Un home mor mentres comprava en una tenda de mòbils en Castelló de la Plana

 

Este matí de divendres un home de 74 anys ha mort mentres estava comprant en una tenda de telèfons mòbils ubicada en el carrer d’Enmig de la ciutat de Castelló de la Plana. Segons pareix, la víctima ha mort per causes naturals, encara que serà l’autòpsia qui confirme els resultats.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, immediatament, diferents testimonis han avisat a emergències i fins a la tenda s’han mobilitzat dos ambulàncies del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i dos dispositius de la Policia Nacional. Una volta allí, els equips mèdics només han pogut confirmar la mort de l’home. 

 

A demés, els sanitaris han assistit a una dona que anava en companyia de la víctima. Mentres, els agents policials han hagut de traure fora als clients que hi havia en eixe moment dins de la tenda, ja que el jutge havia d’anar per a alçar el cadàver.

Últimes notícies

Morant replica a Feijóo i acusa Mazón de ser l’“absentista” en la DANA de València

Diana Morant critica les paraules de Feijóo sobre l’absentisme laboral i assenyala Mazón i el Consell del PP per la seua actuació el dia de la DANA a València, acusant-los de no estar al seu lloc de treball.

Morant replica a Feijóo i acusa Mazón de ser el “vago i absentista” en la DANA de València

Diana Morant critica Alberto Núñez Feijóo per parlar d’absentisme laboral i acusa Carlos Mazón i el Consell del PP de no estar al seu lloc durant la DANA de València, que va deixar 230 víctimes mortals.

Tellado promet que un govern del PP acabarà amb la “delinqüència” del PSOE i el “carrusel delictiu”

Miguel Tellado acusa el Govern de Pedro Sánchez de afavorir la desigualtat entre territoris i parla d’un “carrusel delictiu”, mentre Juanfran Pérez Llorca reclama una excepcionalitat valenciana en el nou model de finançament per la DANA de 2024.

Les víctimes de la DANA rebutgen la Mesa de Treball i acusen la Generalitat d’ús partidista

L’Associació de Víctimes de la DANA 29 d’Octubre de 2024 ha anunciat que no acudirà a la tercera reunió de la Mesa Permanent de Treball perquè considera que la Generalitat està utilitzant este òrgan amb finalitats partidistes a favor del PP.

El Villarreal arranca la pretemporada sobre la gespa amb Iñigo Pérez al comandament

El Villarreal ha començat la pretemporada amb la primera sessió sobre la gespa dirigida per Iñigo Pérez i amb absències destacades per cessions i participació en el Mundial.

Quasi 300 conductors acaben davant del jutge en juny a la Comunitat Valenciana

La Guàrdia Civil ha posat a disposició judicial 287 conductors en juny a la Comunitat Valenciana per presumptes delictes contra la seguretat viària, sobretot per alcohol i per conduir sense permís.

Extingit l’incendi a la planta de reciclatge de Villena després de més de deu hores de treball

Els bombers han donat per extingit aquesta matinada l’incendi declarat dimecres en una planta de reciclatge de Villena, situat en una campa exterior i que va generar una densa columna de fum visible des de diversos punts.

Nit sufocant a la Comunitat Valenciana amb fins a 31,1 graus a Aigües

La quarta nit de l’actual ona de calor ha deixat mínimes tòrrides a nombrosos municipis, amb 31,1 graus a Aigües i valors per damunt dels 28 graus en moltes localitats.