19.8 C
València
Dijous, 12 febrer, 2026

Un ferit en el primer dia dels ‘Bous al Carrer’ en la Comunitat

 

Els ‘Bous al Carrer‘ han tornat este dissabte a la Comunitat Valenciana i han deixat el primer ferit de la temporada. Meliana ha estat la primera localitat a celebrar la volta d’aquest festeig taurí. L’esdeveniment ha estat organitzat per les penyes de la localitat en una plaça portàtil habilitada per a això.

L’incident ha ocorregut quan el tercer bou del matí ha eixit a la plaça i després d’estar diversos minuts en el rodo ha cornejat a un jove que participava en la celebració. Este fet ha provocat la suspensió temporal de festeig fins a la vesprada, ja que l’ambulància ha traslladat al ferit fins al centre hospitalari.

Segons fonts de l’organització, el jove presenta tres banyades, però està estable i no revesteixen de gravetat. El ferit ha estat traslladat immediatament a l’Hospital Clínic per a rebre els tractaments sanitaris necessaris.

Forastera, amb el ferro del ramader valencià Dani Machancoses ha estat la triada per a donar el tret d’eixida a la temporada 2021. Meliana celebrarà del 22 de maig al 27 de juny una fira taurina amb “un cartell autòcton, on els protagonistes són les ramaderies i els engreixadors valencians”.

Una vegada iniciats els festejos durant les últimes setmanes de maig, són diversos els pobles que recolliran el testimoni de Meliana, Monserrat i Vinaròs. Municipis de gran importància taurí com Albuixec, La Vall d´Uixo, Museros, Alcala de Xivert, Onda, Sagunt, Port de Sagunt, Borriol, Silla, l’Alcora i la Vall d’Alba ultimen ja les seues dates per a una reconstrucció tan necessària com real.

Últimes notícies

Pérez Llorca creu que no tindrà problemes amb Vox pel cas de les VPP d’Alacant

El president de la Generalitat va assegurar que la resposta davant les presumptes irregularitats en l'adjudicació de VPP ha sigut transparent i contundent. Va defendre a la conselleria i va descartar que el cas deteriore la seua relació amb Vox.

Bernabé titlla de desficaci la rebaixa fiscal i acusa a Pérez Llorca de submís a Feijóo

Pilar Bernabé ha criticat la bonificació del 99% de l'impost de successions anunciada per Pérez Llorca i ha reclamat prioritzar el finançament. També ha acusat a Feijóo de mantindre un no a tot sense alternatives.

Bernabé retrau al PP un café per a tots en vivenda i alerta de favoritismes

Pilar Bernabé ha acusat el PP d'aplicar un model de vivenda pública de café per a tots que, al seu juí, afavorix a càrrecs i afins i pervertix la finalitat social.

Replanten més de 10.000 exemplars de posidònia per a restaurar tres hectàrees del litoral mediterrani

Acció Posidònia ha reintroduït més de 10.000 plantes per a recuperar tres hectàrees a Balears, Catalunya, Comunitat Valenciana i Murcia. El projecte, el major fins a la data al Mediterrani, combina voluntariat, cultiu 'in vitro' i formació.

Últim tram per a blindar el subministrament d’aigua a València i la seua àrea metropolitana

La EMSHI ha iniciat l'últim tram que unirà les potabilitzadores de La Presa i El Realón per a garantir el proveïment a València davant incidències greus. La fase, amb 13,5 milions d'inversió i finalització prevista en 2027, reforça la xarxa que atén 1,7 milions en 51 municipis

L’alcalde d’Alacant desoïx les demandes de dimissió i se centra en la gestió després del cas de les VPP

Luis Barcala ha evitat respondre a les peticions de dimissió per les suposades irregularitats en l'adjudicació de VPP en Platja de Sant Joan i ha insistit que la seua prioritat és la gestió i aclarir l'ocorregut.

La jutgessa de la DANA cita a 39 testimonis entre agents mediambientals i bombers forestals

La magistrada que investiga la gestion de la DANA del 29 d'octubre de 2024 ha acordat telefonar a 39 nous testimonis. Busca reconstruir la vigilància de rius i barrancs i el flux d'avisos a la poblacion.

L’Ajuntament sancionarà a Compromís per omplir València de cartells en la seua campanya contra Catalá

El consistori anuncia sancions a Compromís per una campanya de cartells que apel·la a l'alcaldessa i denuncia problemes en el transport públic. Catalá critica l'acció i defén que els polítics han de donar exemple.