Anuncios

Un helicòpter rescata a un xic de 23 anys en un barranc de Cirat

 

En la vesprada d’este dijous, 20 d’agost, un xic de 23 anys que estava ferit en el barranc de las Salinas de Cirat, en la comarca de l’Alt Millars (Castelló), ha hagut de ser rescatat després de quedar atrapat entre el gorg de la Banyera i el gorg de la Caldera.

 

Segons ha informat el diari ‘Mediterráneo’, el Consorci Provincial de Bombers de Castelló (CPBC) ha sol·licitat al Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), que han evacuat al xic per mitjà d’un helicòpter del Servici d’Emergències de la Generalitat Valenciana 112. Fins al lloc s’han desplaçat també l’Unitat de Rescat de Muntanya del CPBC que han traslladat al xic a l’Hospital de la Plana.

Anuncios

 

El ferit ha patit una fractura en el genoll que ha impedit que els servicis d’emergència hagen pogut rescatar-lo per via terrestre, que va obligar als bombers a fer una maniobra aèria per a posar al ferit dins de l’helicòpter i poder traslladar-lo al centre hospitalari més pròxim.

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Els bombers donen per controlat l’incendi en una fàbrica de teules d’Agost

L'incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost ha quedat controlat de matinada i els bombers mantenen diverses dotacions refrescant l'estructura de la nau, molt afectada per les flames.

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.
Anuncios