Un home detingut per agredir a quatre agents policials en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 36 anys com a presumpte autor dels delictes de lesions i atemptat, després d’agredir a quatre agents i lesionar-los. Els fets han passat esta nit de diumenge, cap a les 23.30 hores, quan els agents han sigut avisats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un edifici situat en el districte d’Exposició, a on hi havia un home en el terrat agafant roba dels estenedors comunitaris.

 

Una volta allí, els policies han pujat per una escala estreta fins a la zona superior de l’edifici, a fi de trobar al sospitós quan, de manera sorprenent, ha aparegut un home de gran corpulència que es trobava ocult i els ha agredit amb punyades i puntades amb gran agressivitat, intentant tirar als agents escales avall. 

 

En un moment donat, l’home ha furtat la defensa reglamentària a un dels policies i ha pegat amb esta el cap d’un dels agents, provocant-li una ferida que sagnava abundantment, i una commoció que ha fet que caiguera a terra. Els seus companys, davant de l’estat del policia agredit i veient l’agressivitat del sospitós, han demanat  assistència sanitària i el suport de més dotacions. 

 

Han acabat 4 agents ferits

L’agressor ha continuat atacant als agents, provocant lesions a tots ells, a dos al braç i a un tercer, a la , al mateix temps que cridava «puta policia, vull matar-vos!». Finalment, han conseguit reduir-lo i detindre’l com a presumpte autor dels delictes de lesions i atemptat contra un agent de l’autoritat.

 

Posteriorment els agents han sabut que el sospitós podria estar dormint des de feia dos dies en el terrat de l’edifici i que hauria ocasionat molèsties entre els veïns. L’arrestat ja va protagonitzar un episodi paregut en gener, mostrant gran agressivitat cap als agents, necessitant la intervenció de més dotacions policials. Al policia agredit al cap han hagut de posar-li deu grapes per a curar la bretxa, mentres que els altres tres agents presenten ferides lleus. 

Últimes notícies

Detingut a València un home buscat per un homicidi a Bòsnia-Herzegovina

La Policia Nacional ha detingut a València un home de 31 anys reclamat per Interpol per un homicidi comés a Sarajevo en 2020.

Morant veu molt greus els missatges entre Catalá i Mazón durant la DANA de València

Diana Morant considera molt greus els missatges de WhatsApp entre Carlos Mazón i María José Catalá el dia de la DANA, i acusa els responsables polítics de saber que hi hauria morts i de no actuar bé.

Les víctimes mortals per la DANA de València pugen a 231 en comptar un home mort per infart

La DANA de València del 29 d’octubre de 2024 suma una víctima mortal més i ja en són 231, després que el jutjat d’Instrucció número 3 de Catarroja incorpore el cas d’un home mort per un infart a Benetússer.

Retingut a Castelló un vaixell pesquer italià per obstruir una inspecció en aigües espanyoles

Inspectors de Pesca Marítima han immobilitzat al port del Grau de Castelló un vaixell pesquer italià presumptament implicat en una infracció molt greu per obstruir una inspecció el 2025. Per alliberar-lo s’ha hagut de dipositar una fiança de 65.001 euros.

La nova passarel·la del carrer Convent a Paiporta reobri adaptada a fortes pluges

La passarel·la del carrer Convent sobre el Barranc del Poyo a Paiporta ha reobert amb una estructura nova, dissenyada per resistir episodis extrems de pluja i finançada amb 2,55 milions d’euros.

Reobri la passarel·la del carrer Convent a Paiporta després de la dana amb la visita d’Óscar Puente

La nova passarel·la del carrer Convent sobre el Barranc del Poyo a Paiporta ha reobert després de la seua reconstrucció, amb una inversió de 2,55 milions d’euros i criteris adaptats al canvi climàtic.

Retingut al Grau de Castelló un pesquer italià per obstruir una inspecció en aigües espanyoles

Inspectors de Pesca Marítima han retingut al port del Grau de Castelló un vaixell italià, presumptament implicat en una infracció molt greu per obstruir una inspecció en aigües espanyoles en 2025.

Reoberta la passarel·la del carrer Convent a Paiporta després de la dana, amb la visita d’Óscar Puente

La nova passarel·la del carrer Convent a Paiporta, reconstruïda amb criteris de resistència climàtica i una inversió de 2,55 milions, ha reobert al pas de vianants i ciclistes i ja forma part del pla estatal de reparació per la dana.