15.5 C
València
Dijous, 20 novembre, 2025

Fins a 34 kilòmetres d’embussos este matí a causa de les pluges en València

 

Les primeres precipitacions han fet acte de presència a la província de València des del matí amb ruixats lleugers. No obstant, això no ha evitat que es produïsquen embussos en les primeres hores del matí en els accessos i eixides de la capital. Des de les 8.00 hores s’han registrat diversos embussos i retencions tant en les vies de circumval·lació com les que entren i ixen de València. Ja a les 8.20 hores sumaven 11 el nombre de retencions diferents, accentuat a més per la pluja. La xarxa de vies sumava cues properes als 34 kilòmetres. Un dels punts que més cues ha registrat ha sigut la V-21, d’accés a la ciutat, que comptabilitza un doble tram d’embussos El primer ha sigut entre els kilòmetres 13 i 9 i el segon entre el 7 i el 3. Una altra via que també s”ha vist afectada per les congestions és la CV-35, en sentit entrada a la capital, on, a l’altura de Sant Antoni de Benagéber s’han fet cues de 5 kilòmetres, entre el punt kilomètric 14 i el 9, mentre que a l’eixida de València el punt amb més trànsit es registrava a Godella, entre els kilòmetres 5 i 6.

En la CV-36, la carretera de Torrent, un altre punt conflictiu s’ha registrat en l’entrada a València amb uns embussos de fins a 5 kilòmetres, entre els kilòmetres 0 i 5. En la V-21, a l’entrada de València, la cua ha sigut menor, amb 2 kilòmetres de trànsit lent, a l’altura d’Alboraia, mentre que a la CV-365, són 2,5 kilòmetres de retencions, entre els punts 1 i 3,5. En la zona oest de la ciutat en el by-pass, també alguna complicació per a circular amb la pluja i trànsit en general lent fins a les 9 del matí. A l’AP-7 han sigut 3 els kilòmetres de retencions entre els kilòmetres 327 i 324 a Paterna.

Per altra banda, la V-30, una de les carreteres amb més afluència, al matí registrava 3,5 kilòmetres de trànsit lent entre els punts 7 i 10, mentre que a CV-30 ha registrat 2. La carretera nacional N-220, ha estat pràcticament col·lapsada durant més de mitja hora, i s’ha començat a alliberar de trànsit a uns minuts, ja que es trobava amb embussos en els dos sentits, a l’altura de Manises.

 

 

 

 

Últimes notícies

La UPV alerta de nous riscos d’avingudes a Torrent després de la DANA

Un informe de la UPV sobre els danys de la DANA a Torrent conclou que els sediments acumulats en diversos barrancs incrementen el risc de desbordaments. La reposició d'infraestructures es valora en 98 milions d'euros.

València ha retirat 140 m³ de residus de l’Albufera després de la DANA

L'Ajuntament ha retirat 140 m³ de residus de l'Albufera amb un pla d'ocupació després de la DANA i ha reforçat dunes i séquies amb plantacions. Compromís critica la gestió de la palla de l'arròs pel seu impacte en les aigües negres.

#QuieroCorredor suma obres hídriques i demana acords per a accelerar el Corredor Mediterrani

El moviment #QuieroCorredor va ampliar la seua agenda amb obres hídriques per a evitar noves danes i va cridar a acords d'Estat per a culminar el Corredor Mediterrani. En el seu últim gran acte, va advertir de la lentitud i de colls de botella com el túnel passant de València.

Catalá qualifica el franquisme com a etapa negra i demana mirar al futur

L'alcaldessa de València ha afirmat que el franquisme va tindre 'costats positius i negatius', però ha remarcat després que va ser 'una etapa negra' que cal superar. Ha defés el marc democràtic i ha demanat centrar-se en les necessitats actuals de la ciutat.

Juan Roig constreny a prioritzar el Corredor Mediterrani encara que falte el túnel passant

Juan Roig ha reiterat la seua insatisfacció amb el ritme de les obres i ha defés que el Corredor Mediterrani funcione entre Alacant, València i Barcelona encara que el túnel passant no estiga encara. Govern i empresaris han situat 2027 com a horitzó de la primera fase.

El PP ha demanat no accelerar el pacte amb Vox per a investir a Pérez Llorca

El PP ha defés que no hi ha pressa per a tancar amb Vox l'acord que permeta investir a Juanfran Pérez Llorca el 27 de novembre. Vox ha mantingut que continua negociant i que no hi haurà sorpreses, mentres l'oposició ha denunciat opacitat.

Tretze detinguts i dos fàbriques clandestines de tabac desmantellades a Toledo i València

La Policia Nacional i l'Agència Tributària han detingut a tretze persones i han desmantellat dos fàbriques clandestines a Toledo i València. S'han intervingut 15 tones de picada i 180.000 paquets falsificats.

El ple per a investir a Pérez Llorca serà el 27 de novembre en Les Corts

Les Corts convoquen per al 27 de novembre el debat d'investidura de Juanfran Pérez Llorca, que rellevarà a Carlos Mazón. Vox tindrà la clau en un hemicicle on la majoria és absoluta en primera votació o simple en segona 48 hores després.