Un ferit en el primer dia dels ‘Bous al Carrer’ en la Comunitat

 

Els ‘Bous al Carrer‘ han tornat este dissabte a la Comunitat Valenciana i han deixat el primer ferit de la temporada. Meliana ha estat la primera localitat a celebrar la volta d’aquest festeig taurí. L’esdeveniment ha estat organitzat per les penyes de la localitat en una plaça portàtil habilitada per a això.

L’incident ha ocorregut quan el tercer bou del matí ha eixit a la plaça i després d’estar diversos minuts en el rodo ha cornejat a un jove que participava en la celebració. Este fet ha provocat la suspensió temporal de festeig fins a la vesprada, ja que l’ambulància ha traslladat al ferit fins al centre hospitalari.

Segons fonts de l’organització, el jove presenta tres banyades, però està estable i no revesteixen de gravetat. El ferit ha estat traslladat immediatament a l’Hospital Clínic per a rebre els tractaments sanitaris necessaris.

Forastera, amb el ferro del ramader valencià Dani Machancoses ha estat la triada per a donar el tret d’eixida a la temporada 2021. Meliana celebrarà del 22 de maig al 27 de juny una fira taurina amb «un cartell autòcton, on els protagonistes són les ramaderies i els engreixadors valencians».

Una vegada iniciats els festejos durant les últimes setmanes de maig, són diversos els pobles que recolliran el testimoni de Meliana, Monserrat i Vinaròs. Municipis de gran importància taurí com Albuixec, La Vall d´Uixo, Museros, Alcala de Xivert, Onda, Sagunt, Port de Sagunt, Borriol, Silla, l’Alcora i la Vall d’Alba ultimen ja les seues dates per a una reconstrucció tan necessària com real.

Últimes notícies

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.

El BBVA Open Internacional de València obri edició amb més presència espanyola i tenistes del top-100

El BBVA Open Internacional de València de 2026 alça el teló este diumenge amb fase prèvia, ampli cartell de tenistes espanyoles i diverses jugadores situades entre les cent millors del món, i estrena un trofeu amb figura de fallera.

Castro confia en el factor Ciutat de València per plantar cara al Barça

Luís Castro assegura que el Levante afronta el duel davant el Barcelona amb la màxima concentració i confiança en el suport de l’afició al Ciutat de València. El tècnic remarca que el partit comença zero a zero i que preparen el xoc per a guanyar, sense reservar jugadors.

Pérez Llorca acusa Baldoví i Morant d’hipocresia per sumar-se ara a les protestes educatives

El president del PPCV, Juanfran Pérez Llorca, acusa Joan Baldoví i Diana Morant d’hipocresia per encapçalar ara mobilitzacions docents després d’huit anys de govern del Botànic. Defensa que el Consell actual ha posat en marxa millores salarials i un pla de reforç educatiu i d’ajudes pels incendis a Castelló.

El PSPV acusa el PP de tindre la Comunitat paralitzada per un president en precari

El síndic del PSPV-PSOE, José Muñoz, acusa el PP de mantindre la Generalitat i les Corts pràcticament paralitzades per la situació d'interinitat de Pérez Llorca i per les lluites internes del partit.

Detinguts quatre lladres per 72 robatoris d’informàtica en empreses de Catalunya, Aragó i Comunitat Valenciana

Els Mossos i la Guàrdia Civil han detingut a Barcelona quatre hòmens acusats de 72 robatoris de material informàtic en empreses de Catalunya, Aragó i Comunitat Valenciana, valorats en 700.000 euros. L’Audiència d’Instrucció número 1 de Monzón s’encarrega del cas.