Han trobat el cos sense vida del jove desaparegut en la zona de la Vall de Laguar

Dolentes notícies sobre el jove de 38 anys, procedent d’Astúries, que va desaparéixer en la zona de La Vall de Laguar. Ho han trobat sense vida dins del Barranc de l’Infern, en un dels gorgs, a les 09.58 hores.

Més de 48 hores de cerca

La Guàrdia Civil d’Alacant portava més de 48 hores buscant de manera activa en la zona del Barranc de l’Infern, al jove asturià la desaparició del qual va ser denunciada pels seus pares dilluns passat a Langreo (Astúries).

La Guàrdia Civil de la Companyia de Calp estava coordinant un ampli dispositiu de cerca de l’home asturià de 38 anys, desaparegut des de dissabte passat 4 de setembre.

L’última vegada que consten dades de comunicació amb ell, van anar en la nit del dissabte, quan la seua mare i ell van parlar per telèfon, i li va contar que anava a fer una ruta de senderisme prop d’on viu actualment, a la Vila.

<

>

Este matí s’havia reiniciat la búsqueda

El dispositiu especial del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant havia représ este matí la cerca del jove de 38 anys, procedent d’Astúries, desaparegut en la zona de La Vall de Laguar.

Segons han informat fonts del Consorci, en esta jornada s’havia centrat en l’àrea de búsqueda en el Barranc de l’Infern i Fleix per a intentar trobar a l’asturià que va desaparéixer diumenge passat pels voltants del barranc. La Guàrdia Civil de La Vila Joiosa va localitzar este dijous el vehicle prop de la zona.

Fins al lloc s’han desplaçat diverses unitats del Grup de Rescat, la Unitat Canina i l’equip de Drons. A més, s’ha comptat amb la col·laboració d’un helicòpter Alpha 1 i diverses unitats del parc de bombers de Dénia, així com d’altres cossos i forces de seguretat.

<

>

 

Últimes notícies

Dos hòmens rescatats en helicòpter a Petrer per un colp de calor en plena ona de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de l'Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d'ells patira un colp de calor i quedara en estat greu.

Rescaten dos senderistes a Petrer per un colp de calor en plena onada de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de la Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d’ells patira un colp de calor greu en plena onada de calor.

La ramaderia extensiva es reforça com a barrera contra incendis després del foc de Soneja

Miguel Barrachina defensa la ramaderia extensiva com a eina clau contra els incendis forestals després del foc de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees, i destaca les ajudes i incentius per a mantindre esta activitat en el món rural.

La ramaderia extensiva es reivindica com a clau contra els incendis després del foc de Soneja

El conseller Miguel Barrachina ha defensat la ramaderia extensiva com el cortafoc més eficaç després de l’incendi de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees a l’Alt Palància.

Ecologistes porten a jutjat l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions mediambientals

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València i els dragats a València i Sagunt, que consideren il·legals per falta d’avaluació ambiental actualitzada.

El Marató València guarda les últimes estreles però assegura compromisos, no promeses

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, ha avançat que encara queden atletes d’elit per confirmar per a la carrera del 6 de desembre i ha defés que només anuncien acords tancats. També ha explicat les dificultats econòmiques actuals de l’atletisme i el nou patrocini amb el Valencia Club de Atletismo.

El Marató València guarda encara alguna estrella però només anuncia compromisos ferms

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, avança que queden atletes d’elit per confirmar el 6 de desembre i defensa una política d’anuncis basada en compromisos tancats, en un context de fortes dificultats econòmiques per a l’atletisme.

Ecologistes porten a judici l’ampliació nord del port de València per infringir la normativa ambiental

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions ambientals en els dragats de València i Sagunt.