Un grup de hackers ha atacat esta matinada la pàgina web de la Universidad Católica de València (UCV) a través de la modificació de la seua pàgina inicial amb informació pròpia del grup, en la qual s'autoqualificava com pro-ISIS. Una vegada detectat el software mitjançant el qual el grup havia accedit a la pàgina, el Departament de Tecnologies de la UCV ha bloquejat l'accés als servidors web. Finalment, ha restablert el funcionament del sistema vora les 12.30 hores, tal com ha informat la universitat. La UCV ha assegurat que l'atac no ha afectat cap dada sensible relacionada amb el personal docent o l'alumnat de la universitat.
Menys d'1 minutde lectura
Hackers pro-Dáesh ataquen la web de la Universitat Católica de València
Per València Diari
Últimes notícies
Política
El PP vincula els feixos de bitllets del cas Assut amb la seu del PSPV
El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, reclama explicacions al PSPV per l'informe de l'UCO del cas Assut i qüestiona el paper de Ximo Puig i Diana Morant.
Esports
Dela fregarà els 100 partits amb el Llevant si juga davant el Sevilla
El defensa Adrián de la Font Dela arribarà als cent partits oficials amb el Llevant si participa davant el Sevilla en el Ciutat de València, una fita que arriba en plena baralla per la permanència i amb el seu futur condicionat a la salvació.
Esports
Nova York Liberty fa oficial el fitxatge de Raquel Carrera i destaca el seu futur brillant
Nova York Liberty oficialitza la incorporació de Raquel Carrera, pivot del València Basket, i confia que tinga un futur brillant en la WNBA després de completar la temporada a Espanya.
Local
València planteja celebrar el XXV Festival de Milotxes el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal
La Fundació Esportiva Municipal proposa celebrar el XXV Festival de Cometes de València el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal, pendent encara del vistiplau de Costas. La cita manté el seu programa d'exhibicions, tallers i vol lliure al llarg de tota la jornada.
Local
Carrasco exigix al Govern que pose fi a les retallades en la vigilància de les illes Columbretes
L'alcaldessa de Castelló reclama al Ministeri d'Agricultura, Pesca i Alimentació que revertisca les retallades de personal en la reserva marina de les illes Columbretes i advertix que la falta de vigilància afavorix l'activitat furtiva i posa en risc la biodiversitat.
Comunitat Valenciana
El PSPV porta al TSJ al conseller de Sanitat per ocultar pagaments a la sanitat privada
El PSPV ha presentat un recurs davant el TSJ contra el conseller de Sanitat per negar-se a detallar en Les Corts els pagaments a empreses de la sanitat privada en 2024 i 2025.
Espanya
Una campanya itinerant porta la cultura preventiva i l’autoprotecció als municipis valencians
La Conselleria d'Emergències i Interior posa en marxa una campanya itinerant amb un autobús interactiu per a reforçar la cultura preventiva i l'autoprotecció davant catàstrofes en municipis de la Comunitat Valenciana.
Local
La Generalitat porta a Europa el seu pla de parcs inundables al Túria i el Pedrís
La Generalitat ha presentat davant institucions europees el seu projecte de parcs inundables metropolitans en les riberes del Túria i del Pedrís, un corredor verd de 1.500 hectàrees i més de 72 quilòmetres pensat com a defensa natural enfront de futures riuades.







