Giusseppe, el futbolista de 29 que ha perdut la vida en un partit homenatge al seu germà

Arriben tràgiques notícies desde Nápoles. El futbol italià ha sofert en els últims dies dos pèrdues terribles relacionades amb l’esport. A la defunció d’un jove jugador de 20 anys, se suma la mort de Giuseppe Perrino, un jugador retirat de tot just 29 anys.

Perdia la vida rendint-li homenatge al seu germà

La mort d’este jugador del país transalpí sumava un punt més de tragèdia. I és que perdia la vida mentre participava en un partit en homenatge al seu germà, mort també fa tres anys de manera sobtada.

En el camp de futbol de Poggiomarino

Els fets van succeir en el camp de futbol de Poggiomarino, a Nàpols. El futbolista havia jugat en el Parma Calcio 1913 i havia estat internacional amb la selecció Sub-21C. Posteriorment va jugar en diversos clubs de la tercera i quarta divisió italiana.

La família Perrino es veia colpejada de nou poc temps després de perdre a Rocco, de 24 anysAl juny de 2018, va morir per una malaltia sobtada mentre anava amb bicicleta.

Encara que la notícia s’ha conegut en les últimes hores, Giussepe perdia la vida fa uns dies. Va ser l’1 de juny quan este exjugador del Parma Calci 1913 moria de manera sobtada.

La seua mort ha estat un autèntic cop per a molts clubs en els quals va militar. També hi ha un gran dolor en la comuna italiana de Poggiomarino a la província de Nàpols, d’on era originari.

Retirat del futbol

Giuseppe Perrino, que s’havia retirat recentment del futbol en actiu, va sofrir un atac cardíac al cap de pocs minuts de començar el partit en homenatge al seu germà.

«Tot el Parma Calcio 1913 se suma al dolor a la família Perrino per la mort de Giuseppe», diu el comunicat del Parma Calci 1913, on va arribar a militar el futbolista.

<

>
Va morir de manera sobtada disputant el partit d’homenatge al seu germà

 

Tot estava preparat el dia 1 de juny de 2021 per a fer un homenatge a Rocco Perrino, el germà de Giuseppe Perrino el que no se sabia es que tot acabaria en una altra tragèdia per a la seua família.

Giusseppe era un més dels jugadors que anaven a fer-li un homenatge al seu germà Rocco. Ell mateix va comandar l’organització d’esta trobada en memòria del jove Rocco.
Ja s’havien disputat alguns minuts del partit quan es va produir el trist succés. El jugador de 29 anys es trobava en el camp i es va desplomar, caient a terra i quedant inconscient.

Les sensacions de les persones que hi havia en el camp van fer que aviat es temés el pitjor. Ràpidament es van traslladar a l’estadi equips d’emergència sanitària.
Una vegada allí, els metges van tractar de fer tot el possible per salvar-li la vida. Finalment, no van poder fer una altra cosa que confirmar la seua defunció.

Després de confirmar-se la trista notícia, els sanitaris van poder assenyalar quin havia estat la causa de la mort. Van explicar que el jove exjugador hauria sofert un infart.

Al dolor de la seua família es van voler sumar bona part dels clubs on havia jugat. Entre ells el Parma Calcio 1913, on el migcampista va començar la seua carrera com a professional.

Perrino va arribar a representar al seu país en la selecció italiana Llega Pro Sub-21 i en la selecció nacional sub-21 C. Malgrat formar part del Parma en 2012, no va arribar a debutar en la Sèrie A, la primera divisió.

 

 

Últimes notícies

Consumidors en alerta: el Govern central demana al Consell que frene l’engany amb l’arròs valencià

El Ministeri de Drets Socials, Consum i Agenda 2030 ha instat la Generalitat a reforçar els controls sobre l’etiquetatge de l’arròs i a sancionar possibles fraus que confonguen el consumidor sobre l’origen valencià del producte.

Quatre detinguts a València i Algemesí per explotar treballadors estrangers sense contracte

La Policia Nacional ha detingut quatre persones a València i Algemesí per contractar treballadors estrangers, molts en situació irregular, sense contracte ni alta en la Seguretat Social, tant en una barberia com en camps de tarongers.

Tres joves detinguts per robar joies a gent major en Alfarrasí i Guadasséquies

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització criminal que assaltava veïnes d’edat avançada en Alfarrasí i Guadasséquies per furtar-los joies. Han detingut un home i dues dones a Múrcia, i dos d’ells ja han ingressat en presó provisional.

Fins a 28 anys de presó per a huit acusats d’explotar dones en pisos d’Elx

Seis dones i dos hòmens s’enfronten a penes d’entre 18 i 28 anys i mig de presó per integrar, segons la fiscalia, una xarxa criminal que explotava sexualment víctimes en tres pisos d’Elx i blanquejava els beneficis.

La militància de Bellver en l’aire: el PP ajorna la suspensió fins al juí oral

Juanfran Pérez Llorca recorda que els estatuts del PP només permeten suspendre de militància quan s’obri juí oral i admet que, de moment, no hi ha novetats sobre el futur de Jorge Bellver com a alt càrrec de la Generalitat.

Camarero es reserva a entregar a la jutgessa els missatges de WhatsApp sobre la DANA

Susana Camarero ha declarat com a testimoni pel cas de la DANA i ha afirmat que encara decidirà si entrega voluntàriament a la jutgessa els missatges de WhatsApp que va intercanviar amb altres consellers el 29 d’octubre de 2024.

Tres detinguts a Alacant per robar diners amb el mètode del cogoter gràcies a un agent fora de servici

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens i una dona, relacionats amb diversos furts de diners a clients de banc a la província d'Alacant, gràcies a la intervenció d'un agent que es trobava fora de servici.

Dotze persones detingudes per vendre roba falsificada en el mercat ambulant de Dénia

La Policia Nacional ha detingut dotze persones que regentaven parades al mercat ambulant de Dénia per vendre roba i complements falsificats, entre ells equipacions esportives de seleccions i clubs de futbol.