Detenen al presumpte autor de la mort d’un tir al cap d’una xica en Torrevieja

 

Un home ha sigut detingut en Lorca (Múrcia) com a presumpte autor de l’assassinat d’una xica de 26 anys que va ser trobada morta la nit del passat dimarts, 22 de desembre, amb una ferida al cap per arma de foc en una casa de Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant).

 

Els investigadors descarten que es tracte d’un cas de violència de gènere i han explicat que les actuacions estan baix secret de sumari pel jutjat. La detenció del sospitós es va dur a terme el passat 24 de desembre, dia de la Nit de Nadal.

La víctima mortal, natural d’Almeria, residia en Múrcia i l’arma de foc va ser localitzada el mateix dia en què els agents de la Guàrdia Civil van trobar a la xica morta amb un dispar al cap en una casa d’una urbanització de Torrevieja, fins a on s’havien desplaçat en ser alertats dels fets. D’altra banda, els agents de l’Institut Armat trobaren davall del cadàver un casquet de bala de 9 mil·límetres. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Cremà infantil convertix en cendra més de 380 minifallas plenes de jocs, riures i somnis

Més de 380 falles infantils de València han cremat en la Cremà, culminant un any de treball artístic i emocions per a milers de xiquets, amb la secció Especial i la falla municipal com a grans focus.

Emilio de Just curta l’última orella de la fira de Falles en una vesprada amb opcions de major triomf

Emilio de Justo va tallar l'última orella de la fira de Falles de València després d'una seriosa correguda de Núñez del Cuvillo, marcada pel vent i per bous amb opcions de major èxit.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València tanquen hui els seus dies grans amb la mascletà i la Cremà de quasi 760 monuments, en una edició massiva i sense incidents rellevants que deixa diversos debats pendents.

L’Ofrena de València suma més de 114.000 falleres i fallers, un 10% més que en 2025

L'Ofrena de flors a la Verge dels Desemparats reunix enguany 114.275 falleres i fallers, amb un creixement del 10% i més de deu mil participants addicionals.

Identificat un menor per agredir amb un bat de beisbol a una dona a Torrent

La Policia Nacional investiga l'agressió amb un bat de beisbol a una dona de 52 anys en el portal del seu edifici a Torrent i ha identificat a un menor de 17 anys com a presumpte autor.

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.