Un helicòpter rescata a un xic de 23 anys en un barranc de Cirat

 

En la vesprada d’este dijous, 20 d’agost, un xic de 23 anys que estava ferit en el barranc de las Salinas de Cirat, en la comarca de l’Alt Millars (Castelló), ha hagut de ser rescatat després de quedar atrapat entre el gorg de la Banyera i el gorg de la Caldera.

 

Segons ha informat el diari ‘Mediterráneo’, el Consorci Provincial de Bombers de Castelló (CPBC) ha sol·licitat al Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), que han evacuat al xic per mitjà d’un helicòpter del Servici d’Emergències de la Generalitat Valenciana 112. Fins al lloc s’han desplaçat també l’Unitat de Rescat de Muntanya del CPBC que han traslladat al xic a l’Hospital de la Plana.

 

El ferit ha patit una fractura en el genoll que ha impedit que els servicis d’emergència hagen pogut rescatar-lo per via terrestre, que va obligar als bombers a fer una maniobra aèria per a posar al ferit dins de l’helicòpter i poder traslladar-lo al centre hospitalari més pròxim.

 

Últimes notícies

Nit de Sant Joan 2026 a la Comunitat: una de les més càlides des que hi ha registres

La Nit de Sant Joan de 2026 a la Comunitat Valenciana serà la segona més càlida registrada, amb calor nocturn excepcional, mínimes de fins a 24 graus i sense pluja prevista.

Localitzen mort un home dins dun cotxe en un centre comercial de Xàtiva

La Policia Nacional ha obert una investigació després de trobar el cadàver dun home de 52 anys, sense signes aparents de violència, dins dun cotxe estacionat en un centre comercial de Xàtiva.

Bernabé retreu la corrupció del PP valencià en plena polèmica pel cas Ábalos

Pilar Bernabé ha recordat que en la Comunitat Valenciana hi ha 185 condemnats per corrupció del PP i ha criticat que molts continuen ocupant càrrecs, en resposta a preguntes sobre la sentència contra José Luis Ábalos.

Nous vols directes d’estiu entre Castelló i Palma amb Air Nostrum

Air Nostrum recupera des del 17 de juliol la connexió directa d’estiu entre Castelló i Palma amb dos vols setmanals i preus a partir de 37 euros per trajecte.

Absoldos els cinc acusats del cas Taula pels contractes de Cultura a València

L’Audiència Provincial de València ha absolt els cinc acusats de prevaricació, suborn i malversació en la peça E del cas Taula-Imelsa, sobre contractes de la Regidoria de Cultura entre 2003 i 2006, en no vore acreditat l’amaño ni el cobrament de comissions.

Mes de maig rècord en hotels valencians amb més de 3 milions de pernoctacions

La Comunitat Valenciana ha superat els 3 milions de pernoctacions hoteleres en maig, amb el pes principal del turisme estranger i una estada mitjana de 3,14 dies. La província d'Alacant lidera les xifres, seguida de València i Castelló.

L’ocupació turística puja un 3,9 % al maig a la Comunitat Valenciana, el major avanç autonòmic

La Comunitat Valenciana ha encapçalat al maig l’augment d’afiliació turística a Espanya amb un 3,9 %, fins als 232.761 treballadors, en un context de creixement general del sector.

Dimarts de calor extrema: nivell taronja en tres comarques de Castelló

Sanitat ha mantingut per a dimarts el nivell de risc mitjà per calor en una vintena de municipis de les comarques del Baix Maestrat, Els Ports i l’Alt Maestrat.