5.4 C
València
Dijous, 27 novembre, 2025

Un ferit en el primer dia dels ‘Bous al Carrer’ en la Comunitat

 

Els ‘Bous al Carrer‘ han tornat este dissabte a la Comunitat Valenciana i han deixat el primer ferit de la temporada. Meliana ha estat la primera localitat a celebrar la volta d’aquest festeig taurí. L’esdeveniment ha estat organitzat per les penyes de la localitat en una plaça portàtil habilitada per a això.

L’incident ha ocorregut quan el tercer bou del matí ha eixit a la plaça i després d’estar diversos minuts en el rodo ha cornejat a un jove que participava en la celebració. Este fet ha provocat la suspensió temporal de festeig fins a la vesprada, ja que l’ambulància ha traslladat al ferit fins al centre hospitalari.

Segons fonts de l’organització, el jove presenta tres banyades, però està estable i no revesteixen de gravetat. El ferit ha estat traslladat immediatament a l’Hospital Clínic per a rebre els tractaments sanitaris necessaris.

Forastera, amb el ferro del ramader valencià Dani Machancoses ha estat la triada per a donar el tret d’eixida a la temporada 2021. Meliana celebrarà del 22 de maig al 27 de juny una fira taurina amb “un cartell autòcton, on els protagonistes són les ramaderies i els engreixadors valencians”.

Una vegada iniciats els festejos durant les últimes setmanes de maig, són diversos els pobles que recolliran el testimoni de Meliana, Monserrat i Vinaròs. Municipis de gran importància taurí com Albuixec, La Vall d´Uixo, Museros, Alcala de Xivert, Onda, Sagunt, Port de Sagunt, Borriol, Silla, l’Alcora i la Vall d’Alba ultimen ja les seues dates per a una reconstrucció tan necessària com real.

Últimes notícies

Pérez Llorca arriba a la investidura i assegura que buscarà estabilitat

El candidat del PP ha defés a la seua arribada a les Corts que la Comunitat necessita 'moltíssima estabilitat' i que això buscarà. Evita confirmar un acord amb Vox i remet a l'hemicicle, on el seu discurs marcarà el sentit del vot.

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant per una estirada a una dona que portava prop de 6.000 euros. La Policia ha recuperat més de 5.800 euros.

El bebé rinoceront del Bioparc València comença a explorar l’exterior i ja es pot votar el seu nom

La cria de rinoceront blanc de tres setmanes avança en la seua aclimatació i comença a reconéixer l'àrea exterior visible al públic. El parc obri una votació en línia per a triar entre Kairu, Meru i Dikembe.

La compravenda de vivendes en la Comunitat va pujar un 1% al setembre i el preu va escalar un 13,8%

La compravenda de vivendes en la Comunitat Valenciana va repuntar al setembre un 1% fins a 9.097 operacions. El metre quadrat es va encarir un 13,8% i els préstecs van créixer un 13,5%.

Cel buidat i màximes a l’alça, amb vent fort en el nord de Castelló

Cel poc nuvolós o buidat este dijous, amb mínimes a la baixa i gelades febles a l'interior. Les màximes pujaran i el nord de Castelló tindrà vent fort.

Les Corts voten la investidura de Pérez Llorca amb el suport de Vox en l’aire

Les Corts celebren el ple d'investidura de Juanfran Pérez Llorca en substitució de Carlos Mazón. Vox decidirà el seu vot després del discurs i el seu suport és clau.

Atzeneta del Maestrat ha registrat ratxes de 63 km/h i Morella de 56 km/h

L'interior de Castelló ha concentrat les ratxes més intenses de la jornada, amb 63 km/h a Atzeneta del Maestrat i 56 km/h a Morella. L'avís groc per vent del nord-oest seguix actiu fins al matí del dijous en diferents punts de la província.

La dana d’octubre va disparar en 2024 la factura per catàstrofes a Espanya fins a 11.330 milions

La factura per catàstrofes a Espanya va ascendir en 2024 a 11.330 milions, més del doble que en 2023, per l'impacte de la dana d'octubre. El cost assegurat es va disparar i el colp econòmic va aconseguir també al PIB i a les emergències.