8.5 C
València
Dijous, 25 desembre, 2025

Un home detingut per perseguir a dos menors i oferir-los diners a canvi de sexe en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut esta vesprada de dilluns en València a un home de 46 anys com a presumpte autor dels delictes d’exhibicionisme i resistència i desobediència, després d’abordar a dos menors, de 13 i 17 anys, a les que va oferir diners a canvi de sexe, les que va perseguir i va mostrar els seus genitals.

 

Els fets han passat cap a les 17.00 hores de la vesprada del dilluns quan els agents que feien faenes de prevenció han sigut avisats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un carrer en districte de Proveïments de València, a on hi havia un home mostrant els genitals a dos menors, ha indicat la Prefectura en un comunicat.

 

Els policies s’han dirigit al lloc a on han observat a un home tirat en el terra al mateix temps que eren requerits per un altre que es trobava en les proximitats en companyia de dos xiquetes, que van dir als agents que l’home que estava en terra havia estat molestant a la seua filla i la seua neboda.

 

El pare d’una de les víctimes el va retindre

Els agents van saber que moments abans, les dos xiquetes van ser abordades pel sospitós quan eixien del portal de sa casa, qui els va oferir diners a canvi de mantindre relacions sexuals, davant del que les menors es van espantar i van eixir fugint precipitadament mentres una d’elles cridava a son pare amb el telèfon mòbil i li comptava el que havia passat.

 

L’home no va desistir en la seua actitud i va eixir darrere de les menors, insistint que «tenia diners i volia tindre sexe», mentres es baixava els pantalons i els mostrava els genitals, intentant agarrar a una d’elles donant-li una manotada i tirant-li el mòbil al terra, moment en què va aparéixer el pare d’una d’elles, que li va recriminar l’acció i el va retindre fins a l’arribada dels agents.

 

Els agents van tractar d’identificar al sospitós, qui va mostrar una actitud «desafiadora i poc col·laboradora resistint-se de manera activa, manifestant que havia mostrat els seus genitals i que pensava que les xiques eren majors d’edat».

 

Finalment, després de fer diferents comprovacions, van detindre al sospitós com a presumpte autor dels delictes d’exhibicionisme i resistència i desobediència. El detingut, amb numerosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Alerta groga demà en el litoral nord d’Alacant per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores

Aemet ha activat per al dijous 25 l'alerta groga en el litoral nord d'Alacant per acumulats de fins a 60 l/m² en 12 hores. Hi haurà cels nuvolosos, baixada de màximes i vent del nord en la costa.

Compromís avisa: la flexibilització de la ZBE a València és un baló d’oxigen temporal

Compromís considera que la flexibilització de la ZBE en 2026 només aporta alleujament temporal i no resol trànsit ni contaminació. Advertix risc de perdre fins a 115 milions en fons europeus i critica la inacció municipal.

Roig fixa 2026 com l’any per a repetir Champions

Roig va afirmar que 2025 ha sigut un bon any i va situar 2026 com el curs per a repetir Champions per primera vegada. Va demanar a Marcelino i als jugadors mantindre la regularitat en LaLiga.

El raïm de la sort busquen mantindre el seu mercat davant l’entrada de raïm estranger

La campanya nadalenca del raïm Aledo del Vinalopó afronta competència importada i una producció elevada amb minvament que obliga a més treball en magatzems. El sector demana triar DOP per a Nit de cap d'any.

Un feix de llum enlluerna a un pilot sobre El Campello i activa un operatiu policial

Un pilot va ser enlluernat en sobrevolar El Campello i va avisar a la torre de control. Les autoritats alerten de sancions de fins a 600.000 euros i demanen avisar al 112 o via Alertcops.

Emergències duplica el personal del 112 en Nit de Nadal i reforça el torn de nit

La Conselleria d'Emergències i Interior ha duplicat els efectius del 112 per a esta Nit de Nadal i concentra el major reforç en la nit; el 25 hi haurà 60 operadors.

Catalá celebra la flexibilització del decret de ZBE i confia a mantindre les ajudes en 2026

L'alcaldessa de València ha qualificat de sorpresa grata la flexibilització del decret estatal de ZBE, que permet a l'Ajuntament continuar optant a ajudes en 2026. Atribuïx el canvi a la situació de municipis que encara no havien implantat la ZBE i manté la petició a Costas vinculada al projecte del Museu Sorolla.

La Generalitat aconseguix que el Govern exonere d’impostos les ajudes per la DANA

El Govern eximix d'IRPF, Patrimoni i Societats les ajudes de la Generalitat a empreses i autònoms afectats per la DANA, amb efecte retroactiu des del 29 d'octubre de 2024. El president celebra la decisió però la considera insuficient i reclama més mesures.