El Fiscal demana centenars 200.000 euros al fals metge de Vinaròs com a indemnització per a les víctimes

L'Audiència Provincial jutjarà el pròxim mes d'abril al fals metge de Vinaròs que arrossega 22 víctimes de les quals es va aprofitar diagnosticant-los càncer i altres malalties que en realitat no tenien. La Fiscalia demana ara que pague 205.0088 euros a les víctimes segons està escrit en l'acusació. Com ha informat 'El Periódico Mediterráneo', el metge de Vinaròs, conegut com a 'Coté', se sentarà en la banqueta i s'enfrontarà a 22 anys i mig de presó. Junt a ell es jutjarà a la seua dona que s'enfronta a hui anys i cinc mesos, el seu soci de Vinaròs, per a qui demanen també 22 anys i mig i una altra dona, una metgessa que aportava el seu segell professional i els ajudava, s'enfronta a huit anys i cinc mesos. Forenses, persones de l'àmbit sanitari, i 44 testimonis declararan en la vista oral; entre els professionals de la medicina es troba el president del Col·legi de Metges de Castelló, José Antonio Herranz, i els subdirectors de l'Agència Espanyola de Medicaments i Productes Sanitaris. Estes sessions es duran a terme els dies 10, 11, 13 i 18 d'abril de 2018 segons ha informat l'Associació d'Afectats d'Intrusisme Mèdic-Sanitari.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pugen les temperatures en la Comunitat Valenciana amb possibles ruixats tempestuosos a l’interior nord

El temps en la Comunitat Valenciana es presenta amb cels poc nuvolosos, temperatures en lleuger ascens i algun ruixat amb tempesta a la vesprada a l'interior nord, a més de bancs de boira costaners a primeres hores.

Un estudi urgix a gestionar el paisatge per a frenar l’expansió d’espècies invasores

Una investigació del campus de Gandia de la UPV vincula l'abandó agrícola i la proliferació de plantes invasores amb l'expansió del bec de corall senegalés, una au exòtica que altera les comunitats d'aus natives.

Troben un catxalot mort i en avançat estat de descomposició en una platja d’Oliva

Un catxalot ha aparegut mort a la platja de Pau Pi, a Oliva, en avançat estat de descomposició, la qual cosa ha activat un ampli dispositiu per a la seua retirada segura.

Les màximes s’acosten als 30 graus en la Comunitat Valenciana amb 29,2 a Xàtiva

Les màximes d'este dissabte han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva i ascensos generalitzats en les capitals de província.

Les màximes en la Comunitat Valenciana es queden a les portes dels 30 graus amb 29,2 a Xàtiva

Les temperatures màximes han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva, en una jornada poc nuvolosa i de lleuger ascens tèrmic.

La XI Mostra Parcs Naturals impulsa el producte local i sostenible a Castelló de la Plana

La XI Mostra de la marca Parcs Naturals reunix a Castelló de la Plana a una vintena d'empreses certificades per a promocionar productes locals i sostenibles i reforçar l'economia rural vinculada als parcs naturals de la Comunitat Valenciana.

Camarero destaca el compromís social de Tyrius i el seu defensa dels drets en la Comunitat

Susana Camarero ressalta la labor de l'associació Tyrius en la Comunitat Valenciana, amb més de 50 anys de trajectòria, més de 100.000 afiliades i presència en més de 220 municipis.

Dansa València tanca la seua edició amb una reflexió sobre el temps i el llegat de Mal Pèl

Dansa València conclou amb la peça de Mal Pèl inspirada en John Berger i una jornada final que explora el temps, el llegat i la identitat amb propostes en diversos teatres i espais públics.