L'Audiència Provincial jutjarà el pròxim mes d'abril al fals metge de Vinaròs que arrossega 22 víctimes de les quals es va aprofitar diagnosticant-los càncer i altres malalties que en realitat no tenien. La Fiscalia demana ara que pague 205.0088 euros a les víctimes segons està escrit en l'acusació. Com ha informat 'El Periódico Mediterráneo', el metge de Vinaròs, conegut com a 'Coté', se sentarà en la banqueta i s'enfrontarà a 22 anys i mig de presó. Junt a ell es jutjarà a la seua dona que s'enfronta a hui anys i cinc mesos, el seu soci de Vinaròs, per a qui demanen també 22 anys i mig i una altra dona, una metgessa que aportava el seu segell professional i els ajudava, s'enfronta a huit anys i cinc mesos. Forenses, persones de l'àmbit sanitari, i 44 testimonis declararan en la vista oral; entre els professionals de la medicina es troba el president del Col·legi de Metges de Castelló, José Antonio Herranz, i els subdirectors de l'Agència Espanyola de Medicaments i Productes Sanitaris. Estes sessions es duran a terme els dies 10, 11, 13 i 18 d'abril de 2018 segons ha informat l'Associació d'Afectats d'Intrusisme Mèdic-Sanitari.
Últimes notícies
Comunitat Valenciana
Educació cita els sindicats docents a una nova reunió de negociació este divendres
La Conselleria d'Educació ha convocat per a este divendres a les 16.00 hores una nova reunió de la mesa de negociació amb els sindicats docents, en plena vaga indefinida del professorat de l'ensenyament públic no universitari, que complirà la seua vintena jornada lectiva.
Comunitat Valenciana
Braxton Key avisa: cal començar els quarts de final amb més intensitat
Braxton Key, ala-pivot del Valencia Basket, reclama començar amb més energia el segon partit de quarts de final de la Lliga Endesa a la pista del Surne Bilbao Basket després d’haver hagut de remuntar en el tram final del primer duel.
Comunitat Valenciana
València es vesteix de flors pels 700 anys del Corpus amb un tapís de 180 quilos
València celebra els 700 anys del Corpus Christi amb una decoració floral especial al recorregut de la processó i un gran tapís commemoratiu de 180 quilos de flor a la façana de la Basílica de la Mare de Déu.
Comunitat Valenciana
Un València Basket en alerta busca sentenciar el passi a semifinals a Miribilla
El València Basket visita este divendres Miribilla per enfrontar-se al Surne Bilbao Basket en el segon partit dels quarts de final de la Lliga Endesa, amb avantatge a la sèrie i opcions de tancar el passi a semifinals per la via ràpida.
Comunitat Valenciana
Passa a disposició judicial l’assassí masclista de Callosa de Segura
L’home que va confessar haver estrangulat Patricia, de 48 anys, en el domicili que compartien a Callosa de Segura ha passat este matí a disposició judicial als jutjats d’Orihuela. El crim és el número 23 per violència masclista a Espanya en 2026 i el quart a la Comunitat Valenciana.
Comunitat Valenciana
El valencià Ricardo Ten lidera Espanya en els Europeus de ciclisme paralímpic en carretera
El valencià Ricardo Ten, catorze vegades campió del món, i la handbiker Manuela Vos encapçalen la selecció espanyola de ciclisme paralímpic que competirà del 12 al 14 de juny als Europeus de carretera a Maniago i Montereale Valcellina, acompanyats pel retorn de Luis Miguel García-Marquina.
Comunitat Valenciana
Emergències reserva 21,3 dels 234 milions del seu pressupost per a actuacions per la dana
La Conselleria d'Emergència i Interior, dirigida per Juan Carlos Valderrama, destina 21,3 milions d'euros del pressupost total de 234,2 milions de 2026 a actuacions derivades de la dana i defensa un model valencià de seguretat i emergències més robust. L'oposició critica la paràlisi i les prioritats de la Conselleria, mentres Vox avala les comptes amb matisos.
Comunitat Valenciana
Un València Basket en alerta busca el pas a semifinals per la via ràpida a Bilbao
El València Basket visita divendres Miribilla amb un 1-0 a favor davant el Surne Bilbao Basket i l’opció de tancar l’eliminatòria, però conscient de la capacitat dels bascos per controlar el seu joc.








