Un home detingut per amenaçar amb un ganivet a una dona i agredir a un agent de policia en Torrent

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Torrent, en la comarca de l’Horta (València), un home de 45 anys com a presumpte autor dels delictes d’amenaces i robatori amb violència o intimidació en grau de temptativa. Després de la detenció va agredir als agents i es va autolesionar.

 

Els fets han passat cap a les 16.00 hores de la vesprada d’este diumenge en la localitat de Torrent, a on segons un avís rebut a la Sala del 091, un home estava forcejant amb una dona i portava un ganivet. 

 

Els agents s’han presentat ràpidament en el lloc, a on no han vist cap discussió, però al moment un home els ha requerit manifestant, que dins del parc estava la persona que buscaven. Els policies han entrat al parc, observant a dos hòmens, coincidint un d’ells amb les característiques aportades en la telefonada rebuda a la Sala del 091, i que es trobava molt alterat, pel que immediatament l’han interceptat.

 

El detingut té antecedents policials

La patrulla va saber que moments abans el sospitós, pel que pareix, hauria mantingut una forta discussió amb la que semblava la seua parella i en vore que era observat pel testimoni, s’ha acostat a ell de forma amenaçadora amb un ganivet dient-li que se n’anara. Posteriorment, l’agressor ha tornat a entrar dins del parc i ha usat el mateix ganivet per a tornar a intentar robar a un altre home, moment en el que han arribat els agents.

 

Davant de tals fets els policies l’han detingut com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces greus i un altre de robatori amb violència i intimidació en grau de temptativa. Cal destacar que mentres els agents feien la seua faena, l’ara detingut cridava a una de les seues víctimes «com em denuncies et mate».

 

Posteriorment, en el moment que l’introduïen en el cotxe policial, ha atacat a un dels policies provocant el trencament de l’equip de transmissions, i també s’ha lesionat una volta estava dins del cotxe. El detingut, amb diferents antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Chakir i Luengo lideren l’elit espanyola al Marató València 2026

El Marató València Trinidad Alfonso Zurich 2026, que se celebra el 6 de desembre, reunirà els principals maratonians espanyols, amb Ibrahim Chakir i Laura Luengo com a grans referents i diversos debuts destacats en la distància.

Pérez Llorca reivindica més inversió per a la Comunitat Valenciana des d’Alacant

Juanfran Pérez Llorca ha destacat el potencial econòmic d’Alacant i ha exigit més inversió estatal per a la Comunitat Valenciana, que considera infrafinançada. El president ha llançat este missatge en l’obertura del VI Foro Económico Español d’Alacant, al Districte Digital.

Cullera es transforma en capital mundial de l’arròs amb quatre dies de festa gastronòmica

Cullera acollirà del 15 al 18 d’octubre la III Biennal Mundial de l’Arròs, amb més de 80 propostes de gastronomia, música, humor i oci per a tots els públics. Degustacions, tapes, concerts i activitats familiars convertiran la ciutat en un gran escenari amb l’arròs com a protagonista.

El PP critica que Bernabé encapçale la llista del PSOE per València el 29N

Fernando Pastor, síndic del PP en Les Corts, acusa el PSOE de desatendre València en triar Pilar Bernabé com a cap de llista per la província el 29N. Vox també qüestiona el moviment i augura que prompte es coneixeran les seues pròpies candidatures.

Pérez Llorca defensa que el PP busca els perfils més idonis per al 29-N

Juanfran Pérez Llorca assegura a Alacant que el PP està centrant les llistes del 29-N en persones idònies per a treballar per la Comunitat Valenciana i critica el repartiment de càrrecs en el PSOE.

Compromís alerta que l’exigència de 10 anys d’empadronament vulnera la norma europea

Compromís denuncia que la “prioritat nacional” de PP i Vox en ajudes a la vivenda, amb 10 anys d’empadronament exigits, contradiu el límit de 5 anys que marca el Tribunal de Justícia de la UE.

Muñoz destaca la llista del PSPV per València com a clau per a guanyar el 23J

El síndic José Muñoz assegura que la candidatura del PSPV-PSOE per València al Congrés és una llista molt potent, encapçalada per Pilar Bernabé, que ix a guanyar les eleccions generals del 29 de novembre.

Pérez Llorca retreu que Sánchez no acompanye els reis en el viatge a Ceuta

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha dit a Alacant que li sorprén que Pedro Sánchez no acompanye els reis a Ceuta i Melilla després de la crisi migratòria de l’estiu, i ha defensat que la visita és molt necessària per als veïns de la ciutat autònoma.