Fins a 34 kilòmetres d’embussos este matí a causa de les pluges en València

 

Les primeres precipitacions han fet acte de presència a la província de València des del matí amb ruixats lleugers. No obstant, això no ha evitat que es produïsquen embussos en les primeres hores del matí en els accessos i eixides de la capital. Des de les 8.00 hores s’han registrat diversos embussos i retencions tant en les vies de circumval·lació com les que entren i ixen de València. Ja a les 8.20 hores sumaven 11 el nombre de retencions diferents, accentuat a més per la pluja. La xarxa de vies sumava cues properes als 34 kilòmetres. Un dels punts que més cues ha registrat ha sigut la V-21, d’accés a la ciutat, que comptabilitza un doble tram d’embussos El primer ha sigut entre els kilòmetres 13 i 9 i el segon entre el 7 i el 3. Una altra via que també s”ha vist afectada per les congestions és la CV-35, en sentit entrada a la capital, on, a l’altura de Sant Antoni de Benagéber s’han fet cues de 5 kilòmetres, entre el punt kilomètric 14 i el 9, mentre que a l’eixida de València el punt amb més trànsit es registrava a Godella, entre els kilòmetres 5 i 6.

En la CV-36, la carretera de Torrent, un altre punt conflictiu s’ha registrat en l’entrada a València amb uns embussos de fins a 5 kilòmetres, entre els kilòmetres 0 i 5. En la V-21, a l’entrada de València, la cua ha sigut menor, amb 2 kilòmetres de trànsit lent, a l’altura d’Alboraia, mentre que a la CV-365, són 2,5 kilòmetres de retencions, entre els punts 1 i 3,5. En la zona oest de la ciutat en el by-pass, també alguna complicació per a circular amb la pluja i trànsit en general lent fins a les 9 del matí. A l’AP-7 han sigut 3 els kilòmetres de retencions entre els kilòmetres 327 i 324 a Paterna.

Per altra banda, la V-30, una de les carreteres amb més afluència, al matí registrava 3,5 kilòmetres de trànsit lent entre els punts 7 i 10, mentre que a CV-30 ha registrat 2. La carretera nacional N-220, ha estat pràcticament col·lapsada durant més de mitja hora, i s’ha començat a alliberar de trànsit a uns minuts, ja que es trobava amb embussos en els dos sentits, a l’altura de Manises.

 

 

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.

Espanyol i Llevant es mesuren en un dol clau per la permanència

Espanyol i Llevant s'enfronten en el RCDE Stadium en un partit decisiu per la permanència, marcat per la mala ratxa blanc-i-blava i l'impuls recent del conjunt valencià.

Ivace+i impulsa un projecte per a convertir residus ceràmics en nous paviments d’alt valor

La Conselleria d'Indústria finança a través de Ivace+i Innovació el projecte INVICTE, que transforma residus de rajoles ceràmiques en tintes i esmalts per a paviments d'alt desgast, reduint l'impacte ambiental del sector.

Catalá llança en el Congrés una ofensiva per a reactivar el soterrament de Serradora

L'alcaldessa María José Catalá impulsa sis iniciatives en el Congrés per a desbloquejar el soterrament de les vies de Serradora i exigir explicacions al Ministeri de Transports per la paralització del projecte.

Demanen 7 anys i mig de presó a un assessor per quedar-se 1,7 milions en falsificar pagarés

La fiscalia sol·licita set anys i mig de presó per a un assessor fiscal acusat d'apropiació indeguda i falsedat mercantil per desviar 1,7 milions d'euros després de la mort de l'empresari al qual assessorava.

Esmorzaret, el receptari que reivindica l’esmorzar valencià a través de l’entrepà

El llibre Esmorzaret recopila 45 receptes d'entrepans i reivindica l'esmorzar valencià com a ritual propi, des del gasto inicial fins al cremaet final.

Mor una dona atropellada en la V-31 a l’altura de Beniparrell

Una dona de 49 anys ha mort després de ser atropellada en la V-31 a l'altura de Beniparrell. El succés va ocórrer de matinada i una altra persona va resultar il·lesa.

Més de 500 jóvens s’incorporen al camp valencià amb ajudes de la Generalitat

La Generalitat impulsa la incorporació de 548 jóvens i nous agricultors i ramaders al camp valencià amb una convocatòria rècord de més de 27 milions d'euros en ajudes.