9.5 C
València
Dilluns, 29 desembre, 2025

Un helicòpter rescata a un xic de 23 anys en un barranc de Cirat

 

En la vesprada d’este dijous, 20 d’agost, un xic de 23 anys que estava ferit en el barranc de las Salinas de Cirat, en la comarca de l’Alt Millars (Castelló), ha hagut de ser rescatat després de quedar atrapat entre el gorg de la Banyera i el gorg de la Caldera.

 

Segons ha informat el diari ‘Mediterráneo’, el Consorci Provincial de Bombers de Castelló (CPBC) ha sol·licitat al Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), que han evacuat al xic per mitjà d’un helicòpter del Servici d’Emergències de la Generalitat Valenciana 112. Fins al lloc s’han desplaçat també l’Unitat de Rescat de Muntanya del CPBC que han traslladat al xic a l’Hospital de la Plana.

 

El ferit ha patit una fractura en el genoll que ha impedit que els servicis d’emergència hagen pogut rescatar-lo per via terrestre, que va obligar als bombers a fer una maniobra aèria per a posar al ferit dins de l’helicòpter i poder traslladar-lo al centre hospitalari més pròxim.

 

Últimes notícies

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen mantindre la busca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han demanat que l'operatiu no es detinga i han agraït el suport rebut. Han assenyalat que l'única informació oficial és que la busca continuarà este diumenge i que alguns afins viatgen al país.

La pluja desvia 9 vols i tala la línia 1 de Rodalia a València

El temporal ha obligat a desviar nou vols a Manises i ha interromput el servici entre Alginet i Castelló. Bombers reforcen l'operatiu sense danys personals.

Aemet ha elevat a roig l’avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha emés un És_Alert

Aemet ha elevat a roig l'avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha enviat un És_Alert. La previsió apunta a més de 180 l/m² en 12 hores.

La revolució festiva de farina i ous pren el poder a Ibi

Ibi ha celebrat la seua jornada de 'els enfarinats' amb una presa simbòlica del poder a base de farina i ous podrits, recaptació solidària i normes absurdes.

El temporal provoca desallotjaments a Alacant i desborda barrancs a València

El temporal ha obligat a desallotjaments preventius a Benferri i ha desbordat barrancs a La Safor i Orihuela. Es demana màxima precaució en A-7 i A-3.

Pluges torrencials colpegen la Comunitat Valenciana i sumen 113 l/m² en Simat

Les pluges descarreguen amb força en la Comunitat Valenciana i deixen 113 l/m² a Simat de la Valldigna, amb 44 en mitja hora. Aemet manté avís taronja en tota la província de València.

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen que la busca seguisca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han agraït el suport rebut i han demanat que l'operatiu continue sense descans. Membres de diverses famílies viatgen al país per a seguir de prop les gestions.

Emergències activa l’alerta hidrològica en la conca del Segura per l’augment del cabal

El Centre de Coordinació d'Emergències ha activat l'alerta hidrològica en municipis de la conca del Segura per la pujada del cabal. Aemet ha activat avís taronja per pluges a la província de València.