Un home detingut per agredir a quatre agents policials en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 36 anys com a presumpte autor dels delictes de lesions i atemptat, després d’agredir a quatre agents i lesionar-los. Els fets han passat esta nit de diumenge, cap a les 23.30 hores, quan els agents han sigut avisats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un edifici situat en el districte d’Exposició, a on hi havia un home en el terrat agafant roba dels estenedors comunitaris.

 

Una volta allí, els policies han pujat per una escala estreta fins a la zona superior de l’edifici, a fi de trobar al sospitós quan, de manera sorprenent, ha aparegut un home de gran corpulència que es trobava ocult i els ha agredit amb punyades i puntades amb gran agressivitat, intentant tirar als agents escales avall. 

 

En un moment donat, l’home ha furtat la defensa reglamentària a un dels policies i ha pegat amb esta el cap d’un dels agents, provocant-li una ferida que sagnava abundantment, i una commoció que ha fet que caiguera a terra. Els seus companys, davant de l’estat del policia agredit i veient l’agressivitat del sospitós, han demanat  assistència sanitària i el suport de més dotacions. 

 

Han acabat 4 agents ferits

L’agressor ha continuat atacant als agents, provocant lesions a tots ells, a dos al braç i a un tercer, a la , al mateix temps que cridava «puta policia, vull matar-vos!». Finalment, han conseguit reduir-lo i detindre’l com a presumpte autor dels delictes de lesions i atemptat contra un agent de l’autoritat.

 

Posteriorment els agents han sabut que el sospitós podria estar dormint des de feia dos dies en el terrat de l’edifici i que hauria ocasionat molèsties entre els veïns. L’arrestat ja va protagonitzar un episodi paregut en gener, mostrant gran agressivitat cap als agents, necessitant la intervenció de més dotacions policials. Al policia agredit al cap han hagut de posar-li deu grapes per a curar la bretxa, mentres que els altres tres agents presenten ferides lleus. 

Últimes notícies

Sarabia esclata després del Betis-Elx: el gol anul·lat ens condiciona totalment

Eder Sarabia considera que el gol anul·lat a Diangana davant el Betis era legal i que eixa decisió, unida a l'expulsió de Pétrot, va marcar el desenrotllament del partit i la baralla per la permanència.

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.

Bernabé Zapata es retira del tenis després de caure en la Copa Faulconbridge

Bernabé Zapata posa fi a la seua carrera professional als 29 anys després de perdre en la primera ronda de la Copa Faulconbridge a València davant el paraguaià Adolfo Daniel Vallejo per un doble 6-1.

València registra la temperatura màxima més alta de l’any amb 27,4 graus i Orihuela aconseguix els 28,5

Les màximes han marcat el valor més alt de l'any a València, amb 27,4 graus, i han superat els 28 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana, destacant els 28,5 d'Orihuela.