14 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

Un home ferit en tallar-se amb una motoserra en una masia aïllada per la neu en Caudiel

 

Un home de 58 anys ha sigut rescatat este dimecres després de tallar-se amb una motoserra en una masia aïllada per la neu en la localitat de Caudiel, en la comarca de l’Alt Palància (Castelló), segons han informat fonts del Consorci Provincial de Bombers.

 

Fins al lloc s’han mobilitzat una dotació de bombers, una unitat de bombers forestals de la Generalitat Valenciana amb màquina llevaneu i dos equips de la Unitat de Rescat de Muntanya amb moto de neu i helicòpter. No obstant això, este dispositiu finalment no ha hagut d’actuar, ja que una màquina del Consorci ja estava fent treballs de neteja en la pista que arribava fins a la masia, que ha accelerat per a obrir el camí.

 

La Guàrdia Civil ha traslladat a l’home fins a la carretera, a on estaven esperant els mitjans sanitaris. Segons ha explicat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), l’home presentava ferides obertes en els dits d’una mà i ha sigut traslladat fins a l‘Hospital de Sagunt, en el Camp de Morvedre (València).

Últimes notícies

El cap del 112 assegura que el Cecopi no li va demanar informació durant la DANA

El responsable operatiu del 112 ha declarat que el Cecopi no li va sol·licitar dades més enllà d'una reunió amb Salomé Pradas a les 14.00. També ha descrit un col·lapse del servici pel volum de crides.

Momoven entra en el Mundial de Moto2 amb equip propi i nou projecte esportiu

La startup valenciana ha fet un pas avant i s'integra com a soci principal del Momoven Idrofoglia RW Racing Team, tancant l'etapa prèvia com Finetwork XTI MIR Racing Team.

Espanya farà història amb 20 esportistes en els Jocs d’Hivern de Milà-Cortina

Espanya acudirà a Milà-Cortina 2026 amb 20 esportistes, igualant la xifra de Sotxi 2014. Hi haurà debuts en patinatge de velocitat i esquí de muntanya.

El cozy crime s’aferma a Espanya amb Marina Sanmartín: la ficció criminal és incombustible

Marina Sanmartín publica 'La doble desaparició d'Abril del Pi' i consolida l'arribada del cozy crime al mercat espanyol. La novel·la homenatja a Agatha Christie i alterna una llibreria madrilenya amb la València dels 90, amb picades d'ullet generacionals i to lúdic.

La Policia Local d’Elx ha intervingut cinc galls per presumpte maltractament i possible ús en baralles

La Policia Local d'Elx ha intervingut cinc galls en un control en Maitino per presumpte maltractament i possible ús en baralles. Un presentava la cresta mutilada.

Preemergència per nevades a Castelló: dispositius activats i restriccions en carreteres

Emergències ha activat la Situació 0 per nevades als Ports i Baix Maestrat i es reforça els serveis viaris hivernals a Castelló. Hi ha restriccions en carreteres i vàries alertes vigents.

Activada la preemergència per nevades a Castelló amb restriccions en la N-232

Emergències ha activat la Situació 0 per risc de nevades als Ports i Baix Maestrat i la Delegació del Govern ha declarat la preemergència en carreteres. La DGT restringix camions en la N-232 i N-232a, mentres es reforça l'operatiu hivernal.

Dos detinguts a Alacant per una estafa de més de 200.000 euros amb inversions falses

Dos hòmens han sigut detinguts a Alacant per estafar quasi 206.000 euros a una dona després de captar-la amb un anunci en xarxes. La Policia va rastrejar els diners per diversos comptes i busca a més implicats.