Un home ferit en tallar-se amb una motoserra en una masia aïllada per la neu en Caudiel

 

Un home de 58 anys ha sigut rescatat este dimecres després de tallar-se amb una motoserra en una masia aïllada per la neu en la localitat de Caudiel, en la comarca de l’Alt Palància (Castelló), segons han informat fonts del Consorci Provincial de Bombers.

 

Fins al lloc s’han mobilitzat una dotació de bombers, una unitat de bombers forestals de la Generalitat Valenciana amb màquina llevaneu i dos equips de la Unitat de Rescat de Muntanya amb moto de neu i helicòpter. No obstant això, este dispositiu finalment no ha hagut d’actuar, ja que una màquina del Consorci ja estava fent treballs de neteja en la pista que arribava fins a la masia, que ha accelerat per a obrir el camí.

 

La Guàrdia Civil ha traslladat a l’home fins a la carretera, a on estaven esperant els mitjans sanitaris. Segons ha explicat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), l’home presentava ferides obertes en els dits d’una mà i ha sigut traslladat fins a l‘Hospital de Sagunt, en el Camp de Morvedre (València).

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Víctimes de la dana celebren que el TSJCV ha rebutjat investigar a Mazón i la causa seguix a Catarroja

Les associacions aplaudixen la rapidesa i unanimitat de la fallada, que retorna la causa al Jutjat 3 de Catarroja. Reclamen la fi de l'aforament de Mazón.

Martínez-Almeida afirma que només hi ha un partit que pot guanyar eleccions

L'alcalde de Madrid ha interpretat el resultat a Castella i Lleó com a prova que el PP és l'única alternativa capaç d'aglutinar majories socials. Ha demanat recuperar la centralitat i la convivència.

Catalá apel·la al respecte a la Justícia després del rebuig del TSJCV a investigar a Mazón

L'alcaldessa María José Catalá ha reiterat la seua respecte als procediments judicials després que el TSJCV descartara investigar a Carlos Mazón per la gestió de la DANA. José Luis Martínez Almeida ha evitat valorar la decisió i ha demanat deixar treballar als tribunals.

Pérez Llorca subratlla que la unanimitat del TSJCV sobre Mazón deixa les coses molt clares

El president ha valorat la decisió del TSJCV de no investigar a Carlos Mazón per la gestió de la dana. Ha subratllat la unanimitat i la rapidesa de la fallada.

La jutgessa de Catarroja prorroga sis mesos la instrucció penal de la DANA

La jutgessa ha acordat prorrogar sis mesos, des del 30 d'abril, la investigació per la DANA de 2024 per diligències pendents i la seua complexitat. El jutjat encara espera recuperar els missatges de WhatsApp de l'excap de gabinet de l'expresident Carlos Mazón

Compromís afirma que han actuat amb contundència des del primer indici després de la detenció d’un edil d’Altea

La coalició va suspendre cautelarment de les seues delegacions i de militància al regidor d'Altea Rafael Ramón Mompó i va activar el seu protocol contra violències masclistes.

El València ja encadena més derrotes fora de casa que el curs passat

La derrota en el Carlos Tartiere deixa al València amb nou caigudes a domicili, més que la passada Lliga. Amb cinc eixides per davant, busca esquivar la seua pitjor marca.

El TSJCV inadmet i arxiva la querella contra la jutgessa de Catarroja i el seu marit

L'alt tribunal valencià ha rebutjat la querella al no apreciar un principi de prova dels delictes denunciats. També qüestiona uns àudios aportats.