Amb menys de 24 hores de diferència respecte al crim masclista succeït ahir a Guadassuar, on un home va assassinar la seua parella apallissant-la, s'ha tingut coneixement hui d'una nova agressió masclista a la Comunitat. La víctima és una dona de 28 anys que ha patit una greu agressió per part de la seua exparella sentimental, un home que posteriorment s'ha intentat autolesionar. Els fets han ocorregut esta matinada en el carrer del Riu del municipi de Benicarló al Baix Maestrat quan un home ha agredit a la seua exparella sentimental colpejant-la i apallissant-la. Posteriorment l'home ha intentat autolesionar-se però ha pogut ser detingut per la Policia Local, encara que és la Guàrdia Civil qui s'ha fet càrrec de la investigació. La dona ha hagut de ser traslladada a l'Hospital de Castelló per policontusions i ha ingressat en el centre on es manté el seu pronòstic reservat.
Un home agredix brutalment la seua exparella a Benicarló
Últimes notícies
Oratge
Chelva i Utiel freguen els 40 graus en una nova jornada de calor extrema
Les màximes han arribat hui fins als 39,8 graus en municipis de linterior de la província de València, en una jornada amb avís taronja dAemet per calor extrema. Ademuz ha tornat a batre el seu rècord de temperatura més alta en un mes de setembre.
Esports
Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim
Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.
Economia
El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries
El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.
Cultura
La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires
La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.
Política
El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu
El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.
Esports
El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte
El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.
Esports
TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket
El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.
Successos
La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón
La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.







