13.6 C
València
Divendres, 16 gener, 2026

Un helicòpter rescata a un xic de 23 anys en un barranc de Cirat

 

En la vesprada d’este dijous, 20 d’agost, un xic de 23 anys que estava ferit en el barranc de las Salinas de Cirat, en la comarca de l’Alt Millars (Castelló), ha hagut de ser rescatat després de quedar atrapat entre el gorg de la Banyera i el gorg de la Caldera.

 

Segons ha informat el diari ‘Mediterráneo’, el Consorci Provincial de Bombers de Castelló (CPBC) ha sol·licitat al Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), que han evacuat al xic per mitjà d’un helicòpter del Servici d’Emergències de la Generalitat Valenciana 112. Fins al lloc s’han desplaçat també l’Unitat de Rescat de Muntanya del CPBC que han traslladat al xic a l’Hospital de la Plana.

 

El ferit ha patit una fractura en el genoll que ha impedit que els servicis d’emergència hagen pogut rescatar-lo per via terrestre, que va obligar als bombers a fer una maniobra aèria per a posar al ferit dins de l’helicòpter i poder traslladar-lo al centre hospitalari més pròxim.

 

Últimes notícies

Conclou sense èxit el rescat dels wasaps de l’excap de gabinet de Mazón

La pericial en el telèfon de José Manuel Cuenca ha acabat sense recuperar els missatges del dia de la DANA. Amb la seua autorització, la jutgessa sol·licitarà les dades a Meta.

Aemet establix l’avís groc en el nord de Castelló per al dissabte per pluja i neu

Aemet ha establit per a este dissabte l'avís groc en el nord de Castelló per pluja i neu. En el litoral s'esperen 20 l/m² en una hora i a l'interior 5 cm de neu sobre 1.000 m amb probabilitat baixa.

Dos menors i huit adults arriben en pastera a Benidorm, primera arribada de 2026 a la Comunitat Valenciana

Deu persones, dos d'elles menors, han aconseguit la costa de Benidorm i han sigut ateses en relatiu bon estat. És la primera arribada a la Comunitat Valenciana en 2026.

El València encadena 5 anys sense perdre fora en Copa i més de 20 sense caure davant rivals de menor categoria

El València es va ficar en quarts després d'imposar-se al Burgos en El Cultivable i enllaça cinc anys invicte a domicili en la Copa del Rei. A més, acumula més de dos dècades sense caure davant equips de menor categoria.

Brabec assesta un colp definitiu i recupera el lideratge; Schareina s’aferma tercer

Ricky Brabec es va imposar en l'etapa 12 i va recuperar el lideratge del Dakar mancant una jornada. Tosha Schareina va ser tercer en l'etapa i va amarrar la tercera plaça general.

Marcelino veu en el Betis un examen per a reafirmar la candidatura del Vila-real a la Champions

El tècnic del Vila-real va assegurar que guanyar al Betis suposaria un altre colp sobre la taula i consolidaria la baralla per la Lliga de Campions davant un rival directe.

Detingut a Alacant després d’oblidar en un cotxe robat l’acte judicial que acabava de rebre

Un home de 41 anys ha sigut arrestat a Alacant després de deixar en un vehicle forçat l'acte de llibertat que li havien notificat hores abans. El document i una bossa policial amb les seues pertinences li van vincular a diversos robatoris en cotxes.

L’ocupació turística va marcar rècord en 2025 i la Comunitat Valenciana va liderar el creixement

L'ocupació turística va aconseguir 2,75 milions d'afiliats en 2025, un 2,4% més i el 12,7% del total. La Comunitat Valenciana va encapçalar l'avanç en percentatge.