17 C
València
Dilluns, 24 novembre, 2025

Un home detingut per agredir a quatre agents policials en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 36 anys com a presumpte autor dels delictes de lesions i atemptat, després d’agredir a quatre agents i lesionar-los. Els fets han passat esta nit de diumenge, cap a les 23.30 hores, quan els agents han sigut avisats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un edifici situat en el districte d’Exposició, a on hi havia un home en el terrat agafant roba dels estenedors comunitaris.

 

Una volta allí, els policies han pujat per una escala estreta fins a la zona superior de l’edifici, a fi de trobar al sospitós quan, de manera sorprenent, ha aparegut un home de gran corpulència que es trobava ocult i els ha agredit amb punyades i puntades amb gran agressivitat, intentant tirar als agents escales avall. 

 

En un moment donat, l’home ha furtat la defensa reglamentària a un dels policies i ha pegat amb esta el cap d’un dels agents, provocant-li una ferida que sagnava abundantment, i una commoció que ha fet que caiguera a terra. Els seus companys, davant de l’estat del policia agredit i veient l’agressivitat del sospitós, han demanat  assistència sanitària i el suport de més dotacions. 

 

Han acabat 4 agents ferits

L’agressor ha continuat atacant als agents, provocant lesions a tots ells, a dos al braç i a un tercer, a la , al mateix temps que cridava «puta policia, vull matar-vos!». Finalment, han conseguit reduir-lo i detindre’l com a presumpte autor dels delictes de lesions i atemptat contra un agent de l’autoritat.

 

Posteriorment els agents han sabut que el sospitós podria estar dormint des de feia dos dies en el terrat de l’edifici i que hauria ocasionat molèsties entre els veïns. L’arrestat ja va protagonitzar un episodi paregut en gener, mostrant gran agressivitat cap als agents, necessitant la intervenció de més dotacions policials. Al policia agredit al cap han hagut de posar-li deu grapes per a curar la bretxa, mentres que els altres tres agents presenten ferides lleus. 

Últimes notícies

Morant carrega contra PP i Vox i tatxa de ‘negligents i mentideres’ les seues coalicions

Diana Morant ha acusat PP i Vox de sostindre coalicions 'negligents i mentideres' i ha exigit retornar la veu al poble. Ha criticat la gestió de la DANA i ha assenyalat a Mompó i Camarero per falta d'explicacions i mentides.

PSOE i diversos grups del Congrés acusen a Mompó de contradiccions sobre la DANA

PSOE i diversos grups del Congrés han acusat a Vicente Mompó d'incórrer en contradiccions i llacunes sobre el seu paper durant la DANA del 29 d'octubre de 2024. Han qüestionat la seua memòria i la seua coherència, mentres PP i Vox han centrat el focus en el Govern central.

Investigador de la UPV rep a Brussel·les un dels Premis Jóvens Científics de l’Hidrogen 2025

Marco López Juárez, del CMT-Motors Tèrmics de la UPV, va ser un dels cinc menors de 35 reconeguts per Hydrogen Europe Research a Brussel·les. El seu treball millora l'eficiència, la durabilitat i les emissions de la propulsió amb piles de combustible, amb aplicació en mobilitat terrestre i aèria.

Mompó sosté que va faltar informació per a decidir durant la dana

Mompó ha afirmat davant la comissió del Congrés que el dia de la dana va faltar informació clau i que no es va articular una resposta nacional. Ha defés que el Govern havia d'haver liderat més l'emergència.

La Generalitat va pagar a proveïdors en 31,44 dies al setembre, per damunt de la mitjana

La Generalitat Valenciana va tancar setembre amb un període mitjà de pagament a proveïdors de 31,44 dies, per damunt de la mitjana autonòmica de 27,63 i del límit legal de 30 dies. L'Estat, els ajuntaments i la Seguretat Social van retallar els seus terminis.

Mompó es reafirma davant la comissió de la DANA: ‘Jo no he mentit mai’

El president de la Diputació de València ha defés davant la comissió de la DANA en el Congrés que no ha mentit ni incorregut en contradiccions. Ha negat dirigir l'emergència i ha lamentat el retard en l'enviament del Es-alert.

El CVC recolza l’autonomia i credibilitat de l’AVL davant els intents de desacreditar-la

El ple del CVC ha aprovat una declaració amb 13 vots a favor i un en contra en defensa de l'AVL, criticant retallades i apel·lant a revertir mesures.

Baldoví diu sentir la mateixa vergonya amb Camarero en el Congrés que amb Mazón

Baldoví ha dit que sent la mateixa vergonya en escoltar a Susana Camarero en la comissió de la DANA que la que va sentir amb Carlos Mazón. Li retrau falta de lideratge, coordinació i alertes durant l'emergència.