15 C
València
Dissabte, 20 desembre, 2025

Un home detingut per agredir i furtar objectes a persones pel carrer en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 38 anys com a presumpte autor de dos delictes de robatori amb violència o intimidació i quatre delictes de furt, comesos tots ells en només 20 dies. 

 

Les investigacions van començar després de tindre coneixement els agents que un mateix home podria estar cometent freqüents furts i robatoris amb violència o intimidació en el districte valencià de Marítim, pel que van establir un dispositiu de vigilància amb l’objectiu de detindre’l.

 

El sospitós actuava furtant efectes al descuit, si bé quan no ho conseguia, no dubtava en fer robatoris violents, per exemple abordant a persones d’avançada edat dins de l’ascensor, a on s’introduïa després d’ells, per a furtar les seues pertinences, amb violència o intimidant-los amb tornavisos, al mateix temps que insinuava que havia estat a la presó i que portava un revòlver ocult entre les seues robes.

 

El dispositiu policial va permetre localitzar i detindre al sospitós com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència, un altre de robatori amb intimidació i quatre furts, tots ells comeses en un període de 20 dies. Els policies també han recuperat una tauleta i ferramentes de treball, que han sigut entregades als seus propietaris, i se li han intervingut tornavisos. El detingut, amb diferents antecedents policials, ha passat a disposició judicial. 

Últimes notícies

Entreguen els premis ‘No oblidar la dana’ en homenatge a víctimes i reconstrucció

El Centre de Voluntariat 'La Cantina' ha entregat la primera edició dels premis 'No oblidar la dana', que rendixen tribut a víctimes, afectats i voluntariat després de les inundacions de 2024. La gala ha reunit a prop de 70 entitats i ha reconegut 11 iniciatives clau per a l'ajuda i la reconstrucció.

Una cabotada de Kubo avança a la Reial Societat en el Ciutat (0-1)

Una cabotada de Takefusa Kubo just abans del descans dona avantatge mínim a la Reial Societat davant el Llevant en el Ciutat de València. L'acció va nàixer d'una pèrdua local i un centre de Gonçalo Guedes; va ser el primer tir a porta visitant.

Xiquet ferit per la caiguda d’una cornisa a València

Un xiquet ha resultat ferit després de caure part de la cornisa d'una vivenda al carrer Santos Justo i Pastor de València. Policia i bombers han assegurat la zona; l'edat del menor diferix entre les primeres fonts.

L’Elx busca tancar l’any invicte a casa davant un Raig eufòric a Europa

Elx, invicte com a local, aspira a acomiadar un any d'ascens amb un triomf davant un Raig eufòric per Europa però bloquejat en Lliga. Les baixes obliguen a ajustos.

Vila-real i Barcelona, dol en el cim en La Ceràmica

Vila-real rep al Barcelona en La Ceràmica en ple pols per LaLiga: líder contra un equip en ratxa i invicte a casa. Les baixes i els onces marquen el xoc.

Marcelino busca la seua primera victòria davant el Barcelona com a local en Lliga al nové intent

El tècnic del Vila-real afronta un altre dol en La Ceràmica amb el repte d'aconseguir el seu primer triomf de lliga a casa davant el Barça. El seu historial com a local reunix empats i derrotes, amb l'última cita saldada 1-5.

Pepelu demana desconnectar en l’aturada per a tornar més fortes: serà un camí llarg

Pepelu va reivindicar l'aturada de Nadal per a reinicialitzar i tornar donant la seua millor versió. Va lamentar que al València se li escapen punts per detalls, sobretot a pilota parada.

Pogacar bat el seu propi rècord al Coll de Rates en un entrenament a Alacant

Tadej Pogacar va batre el seu propi registre al Coll de Rates amb 11.57 durant un entrenament amb el UAE Team Emirates. Va millorar en 24 segons la seua marca de 2024 en els 6,5 km al 5,5%.