Mastodon
23 C
València
Dimecres, 17 setembre, 2025

Un home accepta 15 anys de presó per tirar àcid a quatre gats al Port d’Alacant

Un home propietari d'un restaurant en el port d'Alacant acusat de tirar una substància corrosiva a quatre gats acabats de nàixer en juliol de 2016 a acceptat la pena de 15 mesos de presó que quedaran en suspens, ja que no tenia antecedents, i la prohibició de tindre animals durant cinc anys, segons ha informat el seu advocat, Álvaro Campos, qui ha anunciat que ha començat accions legals i que «ja hi ha alguna sentència condemnatòria conta algun activista que en les xarxes socials el va amenaçar de mort d'una manera molt virulenta».

  

 

 

Este passat dijous es va celebrar la vista en el jutjat del penal 8 d'Alacant, on després dels 21 mesos que sol·licitava la fiscalia, s'ha reduït la condemna fins a sols 15 mesos. Respecte a esta «reducció substancial» de la condemna, el lletrat de l'acusat ha asseverat que «sempre ha comparescut, ha estat disponible, ha acceptat la responsabilitat». L'advocat va sostindre que «va ser un tema de clavar la pota, una cosa mal feta», i que l'home era «conscient que havia sigut un error, un error doble, en primer lloc un error reaccionar així i en segon lloc que s'havia equivocat», ja que segons l'advocat el que hi havia en el poal que va tirar als gats «no era àcid, era un detergent industrial, unes restes de detergent industrial que hi havia en un poal d'aigua».

  

 

Amenaces en xarxes socials

  

El lletrat ha criticat l'aire que se li ha donat en les xarxes socials i al respecte ha assegurat que el seu defés «l'han amenaçat de mort i l'han amenaçat amb cremar-lo personalment, han publicat fotos dels seus fills i li han fet autèntics disparats». Ha insistit en que ha sigut un fet desafortunat però les amenaces cap al seu client han sigut intencionades i per tant, emprendran accions legals.

Últimes notícies

Mazón es reunirà amb les víctimes de la DANA que encara no ha rebut i anuncia noves ajudes

Mazón s'oferix a reunir-se quan ho sol·liciten amb les associacions de víctimes de la DANA amb les quals encara no ha tingut trobada. Avança un nou paquet d'ajudes i demana coordinació amb el Govern.

Temperatures inusualment altes a l’interior de la Comunitat Valenciana este dimecres

Cel poc nuvolós i ambient estable, amb possibles plugims de matinada en el nord de Castelló. L'interior registrarà valors atípics per a la data.

Un gol en pròpia de Luiz Júnior amarga el retorn del Vila-real a la Champions

Un error del porter als quatre minuts va decidir l'estrena europea. Pepé va fregar l'empat de falta en el tram final davant un Tottenham que va saber guardar l'avantatge.

Luiz Junior regala el 1-0 al Tottenham al descans

Una fallada del porter brasiler en manejar un centre de Lucas Bergvall va acabar en gol en pròpia porta en el minut 4 i el Tottenham es va 1-0 al descans. El Vila-real queda obligat a remuntar després del colp inicial.

El Consell s’obri a la participació i a col·laborar amb la CHJ als parcs inundables

El Consell manté la invitació a les associacions per a dissenyar els parcs inundables en l'àrea de València i reclama treballar amb la CHJ. Diverses entitats donen suport a l'enfocament, mentres dos associacions de víctimes el rebutgen per falta de pressupost suficient.

Mor Robert Redford als 89 anys

La notícia confirma l'adeu a una figura central per a diverses generacions d'espectadors

Ayoze i Mikautadze lideren l’atac del Vila-real en el seu debut de Champions

El Vila-real debuta en la Lliga de Campions amb l'onze esperat i Ayoze Pérez al costat de George Mikautadze com a dupla ofensiva. El Tottenham respon amb un onze de tall ofensiu.

Emergències coordina amb els municipis més afectats per la dana un pla de suport preventiu

Emergències i Interior elabora amb els 32 municipis més afectats per la riuada de 2024 un pla de suport preventiu per a episodis de preemergència per pluges. El dispositiu reforça vigilància, resposta ràpida i informació a la ciutadania en alertes taronja i roja.