Un home detingut per agredir a quatre agents policials en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 36 anys com a presumpte autor dels delictes de lesions i atemptat, després d’agredir a quatre agents i lesionar-los. Els fets han passat esta nit de diumenge, cap a les 23.30 hores, quan els agents han sigut avisats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un edifici situat en el districte d’Exposició, a on hi havia un home en el terrat agafant roba dels estenedors comunitaris.

 

Una volta allí, els policies han pujat per una escala estreta fins a la zona superior de l’edifici, a fi de trobar al sospitós quan, de manera sorprenent, ha aparegut un home de gran corpulència que es trobava ocult i els ha agredit amb punyades i puntades amb gran agressivitat, intentant tirar als agents escales avall. 

 

En un moment donat, l’home ha furtat la defensa reglamentària a un dels policies i ha pegat amb esta el cap d’un dels agents, provocant-li una ferida que sagnava abundantment, i una commoció que ha fet que caiguera a terra. Els seus companys, davant de l’estat del policia agredit i veient l’agressivitat del sospitós, han demanat  assistència sanitària i el suport de més dotacions. 

 

Han acabat 4 agents ferits

L’agressor ha continuat atacant als agents, provocant lesions a tots ells, a dos al braç i a un tercer, a la , al mateix temps que cridava «puta policia, vull matar-vos!». Finalment, han conseguit reduir-lo i detindre’l com a presumpte autor dels delictes de lesions i atemptat contra un agent de l’autoritat.

 

Posteriorment els agents han sabut que el sospitós podria estar dormint des de feia dos dies en el terrat de l’edifici i que hauria ocasionat molèsties entre els veïns. L’arrestat ja va protagonitzar un episodi paregut en gener, mostrant gran agressivitat cap als agents, necessitant la intervenció de més dotacions policials. Al policia agredit al cap han hagut de posar-li deu grapes per a curar la bretxa, mentres que els altres tres agents presenten ferides lleus. 

Últimes notícies

L’IVF reforça els avals per a la primera vivenda després de guanyar 18,4 milions en 2025

L’entitat tanca l’exercici amb més solvència, eleva el patrimoni net fins als 453 milions i prepara noves línies de finançament per a 2026

El Valencia CF inicia la pretemporada dijous pendent dels primers fitxatges

El Valencia CF començarà dijous la pretemporada a Paterna amb revisions mèdiques i sis amistosos programats, mentres espera tancar diverses incorporacions.

Nit sufocant a Oliva amb temperatures mínimes de fins a 27,2 graus

Diversos municipis valencians han patit una nit tòrrida, amb mínimes per damunt dels 25 graus i un registre màxim de 27,2 a Oliva.

L’incendi d’una nau industrial a Aspe seguix actiu però evoluciona de manera favorable

L’incendi declarat dimarts en una nau industrial d’Aspe, dedicada a plats de dutxa, seguix actiu este dimecres de matí, però els bombers indiquen que evoluciona de manera favorable.

Juliol comença amb núvols en l’interior i oratge estable a la Comunitat Valenciana

L’inici de juliol arriba a la Comunitat Valenciana amb núvols d’evolució en zones de l’interior, lleuger descens tèrmic al nord de Castelló i pocs canvis en la resta del territori.

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.