Un ferit en el primer dia dels ‘Bous al Carrer’ en la Comunitat

 

Els ‘Bous al Carrer‘ han tornat este dissabte a la Comunitat Valenciana i han deixat el primer ferit de la temporada. Meliana ha estat la primera localitat a celebrar la volta d’aquest festeig taurí. L’esdeveniment ha estat organitzat per les penyes de la localitat en una plaça portàtil habilitada per a això.

L’incident ha ocorregut quan el tercer bou del matí ha eixit a la plaça i després d’estar diversos minuts en el rodo ha cornejat a un jove que participava en la celebració. Este fet ha provocat la suspensió temporal de festeig fins a la vesprada, ja que l’ambulància ha traslladat al ferit fins al centre hospitalari.

Segons fonts de l’organització, el jove presenta tres banyades, però està estable i no revesteixen de gravetat. El ferit ha estat traslladat immediatament a l’Hospital Clínic per a rebre els tractaments sanitaris necessaris.

Forastera, amb el ferro del ramader valencià Dani Machancoses ha estat la triada per a donar el tret d’eixida a la temporada 2021. Meliana celebrarà del 22 de maig al 27 de juny una fira taurina amb «un cartell autòcton, on els protagonistes són les ramaderies i els engreixadors valencians».

Una vegada iniciats els festejos durant les últimes setmanes de maig, són diversos els pobles que recolliran el testimoni de Meliana, Monserrat i Vinaròs. Municipis de gran importància taurí com Albuixec, La Vall d´Uixo, Museros, Alcala de Xivert, Onda, Sagunt, Port de Sagunt, Borriol, Silla, l’Alcora i la Vall d’Alba ultimen ja les seues dates per a una reconstrucció tan necessària com real.

Últimes notícies

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.

Avís groc per pluges fortes al litoral de Castelló este dissabte

Aemet ha activat l’avís groc per pluges de fins a 30 litres per metre quadrat i tempestes al litoral de Castelló, dins d’un episodi de fortes precipitacions que afecta també altres comunitats.

Luís Castro alerta que el Levante té menys pressupost que molts equips de Segona

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, admet que hi ha equips de LaLiga Hypermotion amb més pressupost i demana calma per la inscripció de jugadors. El tècnic assegura que el club treballa per sanar la seua situació econòmica i completar la plantilla.

L’incendi de Segorbe arrasa 633 hectàrees i manté desallotjades mil persones a Gàtova

L’incendi declarat dijous a Segorbe ha cremat 633 hectàrees, part a la Serra Calderona, i obliga a mantindre fora de casa un miler de veïns de Gàtova mentre 25 mitjans aeris i uns 350 efectius continuen les tasques d’extinció.

Xàfecs en la mitat nord i descens suau de les màximes hui

L’Agència Estatal de Meteorologia preveu per a este dissabte xàfecs amb tronada en la mitat nord de la Comunitat Valenciana i una lleugera baixada de les temperatures màximes, sobretot a l’interior. El diumenge tendirà a estabilitzar-se l’oratge, amb més clarianes però encara amb ruixats puntuals.

Els avistaments de meduses baixen un 20 % tot i un mar més càlid

Els avisos de meduses en les costes espanyoles han disminuït un 20 % en 2026, segons dades de l’app MedusApp, malgrat que la temperatura de la mar ha pujat unes dècimes. Un expert de la Universitat d’Alacant recorda que la calor de l’aigua no determina la seua presència a les platges.

El vent complica l’incendi de Sogorb amb ratxes de més de 30 km/h esta vesprada

Aemet preveu per a esta vesprada ratxes de vent de més de 30 km/h en l’incendi de Sogorb, després d’una nit meteorològicament tranquil·la però sense pluges.