Un home ferit en tallar-se amb una motoserra en una masia aïllada per la neu en Caudiel

 

Un home de 58 anys ha sigut rescatat este dimecres després de tallar-se amb una motoserra en una masia aïllada per la neu en la localitat de Caudiel, en la comarca de l’Alt Palància (Castelló), segons han informat fonts del Consorci Provincial de Bombers.

 

Fins al lloc s’han mobilitzat una dotació de bombers, una unitat de bombers forestals de la Generalitat Valenciana amb màquina llevaneu i dos equips de la Unitat de Rescat de Muntanya amb moto de neu i helicòpter. No obstant això, este dispositiu finalment no ha hagut d’actuar, ja que una màquina del Consorci ja estava fent treballs de neteja en la pista que arribava fins a la masia, que ha accelerat per a obrir el camí.

 

La Guàrdia Civil ha traslladat a l’home fins a la carretera, a on estaven esperant els mitjans sanitaris. Segons ha explicat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), l’home presentava ferides obertes en els dits d’una mà i ha sigut traslladat fins a l‘Hospital de Sagunt, en el Camp de Morvedre (València).

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El viatge de Pepet d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, millor falla infantil de 2026

'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi infantil i ha firmat doblet amb el ninot indultat. Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo completen el podi.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, la millor de 2026 a València

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi i ha aconseguit el ninot indultat infantil.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026

La infantil 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026. La mateixa creació va aconseguir el ninot indultat infantil i el podi l'han completat Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’alça com la millor de 2026

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi infantil de la Secció Especial 2026. El conjunt ja havia aconseguit el ninot indultat infantil el dissabte

Alejandro Talavante i Juan Ortega van naufragar en un mà a mà sense lluentor a Castelló

Mitja plaça i una correguda de Domingo Hernández sense raça, amb vent molest, van deixar un dol pla. A penes va haver-hi centellejos aïllats i l'espasa va fallar.

Un bou brau de Jandilla i la naturalitat de Pablo Aguado marquen la vesprada a València

Un bravíssim bou de Jandilla, 'Artista', i la temperada naturalitat de Pablo Aguado van centrar la correguda de Falles a València. Castella no va rematar i no va haver-hi trofeus.

L’Exposició del Ninot tanca amb més de 91.000 visitants

La mostra ha finalitzat després de rebre a més de 91.000 persones. En breu es donarà a conéixer el ninot indultat gran de les Falles de 2026.

L’Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada

L'Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada després del 4-1 a Madrid i el 2-1 del Mallorca. És antepenúltim amb 26 punts, a dos d'Alabés i Mallorca.