El Fiscal demana centenars 200.000 euros al fals metge de Vinaròs com a indemnització per a les víctimes

L'Audiència Provincial jutjarà el pròxim mes d'abril al fals metge de Vinaròs que arrossega 22 víctimes de les quals es va aprofitar diagnosticant-los càncer i altres malalties que en realitat no tenien. La Fiscalia demana ara que pague 205.0088 euros a les víctimes segons està escrit en l'acusació. Com ha informat 'El Periódico Mediterráneo', el metge de Vinaròs, conegut com a 'Coté', se sentarà en la banqueta i s'enfrontarà a 22 anys i mig de presó. Junt a ell es jutjarà a la seua dona que s'enfronta a hui anys i cinc mesos, el seu soci de Vinaròs, per a qui demanen també 22 anys i mig i una altra dona, una metgessa que aportava el seu segell professional i els ajudava, s'enfronta a huit anys i cinc mesos. Forenses, persones de l'àmbit sanitari, i 44 testimonis declararan en la vista oral; entre els professionals de la medicina es troba el president del Col·legi de Metges de Castelló, José Antonio Herranz, i els subdirectors de l'Agència Espanyola de Medicaments i Productes Sanitaris. Estes sessions es duran a terme els dies 10, 11, 13 i 18 d'abril de 2018 segons ha informat l'Associació d'Afectats d'Intrusisme Mèdic-Sanitari.

Últimes notícies

Nou servici a Dénia per a controlar el dolor agut després de grans cirurgies

L’Hospital Universitari de Dénia ha posat en marxa una Unitat de Dolor Agut per a pacients hospitalitzats després de cirurgies majors, amb tècniques avançades de control del dolor i seguiment personalitzat durant l’ingrés.

El Castelló signa el millor inici lluny de Castalia en 104 anys

El CD Castellón ha guanyat els tres primers partits com a visitant en LaLiga Hypermotion, fita inèdita en els seus 104 anys, i es manté líder en solitari abans de rebre el Tenerife a Castalia.

Morcillo assegura que l’Elx competirà sense por davant el Madrid

Javier Morcillo, migcampista de l’Elx, garantix que l’equip competirà al màxim davant el Real Madrid este dimarts al Martínez Valero i agraïx el suport incondicional de l’afició franjiverda.

Rescaten amb helicòpter un cavall que havia caigut a un estany a Cullera

Els bombers han alçat amb un helicòpter un cavall que havia quedat atrapat en un estany del Brosquil, a Cullera, i no podia eixir pel seu propi peu. L’animal es troba en bon estat i ja ha sigut retornat al seu amo.

Diumenge assolellat i amb temperatures en lleu ascens a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà este diumenge una jornada majoritàriament assolellada, amb temperatures màximes en lleuger ascens i vent fluix que girarà a llevant a migdia.

Un incendi en una vivenda de Dénia obliga a evacuar un edifici de cinc altures

Un incendi declarat en una vivenda de l’avinguda Ramón Ortega de Dénia ha obligat a desallotjar un edifici de cinc altures. Una família ha sigut atesa per inhalació de fum, però els residents han pogut tornar després a casa.

Belén Segarra conta en un llibre com va passar de la depressió al ioga

La il·lustradora valenciana Belén Segarra presenta 'Mi libro de yoga', una obra on narra com el ioga va transformar la seua depressió en un nou camí de vida. El volum combina text i il·lustracions per a acostar esta pràctica a qualsevol persona, siga quina siga la seua edat o experiència.

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.