L'Audiència Provincial jutjarà el pròxim mes d'abril al fals metge de Vinaròs que arrossega 22 víctimes de les quals es va aprofitar diagnosticant-los càncer i altres malalties que en realitat no tenien. La Fiscalia demana ara que pague 205.0088 euros a les víctimes segons està escrit en l'acusació. Com ha informat 'El Periódico Mediterráneo', el metge de Vinaròs, conegut com a 'Coté', se sentarà en la banqueta i s'enfrontarà a 22 anys i mig de presó. Junt a ell es jutjarà a la seua dona que s'enfronta a hui anys i cinc mesos, el seu soci de Vinaròs, per a qui demanen també 22 anys i mig i una altra dona, una metgessa que aportava el seu segell professional i els ajudava, s'enfronta a huit anys i cinc mesos. Forenses, persones de l'àmbit sanitari, i 44 testimonis declararan en la vista oral; entre els professionals de la medicina es troba el president del Col·legi de Metges de Castelló, José Antonio Herranz, i els subdirectors de l'Agència Espanyola de Medicaments i Productes Sanitaris. Estes sessions es duran a terme els dies 10, 11, 13 i 18 d'abril de 2018 segons ha informat l'Associació d'Afectats d'Intrusisme Mèdic-Sanitari.
El Fiscal demana centenars 200.000 euros al fals metge de Vinaròs com a indemnització per a les víctimes
Últimes notícies
Esports
Frambuesa, mango i pistatxo: així és el nou gelat de La Roja per al Mundial
El gremi de gelaters artesans ha creat un gelat dedicat a La Roja, amb base de iogurt i xocolate blanc, vetejat de frambuesa i mango i un toc cruixent de pistatxo torrat, que podrà tastar-se en heladeries de tot Espanya durant el Mundial 2026.
Economia
Les víctimes mortals de la DANA reben el Premi 25 d’Abril a les Llibertats de CCOO
CCOO ha entregat el Premi 25 d’Abril a les Llibertats a dues associacions de víctimes mortals de la DANA del 29 d’octubre de 2024, en un acte emotiu celebrat a València que ha reivindicat memòria, justícia i reparació.
Oratge
Oratge estable a la Comunitat: cel ras, brisa de l’est i temperatures un poc més baixes
L’últim divendres de juny arriba amb cel poc nuvolós o ras, brisa de l’est i temperatures lleugerament a la baixa, segons Aemet, després d’una jornada amb màximes al voltant dels 33 graus.
Educació
Els estudiants valencians, entre els que tenen pitjor nota d’accés a la universitat
La Comunitat Valenciana ha registrat una nota mitjana d’accés a la universitat de 6,35, la segona més baixa d’Espanya, mentres baixa lleugerament el percentatge d’aprovats en la PAU. Més de 50.000 alumnes es preparen ara per a la convocatòria extraordinària de 2026.
Successos
Paiporta es mobilitza diumenge contra l’aforament de Carlos Mazón arran de la DANA
Paiporta, un dels municipis més castigats per la DANA, acollirà diumenge una manifestació convocada per més de 200 entitats per exigir la fi de l'aforament de Carlos Mazón i denunciar el retard en la reconstrucció.
Successos
Paiporta es mobilitza diumenge contra l’aforament de Carlos Mazón arran de la DANA
Centenars d'entitats han convocat per a diumenge una manifestació a Paiporta, un dels municipis més afectats per la DANA, per exigir la supressió de l'aforament de l'expresident Carlos Mazón i denunciar el retard en la reconstrucció.
Successos
Paiporta es mobilitza diumenge contra l’aforament de Carlos Mazón després de la dana
Paiporta, un dels municipis més afectats per la dana, acollirà diumenge una nova manifestació per exigir la fi de l'aforament de Carlos Mazón i denunciar el deteriorament pendent de reparar.
Successos
Dotze persones ateses per un incendi en una vivenda a València: una dona continua ingressada
Dotze persones han sigut ateses per un incendi en una vivenda de la plaça poeta Badenes de València. Una dona de 66 anys continua ingressada a l'Hospital La Fe amb cremades de segon grau i inhalació de fum.







