Un home detingut per amenaçar a una treballadora i robar en un local de Moncada

 

La Guàrdia Civil dins dels servicis establits de manera permanent, en el marc del pla d’actuacions per a la prevenció de robatoris amb violència, ha detingut a un home de 39 anys com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència i intimidació ocorregut en un comerç de la localitat de Moncada, en la comarca de l’Horta Nord (València).

 

Cap a les 09.10 hores del dia 30 de desembre de 2020 es va avisar de la comissió d’un delicte de robatori amb violència i intimidació, perpetrat a l’interior d’un local comercial a on s’havia usat com a mitjà d’intimidació un objecte punxant. Immediatament agents de la Guàrdia Civil de Moncada van iniciar una investigació per a detindre a l’autor d’eixos fets.

 

Després de fer diferents investigacions, este dimarts s’ha detingut a un home de 39 anys per la seua presumpta participació en este robatori amb violència i intimidació. L’arrestat, aprofitant l’absència de clients i vestit amb roba fosca, passamuntanyes i guants, va accedir al local, i després d’esgrimir un objecte punxant, va obligar la treballadora a obrir la caixa registradora i es va apoderar dels diners, fugint amb un botí de 300 euros. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat d’Instrucció nº3 de Moncada.

Últimes notícies

Les comarques d’interior de València arriben als 39 graus abans del pic de la nova ona de calor

Zarra ha arribat este dimecres als 39,1 graus i altres municipis d’interior de València s’han acostat als 38, a les portes del pic de l’ona de calor previst per a la vesprada de dijous, quan la Aemet espera fins a 40 graus i ha activat l’avís taronja a València i Alacant.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha tornat a València després de quasi set anys per a reunir-se amb la direcció del club, visitar el Nou Mestalla i interessar-se per l’estat de salut de la directora financera.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha viatjat a València després de quasi set anys d’absència per a visitar el Nou Mestalla, reunir-se amb la cúpula del club i analitzar el mercat d’estiu.

Risc extrem d’incendis este dijous: nivell 3 de preemergència a tota la Comunitat

La Generalitat ha activat per a este dijous 23 de juliol el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana i ha demanat màxima precaució per l’onada de calor.

La Coordinadora Feminista d’Elx denuncia a Govern i Consell la prohibició de xiquetes al Misteri

La Coordinadora Feminista d’Elx ha denunciat davant el Govern central i la Generalitat que les xiquetes continuen excloses de l’Escolania i de les representacions del Misteri d’Elx, i reclama la seua incorporació immediata.

Unes obres en un col·lector provoquen un abocament que tanca platges a La Pobla de Farnals

La Pobla de Farnals ha atribuït a unes obres de reparació en un col·lector de l’EPSAR l’abocament d’aigües residuals que ha obligat a tancar temporalment la Platja Nord al bany, mentres es vigila l’evolució de la taca i s’esperen analítiques.

Almussafes veu en l’aliança de Ford amb Geely una oportunitat per a reforçar el seu futur

L’Ajuntament d’Almussafes celebra l’acord de Ford amb Geely i considera que pot reforçar la càrrega de treball, la competitivitat i l’ocupació de la planta valenciana.

Alicant tanca parcs per vent fort i activa el CAUS per alerta roja per calor extrema

L'Ajuntament d'Alacant tancarà este dijous parcs, Castillo de Santa Bárbara, veladors i instal·lacions esportives a l'aire lliure per fortes ratxes de vent i calor extrema, i obrirà el CAUS per atendre persones vulnerables.