Un home detingut per perseguir a dos menors i oferir-los diners a canvi de sexe en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut esta vesprada de dilluns en València a un home de 46 anys com a presumpte autor dels delictes d’exhibicionisme i resistència i desobediència, després d’abordar a dos menors, de 13 i 17 anys, a les que va oferir diners a canvi de sexe, les que va perseguir i va mostrar els seus genitals.

 

Els fets han passat cap a les 17.00 hores de la vesprada del dilluns quan els agents que feien faenes de prevenció han sigut avisats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un carrer en districte de Proveïments de València, a on hi havia un home mostrant els genitals a dos menors, ha indicat la Prefectura en un comunicat.

 

Els policies s’han dirigit al lloc a on han observat a un home tirat en el terra al mateix temps que eren requerits per un altre que es trobava en les proximitats en companyia de dos xiquetes, que van dir als agents que l’home que estava en terra havia estat molestant a la seua filla i la seua neboda.

 

El pare d’una de les víctimes el va retindre

Els agents van saber que moments abans, les dos xiquetes van ser abordades pel sospitós quan eixien del portal de sa casa, qui els va oferir diners a canvi de mantindre relacions sexuals, davant del que les menors es van espantar i van eixir fugint precipitadament mentres una d’elles cridava a son pare amb el telèfon mòbil i li comptava el que havia passat.

 

L’home no va desistir en la seua actitud i va eixir darrere de les menors, insistint que «tenia diners i volia tindre sexe», mentres es baixava els pantalons i els mostrava els genitals, intentant agarrar a una d’elles donant-li una manotada i tirant-li el mòbil al terra, moment en què va aparéixer el pare d’una d’elles, que li va recriminar l’acció i el va retindre fins a l’arribada dels agents.

 

Els agents van tractar d’identificar al sospitós, qui va mostrar una actitud «desafiadora i poc col·laboradora resistint-se de manera activa, manifestant que havia mostrat els seus genitals i que pensava que les xiques eren majors d’edat».

 

Finalment, després de fer diferents comprovacions, van detindre al sospitós com a presumpte autor dels delictes d’exhibicionisme i resistència i desobediència. El detingut, amb numerosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El Fertiberia Port de Sagunt ascendix a Asobal després d’un agònic 18-17 davant Agustins

El Fertiberia Port de Sagunt torna a la Lliga Asobal dos anys després en imposar-se per 18-17 a la Fundació Agustins Alacant en una final igualada marcada per les parades decisives de Dani Martínez.

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.