L'Audiència Provincial jutjarà el pròxim mes d'abril al fals metge de Vinaròs que arrossega 22 víctimes de les quals es va aprofitar diagnosticant-los càncer i altres malalties que en realitat no tenien. La Fiscalia demana ara que pague 205.0088 euros a les víctimes segons està escrit en l'acusació. Com ha informat 'El Periódico Mediterráneo', el metge de Vinaròs, conegut com a 'Coté', se sentarà en la banqueta i s'enfrontarà a 22 anys i mig de presó. Junt a ell es jutjarà a la seua dona que s'enfronta a hui anys i cinc mesos, el seu soci de Vinaròs, per a qui demanen també 22 anys i mig i una altra dona, una metgessa que aportava el seu segell professional i els ajudava, s'enfronta a huit anys i cinc mesos. Forenses, persones de l'àmbit sanitari, i 44 testimonis declararan en la vista oral; entre els professionals de la medicina es troba el president del Col·legi de Metges de Castelló, José Antonio Herranz, i els subdirectors de l'Agència Espanyola de Medicaments i Productes Sanitaris. Estes sessions es duran a terme els dies 10, 11, 13 i 18 d'abril de 2018 segons ha informat l'Associació d'Afectats d'Intrusisme Mèdic-Sanitari.
El Fiscal demana centenars 200.000 euros al fals metge de Vinaròs com a indemnització per a les víctimes
Últimes notícies
Successos
El canvi de vent complica l’incendi d’El Saler en una hora clau
L’incendi forestal declarat en la Devesa d’El Saler afronta des de les 19.00 hores una hora clau per un canvi de vent que pot portar el foc cap al mar o cap al nucli urbà. Tots els mitjans aeris disponibles i un pelotó complet de la UME treballen en el front principal del foc.
Esports
El Villarreal coneix els rivals en la fase lliga de la Champions
El Villarreal ha quedat encadrat en un exigent grup de la nova fase lliga de la Lliga de Campions, on s'enfrontarà a PSG, Liverpool, Borussia Dortmund, Manchester United, Nápoles, Fenerbahce, Sabah i Slavia Praga, segons ha determinat el sorteig celebrat a Mònaco.
Successos
L’incendi d’El Saler arrasa 48 hectàrees però no entra al nucli urbà
L’incendi forestal declarat a El Saler ha cremat 48 hectàrees i continua sense control, però no ha entrat al nucli urbà, evacuat de manera preventiva junt amb diversos càmpings.
Esports
Tunde deixa el Levante i fitxa pel West Brom per tres milions
El Levante ha venut l’extrem Kareem Tunde, de 21 anys i format en la pedrera granota, al West Bromwich Albion per una quantitat pròxima als tres milions d’euros.
Esports
Oriol Rey ressalta el canvi d’actitud del Llevant després del 3-0 contra l’Espanyol
El centrecampista del Llevant Oriol Rey ha posat en valor el canvi d’actitud de l’equip després del 3-0 encaixat davant l’Espanyol i ha destacat la unió del vestuari en el seu partit número cent com a granota.
Esports
Racing i Elx es juguen tres punts vitals en la lluita per la salvació
Racing de Santander i Elx, tots dos amb només un punt, obrin divendres la tercera jornada de LALIGA en un duel directe per la permanència a El Sardinero, on l’equip il·licità no ha puntuat mai en Primera.
Esports
El Villarreal busca a Mendizorrotza el primer triomf de Lliga contra un Alabés invicte
El Villarreal visita este divendres Mendizorrotza per a aconseguir la primera victòria del curs davant un Alabés que encara no ha perdut i que ha començat LaLiga amb quatre punts.
Esports
Anselmi aposta per la constància de l’Elx abans de visitar El Sardinero
Martín Anselmi assegura que no es preocupa per victòries o derrotes en este inici de LALIGA, sinó per mantindre la idea de joc i la constància de l’Elx abans de visitar el Racing de Santander a El Sardinero.








