Anuncios

Un home detingut per agredir i furtar objectes a persones pel carrer en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 38 anys com a presumpte autor de dos delictes de robatori amb violència o intimidació i quatre delictes de furt, comesos tots ells en només 20 dies. 

 

Les investigacions van començar després de tindre coneixement els agents que un mateix home podria estar cometent freqüents furts i robatoris amb violència o intimidació en el districte valencià de Marítim, pel que van establir un dispositiu de vigilància amb l’objectiu de detindre’l.

Anuncios

 

El sospitós actuava furtant efectes al descuit, si bé quan no ho conseguia, no dubtava en fer robatoris violents, per exemple abordant a persones d’avançada edat dins de l’ascensor, a on s’introduïa després d’ells, per a furtar les seues pertinences, amb violència o intimidant-los amb tornavisos, al mateix temps que insinuava que havia estat a la presó i que portava un revòlver ocult entre les seues robes.

 

El dispositiu policial va permetre localitzar i detindre al sospitós com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència, un altre de robatori amb intimidació i quatre furts, tots ells comeses en un període de 20 dies. Els policies també han recuperat una tauleta i ferramentes de treball, que han sigut entregades als seus propietaris, i se li han intervingut tornavisos. El detingut, amb diferents antecedents policials, ha passat a disposició judicial. 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Carla, la jove que va perdre mans i peus per una sèpsia i ara diu que gaudix i valora més la vida

Carla Maronda, que va patir una sèpsia després d'una operació rutinària i va perdre mans i peus, relata com ha reconstruït la seua vida amb pròtesi, un llibre i una associació de suport.

La Diputació d’Alacant eleva a 6 milions la inversió contra els incendis forestals

La Diputació d'Alacant repartirà més de sis milions d'euros entre els 141 municipis de la província per a reforçar la prevenció d'incendis forestals i la gestió de les seues muntanyes.

Els Moros i Cristians d’Elda aconseguixen la distinció de Festa d’Interés Turístic Internacional

El Ministeri d'Indústria i Turisme ha reconegut als Moros i Cristians d'Elda com a Festa d'Interés Turístic Internacional pel seu valor cultural, la seua tradició i la seua capacitat d'atraure visitants.

El PSPV acusa el Consell de boicotejar la regularització de migrants i anuncia accions davant la Fiscalia

El PSPV acusa el Consell d'ordenar a centres de salut que no emeten certificats per a la regularització de persones migrants i avança que el denunciarà davant la Fiscalia, mentres el president nega qualsevol instrucció en eixe sentit.

Pérez Llorca condiciona el diàleg sobre la vaga educativa a no usar la PAU com a pressió

Juanfran Pérez Llorca rebutja negociar la vaga indefinida del professorat si els sindicats utilitzen els exàmens d'accés a la universitat com a mecanisme de pressió i defén compatibilitzar el dret de vaga amb la correcta avaluació de l'alumnat.

Alliberats al Marroc tretze macacos de Berbería rehabilitats a Villena

Tretze macacos de Berbería rescatats del tràfic il·legal han sigut alliberats al parc natural de Tazekka, al Marroc, després de la seua rehabilitació en el centre de recuperació de primats de Villena.

A la presó dos detinguts per dos plantacions de marihuana a Almassora i Castelló

Dos de les tres persones detingudes per la Guàrdia Civil ingressen a la presó després de desmantellar dos plantacions de marihuana indoor a Almassora i Castelló amb més de 700 plantes i material per al seu cultiu intensiu.

L’avió que va evacuar a dos pacients del creuer Hondius reposta a València abans de volar a Rotterdam

L'avió medicalitzat que va traslladar des de Cap Verd a Gran Canària a dos pacients del creuer MV Hondius amb símptomes compatibles amb hantavirus reposta a València i continua viatge a Rotterdam, mentres els malalts seguixen cap a Països Baixos en una altra aeronau.
Anuncios