Giusseppe, el futbolista de 29 que ha perdut la vida en un partit homenatge al seu germà

Arriben tràgiques notícies desde Nápoles. El futbol italià ha sofert en els últims dies dos pèrdues terribles relacionades amb l’esport. A la defunció d’un jove jugador de 20 anys, se suma la mort de Giuseppe Perrino, un jugador retirat de tot just 29 anys.

Perdia la vida rendint-li homenatge al seu germà

La mort d’este jugador del país transalpí sumava un punt més de tragèdia. I és que perdia la vida mentre participava en un partit en homenatge al seu germà, mort també fa tres anys de manera sobtada.

En el camp de futbol de Poggiomarino

Els fets van succeir en el camp de futbol de Poggiomarino, a Nàpols. El futbolista havia jugat en el Parma Calcio 1913 i havia estat internacional amb la selecció Sub-21C. Posteriorment va jugar en diversos clubs de la tercera i quarta divisió italiana.

La família Perrino es veia colpejada de nou poc temps després de perdre a Rocco, de 24 anysAl juny de 2018, va morir per una malaltia sobtada mentre anava amb bicicleta.

Encara que la notícia s’ha conegut en les últimes hores, Giussepe perdia la vida fa uns dies. Va ser l’1 de juny quan este exjugador del Parma Calci 1913 moria de manera sobtada.

La seua mort ha estat un autèntic cop per a molts clubs en els quals va militar. També hi ha un gran dolor en la comuna italiana de Poggiomarino a la província de Nàpols, d’on era originari.

Retirat del futbol

Giuseppe Perrino, que s’havia retirat recentment del futbol en actiu, va sofrir un atac cardíac al cap de pocs minuts de començar el partit en homenatge al seu germà.

«Tot el Parma Calcio 1913 se suma al dolor a la família Perrino per la mort de Giuseppe», diu el comunicat del Parma Calci 1913, on va arribar a militar el futbolista.

<

>
Va morir de manera sobtada disputant el partit d’homenatge al seu germà

 

Tot estava preparat el dia 1 de juny de 2021 per a fer un homenatge a Rocco Perrino, el germà de Giuseppe Perrino el que no se sabia es que tot acabaria en una altra tragèdia per a la seua família.

Giusseppe era un més dels jugadors que anaven a fer-li un homenatge al seu germà Rocco. Ell mateix va comandar l’organització d’esta trobada en memòria del jove Rocco.
Ja s’havien disputat alguns minuts del partit quan es va produir el trist succés. El jugador de 29 anys es trobava en el camp i es va desplomar, caient a terra i quedant inconscient.

Les sensacions de les persones que hi havia en el camp van fer que aviat es temés el pitjor. Ràpidament es van traslladar a l’estadi equips d’emergència sanitària.
Una vegada allí, els metges van tractar de fer tot el possible per salvar-li la vida. Finalment, no van poder fer una altra cosa que confirmar la seua defunció.

Després de confirmar-se la trista notícia, els sanitaris van poder assenyalar quin havia estat la causa de la mort. Van explicar que el jove exjugador hauria sofert un infart.

Al dolor de la seua família es van voler sumar bona part dels clubs on havia jugat. Entre ells el Parma Calcio 1913, on el migcampista va començar la seua carrera com a professional.

Perrino va arribar a representar al seu país en la selecció italiana Llega Pro Sub-21 i en la selecció nacional sub-21 C. Malgrat formar part del Parma en 2012, no va arribar a debutar en la Sèrie A, la primera divisió.

 

 

Últimes notícies

Cauen 77 detinguts en Espanya d’una macroxarxa de tràfic de migrants i drogues al Mediterrani

Una operació internacional ha desmantellat una de les majors xarxes de tràfic de migrants, drogues i armes al Mediterrani, amb 77 detinguts en Espanya i ramificacions en la Comunitat Valenciana.

Mor un home de 56 anys en l’incendi d’una vivenda a Alberic

Un home de 56 anys ha mort en l’incendi de la vivenda on vivia a Alberic. Altres cinc persones han sigut ateses per inhalació de fum i ansietat.

Avís groc per tronades, pedra i calor extrema en comarques de València i Castelló este divendres

Aemet ha activat per a este divendres l’avís groc per fortes tronades amb pedra a l’interior de Castelló i nord de València, i per temperatures de fins a 36 graus al litoral sud de València.

Xàfecs forts en l’interior de Castelló este dissabte i calor intensa

Este dissabte continuen els xàfecs amb tronades en l’interior nord de Castelló, que poden ser forts, amb temperatures encara molt altes al sud del golf de València.

Una pedregada forta causa danys en cotxes i vivendes a Utiel

Una tempesta amb granís de gran tamany ha causat danys materials en vehicles, teulades i arbrat a Utiel, mentres Aemet preveu que continuen les tronades fortes a l’interior de la província de València.

Denunciat per portar una persona pujades damunt del cotxe a Xàbia

La Policia Local de Xàbia ha denunciat el conductor d’un turisme per conducció temerària després de circular amb una persona pujada al sostre del vehicle, una infracció molt greu que comporta sis punts menys i multa econòmica.

Fortes tempestes amb granís de fins a 3 cm al nord interior de València

El nord interior de la província de València ha registrat esta vesprada tempestes fortes amb granís de fins a 3 centímetres i avís taronja activat per Aemet, especialment a la zona d’Utiel i el Rincón de Ademuz.

L’Elx fitxa el migcampista Javier Morcillo fins a 2030

L’Elx ha tancat la incorporació del migcampista català Javier Morcillo, procedent de l’Atlético de Madrid, amb contracte fins a juny de 2030, ampliable una temporada més per objectius.
FILMOTECA D'ESTIU