Han trobat el cos sense vida del jove desaparegut en la zona de la Vall de Laguar

Dolentes notícies sobre el jove de 38 anys, procedent d’Astúries, que va desaparéixer en la zona de La Vall de Laguar. Ho han trobat sense vida dins del Barranc de l’Infern, en un dels gorgs, a les 09.58 hores.

Més de 48 hores de cerca

La Guàrdia Civil d’Alacant portava més de 48 hores buscant de manera activa en la zona del Barranc de l’Infern, al jove asturià la desaparició del qual va ser denunciada pels seus pares dilluns passat a Langreo (Astúries).

La Guàrdia Civil de la Companyia de Calp estava coordinant un ampli dispositiu de cerca de l’home asturià de 38 anys, desaparegut des de dissabte passat 4 de setembre.

L’última vegada que consten dades de comunicació amb ell, van anar en la nit del dissabte, quan la seua mare i ell van parlar per telèfon, i li va contar que anava a fer una ruta de senderisme prop d’on viu actualment, a la Vila.

<

>

Este matí s’havia reiniciat la búsqueda

El dispositiu especial del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant havia représ este matí la cerca del jove de 38 anys, procedent d’Astúries, desaparegut en la zona de La Vall de Laguar.

Segons han informat fonts del Consorci, en esta jornada s’havia centrat en l’àrea de búsqueda en el Barranc de l’Infern i Fleix per a intentar trobar a l’asturià que va desaparéixer diumenge passat pels voltants del barranc. La Guàrdia Civil de La Vila Joiosa va localitzar este dijous el vehicle prop de la zona.

Fins al lloc s’han desplaçat diverses unitats del Grup de Rescat, la Unitat Canina i l’equip de Drons. A més, s’ha comptat amb la col·laboració d’un helicòpter Alpha 1 i diverses unitats del parc de bombers de Dénia, així com d’altres cossos i forces de seguretat.

<

>

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La renda 2025 arranca amb noves deduccions en la Comunitat Valenciana per salut, esport i música

La campanya de la renda 2025 comença amb canvis estatals i noves deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

Absòlts els dos acusats pel cas dels burros morts al Desert de les Palmes

La Justícia absol els dos acusats pel cas dels burros morts al Desert de les Palmes en no veure provat el maltractament animal.

Condemnat a huit anys de presó quan se feia passar per narcotraficant

Condemnen a huit anys de presó un home per agressió sexual i amenaces a una jove a Castelló després d’un llarg procés judicial.

València ja executa el 85 % de les ordres de tancament d’apartaments turístics il·legals

València ha executat el 85 % de les ordres de tancament d’apartaments turístics il·legals i endureix al màxim la nova regulació.

El PSPV demanarà la compareixença de Pérez Llorca en la comissió dels bons comerç d’Alacant

El PSPV vol que Pérez Llorca comparega en la comissió dels bons comerç per aclarir la gestió de les ajudes en 2022.

Desarticulat a Elda un clan familiar que esclavitzava a un home per a vendre drogues

La Policia Nacional deté a Elda a deu membres d'una mateixa família, dos d'ells menors, acusats de sotmetre a un home a un règim d'esclavitud i d'usar-lo per a la venda de drogues.

Sis detinguts en desarticular un grup que assaltava joieries amb el mètode del alunizaje

Una operació conjunta de Guàrdia Civil i Mossos d'Esquadra ha desarticulat un grup especialitzat en robatoris amb força en joieries mitjançant alunizajes, amb sis detinguts i danys que ronden el milió d'euros.

Jutgen a Elx a un home acusat d’abús sexual i robatori de 700 euros

Un home se senta en la banqueta a Elx acusat d'abusar sexualment d'una dona i sostraure-li 700 euros després de coincidir en un local nocturn de Torrevieja. La Fiscalia sol·licita per a ell sis anys i deu mesos de presó per delictes d'abús sexual i furt.