Detenen al presumpte autor de la mort d’un tir al cap d’una xica en Torrevieja

 

Un home ha sigut detingut en Lorca (Múrcia) com a presumpte autor de l’assassinat d’una xica de 26 anys que va ser trobada morta la nit del passat dimarts, 22 de desembre, amb una ferida al cap per arma de foc en una casa de Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant).

 

Els investigadors descarten que es tracte d’un cas de violència de gènere i han explicat que les actuacions estan baix secret de sumari pel jutjat. La detenció del sospitós es va dur a terme el passat 24 de desembre, dia de la Nit de Nadal.

La víctima mortal, natural d’Almeria, residia en Múrcia i l’arma de foc va ser localitzada el mateix dia en què els agents de la Guàrdia Civil van trobar a la xica morta amb un dispar al cap en una casa d’una urbanització de Torrevieja, fins a on s’havien desplaçat en ser alertats dels fets. D’altra banda, els agents de l’Institut Armat trobaren davall del cadàver un casquet de bala de 9 mil·límetres. 

Últimes notícies

El calor extrem ha causat 114 morts a la Comunitat Valenciana des de l’1 de juliol

Les altes temperatures han provocat 114 morts en dotze dies a la Comunitat Valenciana, nou vegades més que en el mateix període de 2025.

L’impacte psicològic i laboral de l’Alzheimer sacseja milers de famílies valencianes

L’Alzheimer obliga molts cuidadors a reduir jornada o deixar la faena, amb un fort cost emocional, econòmic i jurídic per a les famílies.

Una nova nanoteràpia millora el tractament del càncer de mama triple negatiu

Investigadors de l’Incliva i la UPV han desenvolupat una nanoteràpia dirigida que millora l’eficàcia de la quimioteràpia en càncer de mama triple negatiu i en reduïx la toxicitat.

Una nova nanoteràpia valenciana millora el tractament del càncer de mama triple negatiu

Un equip d’Incliva i la UPV ha desenvolupat una nanoteràpia dirigida que millora l’eficàcia de la quimioteràpia en càncer de mama triple negatiu i en podria reduir la toxicitat.

L’Alzheimer obliga milers de familiars a deixar la faena per una càrrega “devastadora”

Neuròlegs, juristes i associacions alerten a València que l’Alzheimer té un impacte psicològic, físic i laboral “devastador” en les famílies i reclama més suport institucional i jurídic per als cuidadors.

L’Alzheimer arrasa la vida laboral i emocional de milers de famílies cuidadores

Especialistes en neurologia, dret sanitari i associacions alerten a València que l’Alzheimer té un efecte psicològic i laboral devastador en les famílies cuidadores i reclamen més suport institucional i un pla integral.

Mor Sam Neill, protagonista de ‘Jurassic Park’, als 78 anys

La família comunica que l'actor ha mort sobtadament a Sydney i recorda que continuava lliure de càncer

Setmana d’oratge estable i calor forta a l’interior de València

La setmana comença amb cels poc nuvolosos o rasos en la Comunitat Valenciana i màximes elevades a l’interior de la província de València, mentre el vent bufarà fluix i de direcció variable.