12.9 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

Un home detingut per agredir i furtar objectes a persones pel carrer en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 38 anys com a presumpte autor de dos delictes de robatori amb violència o intimidació i quatre delictes de furt, comesos tots ells en només 20 dies. 

 

Les investigacions van començar després de tindre coneixement els agents que un mateix home podria estar cometent freqüents furts i robatoris amb violència o intimidació en el districte valencià de Marítim, pel que van establir un dispositiu de vigilància amb l’objectiu de detindre’l.

 

El sospitós actuava furtant efectes al descuit, si bé quan no ho conseguia, no dubtava en fer robatoris violents, per exemple abordant a persones d’avançada edat dins de l’ascensor, a on s’introduïa després d’ells, per a furtar les seues pertinences, amb violència o intimidant-los amb tornavisos, al mateix temps que insinuava que havia estat a la presó i que portava un revòlver ocult entre les seues robes.

 

El dispositiu policial va permetre localitzar i detindre al sospitós com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència, un altre de robatori amb intimidació i quatre furts, tots ells comeses en un període de 20 dies. Els policies també han recuperat una tauleta i ferramentes de treball, que han sigut entregades als seus propietaris, i se li han intervingut tornavisos. El detingut, amb diferents antecedents policials, ha passat a disposició judicial. 

Últimes notícies

Ferida una operària municipal a Altea per la caiguda d’un arbre al pati d’un col·legi

Una treballadora de l'empresa pública d'Altea ha resultat ferida al cap després de la caiguda d'un arbre en un col·legi. La província roman en alerta taronja per vent, amb ratxes molt fortes, desenes d'incidències i més de 180 intervencions en la capital.

La Diputació de València aprova un protocol intern davant emergències climàtiques

La Diputació de València ha aprovat un protocol intern per a ordenar l'actuació del personal davant alertes groga, taronja i roja. El ple ha recolzat a més iniciatives sobre el sector citrícola i el patrimoni ceràmic.

L’aeroport d’Alacant cancel·la un vol i registra retards per les ratxes de vent

L'aeroport d'Alacant ha cancel·lat un vol a Palma i registra retards per ratxes de vent. Bombers comptabilitzen 144 incidències i reforços en diversos municipis.

Dolor i ràbia a Sueca en l’últim adeu a Álex, el menor assassinat

Sueca acomiada a Álex, de 13 anys, en un funeral multitudinari marcat pel silenci i la indignació. El jutjat va acordar presó provisional per al detingut.

Pintades de ‘assassí’ a la casa del detingut per la mort d’un menor a Sueca

La façana de la vivenda on es va cometre el crim ha aparegut amb pintades de 'assassí' i 'justícia per a Àlex' i seguix precintada. El detingut, de 48 anys, ha passat la seua primera nit a la presó provisional sense fiança.

50 soldats de la Brigada Canàries XVI, condecorats per la seua ajuda en la DANA de València

Cinquanta militars han sigut distingits per la seua intervenció immediata després de la DANA de 2024 a València, on van treballar sota coordinació de la UME a Algemesí. La Brigada afronta ara noves comeses a l'Iraq i l'Euro Battle Group.

Veïns i afins acomiaden amb dolor al menor assassinat a Sueca (València)

El funeral d'Álex, de 13 anys, s'ha celebrat a l'església de La nostra Senyora de Fàtima amb gran afluència i mostres de dolor. El jutge va acordar l'ingrés a la presó provisional sense fiança del detingut pel presumpte assassinat.

El vent obliga a tallar la línia 1 de Metrovalencia entre Alginet i Castelló

Metrovalencia ha informat de la interrupció de la línia 1 entre Alginet i Castelló pel temporal i s'ha establit un servici alternatiu amb autobusos. Aemet manté l'avís groc per ratxes fortes en la Comunitat.