Un home detingut per perseguir a dos menors i oferir-los diners a canvi de sexe en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut esta vesprada de dilluns en València a un home de 46 anys com a presumpte autor dels delictes d’exhibicionisme i resistència i desobediència, després d’abordar a dos menors, de 13 i 17 anys, a les que va oferir diners a canvi de sexe, les que va perseguir i va mostrar els seus genitals.

 

Els fets han passat cap a les 17.00 hores de la vesprada del dilluns quan els agents que feien faenes de prevenció han sigut avisats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un carrer en districte de Proveïments de València, a on hi havia un home mostrant els genitals a dos menors, ha indicat la Prefectura en un comunicat.

 

Els policies s’han dirigit al lloc a on han observat a un home tirat en el terra al mateix temps que eren requerits per un altre que es trobava en les proximitats en companyia de dos xiquetes, que van dir als agents que l’home que estava en terra havia estat molestant a la seua filla i la seua neboda.

 

El pare d’una de les víctimes el va retindre

Els agents van saber que moments abans, les dos xiquetes van ser abordades pel sospitós quan eixien del portal de sa casa, qui els va oferir diners a canvi de mantindre relacions sexuals, davant del que les menors es van espantar i van eixir fugint precipitadament mentres una d’elles cridava a son pare amb el telèfon mòbil i li comptava el que havia passat.

 

L’home no va desistir en la seua actitud i va eixir darrere de les menors, insistint que «tenia diners i volia tindre sexe», mentres es baixava els pantalons i els mostrava els genitals, intentant agarrar a una d’elles donant-li una manotada i tirant-li el mòbil al terra, moment en què va aparéixer el pare d’una d’elles, que li va recriminar l’acció i el va retindre fins a l’arribada dels agents.

 

Els agents van tractar d’identificar al sospitós, qui va mostrar una actitud «desafiadora i poc col·laboradora resistint-se de manera activa, manifestant que havia mostrat els seus genitals i que pensava que les xiques eren majors d’edat».

 

Finalment, després de fer diferents comprovacions, van detindre al sospitós com a presumpte autor dels delictes d’exhibicionisme i resistència i desobediència. El detingut, amb numerosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.