Greu ferit després de cremar-se un vaixell a Altea

 

Aquest dijous, un home d’uns 50 anys va resultar ferit greu després de cremar-se una embarcació d’uns set metres d’eslora que estava atracada en el port d’Altea (Alacant), segons ha informat EFE.

 

Els fets van ocórrer sobre les 20 hores i el ferit, que va ser traslladat a l’Hospital General d’Alacant, presentava diverses cremades, pel que sembla d’entre el 25% i quasi el 30% del seu cos, principalment en la cara, els braços i el pit.

 

Fins al lloc dels fets es van desplaçar, una unitat del Samu i un helicòpter medicalitzat de la Generalitat, encara que finalment no va ser necessari el seu trasllat aeri, ja que va ser evacuat en l’ambulància al centre hospitalari citat després de rebre assistència mèdica. Així mateix, en el dispositiu d’emergència també van intervindre agents de la Guàrdia Civil i de la Policia Local d’Altea, així com bombers del Parc de Benidom.

 

Segons fonts coneixedores del succés, l’incendi s’hauria produït per una possible acumulació de gasos de gasolina en l’embarcació. Els gasos acumulats en la popa van explotar, però afortunadament no va arribar a prendre’s el combustible. El vaixell va ser retirat del port.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Laia Codina veu un grup ajustat després del 3-0 a Islàndia

Espanya va debutar amb un 3-0 davant Islàndia en la fase de classificació al Mundial 2027. Laia Codina va valorar un grup competitiu després del 1-6 d'Anglaterra a Ucraïna.

La Comunitat va exportar 2.106,5 milions als EUA i va importar 1.696,6 en 2025

La Comunitat Valenciana va registrar en 2025 un superàvit comercial amb els EUA en vendre per 2.106,5 milions i importar 1.696,6. L'intercanvi es va contraure respecte a 2024.

Bermúdez, després del 3-0 a Islàndia: ‘Podíem haver fet algun gol més, l’exigència és ací’

Espanya va véncer 3-0 a Islàndia en l'arrancada cap al Mundial 2027. Bermúdez va valorar els tres punts i va remarcar que sumar més gols serà clau davant Anglaterra.

3-0 d’Espanya a Islàndia: Pina firma un doblet i Edna Imade sentència

Espanya es va imposar 3-0 a Islàndia en la seua estrena cap al Mundial 2027 amb un doblet de Claudia Pina i una cabotada de Edna Imade. La portera Cecilia Rúnarsdóttir va evitar una golejada major i Espanya és segona del Grup A3, empatada amb Anglaterra.

3-0: Espanya complix en el seu debut classificatori davant Islàndia liderada per Pina

Espanya va arrancar la classificació al Mundial 2027 amb un 3-0 sobre Islàndia, sostinguda per la seua portera. Claudia Pina va firmar un doblet i Edna Imade va completar la victòria.

Els 16 de OT 2025 es reunixen i descobrixen el repertori de la gira que passarà per Alacant i València al juliol

Els 16 concursants de OT 2025 s'han retrobat a Barcelona per a conéixer el repertori del seu gira de tretze concerts. El tour arrancarà el 18 d'abril a Bilbao i arribarà al juliol a Alacant i València.

Pina avança a Espanya amb un derechazo davant Islàndia en el 39 (1-0)

Claudia Pina va avançar a Espanya en el minut 39 amb un derechazo des de la frontal després d'una primera part de setge a Islàndia, en el debut cap al Mundial 2027.

Espanya té garantit el subministrament de gas malgrat la tensió a Ormuz, segons Enagás

Enagás assegura que Espanya no tindrà problemes de proveïment per la seua baixa dependència del Golf i unes reserves del 58%. Advertix de pressió en preus, lluny de 2022