7.2 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Greu ferit després de cremar-se un vaixell a Altea

 

Aquest dijous, un home d’uns 50 anys va resultar ferit greu després de cremar-se una embarcació d’uns set metres d’eslora que estava atracada en el port d’Altea (Alacant), segons ha informat EFE.

 

Els fets van ocórrer sobre les 20 hores i el ferit, que va ser traslladat a l’Hospital General d’Alacant, presentava diverses cremades, pel que sembla d’entre el 25% i quasi el 30% del seu cos, principalment en la cara, els braços i el pit.

 

Fins al lloc dels fets es van desplaçar, una unitat del Samu i un helicòpter medicalitzat de la Generalitat, encara que finalment no va ser necessari el seu trasllat aeri, ja que va ser evacuat en l’ambulància al centre hospitalari citat després de rebre assistència mèdica. Així mateix, en el dispositiu d’emergència també van intervindre agents de la Guàrdia Civil i de la Policia Local d’Altea, així com bombers del Parc de Benidom.

 

Segons fonts coneixedores del succés, l’incendi s’hauria produït per una possible acumulació de gasos de gasolina en l’embarcació. Els gasos acumulats en la popa van explotar, però afortunadament no va arribar a prendre’s el combustible. El vaixell va ser retirat del port.

Últimes notícies

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.