Fins a 34 kilòmetres d’embussos este matí a causa de les pluges en València

 

Les primeres precipitacions han fet acte de presència a la província de València des del matí amb ruixats lleugers. No obstant, això no ha evitat que es produïsquen embussos en les primeres hores del matí en els accessos i eixides de la capital. Des de les 8.00 hores s’han registrat diversos embussos i retencions tant en les vies de circumval·lació com les que entren i ixen de València. Ja a les 8.20 hores sumaven 11 el nombre de retencions diferents, accentuat a més per la pluja. La xarxa de vies sumava cues properes als 34 kilòmetres. Un dels punts que més cues ha registrat ha sigut la V-21, d’accés a la ciutat, que comptabilitza un doble tram d’embussos El primer ha sigut entre els kilòmetres 13 i 9 i el segon entre el 7 i el 3. Una altra via que també s»ha vist afectada per les congestions és la CV-35, en sentit entrada a la capital, on, a l’altura de Sant Antoni de Benagéber s’han fet cues de 5 kilòmetres, entre el punt kilomètric 14 i el 9, mentre que a l’eixida de València el punt amb més trànsit es registrava a Godella, entre els kilòmetres 5 i 6.

En la CV-36, la carretera de Torrent, un altre punt conflictiu s’ha registrat en l’entrada a València amb uns embussos de fins a 5 kilòmetres, entre els kilòmetres 0 i 5. En la V-21, a l’entrada de València, la cua ha sigut menor, amb 2 kilòmetres de trànsit lent, a l’altura d’Alboraia, mentre que a la CV-365, són 2,5 kilòmetres de retencions, entre els punts 1 i 3,5. En la zona oest de la ciutat en el by-pass, també alguna complicació per a circular amb la pluja i trànsit en general lent fins a les 9 del matí. A l’AP-7 han sigut 3 els kilòmetres de retencions entre els kilòmetres 327 i 324 a Paterna.

Per altra banda, la V-30, una de les carreteres amb més afluència, al matí registrava 3,5 kilòmetres de trànsit lent entre els punts 7 i 10, mentre que a CV-30 ha registrat 2. La carretera nacional N-220, ha estat pràcticament col·lapsada durant més de mitja hora, i s’ha començat a alliberar de trànsit a uns minuts, ja que es trobava amb embussos en els dos sentits, a l’altura de Manises.

 

 

 

 

Últimes notícies

València destinarà 58 milions al vell llit del Túria en els pròxims cinc anys

L'Ajuntament de València invertirà 58 milions d'euros en el vell llit del riu Túria en cinc anys, combinant obres de millora amb una gestió i manteniment integral del gran jardí urbà.

La Generalitat afronta la fase final de Salvem els Fotos per a rescatar 800.000 imatges danyades per la dana

La Generalitat reforça la fase final de Salvem els Fotos, projecte de la Universitat de València que busca recuperar 800.000 fotografies i 6.552 objectes danyats per la dana mitjançant un protocol pioner.

Quatre persones investigades per robar 25.000 euros a una dona fent-se passar pel seu banc

La Guàrdia Civil investiga a quatre persones de la província de Cadis per una estafa telemàtica a una dona de València a la qual li van sostraure més de 25.000 euros després de fer-se passar per personal de seguretat del seu banc.

Ricardo Llorca critica l’endarreriment del minimalisme a Espanya i presenta el seu Ofici de Caminantes

El compositor Ricardo Llorca presentarà a Madrid la gravació del seu oratori Ofici de Caminantes, inspirat en el camí de Sant Jaume, i lamenta el menyspreu al minimalisme a Espanya, que considera estancat des de fa dècades.

Desmantellat un punt de venda de droga enfront d’un col·legi a Torrent amb un detingut

La Policia Nacional ha desmantellat a Torrent un punt de venda de marihuana i haixix situat enfront d'un centre escolar i ha detingut a l'habitant del domicili com a presumpte autor d'un delicte contra la salut pública.

José Mourinho registra ‘The Special One’ com a marca per al seu negoci de vi

'The Special One', el sobrenom que acompanya a José Mourinho des dels seus anys en el Chelsea, es convertix també en la marca registrada amb la qual el tècnic portugués impulsa el seu projecte vinícola a la UE.

Un jutjat de Madrid fixa per a novembre el juí per la possible paternitat de Juan Carlos Calderón

Un jutjat de Majadahonda celebrarà el 4 de novembre el juí en el qual un professor de música valencià reclama que es reconega que és fill del compositor Juan Carlos Calderón, després d'onze anys de recopilació de proves.

Cap de setmana quasi estiuenc en la Comunitat Valenciana, amb cels buidats i fins a 30 graus

El cap de setmana arriba a la Comunitat Valenciana amb temps estable, cels buidats i temperatures que s'acosten als 30 graus en diversos punts del litoral i de l'interior.