Un ferit en el primer dia dels ‘Bous al Carrer’ en la Comunitat

 

Els ‘Bous al Carrer‘ han tornat este dissabte a la Comunitat Valenciana i han deixat el primer ferit de la temporada. Meliana ha estat la primera localitat a celebrar la volta d’aquest festeig taurí. L’esdeveniment ha estat organitzat per les penyes de la localitat en una plaça portàtil habilitada per a això.

L’incident ha ocorregut quan el tercer bou del matí ha eixit a la plaça i després d’estar diversos minuts en el rodo ha cornejat a un jove que participava en la celebració. Este fet ha provocat la suspensió temporal de festeig fins a la vesprada, ja que l’ambulància ha traslladat al ferit fins al centre hospitalari.

Segons fonts de l’organització, el jove presenta tres banyades, però està estable i no revesteixen de gravetat. El ferit ha estat traslladat immediatament a l’Hospital Clínic per a rebre els tractaments sanitaris necessaris.

Forastera, amb el ferro del ramader valencià Dani Machancoses ha estat la triada per a donar el tret d’eixida a la temporada 2021. Meliana celebrarà del 22 de maig al 27 de juny una fira taurina amb «un cartell autòcton, on els protagonistes són les ramaderies i els engreixadors valencians».

Una vegada iniciats els festejos durant les últimes setmanes de maig, són diversos els pobles que recolliran el testimoni de Meliana, Monserrat i Vinaròs. Municipis de gran importància taurí com Albuixec, La Vall d´Uixo, Museros, Alcala de Xivert, Onda, Sagunt, Port de Sagunt, Borriol, Silla, l’Alcora i la Vall d’Alba ultimen ja les seues dates per a una reconstrucció tan necessària com real.

Últimes notícies

Exhibició històrica del València Basket: doble rècord de valoració en la final de la Lliga Endesa

El València Basket ha signat dos rècords de valoració en només 48 hores en la final de la Lliga Endesa davant el Barcelona, amb un tope de 131 crèdits en el segon partit i una victòria contundent per 102-75.

Pradilla alça la veu abans del tercer partit a Barcelona: “Serà una altra guerra”

Jaime Pradilla destaca la solidesa defensiva del Valencia Basket en el triomf davant el Barça i adverteix que el tercer partit de la final ACB a Barcelona serà “una altra guerra”. L’interior també agraïx el suport de l’afició taronja a la Fonteta.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de l’exhibició de València Basket davant el Barça

L’entrenador del València Basket subratlla que el 112-75 és anecdòtic, recorda que la sèrie està 1-1 i que el Barça ha complit l’objectiu de guanyar a la Fonteta.

Valencia Basket arrasa el Barça i iguala la final abans d’anar al Palau

Valencia Basket ha passat per damunt del Barça en el segon partit de la final de la Lliga Endesa al Roig Arena (102-75) i ha igualat l’eliminatòria (1-1) abans que la sèrie viatge a Barcelona.

La marxa de l’Orgull ompli València i crida a actuar per a defensar els drets LGTBIAQ+

Milers de persones participen este dissabte en la marxa de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 a València per a defensar els drets aconseguits i reclamar seguir ocupant l’espai públic davant dels discursos d’odi i els retalls en servicis bàsics.

Diana Morant acusa el jutge Peinado de pagar favors a Ayuso per la seua vinculació amb el PP

La ministra Diana Morant ha assegurat a València que el jutge Peinado està pagant favors a Isabel Díaz Ayuso per la vinculació laboral de la seua dona i la seua filla amb ajuntaments del PP, i ha qualificat de polítiques les mesures cautelars contra Begoña Gómez.

La foguera infantil d Ángeles-Felipe Bergé triomfa a Alacant amb el primer premi Especial

El monument infantil d Ángeles-Felipe Bergé, amb el lema Mediterránea i obra d Ausiàs Estrugo, ha aconseguit el primer premi de la categoria Especial infantil de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant, per davant de Mercado Central i Foguerer Carolinas.

Una mascletà de Pirotècnia Turís aplega als 125 decibels en la plaça dels Luceros

La mascletà de Pirotècnia Turís ha assolit un pic de 125 decibels i més de cinc minuts i mig de duració en el segon dispar del concurs oficial de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros dAlacant.