Detenen al presumpte autor de la mort d’un tir al cap d’una xica en Torrevieja

 

Un home ha sigut detingut en Lorca (Múrcia) com a presumpte autor de l’assassinat d’una xica de 26 anys que va ser trobada morta la nit del passat dimarts, 22 de desembre, amb una ferida al cap per arma de foc en una casa de Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant).

 

Els investigadors descarten que es tracte d’un cas de violència de gènere i han explicat que les actuacions estan baix secret de sumari pel jutjat. La detenció del sospitós es va dur a terme el passat 24 de desembre, dia de la Nit de Nadal.

La víctima mortal, natural d’Almeria, residia en Múrcia i l’arma de foc va ser localitzada el mateix dia en què els agents de la Guàrdia Civil van trobar a la xica morta amb un dispar al cap en una casa d’una urbanització de Torrevieja, fins a on s’havien desplaçat en ser alertats dels fets. D’altra banda, els agents de l’Institut Armat trobaren davall del cadàver un casquet de bala de 9 mil·límetres. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Policia i sanitaris atenen un part al costat d’una carretera a Carlet

Agents de la Policia Local de Carlet, la Guàrdia Civil i una unitat del SAMU atenen un part extrahospitalari al costat d'una carretera i traslladen a mare i bebé a l'hospital en bon estat.

Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat

La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.

Dos anys de presó per agredir sexualment a una dona amb discapacitat intel·lectual a Alcoi

L'Audiència d'Alacant condemna a dos anys de presó i cinc d'allunyament i llibertat vigilada a un home que va agredir sexualment de forma continuada a una dona amb un 65% de discapacitat intel·lectual.

Sanitat ordena retirar una crema depilatòria de Deliplus per dubtes sobre la seua seguretat

Sanitat ha ordenat el cessament de venda i retirada d'una crema depilatòria Deliplus de Mercadona al no poder garantir un ús segur, per risc de sobreexposicion en zones àmplies del cos.

Denuncien a un coordinador de seguretat per no auxiliar a un vigilant amb símptomes d’infart en FGV

Alternativa Sindical denúncia a un coordinador de seguretat d'FGV per una presumpta omision de socors a un vigilant que sufria sintomas d'infart en el lloc de comandament de València.

La sentència del cas Vinícius fixa un punt d’inflexió contra el racisme en l’esport

La fiscal delegada de delictes d'odi a València destaca que la sentència del cas Vinícius suposa un abans i un després en la resposta penal al racisme, en un context de infradenuncia i auge de la violència en l'esport.

Pérez Llorca descarta pensar en la seua reelecció i reivindica que només treballa per la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca insistix que no dedica temps a la seua possible reelecció com president de la Generalitat i que centra tot el seu esforç en la recuperació i en les necessitats dels valencians.

Xoc en Les Corts per la derogació del decret de lloguers i el vot del PP

La derogació en el Congrés del decret que prorrogava contractes de lloguer i limitava pujades enfronta a PP, PSPV, Compromís i Vox en Les Corts.