Giusseppe, el futbolista de 29 que ha perdut la vida en un partit homenatge al seu germà

Arriben tràgiques notícies desde Nápoles. El futbol italià ha sofert en els últims dies dos pèrdues terribles relacionades amb l’esport. A la defunció d’un jove jugador de 20 anys, se suma la mort de Giuseppe Perrino, un jugador retirat de tot just 29 anys.

Perdia la vida rendint-li homenatge al seu germà

La mort d’este jugador del país transalpí sumava un punt més de tragèdia. I és que perdia la vida mentre participava en un partit en homenatge al seu germà, mort també fa tres anys de manera sobtada.

En el camp de futbol de Poggiomarino

Els fets van succeir en el camp de futbol de Poggiomarino, a Nàpols. El futbolista havia jugat en el Parma Calcio 1913 i havia estat internacional amb la selecció Sub-21C. Posteriorment va jugar en diversos clubs de la tercera i quarta divisió italiana.

La família Perrino es veia colpejada de nou poc temps després de perdre a Rocco, de 24 anysAl juny de 2018, va morir per una malaltia sobtada mentre anava amb bicicleta.

Encara que la notícia s’ha conegut en les últimes hores, Giussepe perdia la vida fa uns dies. Va ser l’1 de juny quan este exjugador del Parma Calci 1913 moria de manera sobtada.

La seua mort ha estat un autèntic cop per a molts clubs en els quals va militar. També hi ha un gran dolor en la comuna italiana de Poggiomarino a la província de Nàpols, d’on era originari.

Retirat del futbol

Giuseppe Perrino, que s’havia retirat recentment del futbol en actiu, va sofrir un atac cardíac al cap de pocs minuts de començar el partit en homenatge al seu germà.

«Tot el Parma Calcio 1913 se suma al dolor a la família Perrino per la mort de Giuseppe», diu el comunicat del Parma Calci 1913, on va arribar a militar el futbolista.

<

>
Va morir de manera sobtada disputant el partit d’homenatge al seu germà

 

Tot estava preparat el dia 1 de juny de 2021 per a fer un homenatge a Rocco Perrino, el germà de Giuseppe Perrino el que no se sabia es que tot acabaria en una altra tragèdia per a la seua família.

Giusseppe era un més dels jugadors que anaven a fer-li un homenatge al seu germà Rocco. Ell mateix va comandar l’organització d’esta trobada en memòria del jove Rocco.
Ja s’havien disputat alguns minuts del partit quan es va produir el trist succés. El jugador de 29 anys es trobava en el camp i es va desplomar, caient a terra i quedant inconscient.

Les sensacions de les persones que hi havia en el camp van fer que aviat es temés el pitjor. Ràpidament es van traslladar a l’estadi equips d’emergència sanitària.
Una vegada allí, els metges van tractar de fer tot el possible per salvar-li la vida. Finalment, no van poder fer una altra cosa que confirmar la seua defunció.

Després de confirmar-se la trista notícia, els sanitaris van poder assenyalar quin havia estat la causa de la mort. Van explicar que el jove exjugador hauria sofert un infart.

Al dolor de la seua família es van voler sumar bona part dels clubs on havia jugat. Entre ells el Parma Calcio 1913, on el migcampista va començar la seua carrera com a professional.

Perrino va arribar a representar al seu país en la selecció italiana Llega Pro Sub-21 i en la selecció nacional sub-21 C. Malgrat formar part del Parma en 2012, no va arribar a debutar en la Sèrie A, la primera divisió.

 

 

Últimes notícies

Una persona mor i tres resulten ferides en eixir de la via un cotxe a Montesa

Una persona ha mort i tres han resultat ferides de diversa consideració en eixir de la carretera un cotxe a l’A-35, en el terme de Montesa, este dissabte de vesprada.

Les màximes baixen lleugerament a la Comunitat Valenciana però encara freguen els 40 graus a l’interior

Les temperatures màximes han descendit lleugerament a la Comunitat Valenciana este dissabte, però han continuat molt altes a l’interior, amb 39,2 graus a Ayora i ratxes de vent de fins a 100 km/h a Benissa.

Fugida d’un bou i diverses vaquetes durant els festejos taurins de Gátova

L’Ajuntament de Gátova ha informat que un bou s’ha escapat durant les festes taurines del municipi i continua en llibertat en la zona d’El Rodeno, mentres les vaquetes ja estan controlades a l’Alameda.

Quique Llopis es retira de la Liga Diamant de Londres per molèsties als isquios

L’atleta valencià Quique Llopis ha decidit no córrer els 110 metres tanques de la Liga Diamant de Londres per unes molèsties als isquios, a pocs dies del Campionat d’Espanya de Màlaga.

Rescatades onze persones en afonar-se un catamarà prop de l’illa de Tabarca

Onze persones han sigut rescatades il·leses després que un catamarà haja començat a afonar-se front a l’illa de Tabarca, a Santa Pola. Salvament Marítim i Bombers d’Alicante han coordinat un dispositiu amb vaixells i helicòpter.

Aemet activa avís taronja dilluns a l’interior nord de València per màximes de 39 graus

Aemet ha activat per a dilluns l’avís taronja a l’interior nord de València per màximes de 39 graus i manté també avisos grocs per calor i tempestes a diverses zones de la Comunitat Valenciana diumenge i dilluns.

Begoña Carrasco promet seguir fent de Castelló una terra d’oportunitats fins a 2027

L’alcaldessa de Castelló i candidata del PP a la reelecció en 2027, Begoña Carrasco, ha reafirmat el seu compromís de continuar transformant la ciutat en una terra d’oportunitats, amb menys impostos, més vivenda i millors servicis.

L’esclafit de Josele Ballester al British Open el col·loca en la lluita pels llocs capdavanters

El castellonenc Josele Ballester ha firmat -4 en la tercera ronda del British Open, és -3 en el total i aspira a ficar-se entre els vint primers en el seu segon Abiert Britànic, disputat a Royal Birkdale.