Detingut per gravar amb el mòbil a una dona en el lavabo d’uns grans magatzems

La Policia Nacional ha detingut en València a un home de 34 anys com a presumpte autor d’un delicte contra la intimitat després de gravar amb el seu telèfon mòbil a una dona en el lavabo d’uns grans magatzems.

Este cap de setmana, el 091 va rebre l’avís que els vigilants de seguretat tenien retingut a un home que havia gravat a una dona en el bany mentre es disposava a fer les seues necessitats, informa Prefectura en un comunicat.

La víctima va manifestar als agents que, mentre estava de compres, va entrar en els lavabos i, en baixar-se els pantalons i la roba interior, es va adonar que en el terra del lavabo apuntava una mà amb un mòbil que mostrava en la pantalla un punt roig associat a la gravació.

Aleshores es va vestir, va eixir del servei i es va trobar amb el sospitós, al que va recriminar la seua actitud. Ell li va assegurar que esborrava el vídeo i li va demanar per favor que no diguera res, després es va marxar precipitadament dels banys. La dona va alertar finalment els vigilants.

El detingut, d’origen colombià, amb antecedents i en situació irregular a Espanya, ja ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Les comarques d’interior de València arriben als 39 graus abans del pic de la nova ona de calor

Zarra ha arribat este dimecres als 39,1 graus i altres municipis d’interior de València s’han acostat als 38, a les portes del pic de l’ona de calor previst per a la vesprada de dijous, quan la Aemet espera fins a 40 graus i ha activat l’avís taronja a València i Alacant.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha tornat a València després de quasi set anys per a reunir-se amb la direcció del club, visitar el Nou Mestalla i interessar-se per l’estat de salut de la directora financera.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha viatjat a València després de quasi set anys d’absència per a visitar el Nou Mestalla, reunir-se amb la cúpula del club i analitzar el mercat d’estiu.

Risc extrem d’incendis este dijous: nivell 3 de preemergència a tota la Comunitat

La Generalitat ha activat per a este dijous 23 de juliol el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana i ha demanat màxima precaució per l’onada de calor.

La Coordinadora Feminista d’Elx denuncia a Govern i Consell la prohibició de xiquetes al Misteri

La Coordinadora Feminista d’Elx ha denunciat davant el Govern central i la Generalitat que les xiquetes continuen excloses de l’Escolania i de les representacions del Misteri d’Elx, i reclama la seua incorporació immediata.

Unes obres en un col·lector provoquen un abocament que tanca platges a La Pobla de Farnals

La Pobla de Farnals ha atribuït a unes obres de reparació en un col·lector de l’EPSAR l’abocament d’aigües residuals que ha obligat a tancar temporalment la Platja Nord al bany, mentres es vigila l’evolució de la taca i s’esperen analítiques.

Almussafes veu en l’aliança de Ford amb Geely una oportunitat per a reforçar el seu futur

L’Ajuntament d’Almussafes celebra l’acord de Ford amb Geely i considera que pot reforçar la càrrega de treball, la competitivitat i l’ocupació de la planta valenciana.

Alicant tanca parcs per vent fort i activa el CAUS per alerta roja per calor extrema

L'Ajuntament d'Alacant tancarà este dijous parcs, Castillo de Santa Bárbara, veladors i instal·lacions esportives a l'aire lliure per fortes ratxes de vent i calor extrema, i obrirà el CAUS per atendre persones vulnerables.