Tres ferits en bolcar un cotxe a Betxí

Tres persones han resultat ferides en bolcar un cotxe a Betxí, els fets van tindre lloc a les 20.20 hores d’ahir quan es va alertar al CICU de la bolcada d’un cotxe en la carretera CV-10, en terme municipal de Betxí.

Fins al lloc es van desplaçar dos unitats del SAMU i una unitat de SVB per a assistir a les tres persones ferides.

Els serveis mèdics van assistir a un jove de 18 anys per policontusions i a un home de 27 anys per traumatisme cranioencefàlic i contusió en un turmell. Tots dos van ser evacuats a l’hospital General Universitari de Castelló en sengles ambulàncies del SAMU.

El tercer ferit és un home de 31 anys que presentava traumatisme cranioencefàlic i va ser traslladat a l’hospital Universitari La Plana de Vila-real en l’ambulància SVB.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Manuel Vicent complix 90 anys a Màlaga i celebra amb humor i cinema

Manuel Vicent ha complit 90 anys i ho ha celebrat en el Festival de Màlaga amb la presentació del documental 'Demà seré feliç'. Entre humor, memòria i amor pel cinema, l'escriptor va compartir reflexions sobre l'edat, la professió i la mirada aliena.

Pluges persistents al matí en el sud de València i nord d’Alacant, amb millora a la vesprada

La Comunitat Valenciana afronta un dimecres amb cels molt nuvolosos en el sud i pluges localment persistents en el sud de València i nord d'Alacant, que tendiran a remetre a la vesprada. Les màximes pujaran a l'interior i el vent del nord-est en el litoral amainarà.

Sequiol guanya la millor gaiata de la Magdalena 2026 i Fanal-Ravalet triomfa en Infantil

Sequiol ha guanyat la millor gaiata de la Magdalena 2026 i Fanal-Ravalet s'ha imposat en Infantil. Crèmor ha obtingut el millor llibret en una edició molt disputada.

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.