Detingut per gravar amb el mòbil a una dona en el lavabo d’uns grans magatzems

La Policia Nacional ha detingut en València a un home de 34 anys com a presumpte autor d’un delicte contra la intimitat després de gravar amb el seu telèfon mòbil a una dona en el lavabo d’uns grans magatzems.

Este cap de setmana, el 091 va rebre l’avís que els vigilants de seguretat tenien retingut a un home que havia gravat a una dona en el bany mentre es disposava a fer les seues necessitats, informa Prefectura en un comunicat.

La víctima va manifestar als agents que, mentre estava de compres, va entrar en els lavabos i, en baixar-se els pantalons i la roba interior, es va adonar que en el terra del lavabo apuntava una mà amb un mòbil que mostrava en la pantalla un punt roig associat a la gravació.

Aleshores es va vestir, va eixir del servei i es va trobar amb el sospitós, al que va recriminar la seua actitud. Ell li va assegurar que esborrava el vídeo i li va demanar per favor que no diguera res, després es va marxar precipitadament dels banys. La dona va alertar finalment els vigilants.

El detingut, d’origen colombià, amb antecedents i en situació irregular a Espanya, ja ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pluges superiors a 150 l/m² a Xert i Catí en 48 hores, a l’interior de Castelló

En 48 hores s'han superat els 150 l/m² a Xert i Catí. L'episodi ha deixat acumulats molt alts a l'interior de Castelló i registres notables a València i Alacant.

El Consell destina 854 milions al transport sanitari per quatre anys prorrogables a cinc

El Consell ha autoritzat este divendres el contracte del transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana: 853,9 milions per a 4+1 anys i 23 vehicles més, fins a 739.

El Consell denuncia que el Govern no ha pagat 4 de cada 5 ajudes de primera necessitat per la dana

El Consell ha denunciat que la majoria de les ajudes de primera necessitat per la dana no s'han abonat i ha atribuït el bloqueig a traves burocràtiques estatals. Alhora, ha destacat avanços del Pla Endavant.

El Consell aprova una deducció de fins a 150 € per formació musical i instruments en la Comunitat Valenciana

El Consell ha aprovat una nova deducció autonòmica de fins a 150 € en l'IRPF per gastos de foment i formació musical. La mesura serà efectiva en la campanya que arranca el 8 d'abril i té efecte retroactiu des de l'1 de gener de 2025.

Es normalitza la circulació en les línies 6 i 4 del tramvia de València després del trencament d’una catenària

La L6 va recuperar tot el seu recorregut i la L4 va restablir el tram entre Doctor Lluch i Pont d'Assot cap a les 15.00, després de reparar una catenària danyada. La incidència es va originar sobre les 12.30 pel colp d'un camió en l'avinguda de Catalunya.

La Policia Nacional busca al sospitós de violar a una menor de 16 anys a Xirivella

La UFAM de la Policia Nacional a Xirivella busca a un home sospitós d'haver violat a una menor de 16 anys. L'agressió es va produir el 26 de febrer i es reserven detalls per protecció de la víctima.

Sis autonomies pacten a València exigir una nova Llei de Costas que supere les partions

Sis comunitats litorals han acordat un manifest que reclama una nova llei, rebutja els reglaments del Govern i demana una reunió urgent amb Sara Aagesen. La II Cimera Nacional del Litoral ha reforçat un front comú per a revisar el model de gestió de la costa.

El Pla Endavant té en marxa el 62 % de les mesures de la Generalitat set mesos després de la seua aprovació

L’informe de seguiment de febrer indica que el 17 % de les iniciatives ja s’han completat i que el ritme d’execució del pla s’ha duplicat des del mes de juliol