Un home detingut per agredir a quatre agents policials en València

Ejemplo de shortcode con estilo
  Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 36 anys com a presumpte autor dels delictes de lesions i atemptat, després d’agredir a quatre agents i lesionar-los. Els fets han passat esta nit de diumenge, cap a les 23.30 hores, quan els agents han sigut avisats per la Sala del 091 […]

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 36 anys com a presumpte autor dels delictes de lesions i atemptat, després d’agredir a quatre agents i lesionar-los. Els fets han passat esta nit de diumenge, cap a les 23.30 hores, quan els agents han sigut avisats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un edifici situat en el districte d’Exposició, a on hi havia un home en el terrat agafant roba dels estenedors comunitaris.

 

Una volta allí, els policies han pujat per una escala estreta fins a la zona superior de l’edifici, a fi de trobar al sospitós quan, de manera sorprenent, ha aparegut un home de gran corpulència que es trobava ocult i els ha agredit amb punyades i puntades amb gran agressivitat, intentant tirar als agents escales avall. 

 

En un moment donat, l’home ha furtat la defensa reglamentària a un dels policies i ha pegat amb esta el cap d’un dels agents, provocant-li una ferida que sagnava abundantment, i una commoció que ha fet que caiguera a terra. Els seus companys, davant de l’estat del policia agredit i veient l’agressivitat del sospitós, han demanat  assistència sanitària i el suport de més dotacions. 

 

Han acabat 4 agents ferits

L’agressor ha continuat atacant als agents, provocant lesions a tots ells, a dos al braç i a un tercer, a la mà, al mateix temps que cridava «puta policia, vull matar-vos!». Finalment, han conseguit reduir-lo i detindre’l com a presumpte autor dels delictes de lesions i atemptat contra un agent de l’autoritat.

 

Posteriorment els agents han sabut que el sospitós podria estar dormint des de feia dos dies en el terrat de l’edifici i que hauria ocasionat molèsties entre els veïns. L’arrestat ja va protagonitzar un episodi paregut en gener, mostrant gran agressivitat cap als agents, necessitant la intervenció de més dotacions policials. Al policia agredit al cap han hagut de posar-li deu grapes per a curar la bretxa, mentres que els altres tres agents presenten ferides lleus. 

Últimes notícies

Mercadona oferix treball per a preparar comandes tres dies a la setmana

La jornada de 22,5 hores inclou un salari inicial de 975 euros bruts mensuals, amb progressió fins als 1.319 euros i complements quan pertoquen

Només la mitat dels joves amb discapacitat se sent integrat en l’oci municipal

Un estudi de la Fundació ONCE revela que, encara que la mitat dels xiquets i adolescents amb discapacitat participa en activitats d’oci municipals, només el 46 % se sent realment integrat amb el grup. L’informe alerta de situacions d’exclusió i recomana reforçar adaptacions i suports.

La Renda Valenciana d’Inclusió exigirà arrelament i veïnatge per a accedir a les ajudes

La nova regulació de la Renda Valenciana d’Inclusió, que entrarà en vigor dilluns, i la futura llei d’habitatge social incorporaran criteris d’arrelament i veïnatge per a accedir a estes prestacions i vivendes públiques.

Un nou dispositiu usarà el sudor per a detectar obesitat i diabetis

La UPV col·labora en UltraSense, un dispositiu portable que analitza el sudor per a detectar de manera precoç malalties metabòliques com l’obesitat, la diabetis o el fetge gras. El sistema, basat en biosensors de grafé, permetrà una monitorització contínua i remota de l’estat de salut.

Pérez Llorca es retrata tranquil davant el suposat dosier i insta el PSPV a portar-lo al jutjat

Juanfran Pérez Llorca assegura que està completament tranquil pel suposat dosier sobre ell i membres del seu Consell i anima el PSPV a portar-lo als jutjats si veu alguna infracció. PSPV i Compromís qüestionen la seua continuïtat i el fet que el PP encara no l’haja confirmat com a candidat a la Generalitat.

La grip es dispara un 71 % mentre la incidència de covid cau a la meitat

La grip ha augmentat un 71,4 % en una setmana a la Comunitat Valenciana fins als 6 casos per cada cent mil persones, mentres la covid-19 ha baixat un 54,3 % i el conjunt d’infeccions respiratòries agudes també retrocedix.

Les dones que cosiren el futur de les seues famílies

El cronista Albert Llueca ret homenatge en el seu article a les costureres valencianes, reivindica que es recorde la seua aportació i defensa unes condicions laborals dignes.

Detingut a Dénia per amenaçar de mort una dona perquè no declarara en un juí

La Policia Nacional ha detingut a Dénia un home de 54 anys acusat d’amenaçar de mort una dona perquè no acudira a un juí a l’Audiència Provincial d’Alacant. La víctima i sa mare van arribar a plantejar-se no assistir per por a represàlies.