Giusseppe, el futbolista de 29 que ha perdut la vida en un partit homenatge al seu germà

Arriben tràgiques notícies desde Nápoles. El futbol italià ha sofert en els últims dies dos pèrdues terribles relacionades amb l’esport. A la defunció d’un jove jugador de 20 anys, se suma la mort de Giuseppe Perrino, un jugador retirat de tot just 29 anys.

Perdia la vida rendint-li homenatge al seu germà

La mort d’este jugador del país transalpí sumava un punt més de tragèdia. I és que perdia la vida mentre participava en un partit en homenatge al seu germà, mort també fa tres anys de manera sobtada.

En el camp de futbol de Poggiomarino

Els fets van succeir en el camp de futbol de Poggiomarino, a Nàpols. El futbolista havia jugat en el Parma Calcio 1913 i havia estat internacional amb la selecció Sub-21C. Posteriorment va jugar en diversos clubs de la tercera i quarta divisió italiana.

La família Perrino es veia colpejada de nou poc temps després de perdre a Rocco, de 24 anysAl juny de 2018, va morir per una malaltia sobtada mentre anava amb bicicleta.

Encara que la notícia s’ha conegut en les últimes hores, Giussepe perdia la vida fa uns dies. Va ser l’1 de juny quan este exjugador del Parma Calci 1913 moria de manera sobtada.

La seua mort ha estat un autèntic cop per a molts clubs en els quals va militar. També hi ha un gran dolor en la comuna italiana de Poggiomarino a la província de Nàpols, d’on era originari.

Retirat del futbol

Giuseppe Perrino, que s’havia retirat recentment del futbol en actiu, va sofrir un atac cardíac al cap de pocs minuts de començar el partit en homenatge al seu germà.

«Tot el Parma Calcio 1913 se suma al dolor a la família Perrino per la mort de Giuseppe», diu el comunicat del Parma Calci 1913, on va arribar a militar el futbolista.

<

>
Va morir de manera sobtada disputant el partit d’homenatge al seu germà

 

Tot estava preparat el dia 1 de juny de 2021 per a fer un homenatge a Rocco Perrino, el germà de Giuseppe Perrino el que no se sabia es que tot acabaria en una altra tragèdia per a la seua família.

Giusseppe era un més dels jugadors que anaven a fer-li un homenatge al seu germà Rocco. Ell mateix va comandar l’organització d’esta trobada en memòria del jove Rocco.
Ja s’havien disputat alguns minuts del partit quan es va produir el trist succés. El jugador de 29 anys es trobava en el camp i es va desplomar, caient a terra i quedant inconscient.

Les sensacions de les persones que hi havia en el camp van fer que aviat es temés el pitjor. Ràpidament es van traslladar a l’estadi equips d’emergència sanitària.
Una vegada allí, els metges van tractar de fer tot el possible per salvar-li la vida. Finalment, no van poder fer una altra cosa que confirmar la seua defunció.

Després de confirmar-se la trista notícia, els sanitaris van poder assenyalar quin havia estat la causa de la mort. Van explicar que el jove exjugador hauria sofert un infart.

Al dolor de la seua família es van voler sumar bona part dels clubs on havia jugat. Entre ells el Parma Calcio 1913, on el migcampista va començar la seua carrera com a professional.

Perrino va arribar a representar al seu país en la selecció italiana Llega Pro Sub-21 i en la selecció nacional sub-21 C. Malgrat formar part del Parma en 2012, no va arribar a debutar en la Sèrie A, la primera divisió.

 

 

Últimes notícies

Baldoví dona per fet quatre paperetes i una serà de Compromís

El síndic de Compromís en Les Corts, Joan Baldoví, assegura que en les pròximes autonòmiques hi haurà quatre paperetes i que una serà la de Compromís, malgrat la falta de novetats sobre possibles confluències de l'esquerra.

Mompó insta Morant a deixar de victimitzar-se i li retreu que en política ‘se ve llorado’

Vicent Mompó defensa el seu polèmic missatge contra Diana Morant, assegura que no es disculparà amb ella i li reclama que deixe de victimitzar-se i es pose a treballar.

Processat el presumpte líder a Espanya d’una cèl·lula neonazi de The Base detingut a Castelló

El magistrat de l’Audiència Nacional Antonio Piña ha proposat jutjar David D., detingut a Castelló en 2025, com a presumpte cap de la primera cèl·lula a Espanya de l’organització terrorista neonazi The Base, juntament amb un altre suposat integrant.

Indignació per uns trets contra dos caçadors en un coto de Torreblanca

Dos caçadors han sigut atacats a trets en un coto de Torreblanca sense resultar ferits. La Federació de Caça de la Comunitat Valenciana ha condemnat els fets i oferix assistència jurídica.

Doble avís taronja a la Comunitat Valenciana per fortes pluges i 40 graus

Aemet ha activat per a este dimecres l’avís taronja per pluges de fins a 40 l/m2 en una hora al litoral d’Alacant i per temperatures de fins a 40 graus al sud de la província de València. També hi haurà avisos grocs per oratge advers a les tres províncies.

Dos-cents agents reforcen la vigilància en la campanya de la raïm embolsada del Vinalopó

Uns 200 agents de la Guàrdia Civil vigilaran esta campanya les explotacions de raïm de taula embolsada del Vinalopó per a previndre robatoris, en una estratègia que ha reduït els delictes en els últims anys. La campanya de prevenció, coordinada per l’Equip ROCA i en marxa des de fa dotze anys, ha sigut presentada a Agost amb la participació d’autoritats i representants municipals de la zona.

Barrachina admet el deute gravíssim valencià i reclama una financiació justa

Miguel Barrachina admet que la Comunitat Valenciana pateix un problema gravíssim de sobreendeutament i defensa un nou model de finançament que deixe la regió en la mitjana estatal i incloga un fons transitori de nivellació.

La Justícia avala l’ampliació nord del port de València i rebutja el recurs ecologista

El TSJCV ha desestimat el recurs d’Acció Ecologista Agró contra el projecte del nou moll de contenidors de l’ampliació nord del port de València, valorat en més de 660 milions d’euros, en considerar vigent la seua declaració d’impacte ambiental.