10.4 C
València
Dimarts, 23 desembre, 2025

Un home detingut per amenaçar a una treballadora i robar en un local de Moncada

 

La Guàrdia Civil dins dels servicis establits de manera permanent, en el marc del pla d’actuacions per a la prevenció de robatoris amb violència, ha detingut a un home de 39 anys com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència i intimidació ocorregut en un comerç de la localitat de Moncada, en la comarca de l’Horta Nord (València).

 

Cap a les 09.10 hores del dia 30 de desembre de 2020 es va avisar de la comissió d’un delicte de robatori amb violència i intimidació, perpetrat a l’interior d’un local comercial a on s’havia usat com a mitjà d’intimidació un objecte punxant. Immediatament agents de la Guàrdia Civil de Moncada van iniciar una investigació per a detindre a l’autor d’eixos fets.

 

Després de fer diferents investigacions, este dimarts s’ha detingut a un home de 39 anys per la seua presumpta participació en este robatori amb violència i intimidació. L’arrestat, aprofitant l’absència de clients i vestit amb roba fosca, passamuntanyes i guants, va accedir al local, i després d’esgrimir un objecte punxant, va obligar la treballadora a obrir la caixa registradora i es va apoderar dels diners, fugint amb un botí de 300 euros. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat d’Instrucció nº3 de Moncada.

Últimes notícies

Detinguts dos hòmens atrinxerats a Elx després de matar a dos i ferir a un tercer

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens atrinxerats en una vivenda aïllada de la pedania de la Marina, a Elx, després de matar a dos i ferir greument a un tercer. El cas està sota secret i es descarta, ara com ara, un ajust de comptes.

Detinguts dos atrinxerats a Elx després de la mort de dos hòmens i un ferit greu

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens atrinxerats en una vivenda aïllada de la pedania de La Marina. Abans havien matat a dos hòmens i deixat ferit greu a un tercer.

El València preveu multiplicar per dotze els ingressos amb butaques especials del Nou Mestalla

El club espera multiplicar per dotze els ingressos de les zones amb servicis extra del nou estadi. Presenta un centre d'experiència per a comercialitzar 6.500 seients, una mica més del 9% de l'aforament.

L’assistència al Ciutat de València cau en el primer tram del curs

El Llevant tanca 2025 amb la pitjor entrada del curs en el Ciutat de València. De l'impuls inicial davant Barça i Madrid s'ha passat a 17.346 espectadors.

Marcelino convertix La Ceràmica en un fortí

El Vila-real ha patit només huit derrotes en 41 partits com a local des del retorn de Marcelino. En 2024 i 2025 l'equip només va cedir quatre vegades per any a casa.

La mort del valencianisme en que m’he format

Intentaré seguir treballant com a gramàtic, i mirar, buscar i ajudar a conformar un valencianisme social i polític que no tinga les idees errònies del valencianisme que, este dilluns, vaig vore morir.

El Marató bp Castelló entrega cinc xecs solidaris de 1.200 euros a cinc ONG

L'organització del Marató bp Castelló i 10K FACSA Castelló va entregar cinc xecs de 1.200 euros a Youcanyolé, Telèfon de l'Esperança, AFA Castelló, Asolecas i Antian. La recaptació procedix de l'edició de febrer de 2025 i subratlla l'impacte social de la carrera.

El València entrenarà a Mestalla amb portes obertes el 29 de desembre

El club programarà una sessió oberta a Mestalla el 29 de desembre. Les portes s'obriran a les 10.30 i l'accés requerirà una entrada generada en la web.