12.9 C
València
Dijous, 20 novembre, 2025

Fins a 34 kilòmetres d’embussos este matí a causa de les pluges en València

 

Les primeres precipitacions han fet acte de presència a la província de València des del matí amb ruixats lleugers. No obstant, això no ha evitat que es produïsquen embussos en les primeres hores del matí en els accessos i eixides de la capital. Des de les 8.00 hores s’han registrat diversos embussos i retencions tant en les vies de circumval·lació com les que entren i ixen de València. Ja a les 8.20 hores sumaven 11 el nombre de retencions diferents, accentuat a més per la pluja. La xarxa de vies sumava cues properes als 34 kilòmetres. Un dels punts que més cues ha registrat ha sigut la V-21, d’accés a la ciutat, que comptabilitza un doble tram d’embussos El primer ha sigut entre els kilòmetres 13 i 9 i el segon entre el 7 i el 3. Una altra via que també s”ha vist afectada per les congestions és la CV-35, en sentit entrada a la capital, on, a l’altura de Sant Antoni de Benagéber s’han fet cues de 5 kilòmetres, entre el punt kilomètric 14 i el 9, mentre que a l’eixida de València el punt amb més trànsit es registrava a Godella, entre els kilòmetres 5 i 6.

En la CV-36, la carretera de Torrent, un altre punt conflictiu s’ha registrat en l’entrada a València amb uns embussos de fins a 5 kilòmetres, entre els kilòmetres 0 i 5. En la V-21, a l’entrada de València, la cua ha sigut menor, amb 2 kilòmetres de trànsit lent, a l’altura d’Alboraia, mentre que a la CV-365, són 2,5 kilòmetres de retencions, entre els punts 1 i 3,5. En la zona oest de la ciutat en el by-pass, també alguna complicació per a circular amb la pluja i trànsit en general lent fins a les 9 del matí. A l’AP-7 han sigut 3 els kilòmetres de retencions entre els kilòmetres 327 i 324 a Paterna.

Per altra banda, la V-30, una de les carreteres amb més afluència, al matí registrava 3,5 kilòmetres de trànsit lent entre els punts 7 i 10, mentre que a CV-30 ha registrat 2. La carretera nacional N-220, ha estat pràcticament col·lapsada durant més de mitja hora, i s’ha començat a alliberar de trànsit a uns minuts, ja que es trobava amb embussos en els dos sentits, a l’altura de Manises.

 

 

 

 

Últimes notícies

Tretze detinguts i desmantellades dos fàbriques clandestines de tabac a Toledo i València

La Policia Nacional i l'Agència Tributària han desmantellat dos fàbriques clandestines de tabac a Toledo i València i han detingut a tretze persones. S'han confiscat quinze tones de picada i 180.000 paquets falsificats destinades al mercat nacional.

El ple d’investidura de Pérez Llorca serà el 27 de novembre a les 11.00

Les Corts celebraran el 27 de novembre a les 11.00 el ple per a investir a Juanfran Pérez Llorca com president de la Generalitat. Vox té la clau de la votació.

Les Corts fixen el 27 de novembre per a investir a Pérez Llorca com president de la Generalitat

El ple d'investidura de Juanfran Pérez Llorca serà el dijous 27 de novembre a les 11.00. Necessita majoria absoluta o, en segona votació, majoria simple; Vox és decisiu.

Torrons de Xixona per a gossos: El Llop llança dolços nadalencs per a mascotes

El Llop ha llançat torrons de coco i carlota i polvorons d'arròs per a gossos, amb textura crunchy, sense sucres afegits i amb racions orientatives per grandària.

Infància de 14 municipis de València presenta mesures per a la reconstrucció postdana

35 xiquets i adolescents de 14 municipis han treballat un any i presenten un document amb mesures per a la reconstrucció després de la DANA i futures emergències.

La Guàrdia Civil ha detingut al lladre d’una gasolinera de Vinalesa després d’amenaçar de mort a la treballadora

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 48 anys per un robatori amb violència en una gasolinera de Vinalesa. Va amenaçar a l'empleada, va fugir amb moto i es van recuperar 600 euros.

Detinguts dos hòmens amb 4,8 quilos d’haixixs en l’àrea de servici La Ribera de Cabanes

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens en l'AP-7 després de localitzar 4,8 quilos d'haixixs ocults en un cotxe en l'àrea de servici La Ribera de Cabanes. La troballa es va produir en un control preventiu amb suport d'un gos detector.

El Sindicat Mèdic exigix tancar el centre de salut de La Coma després d’amenaces i una agressió

El sindicat CESM-CV ha exigit el tancament del centre de salut de La Coma, a Paterna, després d'una amenaça de mort a un metge i una recent agressió amb arma blanca a una infermera. Denúncia una situació d'inseguretat sostinguda i reclama mesures urgents i presència policial permanent.