Un home ferit en tallar-se amb una motoserra en una masia aïllada per la neu en Caudiel

 

Un home de 58 anys ha sigut rescatat este dimecres després de tallar-se amb una motoserra en una masia aïllada per la neu en la localitat de Caudiel, en la comarca de l’Alt Palància (Castelló), segons han informat fonts del Consorci Provincial de Bombers.

 

Fins al lloc s’han mobilitzat una dotació de bombers, una unitat de bombers forestals de la Generalitat Valenciana amb màquina llevaneu i dos equips de la Unitat de Rescat de Muntanya amb moto de neu i helicòpter. No obstant això, este dispositiu finalment no ha hagut d’actuar, ja que una màquina del Consorci ja estava fent treballs de neteja en la pista que arribava fins a la masia, que ha accelerat per a obrir el camí.

 

La Guàrdia Civil ha traslladat a l’home fins a la carretera, a on estaven esperant els mitjans sanitaris. Segons ha explicat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), l’home presentava ferides obertes en els dits d’una mà i ha sigut traslladat fins a l‘Hospital de Sagunt, en el Camp de Morvedre (València).

Últimes notícies

El fotògraf de la ‘Mà de Déu’ perseguix als 85 anys una nova imatge eterna en la final del Mundial

Giuliano Bevilacqua, fotoperiodista italià afincat a Alacant i autor de la mítica imatge de la ‘Mà de Déu’ de Maradona, cobrirà als 85 anys la final del Mundial 2026 a Nova York buscant una nova fotografia per a la història.

Giuliano Bevilacqua, el fotògraf de la ‘Mà de Déu’, busca una nova imatge eterna a la final del Mundial

Giuliano Bevilacqua, el fotògraf italià que va immortalitzar la ‘Mà de Déu’ de Maradona en Mèxic 1986, cobrix als 85 anys una nova final del Mundial a Nova York, des d’on tornarà a buscar una foto per a la història.

Millán Jiménez deixa el Valencia Basket després d’un acord de desvinculació

El Valencia Basket i l’aler riojà Millán Jiménez han acordat trencar el contracte que els vinculava fins a 2028, després de huit anys al club taronja i d’una cessió esta última temporada a l’Hiopos Lleida en la Liga Endesa.

Sis anys de presó per incendiar una vivenda de Borriana i intentar matar dos hòmens

L'Audiència de Castelló ha condemnat a sis anys de presó un home que va incendiar una vivenda de Borriana per intentar matar dos hòmens amb qui havia discutit prèviament. El condemnat, que pateix esquizofrènia i consumia alcohol i drogues, haurà de seguir també tractament mèdic i no podrà acostar-se a les víctimes durant cinc anys.

Nova concentració amb el lema ‘Mazón a presó’ tornarà al centre de València el 29 de juliol

La protesta mensual per la gestió de la DANA torna al centre de València el 29 de juliol, amb una concentració i un vetlatori a la plaça de Manises per a exigir la retirada de l'aforament a l'expresident Carlos Mazón.

El Valencia Basket coneixerà dijous dos rivals de la primera fase de l’Eurolliga femenina

El Valencia Basket sabrà este dijous dos dels seus tres rivals de la primera fase de l’Eurolliga femenina, després del sorteig de grups. El tercer eixirà d’una fase prèvia amb dotze equips en joc.

Una exposició de realitat virtual permetrà viure l’eclipsi del segle a València

València oferirà des del 20 de juliol una exposició immersiva de realitat virtual en Las Naves per entendre l’eclipsi solar total del 12 d’agost i recordar el de 1905.

Compromís acusa el PP de usar els Pressupostos per a impulsar Llorca com a candidat a la Generalitat

Compromís sosté que els Pressupostos de la Generalitat de 2026 només busquen reforçar Juanfran Pérez Llorca com a candidat del PP i presenta esmenes per a reorientar un mínim de dos milions d’euros cap a emergències i política lingüística.