Investiguen a un home per tindre 26 aus d’espècies protegides sense autorització en Ontinyent

 

La Guàrdia Civil ha investigat a un home de 67 anys per un delicte relatiu a la protecció de la flora i fauna en Ontinyent, en la comarca de la Vall d’Albaida (València).

 

Agents de la Patrulla del Seprona d’Ontinyent i Vallada van tindre coneixement de l’existència d’una gàbia que contenia en el seu interior diferents ocells. En concret 7 ocells d’espècies protegides.Tots estos ocells no comptaven amb anella identificativa, per això s’ha identificat al propietari de la parcel·la a on es trobaven.

 

En un magatzem contigu dins de gàbies es van trobar altres 19 ocells, sent 10 caderneres i 9 passerells, tots sense anella identificativa. En total es van descobrir 26 animals d’estes espècies. També es van trobar cinc ceps, penjats en la paret i xarxes per a la captura d’aus. En un altre annex, dins de la mateixa parcel·la, el propietari, posseïa una geneta naturalitzada.

 

D’esta manera, com diu un conveni per a la protecció del medi natural i la vida silvestre, les diligències han passat a la disposició de la Fiscalia de Medi Ambient de l’Audiència Provincial de València.

Últimes notícies

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.

Educació amplia l’oferta d’FP amb 19 nous cicles per al curs 2026-2027

La Conselleria d'Educació autoritza 70 cicles formatius i, després de desactivar 51, incrementa l'oferta de Formació Professional en 19 nous cicles adaptats al teixit productiu valencià.

Catalá obri la porta a comprar la part de la Diputació de l’antic edifici d’Hisenda a València

L'alcaldessa de València, María José Catalá, considera complexa la venda del 60% municipal de l'antic edifici d'Hisenda i es mostra oberta a negociar amb la Diputació la compra del seu 40% i un possible ús compartit de l'immoble.

Els accidents laborals causen 12 morts en la Comunitat Valenciana fins a març

Els accidents laborals provoquen 170 morts a Espanya en el primer trimestre, 12 d'elles en la Comunitat Valenciana, on totes les defuncions es produïxen durant la jornada de treball.

Els ajuntaments activen projectes locals per a 120.000 vivendes de protecció pública

Els ajuntaments poden posar en marxa Projectes Residencials Locals per a promoure fins a 120.000 vivendes de protecció pública en sòls dotacionals i patrimonials hui infrautilitzats.

El Suprem reclama de nou al Parlament Europeu alçar la immunitat de Alvise per assetjament

El Tribunal Suprem sol·licita per tercera vegada al Parlament Europeu el suplicatori per a retirar la immunitat a l'eurodiputat Luis Perez, Alvise, i investigar-li per presumpte assetjament i revelacion de secrets a exmembres del seu partit.

Catalá reclama al Govern una reunió pel Sidi Saler després d’un any sense resposta

L'alcaldessa de València, María José Catalá, manté la seua exigència de reunir-se amb el Ministeri per a la Transició Ecològica per a definir el futur de l'antic hotel Sidi Saler, tancat i abandonat, després de més d'un any sense resposta.