33.6 C
València
Dissabte, 5 juliol, 2025

Un home detingut per amenaçar a una treballadora i robar en un local de Moncada

 

- Advertisement -Telegram València Diari

La Guàrdia Civil dins dels servicis establits de manera permanent, en el marc del pla d’actuacions per a la prevenció de robatoris amb violència, ha detingut a un home de 39 anys com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència i intimidació ocorregut en un comerç de la localitat de Moncada, en la comarca de l’Horta Nord (València).

 

Cap a les 09.10 hores del dia 30 de desembre de 2020 es va avisar de la comissió d’un delicte de robatori amb violència i intimidació, perpetrat a l’interior d’un local comercial a on s’havia usat com a mitjà d’intimidació un objecte punxant. Immediatament agents de la Guàrdia Civil de Moncada van iniciar una investigació per a detindre a l’autor d’eixos fets.

 

Després de fer diferents investigacions, este dimarts s’ha detingut a un home de 39 anys per la seua presumpta participació en este robatori amb violència i intimidació. L’arrestat, aprofitant l’absència de clients i vestit amb roba fosca, passamuntanyes i guants, va accedir al local, i després d’esgrimir un objecte punxant, va obligar la treballadora a obrir la caixa registradora i es va apoderar dels diners, fugint amb un botí de 300 euros. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat d’Instrucció nº3 de Moncada.

Últimes notícies

Avaria de camió amb àcid clorhídric curta l’A-7 i confina Alcàsser temporalment

Un camió que transportava àcid clorhídric patix avaria en l'A-7, tallant l'autovia i confinant Alcàsser per diverses hores. Continuen labors de control i retirada.

Jannik Sinner domina a Pedro Martínez a Wimbledon i avança ferm cap a octaus

L'italià Jannik Sinner va superar amb contundència a l'espanyol Pedro Martínez a Wimbledon, mostrant un joc sòlid i avançant a octaus de final sense perdre cap set.

Nico Fernández i Affengruber absents en la primera jornada de pretemporada de l’Elx

Nico Fernández i David Affengruber no van participar en la primera sessió de la pretemporada de l'Elx en l'estadi Martínez Valero. Fernández podria ser traspassat pròximament i Affengruber va tindre problemes burocràtics.

Yankuba Avenc s’acomiada de l’Unicaja i fitxa pel València Basket agraït i amb el cor ple

El pivot Yankuba Avenc deixa l'Unicaja després de pagar la seua clàusula i s'unix al València Basket. En el seu comiat, expressa gratitud per dos anys i mig plens d'èxits i carinyo.

Horari confirmat per a la primera jornada de LaLiga EA Sports 2025/26: Vila-real-Oviedo obri la temporada

LaLiga EA Sports 2025/26 inicia la temporada amb el partit Vila-real-Oviedo fixat per al 15 d'agost a les 19.00 hores. València-Reial Societat s'enfronten el 16 d'agost en la mateixa franja horària.

Mari Boya aconseguix un emocionant podi després de remuntar en la prova sprint de Fórmula 3 en Silverstone

El pilot espanyol Mari Boya, de Campos Racing, va protagonitzar una destacada remuntada des de la novena posició per a acabar tercer en la carrera sprint de Fórmula 3 en Silverstone, Anglaterra.

València Basket renova a Millán Jiménez fins a 2028 per a reforçar la seua plantilla

El València Basket ha renovat el contracte de l'escorta Millán Jiménez per tres temporades, estenent el seu compromís fins a juny de 2028. Després de jugar cedit en equips de LEB Or, Jiménez buscarà consolidar-se en el primer equip.

Avaria d’un camió amb àcid clorhídric curta l’A-7 i obliga a confinar Alcàsser hores

L'avaria d'un camió que transportava àcid clorhídric en l'A-7 va obligar a confinar Alcàsser (València) i tallar l'autovia durant diverses hores, afectant la circulació i seguretat viària.