Un home detingut per perseguir a dos menors i oferir-los diners a canvi de sexe en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut esta vesprada de dilluns en València a un home de 46 anys com a presumpte autor dels delictes d’exhibicionisme i resistència i desobediència, després d’abordar a dos menors, de 13 i 17 anys, a les que va oferir diners a canvi de sexe, les que va perseguir i va mostrar els seus genitals.

 

Els fets han passat cap a les 17.00 hores de la vesprada del dilluns quan els agents que feien faenes de prevenció han sigut avisats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un carrer en districte de Proveïments de València, a on hi havia un home mostrant els genitals a dos menors, ha indicat la Prefectura en un comunicat.

 

Els policies s’han dirigit al lloc a on han observat a un home tirat en el terra al mateix temps que eren requerits per un altre que es trobava en les proximitats en companyia de dos xiquetes, que van dir als agents que l’home que estava en terra havia estat molestant a la seua filla i la seua neboda.

 

El pare d’una de les víctimes el va retindre

Els agents van saber que moments abans, les dos xiquetes van ser abordades pel sospitós quan eixien del portal de sa casa, qui els va oferir diners a canvi de mantindre relacions sexuals, davant del que les menors es van espantar i van eixir fugint precipitadament mentres una d’elles cridava a son pare amb el telèfon mòbil i li comptava el que havia passat.

 

L’home no va desistir en la seua actitud i va eixir darrere de les menors, insistint que «tenia diners i volia tindre sexe», mentres es baixava els pantalons i els mostrava els genitals, intentant agarrar a una d’elles donant-li una manotada i tirant-li el mòbil al terra, moment en què va aparéixer el pare d’una d’elles, que li va recriminar l’acció i el va retindre fins a l’arribada dels agents.

 

Els agents van tractar d’identificar al sospitós, qui va mostrar una actitud «desafiadora i poc col·laboradora resistint-se de manera activa, manifestant que havia mostrat els seus genitals i que pensava que les xiques eren majors d’edat».

 

Finalment, després de fer diferents comprovacions, van detindre al sospitós com a presumpte autor dels delictes d’exhibicionisme i resistència i desobediència. El detingut, amb numerosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Barcala afirma estar a la sencera disposició de Les Corts per a donar totes les explicacions per les VPP de la Platja de Sant...

L'alcalde d'Alacant ha reiterat que està a la sencera disposició de la comissió que es constituïx el dijous en Les Corts per les irregularitats en les VPP de la Platja de Sant Joan. Diu que facilitarà tota la informació i que l'objectiu és aclarir l''escàndol' i garantir la fi social de les vivendes.

Pérez Llorca anuncia que un jutjat de Ceuta recolza el recurs contra el repartiment de menors migrants

El president ha informat en Les Corts d'una fallada del Jutjat contenciós administratiu núm. 1 de Ceuta favorable a la Generalitat i ha criticat la política migratòria estatal. També ha detallat mesures autonòmiques en matèria de protecció de menors i seguretat.

Un jutjat de Ceuta avala el rebuig del Consell al repartiment de menors, segons Pérez Llorca

Pérez Llorca ha anunciat en Les Corts que el Jutjat contenciós administratiu núm. 1 de Ceuta recolza el recurs de la Generalitat contra el decret estatal de repartiment de menors no acompanyats.

Les Corts rebutgen la petició de Compromís de llevar privilegis als expresidents

El ple de Les Corts ha rebutjat la reforma de Compromís per a suprimir avantatges dels expresidents i manté oficina, xofera, dos assessors i opció al CJC. La majoria de PP i Vox ha frenat comissions d'investigació i han tirat avant iniciatives de PP i Vox.

Avís groc este divendres en la Comunitat Valenciana per pluges de 20 l/m² en una hora

Aemet ha establit per a este divendres l'avís groc en la Comunitat Valenciana per precipitacions de 20 l/m² en una hora, amb tempestes ocasionals. A Alacant hi haurà a més avís costaner per vent del sud-oest de 50-60 km/h i ones de 3 m; este dijous hi ha avisos per pluja en Castellon, València i el litoral nord d'Alacant.

Pérez Llorca insta l’oposició a aclarir irregularitats en vivendes protegides i no protegir els seus

Pérez Llorca ha demanat a l'oposició col·laboració per a esclarir possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes protegides i evitar blindatges partidistes. La sessió de control en Les Corts ha pujat de to amb crítiques de PSPV i Compromís i crits de 'Barcala dimissió'.

L’aeroport de Castelló creix un 22% al febrer i firma la seua millor dada del mes

L'aeroport de Castelló va tancar febrer amb 12.689 passatgers, un 22% més i la seua millor dada per a este mes. En el bimestre suma 24.809 viatgers i prepara 16 rutes en 2026.

Pérez Llorca assegura que un jutjat de Ceuta recolza el rebuig del Consell al repartiment de menors

El president ha anunciat en Les Corts que el Jutjat contenciós administratiu núm. 1 de Ceuta ha donat la raó a la Generalitat en el seu recurs contra el decret estatal. Segons la seua versió, la resolució qüestiona els criteris d'assignació de menors no acompanyats entre autonomies.