oblidarà perquè ha sigut bastant intens. Encara que començava amb diversos infortunis sentimentals, ha suposat un augment de responsabilitat i qualitat de vida del tenista en els últims mesos.

  

Feliciano, la mà dreta de Manolo Santana

En primer lloc, hem de parlar de la presentació oficial de Feliciano López com el nou director adjunt del Mútua Madrid Open. Gràcies a este nou lloc, el tenista es convertirà en la mà dreta de Manolo Santana. Però les bones notícies no es queden ací, a partir del 2019 Feliciano serà director de ple dret. Per la seua banda, Santana exercirà el càrrec de president d'honor del torneig de Tenis madrileny.  

 

 

 

«És un dia molt important per a mi. Perquè és alguna cosa molt diferent. És una oportunitat per la qual estaré eternament agraït. El llistó està molt alt i vaig haver de treballar molt i aprendre molt de Manolo per a donar la talla» ha explicat el tenista espanyol.

 

 

No obstant això, el mateix Santana ha aprofitat l'ocasió per a explicar una mica que serà d'ell: «Tindreu Manolo Santana per molt temps. Estaré ací donant-li la llanda. Sabrà el que és que li demanen les entrades, que li les demanarà». En este to més relaxat i bromista, Manolo va donar a entendre que la seua presència es mantindrà per l'excel·lent aspecte amb el qual se li va veure, els rumors sobre el seu mal estat de salut queden eliminats, com recull ‘Semana’. 

 

Un nou membre en la família del tenista

A més d'esta nova oportunitat en el marc laboral, Feliciano López ha compartit una altra bona notícia, en este cas es tracta d'un nou membre en la família López, un xicotet cadell de golden retriver de qui diu estar ja perdudament enamorat. Així Feliciano tanca el 2017 amb fermall d'or. 

 

 

Introducing you the new member of the family.You just have to LOVE him#Ace #goldenretriever #vidaperruna #thedracosvalley

Una publicación compartida de Feliciano Lopez (@felilopezoficial) el

Últimes notícies

Els bombers demanen activar la Situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Els bombers del consorci provincial han sol·licitat activar la Situació 0 per la neu a l'interior nord. Emergències manté alerta groga amb acumulacions de fins a 8 cm a partir de 700 metres fins a les 20 hores.

Neu a l’interior nord de Castelló per Nadal, amb termòmetres sota zero

Nevades generalitzades per damunt de 700 metres als Ports, Alt Maestrat i La Tinença, amb mínimes de fins a -3,5 °C i avís groc per acumulacions.

València ha acollit 135 rodatges en 2025 i s’ha consolidat com a plató

València ha acollit 135 rodatges en 2025 després d'atendre 265 projectes. El volum de filmacions ha reforçat la seua projecció turística i cultural i ja hi ha dos noves produccions confirmades per a l'any vinent.

El pare d’Alcaraz defén la seua postura després de la ruptura amb Ferrero: ‘Cada un és lliure d’opinar amb el que sàpia’

El pare de Carlos Alcaraz va defendre la seua postura després de la ruptura amb Juan Carlos Ferrero i va evitar explicar els motius. Ferrero es va dir 'dolgut' però obert a tornar.

Els bombers demanen activar la situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Dos dotacions del Consorci i tres unitats de bombers forestals amb llevaneus treballen a l'interior nord, amb alerta groga entre les 10 i les 20 hores.

El PSPV urgix a Feijóo a entregar a la jutgessa la conversa íntegra amb Mazón per la dana

El PSPV ha exigit a Alberto Núñez Feijóo que entregue a la jutgessa de la causa per la dana del 29 d'octubre la conversa completa que va mantindre amb Carlos Mazón. Denuncien que el líder del PP només ha remés els missatges rebuts i l'acusen d'opacitat i de faltar al respecte a les víctimes.

Vega Gimeno subratlla l’impacte del Roig Arena i el definix com a punt d’inflexió per a Espanya

La jugadora de 3x3 Vega Gimeno situa al Roig Arena com a motor esportiu i cultural. Destaca el seu aforament i l'oportunitat que brinda al bàsquet femení i al 3x3.

Andreas Almgren tornarà al 10k València a la recerca d’un altre rècord

El plusmarquista europeu de 5.000 metres ha confirmat que correrà l'11 de gener el 10k València Ibercaja. Arriba després de fer història en l'última edició amb 26:53.