20.8 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Confisquen 15.000 peces de roba il·legals en una platja d’ Orpesa

La Policia Local d’Orpesa, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), en col·laboració amb la Guàrdia Civil ha desmantellat una organització que es dedicava a vendre roba il·legal en diferents establiments del passeig marítim de la platja del Morro de Gos.

 

Tal com ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, en menys de quinze dies, les autoritats han confiscat 15.000 peces falses en esta localitat. En les últimes hores, els agents han requisat 7.500 productes tèxtils en quatre establiments en esta platja d’Orpesa per a acabar amb la venda il·legal de productes falsificats.

 

Amb esta nova actuació, la Policia ha detingut a tres persones, d’edats compreses entre els 31 i 51 anys, acusats de ser els autors d’un delicte contra la propietat industrial i l’aprehensió d’efectes falsificats. Segons han informat fonts policials, els productes venuts podrien haver conseguit un valor en el mercat de més de 150.000 euros.

En l’anterior operació, van ser els agents de la Guàrdia Civil els que van confiscar les altres 7.500 peces il·legals. En la detenció, les autoritats confiscaren un gran número de peces d’imitació, com ara ulleres de sol, gorres i roba interior. «Totes les peces estaven fetes amb logotips característics de les marques, alguns d’ells amb gran qualitat, pel que podrien passar per autèntics», han explicat fonts policials. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les tres diputacions de la Comunitat abordaran els servicis d’assistència a municipis

La Diputació d'Alacant celebrarà el divendres la primera trobada dels SAM amb Castelló i València per a compartir models, detectar millores i donar continuïtat amb un protocol.

Barcones acusa el PP de voler pervertir el sistema de Protecció Civil

La directora general ha defés al Senat que l'emergència d'interés nacional es declara per Interior a petició autonòmica i ha retret al PP intentar canviar les regles del sistema.

ACAIP denuncia indefensió dels funcionaris després d’una nova agressió a la presó de Picassent

ACAIP-UGT ha denunciat la indefensió dels funcionaris després de l'agressió a un treballador a Picassent, ocorreguda amb dos efectius en lloc de tres. El sindicat reclama protocol, reconeixement com a autoritat i reforços en mòduls conflictius.

Dos jóvens d’Elda creen una sabatilla 100% impresa en 3d i sacsegen el sector del calçat

Callnak Brand, fundada a l'agost a Elda, rep comandes del seu primer model fet íntegrament amb impressió 3d, reciclable i fabricat amb cadena local

La Generalitat detecta empadronats no beneficiaris en vivendes públiques d’Alacant

La Generalitat ha alertat al jutjat que en la promoció pública Els Naus hi ha persones empadronades que no van ser adjudicatàries. La conselleria ha reforçat el control i estudia exercir el dret de tanteig si es planteja una venda.

Un assessor sosté que va estar amb Mazón 25 minuts en el seu despatx abans d’anar al Cecopi

Josep Lanuza va declarar que el expresident va arribar al Palau entre les 19.32 i les 19.42, va romandre uns 25 minuts i va eixir a les 20.00 cap al Cecopi. La seua versió xoca amb la dels escortes i situa l'És-alert de les 20.11 quan ja anaven en ruta.

La setmana comença amb cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat Valenciana

Cels poc nuvolosos i boires puntuals marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. Les mínimes pugen lleugerament i les màximes es mantenen.

Les víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Associacions de víctimes han exposat en Les Corts que la falta d'avisos i la descoordinació van agreujar la DANA del 29-O. Reclamen responsabilitats i plans clars.