Un home viola a una massatgista en un local d’Elx

Tal com publica ‘Informacion’, la Fiscalia demana sis anys de presó per a un home que va violar a una massatgista en un local de la ciutat d'Elx. Els fets ocorregueren en febrer de 2016 quan l'acusat es trobava en un local de massatges eròtics, que en cap cas contemplava relacions sexuals. Tanmateix, en un moment del massatge l'acusat va aprofitar la situació per a abusar sexualment de la treballadora.

 

  

La dona va demanar ajuda al personal del local i li va exigir que parara. L'acusat li va demanar que guardara silenci i que no contara que l'havia violat. Però, la víctima va denunciar els fets els quals es jutjaran en la Secció Sèptima de l'Audiència Provincial d'Alacant amb seu en Elx.

 

Contundència contra els abusos sexuals

Els delictes relacionats amb abusos i agressions sexuals són els que més casos abasten dins de l'Audiència Provincial d'Elx segons assegura el citat mitjà. La Fiscalia és impecable davant estos fets on la violència sobre la dona comporta condemnes molt altes per als agressors.

Últimes notícies

El canvi de vent complica l’incendi d’El Saler en una hora clau

L’incendi forestal declarat en la Devesa d’El Saler afronta des de les 19.00 hores una hora clau per un canvi de vent que pot portar el foc cap al mar o cap al nucli urbà. Tots els mitjans aeris disponibles i un pelotó complet de la UME treballen en el front principal del foc.

El Villarreal coneix els rivals en la fase lliga de la Champions

El Villarreal ha quedat encadrat en un exigent grup de la nova fase lliga de la Lliga de Campions, on s'enfrontarà a PSG, Liverpool, Borussia Dortmund, Manchester United, Nápoles, Fenerbahce, Sabah i Slavia Praga, segons ha determinat el sorteig celebrat a Mònaco.

L’incendi d’El Saler arrasa 48 hectàrees però no entra al nucli urbà

L’incendi forestal declarat a El Saler ha cremat 48 hectàrees i continua sense control, però no ha entrat al nucli urbà, evacuat de manera preventiva junt amb diversos càmpings.

Tunde deixa el Levante i fitxa pel West Brom per tres milions

El Levante ha venut l’extrem Kareem Tunde, de 21 anys i format en la pedrera granota, al West Bromwich Albion per una quantitat pròxima als tres milions d’euros.

Oriol Rey ressalta el canvi d’actitud del Llevant després del 3-0 contra l’Espanyol

El centrecampista del Llevant Oriol Rey ha posat en valor el canvi d’actitud de l’equip després del 3-0 encaixat davant l’Espanyol i ha destacat la unió del vestuari en el seu partit número cent com a granota.

Racing i Elx es juguen tres punts vitals en la lluita per la salvació

Racing de Santander i Elx, tots dos amb només un punt, obrin divendres la tercera jornada de LALIGA en un duel directe per la permanència a El Sardinero, on l’equip il·licità no ha puntuat mai en Primera.

El Villarreal busca a Mendizorrotza el primer triomf de Lliga contra un Alabés invicte

El Villarreal visita este divendres Mendizorrotza per a aconseguir la primera victòria del curs davant un Alabés que encara no ha perdut i que ha començat LaLiga amb quatre punts.

Anselmi aposta per la constància de l’Elx abans de visitar El Sardinero

Martín Anselmi assegura que no es preocupa per victòries o derrotes en este inici de LALIGA, sinó per mantindre la idea de joc i la constància de l’Elx abans de visitar el Racing de Santander a El Sardinero.