Han trobat el cos sense vida del jove desaparegut en la zona de la Vall de Laguar

Dolentes notícies sobre el jove de 38 anys, procedent d’Astúries, que va desaparéixer en la zona de La Vall de Laguar. Ho han trobat sense vida dins del Barranc de l’Infern, en un dels gorgs, a les 09.58 hores.

Més de 48 hores de cerca

La Guàrdia Civil d’Alacant portava més de 48 hores buscant de manera activa en la zona del Barranc de l’Infern, al jove asturià la desaparició del qual va ser denunciada pels seus pares dilluns passat a Langreo (Astúries).

La Guàrdia Civil de la Companyia de Calp estava coordinant un ampli dispositiu de cerca de l’home asturià de 38 anys, desaparegut des de dissabte passat 4 de setembre.

L’última vegada que consten dades de comunicació amb ell, van anar en la nit del dissabte, quan la seua mare i ell van parlar per telèfon, i li va contar que anava a fer una ruta de senderisme prop d’on viu actualment, a la Vila.

<

>

Este matí s’havia reiniciat la búsqueda

El dispositiu especial del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant havia représ este matí la cerca del jove de 38 anys, procedent d’Astúries, desaparegut en la zona de La Vall de Laguar.

Segons han informat fonts del Consorci, en esta jornada s’havia centrat en l’àrea de búsqueda en el Barranc de l’Infern i Fleix per a intentar trobar a l’asturià que va desaparéixer diumenge passat pels voltants del barranc. La Guàrdia Civil de La Vila Joiosa va localitzar este dijous el vehicle prop de la zona.

Fins al lloc s’han desplaçat diverses unitats del Grup de Rescat, la Unitat Canina i l’equip de Drons. A més, s’ha comptat amb la col·laboració d’un helicòpter Alpha 1 i diverses unitats del parc de bombers de Dénia, així com d’altres cossos i forces de seguretat.

<

>

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.

L’Oviedo repetix triomf davant el València (1-0) i s’agarra a la permanència

Un gol de David Costas va donar al Real Oviedo el seu quart triomf del curs davant un València sense resposta. Els blaus ja estan a cinc punts de la permanència.

Oviedo 1-0 València: Costas decidix i l’equip continua viu

El Real Oviedo va véncer 1-0 al València amb un gol de David Costas en un córner i per fi va tancar un partit després d'avançar-se. Va sumar el seu quart triomf del curs i es queda a cinc punts de la permanència.

Carvajal, Fran García i Camavinga, les novetats en l’onze de Arbeloa davant l’Elx

Arbeloa introduïx tres canvis per a rebre a l'Elx: Carvajal i Fran García en els laterals i Camavinga en la medul·lar. L'equip arriba amb deu absències.

Oviedo s’imposa 1-0 a un València sense mordent

L'Oviedo, malgrat la seua condició de cuera, va firmar la seua quarta victòria de lliga en superar 1-0 al València en el Carlos Tartiere. David Costas va decidir i el VAR va anul·lar el 2-0 en el 77.

Carvajal, Fran García i Camavinga, novetats en l’onze del Reial Madrid davant l’Elx

Arbeloa introduïx a Carvajal i Fran García en els laterals i a Camavinga en la medul·lar per a rebre a l'Elx. L'equip ajusta peces amb deu baixes.

Avís groc per vent de fins a 80 km/h a l’interior de Castelló este diumenge

Aemet activa l'avís groc per vent del nord amb ratxes de fins a 80 km/h a Castelló. L'episodi s'estén per trams i afecta també a València i Alacant.

Carvajal, Fran García i Camavinga, novetats en l’onze de Arbeloa davant l’Elx

Arbeloa introduïx a Carvajal i Fran García en els laterals i a Camavinga en el centre. Amb deu baixes, reserva a Alexander-Arnold i a Arda Güler i manté a Thiago Pitarch.