Detenen al presumpte autor de la mort d’un tir al cap d’una xica en Torrevieja

 

Un home ha sigut detingut en Lorca (Múrcia) com a presumpte autor de l’assassinat d’una xica de 26 anys que va ser trobada morta la nit del passat dimarts, 22 de desembre, amb una ferida al cap per arma de foc en una casa de Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant).

 

Els investigadors descarten que es tracte d’un cas de violència de gènere i han explicat que les actuacions estan baix secret de sumari pel jutjat. La detenció del sospitós es va dur a terme el passat 24 de desembre, dia de la Nit de Nadal.

La víctima mortal, natural d’Almeria, residia en Múrcia i l’arma de foc va ser localitzada el mateix dia en què els agents de la Guàrdia Civil van trobar a la xica morta amb un dispar al cap en una casa d’una urbanització de Torrevieja, fins a on s’havien desplaçat en ser alertats dels fets. D’altra banda, els agents de l’Institut Armat trobaren davall del cadàver un casquet de bala de 9 mil·límetres. 

Últimes notícies

Generalitat i Diputació de València destinaran 51 milions a modernitzar 77 depuradores

La Generalitat i la Diputació de València invertiran 51 milions d'euros entre 2026 i 2029 per a modernitzar 62 depuradores i construir 15 noves en 13 comarques de la província.

La Diputació obri la porta a vendre, comprar o compartir l’edifici d’Hisenda a València

La Diputació de València es mostra oberta a vendre, comprar o compartir l'antic edifici d'Hisenda de Guillem de Castro i emplaça a l'Ajuntament a concretar l'ús futur de l'immoble.

Pérez Llorca critica al PSPV per voler portar a la Fiscalia la gestió sanitària de la immigració

Juanfran Pérez Llorca acusa el PSPV de recórrer a la via judicial per no guanyar en les urnes després de la denúncia socialista davant la Fiscalia per la gestió sanitària de persones immigrants.

Muñoz exigix a Pérez Llorca que deixe d’atacar al professorat i s’assega a negociar

El síndic del PSPV en Les Corts reclama a Juanfran Pérez Llorca que abandone la confrontació amb els docents i participe directament en la negociació de la vaga indefinida.

El PSPV porta a la Fiscalia una circular de Sanitat per boicotejar la regularització de migrants

El PSPV presenta una denúncia davant la Fiscalia contra una circular de la Conselleria de Sanitat que, segons el partit, boicoteja el procés de regularització de migrants impulsat pel Govern.

Els taxistes convoquen una altra manifestació el divendres i advertixen de nous escarnis a València

Les set organitzacions del taxi de València convoquen per a este divendres una marxa lenta i una concentració davant la Conselleria d'Infraestructures i anuncien un calendari d'escarnis si no es regula l'activitat dels VTC.

Mompó confia a repetir acords amb l’oposició per a aprovar els pressupostos de 2026

Vicent Mompó assegura que ja ha iniciat contactes amb l'oposició per als pressupostos de 2026 i confia a reeditar el consens aconseguit en els comptes de 2024 i 2025.

Pérez Llorca apel·la al sentit comú en la negociació amb els docents en vaga

Pérez Llorca defén que l'única condició del Consell en la negociació per la vaga indefinida del professorat és aplicar el sentit comú i despolititzar les aules.