Un grup de hackers ha atacat esta matinada la pàgina web de la Universidad Católica de València (UCV) a través de la modificació de la seua pàgina inicial amb informació pròpia del grup, en la qual s'autoqualificava com pro-ISIS. Una vegada detectat el software mitjançant el qual el grup havia accedit a la pàgina, el Departament de Tecnologies de la UCV ha bloquejat l'accés als servidors web. Finalment, ha restablert el funcionament del sistema vora les 12.30 hores, tal com ha informat la universitat. La UCV ha assegurat que l'atac no ha afectat cap dada sensible relacionada amb el personal docent o l'alumnat de la universitat.
Menys d'1 minutde lectura
Hackers pro-Dáesh ataquen la web de la Universitat Católica de València
Per València Diari
Últimes notícies
Esports
El València Basket serà cap de sèrie en el sorteig de quarts
L'equip taronja serà cap de sèrie en el sorteig de quarts de la Copa del Rei després de tancar la primera volta entre els quatre primers. El seu triomf en Gran Canària i el 13-4 de balanç li garantixen evitar als altres favorits en l'estrena.
Successos
Presó per a l’amo dels gossos que van matar a un home per impagament de la indemnització
Un jutge d'Alacant revoca la suspensió de la pena a Juan de Dios P. m. per reduir unilateralment els pagaments i ordena el seu ingrés a la presó. L'acte és recurrible.
Política
Les Corts interrompran el dijous les vacacions per a convalidar quatre decrets del Consell
La diputació permanent es reunirà a les 11 hores per a validar quatre decrets: Simplifica II, pujada salarial, control del senglar i tarifes de transport. L'oposició critica l'absència de compareixences i d'una sessió de control.
Successos
Un home s’entrega a Sueca i confessa l’homicidi d’un menor de 13 anys
La Guàrdia Civil investiga l'homicidi d'un menor de 13 anys a Sueca després del lliurament i confessió d'un home de 48 anys. L'Ajuntament decreta dos dies de dol.
Educació
Educació activa el protocol d’acompanyament emocional després de l’assassinat d’un menor a Sueca
La Generalitat ha activat el dispositiu de suport psicològic en el centre del menor de 13 anys assassinat a Sueca. La Guàrdia Civil investiga el crim després de la confessió d'un home de 48 anys.
Successos
El PSPV es persona en la causa per la manipulació d’àudios de la DANA
El PSPV-PSOE ha anunciat la seua personació com a acusació popular en la investigació sobre l'obtenció i possible manipulació d'un àudio entre AEMET i el 112 durant la DANA d'octubre de 2024.
Esports
Quasi mitja plantilla de l’Elx ja ha marcat en la Lliga
En 21 jornades, 12 jugadors de l'Elx han vist porta. El repartiment de gols, amb aportacions des de totes les línies, reduïx la dependència d'un només nou.
Esports
Luís Castro impulsa al Llevant i rellança a Pablo Martínez, Matturro i Losada
El Llevant ha sumat set punts en quatre jornades amb el tècnic portugués, que ha reposicionat a Pablo Martínez i ha donat protagonisme a Matturro i Losada. Uns altres com Etta Eyong, Carlos Álvarez i Arriaga busquen la seua millor versió.




