13 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

Han trobat el cos sense vida del jove desaparegut en la zona de la Vall de Laguar

Dolentes notícies sobre el jove de 38 anys, procedent d’Astúries, que va desaparéixer en la zona de La Vall de Laguar. Ho han trobat sense vida dins del Barranc de l’Infern, en un dels gorgs, a les 09.58 hores.

Més de 48 hores de cerca

La Guàrdia Civil d’Alacant portava més de 48 hores buscant de manera activa en la zona del Barranc de l’Infern, al jove asturià la desaparició del qual va ser denunciada pels seus pares dilluns passat a Langreo (Astúries).

La Guàrdia Civil de la Companyia de Calp estava coordinant un ampli dispositiu de cerca de l’home asturià de 38 anys, desaparegut des de dissabte passat 4 de setembre.

L’última vegada que consten dades de comunicació amb ell, van anar en la nit del dissabte, quan la seua mare i ell van parlar per telèfon, i li va contar que anava a fer una ruta de senderisme prop d’on viu actualment, a la Vila.

<

>

Este matí s’havia reiniciat la búsqueda

El dispositiu especial del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant havia représ este matí la cerca del jove de 38 anys, procedent d’Astúries, desaparegut en la zona de La Vall de Laguar.

Segons han informat fonts del Consorci, en esta jornada s’havia centrat en l’àrea de búsqueda en el Barranc de l’Infern i Fleix per a intentar trobar a l’asturià que va desaparéixer diumenge passat pels voltants del barranc. La Guàrdia Civil de La Vila Joiosa va localitzar este dijous el vehicle prop de la zona.

Fins al lloc s’han desplaçat diverses unitats del Grup de Rescat, la Unitat Canina i l’equip de Drons. A més, s’ha comptat amb la col·laboració d’un helicòpter Alpha 1 i diverses unitats del parc de bombers de Dénia, així com d’altres cossos i forces de seguretat.

<

>

 

Últimes notícies

La regidora que va insultar a Sánchez ha demanat disculpes i assumix la seua responsabilitat

Belén Navarro, regidora del PP a Vallanca, ha demanat disculpes després d'insultar a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol i ha assumit la seua responsabilitat. Ha admés que les seues paraules no van estar a l'altura del respecte degut en el debat polític.

El PSPV denuncia que la dona expulsada per insultar a Sánchez en un míting és regidora del PP

El PSPV-PSOE ha assenyalat que l'assistent que va anomenar 'fill de puta' a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol és una edil del PP de Vallanca. Els socialistes reclamen una condemna immediata i mesures al Partit Popular.

Un home es puja al sostre d’un avió a Manises i retarda dos hores un vol a Amsterdam

Un jove de 24 anys es va pujar al sostre d'un avió de Vueling en l'aeroport de Manises. L'aeronau, amb destinació Amsterdam, va enlairar dos hores més tard.

Fernando Esteso serà vetlat demà a València i l’enterrament serà a Saragossa

La capella ardent s'obrirà el dilluns a les 11.00 en el tanatori Mémora de València. L'enterrament serà a Saragossa en la més estricta intimitat, a petició de la família.

Fornals decidix en el 88 i el Betis venç 2-1 al València en La Cartoixa

El migcampista, que va entrar després del descans, va culminar una carrera de Deossa per a segellar un triomf que semblava escapar-se. La victòria col·loca als verd-i-blancs en la quinta posició.

Fornals decidix en el 88 i dona al Betis un triomf clau davant el València

El Betis va véncer 2-1 al València en La Cartoixa amb un gol de Pablo Fornals en el minut 88, després d'una cavalcada de Deossa, i es va ajudar a pujar a la quinta plaça.

Luis Rioja lamenta la derrota davant el Betis després del seu gol inicial

L'extrem del València va lamentar la derrota 2-1 en el camp del Betis malgrat obrir el marcador. Va destacar que l'equip va competir bé i va demanar quedar-se amb el positiu.

101-65: el València Basket va arrasar al Hiopos Lleida amb una pluja primerenca de triples

El València Basket va firmar 12 triples al descans (55%) i va deixar el partit vist per a sentència abans de l'intermedi. El Lleida, sense Diagne en la segona part, va claudicar.