Un home detingut per amenaçar amb un ganivet a una dona i agredir a un agent de policia en Torrent

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Torrent, en la comarca de l’Horta (València), un home de 45 anys com a presumpte autor dels delictes d’amenaces i robatori amb violència o intimidació en grau de temptativa. Després de la detenció va agredir als agents i es va autolesionar.

 

Els fets han passat cap a les 16.00 hores de la vesprada d’este diumenge en la localitat de Torrent, a on segons un avís rebut a la Sala del 091, un home estava forcejant amb una dona i portava un ganivet

 

Els agents s’han presentat ràpidament en el lloc, a on no han vist cap discussió, però al moment un home els ha requerit manifestant, que dins del parc estava la persona que buscaven. Els policies han entrat al parc, observant a dos hòmens, coincidint un d’ells amb les característiques aportades en la telefonada rebuda a la Sala del 091, i que es trobava molt alterat, pel que immediatament l’han interceptat.

 

El detingut té antecedents policials

La patrulla va saber que moments abans el sospitós, pel que pareix, hauria mantingut una forta discussió amb la que semblava la seua parella i en vore que era observat pel testimoni, s’ha acostat a ell de forma amenaçadora amb un ganivet dient-li que se n’anara. Posteriorment, l’agressor ha tornat a entrar dins del parc i ha usat el mateix ganivet per a tornar a intentar robar a un altre home, moment en el que han arribat els agents.

 

Davant de tals fets els policies l’han detingut com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces greus i un altre de robatori amb violència i intimidació en grau de temptativa. Cal destacar que mentres els agents feien la seua faena, l’ara detingut cridava a una de les seues víctimes «com em denuncies et mate».

 

Posteriorment, en el moment que l’introduïen en el cotxe policial, ha atacat a un dels policies provocant el trencament de l’equip de transmissions, i també s’ha lesionat una volta estava dins del cotxe. El detingut, amb diferents antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

L’assassí masclista d’Alacant continua ingressat i sota custòdia policial

L’home detingut per matar la seua dona i una filla i ferir greument una altra a la Cañada del Fenollar continua ingressat a l’hospital de Sant Joan d’Alacant sota custòdia policial, mentres el cas l’investiga l’EMUME de la Guàrdia Civil.

València tanca uns Gay Games històrics i passa el testic a Perth 2030

València ha posat punt final als Gay Games amb un acte a la Fonteta, on ha passat el testic a Perth, seu de l’edició de 2030, després d’una setmana amb més de 10.200 esportistes de 81 països.

Xabi López-Arostegui trenca el seu contracte i deixa el Valencia Basket després de cinc temporades

L’aler basc Xabi López-Arostegui ha acordat amb el Valencia Basket la rescissió del contracte fins a 2027 i se’n va del club després de cinc temporades i 253 partits.

Castelló reforça la seguretat a les platges amb un dron de socorrisme este estiu

Castelló ha activat des de l’1 de juliol un dron de socorrisme per a reforçar la vigilància i accelerar la resposta davant emergències en les platges durant els mesos de màxima afluència.

Mónica Oltra planteja un espai comú neutre a València per a una candidatura que “salve el poble”

Mónica Oltra, que serà ratificada dissabte com a candidata a l’alcaldia de València per a 2027, ha defensat crear un espai comú neutre sobre la base de Compromís per a articular una candidatura ampla que priorise la vida humana i l’accés a una vivenda digna i assequible.

El Sindicat d’Estudiants denuncia que l’edil de Vox Juanma Badenas ha irromput en la seua seu a València

El Sindicat d’Estudiants ha denunciat que el regidor de Vox a València Juanma Badenas ha entrat il·legalment al seu local cedit per l’Ajuntament, ha trencat el pany i ha registrat les instal·lacions. L’organització parla de violació de drets fonamentals i anuncia accions legals i mobilitzacions.

Comença la neteja dels baixos incendiats a València després de desallotjar 90 veïns

L’Ajuntament de València ha reallotjat esta nit una norantena de persones desallotjades per un incendi als baixos d’un edifici del carrer Picayo, mentre este dissabte han començat els treballs de neteja i reparació.

Nit tòrrida a Sagunt amb una mínima de 24,6 graus i pujades generalitzades

La passada matinada s’han registrat novament nits tòrrides a la Comunitat Valenciana, amb Sagunt al capdavant amb 24,6 graus de mínima i avisos per calor extrema a l’interior de la província de València.