11.4 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Un home accepta 15 anys de presó per tirar àcid a quatre gats al Port d’Alacant

Un home propietari d'un restaurant en el port d'Alacant acusat de tirar una substància corrosiva a quatre gats acabats de nàixer en juliol de 2016 a acceptat la pena de 15 mesos de presó que quedaran en suspens, ja que no tenia antecedents, i la prohibició de tindre animals durant cinc anys, segons ha informat el seu advocat, Álvaro Campos, qui ha anunciat que ha començat accions legals i que «ja hi ha alguna sentència condemnatòria conta algun activista que en les xarxes socials el va amenaçar de mort d'una manera molt virulenta».

  

 

 

Este passat dijous es va celebrar la vista en el jutjat del penal 8 d'Alacant, on després dels 21 mesos que sol·licitava la fiscalia, s'ha reduït la condemna fins a sols 15 mesos. Respecte a esta «reducció substancial» de la condemna, el lletrat de l'acusat ha asseverat que «sempre ha comparescut, ha estat disponible, ha acceptat la responsabilitat». L'advocat va sostindre que «va ser un tema de clavar la pota, una cosa mal feta», i que l'home era «conscient que havia sigut un error, un error doble, en primer lloc un error reaccionar així i en segon lloc que s'havia equivocat», ja que segons l'advocat el que hi havia en el poal que va tirar als gats «no era àcid, era un detergent industrial, unes restes de detergent industrial que hi havia en un poal d'aigua».

  

 

Amenaces en xarxes socials

  

El lletrat ha criticat l'aire que se li ha donat en les xarxes socials i al respecte ha assegurat que el seu defés «l'han amenaçat de mort i l'han amenaçat amb cremar-lo personalment, han publicat fotos dels seus fills i li han fet autèntics disparats». Ha insistit en que ha sigut un fet desafortunat però les amenaces cap al seu client han sigut intencionades i per tant, emprendran accions legals.

Últimes notícies

El Vila-real renova a Ilias Akhomach i ho cedix al Rayo Vallecano

El Vila-real ha ampliat el contracte de Ilias Akhomach i ha tancat la seua cessió al Rayo Vallecano fins a final de temporada. La decisió busca donar-li continuïtat després del seu retorn de la Copa d'Àfrica i una llarga lesió.

València reobrirà a l’estiu les piscines renovades del Parc de l’Oest

Les piscines del Parc de l'Oest de València reobriran en la temporada d'estiu després d'una rehabilitació integral. La inversió supera 1,2 milions i el termini d'obra és de sis mesos.

Rescaten a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d’hipotèrmia

El GERA ha trobat a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d'hipotèrmia en una zona de barranc i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira per a la seua atenció.

El subdirector d’Emergències va dir a Mazón la nit del 29-O que hi hauria entre 200 i 300 morts

Jorge Suárez va declarar davant la jutgessa que, la nit del 29 d'octubre, va estimar entre 200 i 300 morts. Va detallar dubtes i retards en l'enviament del Es-Alert.

Pérez Llorca anuncia 10 milions extra per a promoció exterior i eleva el pla a 19 milions

La Generalitat ha reforçat el seu pla de mitjans amb 10 milions addicionals, fins a 19 milions, per a promocionar la Comunitat Valenciana en els mercats nacional i internacional. El paquet s'acompanya d'una taula de connectivitat, un pla de platges i un programa de màrqueting per a l'interior.

El Vila-real encaixa el doble de gols en la Lliga de Campions que en LaLiga

L'equip seguix sense guanyar després de set jornades de Lliga de Campions i encaixa el doble que en LaLiga. En la Copa del Rei, la seua mitjana defensiva va ser d'un gol per partit.

La 15K Nocturna València Gana Energia supera els 6.000 inscrits en 24 hores

La carrera nocturna de 15 km va esgotar en minuts les 2.000 places promocionals i ja frega el següent tram de preu. La 13a edició serà el 26 de setembre.

Localitzen i evacuen a la jove desapareguda a Favara en una zona de barranc

El grup GERA ha localitzat a la jove amb símptomes d'hipotèrmia en un barranc de Favara i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira, on ha sigut transferida al SAMU. La busca, coordinada per la Guàrdia Civil, s'ha reforçat amb indicis previs i la col·laboració de veïns i equips d'emergència.