Detenen a un home acusat de robar en 15 cotxes de dos garatges en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home, de 41 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força, després de ser sorprès per un veí quan eixia d’un garatge comunitari amb efectes furtats.

 

Fonts policials han informat que dins de l’aparcament hi havia huit cotxes amb la finestreta trencada. Es van recuperar diferents maletins de ferramenta, a demés d’una bicicleta. També es va comprovar que este home era l’autor d’un altre robatori dins de set vehicles en un altre garatge eixe mateix dia.

 

Els fets es van produir este divendres cap a les 23.30 hores, quan els agents que duien a terme labors de prevenció van ser comissionats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un carrer del districte de Marítim en València, a on pel que pareix, uns quants veïns tenien retinguda a una persona autora d’un robatori.

 

Els veïns van agarrar al sospitós

Els agents es van presentar en el lloc a on van observar a diferents persones retenint a una altra, per la qual cosa ràpidament es van fer càrrec de la situació i del sospitós que portava posat uns guants i a qui se li va localitzar en un escorcoll preventiu un martell d’emergència, una llanterna i una ferramenta multiús.

 

La patrulla va descobrir que moments abans un veí que havia sentit sorolls en el garatge havia baixat a comprovar que passava, quan va vore eixir de dins al sospitós espentant una bicicleta, amb una bossa d’anar a comprar que contenia ferramenta, a demés d’una motxilla. Davant tals fets els agents van fer una inspecció a l’interior del garatge, a on van localitzar huit vehicles amb la finestreta fracturada i l’interior regirat.

 

Els policies, després de fer les comprovacions oportunes i localitzar a tots els propietaris dels vehicles afectats, van detindre al sospitós com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força.

 

El detingut compta amb antecedents policials

Posteriorment, una volta en dependències policials i amb els efectes requisats al detingut es va esbrinar que corresponien a set cotxes que haurien sigut forçats en un altre garatge comunitari, aquell mateix dia, en el mateix districte.

 

Per este motiu, se’l considera també el presumpte autor d’estos fets. El detingut, amb un gran número d‘antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Baldoví insta a accelerar un front electoral a l’esquerra del PSPV

Joan Baldoví reclama accelerar un acord per a una candidatura única a l’esquerra del PSPV-PSOE a la Comunitat Valenciana i anuncia recursos i iniciatives de Compromís contra les polítiques del Consell de PP i Vox.

Detingut per calar foc a una vivenda d’Anna i deixar veïns i guàrdies ferits

La Guàrdia Civil ha detingut un home de 36 anys per un incendi provocat en una vivenda d’Anna el 23 d’agost, que ha causat ferits per fum i cremades entre veïns i agents.

Trenta-nou vivendes públiques a València per a jóvens amb dificultats d’accés a un pis

L’Ajuntament de València ha adjudicat 39 vivendes de protecció pública a Patraix a persones menors de 45 anys amb forts problemes per accedir al lloguer privat. Les famílies seleccionades presenten alts nivells de vulnerabilitat i un llarg arrelament a la ciutat.

Més policia al Postiguet d’Alacant per frenar furts a banyistes

La Policia Nacional ha reforçat la vigilància a la platja del Postiguet d’Alacant per previndre furts a banyistes i ha resolt diversos casos este estiu. El cos policial ofereix també consells bàsics per reduir el risc de robatoris a la sorra.

La Rambleta acollirà ‘20:11 Memòria i justícia’ amb científics i víctimes de la DANA

La Rambleta acollirà el 18 de setembre la jornada ‘20:11 Memòria i justícia’, amb científics, col·lectius socials i víctimes de la DANA que va causar 231 morts.

Xixona vol multiplicar els mesos de pasturatge controlat per a previndre incendis

L’Ajuntament de Xixona preveu augmentar de fins a sis mesos a l’any el pasturatge controlat amb ramats d’ovelles als monts públics per a reduir el risc d’incendis forestals i millorar el manteniment de camins i tallafocs.

Agost tanca amb 225 morts per calor a la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 225 morts atribuïbles a les altes temperatures en agost a la Comunitat Valenciana, fins a 517 des de l’inici de l’estiu i amb un fort augment respecte a 2025.

Controlat un incendi en una fàbrica tèxtil de Cocentaina després de tota la nit treballant

Els bombers han donat per controlat a les 6.45 hores un incendi en una fàbrica tèxtil d’un polígon industrial de Cocentaina, després de treballar-hi durant tota la matinada. No s’han registrat ferits, encara que el propietari ha sigut atés per una crisi nerviosa.