Un home detingut per amenaçar a una treballadora i robar en un local de Moncada

 

La Guàrdia Civil dins dels servicis establits de manera permanent, en el marc del pla d’actuacions per a la prevenció de robatoris amb violència, ha detingut a un home de 39 anys com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència i intimidació ocorregut en un comerç de la localitat de Moncada, en la comarca de l’Horta Nord (València).

 

Cap a les 09.10 hores del dia 30 de desembre de 2020 es va avisar de la comissió d’un delicte de robatori amb violència i intimidació, perpetrat a l’interior d’un local comercial a on s’havia usat com a mitjà d’intimidació un objecte punxant. Immediatament agents de la Guàrdia Civil de Moncada van iniciar una investigació per a detindre a l’autor d’eixos fets.

 

Després de fer diferents investigacions, este dimarts s’ha detingut a un home de 39 anys per la seua presumpta participació en este robatori amb violència i intimidació. L’arrestat, aprofitant l’absència de clients i vestit amb roba fosca, passamuntanyes i guants, va accedir al local, i després d’esgrimir un objecte punxant, va obligar la treballadora a obrir la caixa registradora i es va apoderar dels diners, fugint amb un botí de 300 euros. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat d’Instrucció nº3 de Moncada.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket recorrerà la multa d’Eurolliga per llançament d’objectes

El València Basket presentarà un recurs contra la multa de cinc mil euros imposada per l'Eurolliga pel llançament d'objectes durant el segon partit de quarts de final davant el Panathinaikos.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga ha multat al València Basket amb cinc mil euros per llançament d'objectes a la pista en el segon partit de quarts davant el Panathinaikos i ha imposat sancions addicionals al president del club grec i al jugador Mike James.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en l’Eurolliga

L'Eurolliga imposa al president del Panathinaikos una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir per invadir l'àrea d'anotadors i encarar-se amb els àrbitres a València.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en Eurolliga

El president del Panathinaikos, Dimitrios Giannakopoulos, ha sigut castigat amb una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir després de les seues protestes a València.

El València busca aprofitar les rotacions de l’Atlètic per a acostar-se a la permanència

El València rep a un Atlètic bolcat en la Champions amb l'opció de fer un pas quasi definitiu cap a la permanència. Les nombroses rotacions blanc-i-vermelles i el desgast europeu poden afavorir al conjunt local.

Tres jóvens espanyols, entre els 73 convidats al Combine previ al draft de la NBA 2026

Sergio De Larrea, Aday Mara i Bava Miller figuren entre els 73 jugadors citats al AWS NBA Draft Combine 2026, el gran aparador previ al draft a Chicago.

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.