12.3 C
València
Divendres, 19 desembre, 2025

Un helicòpter rescata a un xic de 23 anys en un barranc de Cirat

 

En la vesprada d’este dijous, 20 d’agost, un xic de 23 anys que estava ferit en el barranc de las Salinas de Cirat, en la comarca de l’Alt Millars (Castelló), ha hagut de ser rescatat després de quedar atrapat entre el gorg de la Banyera i el gorg de la Caldera.

 

Segons ha informat el diari ‘Mediterráneo’, el Consorci Provincial de Bombers de Castelló (CPBC) ha sol·licitat al Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), que han evacuat al xic per mitjà d’un helicòpter del Servici d’Emergències de la Generalitat Valenciana 112. Fins al lloc s’han desplaçat també l’Unitat de Rescat de Muntanya del CPBC que han traslladat al xic a l’Hospital de la Plana.

 

El ferit ha patit una fractura en el genoll que ha impedit que els servicis d’emergència hagen pogut rescatar-lo per via terrestre, que va obligar als bombers a fer una maniobra aèria per a posar al ferit dins de l’helicòpter i poder traslladar-lo al centre hospitalari més pròxim.

 

Últimes notícies

València demanarà a la Generalitat que el 16 de març siga festiu escolar per Falles

El Consell Escolar Municipal ha acordat sol·licitar que el 16 de març de 2026 siga no lectiu a València. La mesura permetria completar la setmana de Falles i es compensaria ampliant el curs fins al 22 de juny.

Marcelino recalca que el Vila-real pot ser a prop, però veu difícil disputar-li la Lliga a Madrid i Barça

El tècnic, abans de mesurar-se al Barcelona, va defendre la bona ratxa en Lliga i va admetre que les eliminacions van fer mal, amb baixes i dubtes que condicionen.

El València Basket presentarà una queixa davant l’Eurolliga per insults racistes d’aficionats del Maccabi

València Basket presentarà este divendres una queixa davant l'Eurolliga per insults racistes i violència verbal patits davant Maccabi. Aportarà proves gràfiques.

Sarabia considera injust el format de la Copa del Rei

Eder Sarabia va carregar contra el sistema de la Copa del Rei pel distint nombre de partits i l'absència de sorteig pur. Va reafirmar que l'Elx anirà pel torneig.

La Generalitat demana activar com més prompte millor la comissió mixta després de la DANA

La Generalitat ha demanat al Govern activar com més prompte millor la comissió mixta per a la recuperació després de la DANA. Martínez Mus va enviar una carta al ministre per a fixar composició i funcionament i emplaça a reunir-se abans de gener.

La jutgessa de la dana rebutja citar a Rufián a petició d’una acusació

La instructora de la causa per la gestió de la dana ha denegat citar a Gabriel Rufián i als pares de la menor morta. Considera que la corda exhibida no és prova i que repetir declaracions seria injustificat i perjudicial.

El PP aprova en solitari el pressupost de la Diputació d’Alacant per a 2026: 360,8 milions

El ple ha aprovat uns comptes de 360,8 milions, quasi un 8% més que l'any anterior, amb el vot exclusiu del PP i el rebuig de PSOE, Compromís i Vox.

Barrachina veu indispensable la reunió en Moncloa i lamenta un resultat decebedor

El portaveu del Govern valencià qualifica d'imprescindible la trobada entre Juanfran Pérez Llorca i el president del Govern, però critica que a penes va haver-hi avanços i que una única petició es va atendre amb 14 mesos de retard.