16.1 C
València
Diumenge, 16 novembre, 2025

Un home accepta 15 anys de presó per tirar àcid a quatre gats al Port d’Alacant

Un home propietari d'un restaurant en el port d'Alacant acusat de tirar una substància corrosiva a quatre gats acabats de nàixer en juliol de 2016 a acceptat la pena de 15 mesos de presó que quedaran en suspens, ja que no tenia antecedents, i la prohibició de tindre animals durant cinc anys, segons ha informat el seu advocat, Álvaro Campos, qui ha anunciat que ha començat accions legals i que «ja hi ha alguna sentència condemnatòria conta algun activista que en les xarxes socials el va amenaçar de mort d'una manera molt virulenta».

  

 

 

Este passat dijous es va celebrar la vista en el jutjat del penal 8 d'Alacant, on després dels 21 mesos que sol·licitava la fiscalia, s'ha reduït la condemna fins a sols 15 mesos. Respecte a esta «reducció substancial» de la condemna, el lletrat de l'acusat ha asseverat que «sempre ha comparescut, ha estat disponible, ha acceptat la responsabilitat». L'advocat va sostindre que «va ser un tema de clavar la pota, una cosa mal feta», i que l'home era «conscient que havia sigut un error, un error doble, en primer lloc un error reaccionar així i en segon lloc que s'havia equivocat», ja que segons l'advocat el que hi havia en el poal que va tirar als gats «no era àcid, era un detergent industrial, unes restes de detergent industrial que hi havia en un poal d'aigua».

  

 

Amenaces en xarxes socials

  

El lletrat ha criticat l'aire que se li ha donat en les xarxes socials i al respecte ha assegurat que el seu defés «l'han amenaçat de mort i l'han amenaçat amb cremar-lo personalment, han publicat fotos dels seus fills i li han fet autèntics disparats». Ha insistit en que ha sigut un fet desafortunat però les amenaces cap al seu client han sigut intencionades i per tant, emprendran accions legals.

Últimes notícies

Un home de 44 anys ha mort després de caure amb el seu parapent en un vessant de Petrer (Alacant)

Un home de 44 anys ha mort este dissabte en caure amb el seu parapent a la muntanya del Palomaret, a Petrer. Els bombers han mobilitzat un helicòpter i un grup de rescat per a accedir a la zona.

Presó provisional per al jove de 21 anys acusat d’agredir a un policia a Vinalesa

Un jutjat de Paterna ha ordenat presó provisional per a un jove de 21 anys per l'agressió que va deixar en coma a un agent anara de servici a Vinalesa. El menor detingut va quedar lliure sense mesures per decisió de la Fiscalia de Menors.

Alex Márquez domina l’esprint de València; ‘poles’ per a Bezzecchi, Folgat i Adrián Fernández

Alex Márquez va guanyar l'esprint de MotoGP a Cheste després d'arrabassar el cap a Bezzecchi, autor de la 'pole'. Acosta i Di Giannantonio van completar el podi.

Urpa de Castelló el veler que tractarà de completar la primera volta al món vertical

L''Alegria Mariners' va partir amb Paula Gonzalvo i Pedro Jiménez per a intentar una ruta inèdita de 35.000 milles pels meridians, amb projectes científics i seguiment en directe.

Controlat l’incendi en un desballestament de motos d’Alboraia després d’una gran fumera

Els bombers han donat per controlat a les 12.49 l'incendi que ha afectat un desballestament de motos i a una nau contigua a Alboraia. No hi ha hagut ferits i tot apunta a un curtcircuit com a origen.

Estabilitzat l’incendi en una nau de desballestament de motocicletes a Alboraia

El foc, originat sobre les 9.45 en un desballestament de motocicletes d'Alboraia, ha sigut estabilitzat al migdia sense ferits. Es mantindrà vigilància 24 hores.

El PSOE avisa a Feijóo i Abascal: no tenen dret a decidir pels valencians

El PSOE ha exigit eleccions després de la dimissió de Carlos Mazón i ha acusat PP i Vox de voler imposar un relleu amb Juanfran Pérez Llorca. Diana Morant ha advertit a Feijóo i Abascal que no tenen dret a decidir pels valencians.

Un incendi en un desballestament d’Alboraia ha generat una gran columna de fum i ha quedat estabilitzat

Els bombers han donat per estabilitzat l'incendi en un desballestament de motos d'Alboraia al voltant de les 12, sense ferits. Sis dotacions han treballat en la zona.