Investiguen a un home per tindre 26 aus d’espècies protegides sense autorització en Ontinyent

 

La Guàrdia Civil ha investigat a un home de 67 anys per un delicte relatiu a la protecció de la flora i fauna en Ontinyent, en la comarca de la Vall d’Albaida (València).

 

Agents de la Patrulla del Seprona d’Ontinyent i Vallada van tindre coneixement de l’existència d’una gàbia que contenia en el seu interior diferents ocells. En concret 7 ocells d’espècies protegides.Tots estos ocells no comptaven amb anella identificativa, per això s’ha identificat al propietari de la parcel·la a on es trobaven.

 

En un magatzem contigu dins de gàbies es van trobar altres 19 ocells, sent 10 caderneres i 9 passerells, tots sense anella identificativa. En total es van descobrir 26 animals d’estes espècies. També es van trobar cinc ceps, penjats en la paret i xarxes per a la captura d’aus. En un altre annex, dins de la mateixa parcel·la, el propietari, posseïa una geneta naturalitzada.

 

D’esta manera, com diu un conveni per a la protecció del medi natural i la vida silvestre, les diligències han passat a la disposició de la Fiscalia de Medi Ambient de l’Audiència Provincial de València.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.