Diferents ferits en un accident múltiple en la N-340 en Alcalà de Xivert

accident

Els bombers atenen a un dels ferits en l’accident | Diputació de Castelló

 

Diferents persones van resultar ferides, este divendres per la nit, en un accident de trànsit en el que es van vore involucrats dos vehicles en la carretera N-340 al seu pas pel municipi d’Alcalà de Xivert, en la comarca del  Baix Maestrat (Castelló). 

 

Fins al lloc dels fets es van desplaçar els servicis del Consorci Provincial de Bombers de Castelló, tal com han informat a través del Servici d’Informació de l’ens. 

 

 

Els efectius van haver d’excarcerar a un dels afectats en l’accident, que havia quedat atrapat dins d’un dels cotxes, i posteriorment el ferit va ser atés per una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent. 

 

 

A més, altres mitjans sanitaris van atendre la resta de persones afectades en l’incident, però es desconeix el seu estat de salut. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La exalcaldesa de Requena defén que no va haver-hi víctimes en la dana per l’avís a la població

La exalcaldesa de Requena, Rocío Cortés, declara davant el jutjat que l'absència de morts i ferits en la dana es va deure als avisos i mesures preventives adoptades des de la matinada.

Una caixa de resistència ajuda als docents valencians en vaga indefinida

La Coordinadora d’Assemblees Docents del País Valencià impulsa una caixa de resistència per a fer costat econòmicament al professorat en vaga indefinida i facilitar la continuïtat de les mobilitzacions.

L’exposició del MARQ sobre canibalisme ritual supera els 55.000 visitants

La mostra Rituals de pastors del MARQ, centrada en el primer cas documentat de canibalisme funerari no violent en el sud-est peninsular, ha rebut més de 55.000 visitants.

Demanen 12 anys i 8 mesos de presó a un home per intentar matar a la seua exparella a Alacant

La Fiscalia sol·licita 12 anys i 8 mesos de presó per a un home acusat d'intentar matar a la seua exparella a Alacant, malgrat tindre en vigor una orde d'allunyament. L'acusat hauria irromput en la vivenda, l'hauria amenaçada de mort i tractat d'apunyalar-la en el pit i abdomen.

Inici de setmana estable en la Comunitat Valenciana amb pujada de temperatures i ruixats aïllats

La Comunitat Valenciana comença la setmana amb temps en general poc nuvolós i estable, lleuger ascens de les temperatures i possibilitat de ruixats aïllats a l'interior i zones del litoral.

Que condisca l’exemple de Luis García Montero

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana defensa que Espanya ha de reconéixer millor la seua pluralitat lingüística

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.