Un home detingut per perseguir a dos menors i oferir-los diners a canvi de sexe en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut esta vesprada de dilluns en València a un home de 46 anys com a presumpte autor dels delictes d’exhibicionisme i resistència i desobediència, després d’abordar a dos menors, de 13 i 17 anys, a les que va oferir diners a canvi de sexe, les que va perseguir i va mostrar els seus genitals.

 

Els fets han passat cap a les 17.00 hores de la vesprada del dilluns quan els agents que feien faenes de prevenció han sigut avisats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un carrer en districte de Proveïments de València, a on hi havia un home mostrant els genitals a dos menors, ha indicat la Prefectura en un comunicat.

 

Els policies s’han dirigit al lloc a on han observat a un home tirat en el terra al mateix temps que eren requerits per un altre que es trobava en les proximitats en companyia de dos xiquetes, que van dir als agents que l’home que estava en terra havia estat molestant a la seua filla i la seua neboda.

 

El pare d’una de les víctimes el va retindre

Els agents van saber que moments abans, les dos xiquetes van ser abordades pel sospitós quan eixien del portal de sa casa, qui els va oferir diners a canvi de mantindre relacions sexuals, davant del que les menors es van espantar i van eixir fugint precipitadament mentres una d’elles cridava a son pare amb el telèfon mòbil i li comptava el que havia passat.

 

L’home no va desistir en la seua actitud i va eixir darrere de les menors, insistint que «tenia diners i volia tindre sexe», mentres es baixava els pantalons i els mostrava els genitals, intentant agarrar a una d’elles donant-li una manotada i tirant-li el mòbil al terra, moment en què va aparéixer el pare d’una d’elles, que li va recriminar l’acció i el va retindre fins a l’arribada dels agents.

 

Els agents van tractar d’identificar al sospitós, qui va mostrar una actitud «desafiadora i poc col·laboradora resistint-se de manera activa, manifestant que havia mostrat els seus genitals i que pensava que les xiques eren majors d’edat».

 

Finalment, després de fer diferents comprovacions, van detindre al sospitós com a presumpte autor dels delictes d’exhibicionisme i resistència i desobediència. El detingut, amb numerosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Absòlts els dos acusats pel cas dels burros morts al Desert de les Palmes

La Justícia absol els dos acusats pel cas dels burros morts al Desert de les Palmes en no veure provat el maltractament animal.

Condemnat a huit anys de presó quan se feia passar per narcotraficant

Condemnen a huit anys de presó un home per agressió sexual i amenaces a una jove a Castelló després d’un llarg procés judicial.

València ja executa el 85 % de les ordres de tancament d’apartaments turístics il·legals

València ha executat el 85 % de les ordres de tancament d’apartaments turístics il·legals i endureix al màxim la nova regulació.

El PSPV demanarà la compareixença de Pérez Llorca en la comissió dels bons comerç d’Alacant

El PSPV vol que Pérez Llorca comparega en la comissió dels bons comerç per aclarir la gestió de les ajudes en 2022.

Desarticulat a Elda un clan familiar que esclavitzava a un home per a vendre drogues

La Policia Nacional deté a Elda a deu membres d'una mateixa família, dos d'ells menors, acusats de sotmetre a un home a un règim d'esclavitud i d'usar-lo per a la venda de drogues.

Sis detinguts en desarticular un grup que assaltava joieries amb el mètode del alunizaje

Una operació conjunta de Guàrdia Civil i Mossos d'Esquadra ha desarticulat un grup especialitzat en robatoris amb força en joieries mitjançant alunizajes, amb sis detinguts i danys que ronden el milió d'euros.

Jutgen a Elx a un home acusat d’abús sexual i robatori de 700 euros

Un home se senta en la banqueta a Elx acusat d'abusar sexualment d'una dona i sostraure-li 700 euros després de coincidir en un local nocturn de Torrevieja. La Fiscalia sol·licita per a ell sis anys i deu mesos de presó per delictes d'abús sexual i furt.

El PSPV demana imputar a dos ex alts càrrecs per la filtració de l’àudio de la dana

El PSPV-PSOE sol·licita al Jutjat de Llíria que investigue com imputats a dos ex alts càrrecs de la Generalitat pel seu presumpte paper en la filtració de l'àudio complet d'una crida durant la dana.