Giusseppe, el futbolista de 29 que ha perdut la vida en un partit homenatge al seu germà

Arriben tràgiques notícies desde Nápoles. El futbol italià ha sofert en els últims dies dos pèrdues terribles relacionades amb l’esport. A la defunció d’un jove jugador de 20 anys, se suma la mort de Giuseppe Perrino, un jugador retirat de tot just 29 anys.

Perdia la vida rendint-li homenatge al seu germà

La mort d’este jugador del país transalpí sumava un punt més de tragèdia. I és que perdia la vida mentre participava en un partit en homenatge al seu germà, mort també fa tres anys de manera sobtada.

En el camp de futbol de Poggiomarino

Els fets van succeir en el camp de futbol de Poggiomarino, a Nàpols. El futbolista havia jugat en el Parma Calcio 1913 i havia estat internacional amb la selecció Sub-21C. Posteriorment va jugar en diversos clubs de la tercera i quarta divisió italiana.

La família Perrino es veia colpejada de nou poc temps després de perdre a Rocco, de 24 anysAl juny de 2018, va morir per una malaltia sobtada mentre anava amb bicicleta.

Encara que la notícia s’ha conegut en les últimes hores, Giussepe perdia la vida fa uns dies. Va ser l’1 de juny quan este exjugador del Parma Calci 1913 moria de manera sobtada.

La seua mort ha estat un autèntic cop per a molts clubs en els quals va militar. També hi ha un gran dolor en la comuna italiana de Poggiomarino a la província de Nàpols, d’on era originari.

Retirat del futbol

Giuseppe Perrino, que s’havia retirat recentment del futbol en actiu, va sofrir un atac cardíac al cap de pocs minuts de començar el partit en homenatge al seu germà.

“Tot el Parma Calcio 1913 se suma al dolor a la família Perrino per la mort de Giuseppe”, diu el comunicat del Parma Calci 1913, on va arribar a militar el futbolista.

<

>
Va morir de manera sobtada disputant el partit d’homenatge al seu germà

 

Tot estava preparat el dia 1 de juny de 2021 per a fer un homenatge a Rocco Perrino, el germà de Giuseppe Perrino el que no se sabia es que tot acabaria en una altra tragèdia per a la seua família.

Giusseppe era un més dels jugadors que anaven a fer-li un homenatge al seu germà Rocco. Ell mateix va comandar l’organització d’esta trobada en memòria del jove Rocco.
Ja s’havien disputat alguns minuts del partit quan es va produir el trist succés. El jugador de 29 anys es trobava en el camp i es va desplomar, caient a terra i quedant inconscient.

Les sensacions de les persones que hi havia en el camp van fer que aviat es temés el pitjor. Ràpidament es van traslladar a l’estadi equips d’emergència sanitària.
Una vegada allí, els metges van tractar de fer tot el possible per salvar-li la vida. Finalment, no van poder fer una altra cosa que confirmar la seua defunció.

Després de confirmar-se la trista notícia, els sanitaris van poder assenyalar quin havia estat la causa de la mort. Van explicar que el jove exjugador hauria sofert un infart.

Al dolor de la seua família es van voler sumar bona part dels clubs on havia jugat. Entre ells el Parma Calcio 1913, on el migcampista va començar la seua carrera com a professional.

Perrino va arribar a representar al seu país en la selecció italiana Llega Pro Sub-21 i en la selecció nacional sub-21 C. Malgrat formar part del Parma en 2012, no va arribar a debutar en la Sèrie A, la primera divisió.

 

 

Últimes notícies

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.

Un golàs de Chust avança a l’Elx davant un Getafe amb deu al descans

L'Elx marxa al descans 1-0 gràcies a un gran gol de Víctor Chust després d'una primera part de domini total davant un Getafe que juga amb deu per l'expulsió de Djené.

El València remunta a la Reial Societat i marxa al descans amb avantatge a Anoeta

El València s'imposa per 1-2 al descans a Anoeta després de remuntar el gol inicial de Aihen gràcies als punts de Javi Guerra i Hugo Duro.

El València Basket frena a Jaworski i torna a guanyar en la Lliga Endesa

El València Basket s'imposa 88-83 al Surne Bilbao Basket, resistix els 31 punts i 8 triples de Justin Jaworski i tala una ratxa de tres derrotes en la Lliga Endesa.

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.

Elx i Getafe confirmen els seus onces: quatre canvis locals i onze azulón repetit

Elx i Getafe encaren el seu dol de LaLiga amb apostes oposades: els il·licitans introduïxen quatre canvis en l'onze inicial i el conjunt azulón repetix l'alineació que li va donar resultat en la jornada anterior.