Detenen a un home acusat de robar en 15 cotxes de dos garatges en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home, de 41 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força, després de ser sorprès per un veí quan eixia d’un garatge comunitari amb efectes furtats.

 

Fonts policials han informat que dins de l’aparcament hi havia huit cotxes amb la finestreta trencada. Es van recuperar diferents maletins de ferramenta, a demés d’una bicicleta. També es va comprovar que este home era l’autor d’un altre robatori dins de set vehicles en un altre garatge eixe mateix dia.

 

Els fets es van produir este divendres cap a les 23.30 hores, quan els agents que duien a terme labors de prevenció van ser comissionats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un carrer del districte de Marítim en València, a on pel que pareix, uns quants veïns tenien retinguda a una persona autora d’un robatori.

 

Els veïns van agarrar al sospitós

Els agents es van presentar en el lloc a on van observar a diferents persones retenint a una altra, per la qual cosa ràpidament es van fer càrrec de la situació i del sospitós que portava posat uns guants i a qui se li va localitzar en un escorcoll preventiu un martell d’emergència, una llanterna i una ferramenta multiús.

 

La patrulla va descobrir que moments abans un veí que havia sentit sorolls en el garatge havia baixat a comprovar que passava, quan va vore eixir de dins al sospitós espentant una bicicleta, amb una bossa d’anar a comprar que contenia ferramenta, a demés d’una motxilla. Davant tals fets els agents van fer una inspecció a l’interior del garatge, a on van localitzar huit vehicles amb la finestreta fracturada i l’interior regirat.

 

Els policies, després de fer les comprovacions oportunes i localitzar a tots els propietaris dels vehicles afectats, van detindre al sospitós com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força.

 

El detingut compta amb antecedents policials

Posteriorment, una volta en dependències policials i amb els efectes requisats al detingut es va esbrinar que corresponien a set cotxes que haurien sigut forçats en un altre garatge comunitari, aquell mateix dia, en el mateix districte.

 

Per este motiu, se’l considera també el presumpte autor d’estos fets. El detingut, amb un gran número d‘antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Elda immortalitza Pedrito Rico amb una escultura a la plaça Major

Elda ha homenatjat el cantant Pedrito Rico amb la inauguració d’una escultura en bronze a la plaça Major, obra de l’escultor local Carlos Martínez, en un acte emotiu amb família i veïns.

Un home ferit en un xoc entre dos camions a la Font de la Figuera

Un home ha resultat ferit este dijous en col·lisionar dos camions a la Font de la Figuera. Els bombers l'han excarcerat i un helicòpter medicalitzat l'ha traslladat a l'hospital.

El Valencia Basket incorpora Mouhamadou Gueye per reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge de l’ala-pivot Mouhamadou Gueye, nord-americà amb passaport senegalés, per una temporada, en el seu primer pas pel bàsquet europeu.

Reventons càlids amb ratxes de més de 90 km/h sacsegen el sud d’Alacant

Diverses zones del sud de la província d’Alacant han patit esta vesprada reventons càlids amb ratxes de vent molt fortes i una pujada sobtada de temperatures, en una jornada amb avís roig per calor extrema.

María Collados i Nayra Luque, noves Reines de les Festes de Castelló en 2027

María Collados Marzá ha sigut designada Reina de les Festes de Castelló de 2027 i la xiqueta Nayra Luque Beltrán serà la Reina Infantil, després de la telefonada de l'alcaldessa Begoña Carrasco.

Hisienda insta el PP a no frenar la quita del deute que afavorix sobretot les seues autonomies

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha demanat al PP en el Congrés que no bloquege la llei que permet condonar més de 83.000 milions del deute autonòmic, una mesura que beneficia sobretot comunitats governades pels populars com Andalusia, la Comunitat Valenciana i Múrcia.

Bicorp encapçala la tercera onada de calor amb quasi 44 graus

La tercera onada de calor de l’estiu ha deixat fins a 43,9 graus a Bicorp i més de 40 graus en nombroses localitats de l’interior de València i Alacant.

L’alacantina Awa Fam brilla amb el seu primer doble-doble a la WNBA

La pívot de Santa Pola Awa Fam ha signat el seu primer doble-doble en la WNBA amb 10 punts i 10 rebots, tot i la derrota de Seattle Storm davant Minnesota Lynx.