Un home viola a una massatgista en un local d’Elx

Tal com publica ‘Informacion’, la Fiscalia demana sis anys de presó per a un home que va violar a una massatgista en un local de la ciutat d'Elx. Els fets ocorregueren en febrer de 2016 quan l'acusat es trobava en un local de massatges eròtics, que en cap cas contemplava relacions sexuals. Tanmateix, en un moment del massatge l'acusat va aprofitar la situació per a abusar sexualment de la treballadora.

 

  

La dona va demanar ajuda al personal del local i li va exigir que parara. L'acusat li va demanar que guardara silenci i que no contara que l'havia violat. Però, la víctima va denunciar els fets els quals es jutjaran en la Secció Sèptima de l'Audiència Provincial d'Alacant amb seu en Elx.

 

Contundència contra els abusos sexuals

Els delictes relacionats amb abusos i agressions sexuals són els que més casos abasten dins de l'Audiència Provincial d'Elx segons assegura el citat mitjà. La Fiscalia és impecable davant estos fets on la violència sobre la dona comporta condemnes molt altes per als agressors.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.

Barcala garantix transparència total en la comissió sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala defén que la comissió municipal aclarirà el paper de l'Ajuntament en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan i promet col·laboració màxima amb la Justícia.

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.

Castelló prepara un ampli dispositiu de seguretat per a l’eclipsi solar del 12 d’agost

Castelló ha iniciat la planificació d'un dispositiu especial de seguretat i mobilitat per a l'eclipsi total de sol del 12 d'agost, que atraurà a milers de persones i comptarà amb una àmplia programació divulgativa.

L’Arquebisbat de València crearà coordinadors de menors en parròquies per a previndre abusos

L'Oficina de Protecció del Menor de l'Arquebisbat de València incorporarà coordinadors de menors en parròquies i reforçarà la formació i els protocols per a previndre abusos sexuals en l'àmbit pastoral.