Fins a 34 kilòmetres d’embussos este matí a causa de les pluges en València

 

Les primeres precipitacions han fet acte de presència a la província de València des del matí amb ruixats lleugers. No obstant, això no ha evitat que es produïsquen embussos en les primeres hores del matí en els accessos i eixides de la capital. Des de les 8.00 hores s’han registrat diversos embussos i retencions tant en les vies de circumval·lació com les que entren i ixen de València. Ja a les 8.20 hores sumaven 11 el nombre de retencions diferents, accentuat a més per la pluja. La xarxa de vies sumava cues properes als 34 kilòmetres. Un dels punts que més cues ha registrat ha sigut la V-21, d’accés a la ciutat, que comptabilitza un doble tram d’embussos El primer ha sigut entre els kilòmetres 13 i 9 i el segon entre el 7 i el 3. Una altra via que també s»ha vist afectada per les congestions és la CV-35, en sentit entrada a la capital, on, a l’altura de Sant Antoni de Benagéber s’han fet cues de 5 kilòmetres, entre el punt kilomètric 14 i el 9, mentre que a l’eixida de València el punt amb més trànsit es registrava a Godella, entre els kilòmetres 5 i 6.

En la CV-36, la carretera de Torrent, un altre punt conflictiu s’ha registrat en l’entrada a València amb uns embussos de fins a 5 kilòmetres, entre els kilòmetres 0 i 5. En la V-21, a l’entrada de València, la cua ha sigut menor, amb 2 kilòmetres de trànsit lent, a l’altura d’Alboraia, mentre que a la CV-365, són 2,5 kilòmetres de retencions, entre els punts 1 i 3,5. En la zona oest de la ciutat en el by-pass, també alguna complicació per a circular amb la pluja i trànsit en general lent fins a les 9 del matí. A l’AP-7 han sigut 3 els kilòmetres de retencions entre els kilòmetres 327 i 324 a Paterna.

Per altra banda, la V-30, una de les carreteres amb més afluència, al matí registrava 3,5 kilòmetres de trànsit lent entre els punts 7 i 10, mentre que a CV-30 ha registrat 2. La carretera nacional N-220, ha estat pràcticament col·lapsada durant més de mitja hora, i s’ha començat a alliberar de trànsit a uns minuts, ja que es trobava amb embussos en els dos sentits, a l’altura de Manises.

 

 

 

 

Últimes notícies

La Generalitat assegura que Pérez Llorca ja ha complit el 63 % dels seus compromisos en mig any

La Generalitat defensa que el president Juanfran Pérez Llorca ha executat en només sis mesos el 63 % dels compromisos de la seua investidura, amb especial èmfasi en la rebaixa fiscal, les polítiques socials i el suport als sectors productius.

La UPV desenvolupa un sistema pioner per a evitar incendis en bateries de vehicles elèctrics

Investigadors de la UPV presenten AVL Thermos, un nou calorimetre flexible que reproduix i controla les fugues tèrmiques en bateries dion-litio per a dissenyar sistemes mes segurs en cotxes i patinets electrics.

Els artistes fallers reclamen ajudes i posar fre a l’intrusisme per a salvar el sector

El mestre major del Gremi d’Artistes Fallers, Vicente Julián, alerta que l’ofici travessa serioses dificultats per la pujada del preu del suro i l’intrusisme, i reclama ajudes directes, regulació i reconeixement professional per a garantir el futur del sector.

Quatre detinguts a Alacant per comprar mòbils cars amb nòmines falsificades

La Policia Nacional deté quatre hòmens a Alacant acusats d’estafar comerços de telefonia amb nòmines falsificades per finançar mòbils de gamma alta valorats en 1.500 euros.

El sud-est peninsular, clau arqueològica dels jocs de tauler preromans

El sud-est peninsular, especialment la província dAlacant, concentra la major quantitat de restes arqueològiques de jocs de tauler preromans, una peça clau per a entendre les relacions socials entre els pobles mediterranis i les elites locals abans de la romanització.

Oratge estable diumenge amb cel ras i descens de les temperatures a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge de cel poc nuvolós o ras, amb màximes a la baixa a l’interior de València i sense canvis en la resta, i vent fluix de direcció variable amb predomini de llevant a la vesprada.

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.