7.8 C
València
Dissabte, 10 gener, 2026

Un home accepta 15 anys de presó per tirar àcid a quatre gats al Port d’Alacant

Un home propietari d'un restaurant en el port d'Alacant acusat de tirar una substància corrosiva a quatre gats acabats de nàixer en juliol de 2016 a acceptat la pena de 15 mesos de presó que quedaran en suspens, ja que no tenia antecedents, i la prohibició de tindre animals durant cinc anys, segons ha informat el seu advocat, Álvaro Campos, qui ha anunciat que ha començat accions legals i que «ja hi ha alguna sentència condemnatòria conta algun activista que en les xarxes socials el va amenaçar de mort d'una manera molt virulenta».

  

 

 

Este passat dijous es va celebrar la vista en el jutjat del penal 8 d'Alacant, on després dels 21 mesos que sol·licitava la fiscalia, s'ha reduït la condemna fins a sols 15 mesos. Respecte a esta «reducció substancial» de la condemna, el lletrat de l'acusat ha asseverat que «sempre ha comparescut, ha estat disponible, ha acceptat la responsabilitat». L'advocat va sostindre que «va ser un tema de clavar la pota, una cosa mal feta», i que l'home era «conscient que havia sigut un error, un error doble, en primer lloc un error reaccionar així i en segon lloc que s'havia equivocat», ja que segons l'advocat el que hi havia en el poal que va tirar als gats «no era àcid, era un detergent industrial, unes restes de detergent industrial que hi havia en un poal d'aigua».

  

 

Amenaces en xarxes socials

  

El lletrat ha criticat l'aire que se li ha donat en les xarxes socials i al respecte ha assegurat que el seu defés «l'han amenaçat de mort i l'han amenaçat amb cremar-lo personalment, han publicat fotos dels seus fills i li han fet autèntics disparats». Ha insistit en que ha sigut un fet desafortunat però les amenaces cap al seu client han sigut intencionades i per tant, emprendran accions legals.

Últimes notícies

Ivace+i finança un mètode integral i personalitzat per a abordar l’obesitat

La Conselleria d'Indústria, Turisme, Innovació i Comerç finança a través de Ivace+i Innovació el projecte 'Fitme', que avalua l'obesitat de manera integral i automatitzada. Combina anàlisi de forma, biomecànica, termografia i genètica per a estimar composició corporal i risc metabòlic.

Ximo Puig defén que el nou finançament és una oportunitat històrica per a la Comunitat

El expresident ha qualificat la proposta d'Hisenda com una oportunitat històrica per a la Comunitat Valenciana i ha reclamat rigor, responsabilitat i voluntat política per a tancar-la amb un gran acord.

Demanen presó per a una viuda que va cobrar set anys la pensió del seu marit mort

La Fiscalia sol·licita quatre anys de presó per a una dona que va mantindre durant quasi set anys el cobrament de la pensió d'incapacitat absoluta del seu marit mort. El juí està fixat per al dijous 15 en l'Audiència Provincial d'Alacant.

Dissabte amb cels poc nuvolosos i ratxes molt fortes a l’interior de Castelló

Ratxes molt fortes de nord-oest afectaran hui l'interior de Castelló, mentres la resta de la Comunitat tindrà cels poc nuvolosos amb núvols alts. Les temperatures baixaran lleugerament, amb màximes de 16 i mínimes de 8 en les capitals.

La UPV reproduïx la inundació de la DANA a l’Horta Sud i obri noves vies per a emergències

La UPV ha reproduït amb modelatge hidràulic 2D la inundació provocada per la DANA del 29 d'octubre de 2024 a l'Horta Sud. El treball valguda simulacions quasi en temps real i aporta ferramentes per a busques i revisió d'infraestructures.

Salomé Pradas afronta el dilluns un acarament per la DANA amb l’excap de gabinet de Mazón

La jutgessa ha citat a Salomé Pradas i a José Manuel Cuenca a un acarament per a aclarir suposades contradiccions sobre la gestió de la DANA. Un informe de l'Advocacia detalla anomenades en les quals es va abordar el possible confinament.

El PSOE demanarà que Feijóo comparega el 27 de gener en la comissió de la DANA del Congrés

El Grup Socialista va anunciar que reclamarà la compareixença d'Alberto Núñez Feijóo el 27 de gener en la comissió sobre la DANA. Diana Morant li va exigir donar explicacions.

Marc Márquez reapareix en el Aspar Circuit quasi cent dies després de la seua lesió

Marc Márquez va reaparéixer en el Aspar Circuit de Guadassuar quasi cent dies després de la seua caiguda a Indonèsia. Va completar dos jornades privades amb una Ducati Panigale V2S sota la supervisió de Davide Tardozzi i al costat de diversos pilots mundialistes, com a part de la seua preparació per a 2026.