Detenen a 3 hòmens acusats d’abocar 15 tones de pneumàtics usats en àrees naturals protegides en Crevillent

 

La Guàrdia Civil d’Alacant, en col·laboració amb la Policia Local i l’Ajuntament de Crevillent, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), ha detingut a tres persones per un delicte contra el medi ambient i ha retirat quinze tones de residus de diferents paratges naturals de la localitat. Altres vint tones, han sigut trobades emmagatzemades de manera il·legal.

 

Segons han informat fonts policials, en la investigació han participat els agents de l’àrea d’Investigació de la Guàrdia Civil de Crevillent i la Patrulla del Servici de Protecció a la Naturalesa (SEPRONA) d’Elx.

 

El passat mes d’agost, les autoritats detectaren numerosos pneumàtics usats, en uns quants paratges protegits.

 

Utilitzaven tres naus clandestines

L’alarma social creada entre la població i algunes associacions de protecció del medi ambient a conseqüència dels abocaments il·legals, va provocar que el propi ajuntament es personara com a part perjudicada, formalitzant una denúncia davant la Guàrdia Civil.

 

Els agents van trobar en els tallers als presumptes autors, i els magatzems dels quals provenien. Es tractava de pneumàtics usats que es trobaven prèviament emmagatzemats en tres naus situades en les localitats de Crevillent i Sant Isidre. A demés d’abandonar els pneumàtics en reserves naturals protegides, emmagatzemaven els pneumàtics en els magatzems també de manera il·legal.

 

Tres detinguts a causa d’esta activitat il·legal

 

En total, van ser localitzades quinze tones de pneumàtics abandonats en diferents paratges, i altres vint tones, emmagatzemades sense els pertinents permisos, que són necessaris per al correcte tractament dels residus que són perillosos per al medi ambient.

 

En l’operació han sigut detinguts en la localitat de Crevillent, tres hòmens, d’edats compreses entre 36 i 64 anys, de nacionalitat espanyola. Se’ls imputa un delicte contra el medi ambient.

Últimes notícies

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.