13.1 C
València
Divendres, 13 febrer, 2026

Greu ferit després de cremar-se un vaixell a Altea

 

Aquest dijous, un home d’uns 50 anys va resultar ferit greu després de cremar-se una embarcació d’uns set metres d’eslora que estava atracada en el port d’Altea (Alacant), segons ha informat EFE.

 

Els fets van ocórrer sobre les 20 hores i el ferit, que va ser traslladat a l’Hospital General d’Alacant, presentava diverses cremades, pel que sembla d’entre el 25% i quasi el 30% del seu cos, principalment en la cara, els braços i el pit.

 

Fins al lloc dels fets es van desplaçar, una unitat del Samu i un helicòpter medicalitzat de la Generalitat, encara que finalment no va ser necessari el seu trasllat aeri, ja que va ser evacuat en l’ambulància al centre hospitalari citat després de rebre assistència mèdica. Així mateix, en el dispositiu d’emergència també van intervindre agents de la Guàrdia Civil i de la Policia Local d’Altea, així com bombers del Parc de Benidom.

 

Segons fonts coneixedores del succés, l’incendi s’hauria produït per una possible acumulació de gasos de gasolina en l’embarcació. Els gasos acumulats en la popa van explotar, però afortunadament no va arribar a prendre’s el combustible. El vaixell va ser retirat del port.

Últimes notícies

Més de 140 servicis de bombers per les ratxes de vent en la Comunitat Valenciana

Els bombers han atés més de 140 servicis en la Comunitat Valenciana pel vent, amb ratxes de fins a 60 km/h hui. El dissabte s'esperen pics de 100-120 km/h i ja hi ha mesures preventives.

Dos persones han mort i set han resultat ferides en l’incendi d’una vivenda a Xàbia

Una dona de 71 anys i un home de 42 han mort després de declarar-se un incendi en la segona planta d'un edifici de cinc altures a Xàbia. Unes 40 persones han sigut evacuades mentres s'investiguen les causes.

Vollering s’exhibix a Gandia i recupera el jersei taronja de líder

La campiona d'Europa es va imposar en solitari en l'obertura a Gandia després d'atacar a Barxeta. Defén el títol i arranca líder amb 52 segons.

La consellera de Cultura destaca la creativitat valenciana després de 40 nominacions als Goya 2026

Carmen Ortí ha posat en valor l'empenyiment de l'audiovisual valencià després d'una trobada amb els nominats. La Comunitat suma 40 nominacions i 18 produccions, 11 amb ajudes.

L’Elx busca frenar la seua caiguda davant un Osasuna en ratxa

L'Elx rep a Osasuna este divendres (21.00) amb l'obligació de tallar sis jornades sense guanyar i diverses baixes, davant un rival que suma 10 de 12 punts.

Incendi en un edifici de set plantes a Xàbia: els bombers treballen per a sufocar-ho

Els bombers intenten sufocar un incendi declarat en un edifici de set plantes a Xàbia. S'han evacuat veïns fins a la sexta planta i l'operatiu seguix actiu.

Thomas Partey, acusat de dos nous càrrecs de violació a Londres

Dos nous càrrecs de violació presentats a Londres amplien el cas contra el migcampista del Vila-real: ja suma set per tres dones i una agressió sexual. El jugador es va declarar no culpable de les acusacions inicials i haurà de comparéixer el 13 de març.

Sense rastre de Mariano García Calatayud quatre anys després de la seua detenció a Ucraïna

Quatre anys després de ser detingut per forces russes a Kherson, no hi ha notícies de Mariano García Calatayud. El seu entorn manté la busca i alerta per la seua salut.