14.3 C
València
Diumenge, 15 febrer, 2026

Un home detingut per amenaçar amb un ganivet a una dona i agredir a un agent de policia en Torrent

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Torrent, en la comarca de l’Horta (València), un home de 45 anys com a presumpte autor dels delictes d’amenaces i robatori amb violència o intimidació en grau de temptativa. Després de la detenció va agredir als agents i es va autolesionar.

 

Els fets han passat cap a les 16.00 hores de la vesprada d’este diumenge en la localitat de Torrent, a on segons un avís rebut a la Sala del 091, un home estava forcejant amb una dona i portava un ganivet

 

Els agents s’han presentat ràpidament en el lloc, a on no han vist cap discussió, però al moment un home els ha requerit manifestant, que dins del parc estava la persona que buscaven. Els policies han entrat al parc, observant a dos hòmens, coincidint un d’ells amb les característiques aportades en la telefonada rebuda a la Sala del 091, i que es trobava molt alterat, pel que immediatament l’han interceptat.

 

El detingut té antecedents policials

La patrulla va saber que moments abans el sospitós, pel que pareix, hauria mantingut una forta discussió amb la que semblava la seua parella i en vore que era observat pel testimoni, s’ha acostat a ell de forma amenaçadora amb un ganivet dient-li que se n’anara. Posteriorment, l’agressor ha tornat a entrar dins del parc i ha usat el mateix ganivet per a tornar a intentar robar a un altre home, moment en el que han arribat els agents.

 

Davant de tals fets els policies l’han detingut com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces greus i un altre de robatori amb violència i intimidació en grau de temptativa. Cal destacar que mentres els agents feien la seua faena, l’ara detingut cridava a una de les seues víctimes «com em denuncies et mate».

 

Posteriorment, en el moment que l’introduïen en el cotxe policial, ha atacat a un dels policies provocant el trencament de l’equip de transmissions, i també s’ha lesionat una volta estava dins del cotxe. El detingut, amb diferents antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Suprem desestima el recurs de la UMH i consolida el grau de Medicina en la UA

L'alt tribunal inadmet el recurs de cassació de la UMH contra el grau de Medicina de la Universitat d'Alacant, confirma la fallada del TSJCV i imposa costes.

Temporal a Granada: voluntaris de València, rescat en Alfacar i Órgiva sense aigua

El temporal ha activat una resposta solidària i d'emergència: equips de València han secundat els acovardisques a la Vega i Huétor Tájar, la Guàrdia Civil ha evacuat a un veí en Alfacar i Órgiva s'ha quedat sense subministrament d'aigua pel trencament de la canonada general.

El Consell demana actuacions urgents i declarar 60 municipis zones greument afectades per la borrasca Harry

El Consell ha acordat sol·licitar al Govern la declaració de zones greument afectades per a 60 municipis i reclama obres urgents de regeneració del litoral després del temporal.

El PP reclama una auditoria urgent de les infraestructures ferroviàries a la província de València

El PP en la Diputació de València ha presentat una moció per a instar a Adif a una auditoria extraordinària de la xarxa ferroviària provincial. La proposta exigix un pla urgent amb calendari i pressupost i demana responsabilitats polítiques, inclosa la dimissió del ministre Óscar Puente

Donya Letizia visitarà la fàbrica de calçat Pedro García pel seu centenari

Donya Letizia visitarà el 19 de febrer la fàbrica Pedro García a Elda amb motiu del centenari de la firma. Recorrerà la cadena de producció i serà rebuda per autoritats i responsables de l'empresa.

Tanquen el port de València pel temporal i l’avís groc de Aemet

L'Autoritat Portuària de València ha decidit tancar este divendres el port a entrades i eixides per condicions meteorològiques adverses. Aemet ha activat avís groc en el litoral entre les 14 i les 22 hores i Emergències ha elevat les alertes per al dissabte.

Morant ha acusat a Camarero d’impulsar el canvi normatiu que va permetre irregularitats en la VPP d’Alacant

Diana Morant ha denunciat un escàndol en una promoció de VPP a Alacant i ha assenyalat a Susana Camarero per impulsar el canvi normatiu. Ha exigit explicacions en Les Corts i la devolució dels pisos adjudicats de manera irregular.

Morant defén que les paraules d’Óscar López sobre Lambán són una anàlisi política des del respecte

Diana Morant ha emmarcat les declaracions d'Óscar López sobre Javier Lambán com una anàlisi política realitzada des del respecte. Ha reclamat fer oposició al PP per a frenar a la ultradreta, ha rebutjat separar les eleccions generals i ha defés el seu suport a la llei de multireincidència impulsada per Junts.