Confisquen 15.000 peces de roba il·legals en una platja d’ Orpesa

La Policia Local d’Orpesa, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), en col·laboració amb la Guàrdia Civil ha desmantellat una organització que es dedicava a vendre roba il·legal en diferents establiments del passeig marítim de la platja del Morro de Gos.

 

Tal com ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, en menys de quinze dies, les autoritats han confiscat 15.000 peces falses en esta localitat. En les últimes hores, els agents han requisat 7.500 productes tèxtils en quatre establiments en esta platja d’Orpesa per a acabar amb la venda il·legal de productes falsificats.

 

Amb esta nova actuació, la Policia ha detingut a tres persones, d’edats compreses entre els 31 i 51 anys, acusats de ser els autors d’un delicte contra la propietat industrial i l’aprehensió d’efectes falsificats. Segons han informat fonts policials, els productes venuts podrien haver conseguit un valor en el mercat de més de 150.000 euros.

En l’anterior operació, van ser els agents de la Guàrdia Civil els que van confiscar les altres 7.500 peces il·legals. En la detenció, les autoritats confiscaren un gran número de peces d’imitació, com ara ulleres de sol, gorres i roba interior. «Totes les peces estaven fetes amb logotips característics de les marques, alguns d’ells amb gran qualitat, pel que podrien passar per autèntics», han explicat fonts policials. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Dela fregarà els 100 partits amb el Llevant si juga davant el Sevilla

El defensa Adrián de la Font Dela arribarà als cent partits oficials amb el Llevant si participa davant el Sevilla en el Ciutat de València, una fita que arriba en plena baralla per la permanència i amb el seu futur condicionat a la salvació.

Nova York Liberty fa oficial el fitxatge de Raquel Carrera i destaca el seu futur brillant

Nova York Liberty oficialitza la incorporació de Raquel Carrera, pivot del València Basket, i confia que tinga un futur brillant en la WNBA després de completar la temporada a Espanya.

València planteja celebrar el XXV Festival de Milotxes el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal

La Fundació Esportiva Municipal proposa celebrar el XXV Festival de Cometes de València el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal, pendent encara del vistiplau de Costas. La cita manté el seu programa d'exhibicions, tallers i vol lliure al llarg de tota la jornada.

Carrasco exigix al Govern que pose fi a les retallades en la vigilància de les illes Columbretes

L'alcaldessa de Castelló reclama al Ministeri d'Agricultura, Pesca i Alimentació que revertisca les retallades de personal en la reserva marina de les illes Columbretes i advertix que la falta de vigilància afavorix l'activitat furtiva i posa en risc la biodiversitat.

El PSPV porta al TSJ al conseller de Sanitat per ocultar pagaments a la sanitat privada

El PSPV ha presentat un recurs davant el TSJ contra el conseller de Sanitat per negar-se a detallar en Les Corts els pagaments a empreses de la sanitat privada en 2024 i 2025.

Una campanya itinerant porta la cultura preventiva i l’autoprotecció als municipis valencians

La Conselleria d'Emergències i Interior posa en marxa una campanya itinerant amb un autobús interactiu per a reforçar la cultura preventiva i l'autoprotecció davant catàstrofes en municipis de la Comunitat Valenciana.

La Generalitat porta a Europa el seu pla de parcs inundables al Túria i el Pedrís

La Generalitat ha presentat davant institucions europees el seu projecte de parcs inundables metropolitans en les riberes del Túria i del Pedrís, un corredor verd de 1.500 hectàrees i més de 72 quilòmetres pensat com a defensa natural enfront de futures riuades.

L’aeroport de Castelló suma sis noves rutes regulars i aconseguix 16 connexions enguany

L'aeroport de Castelló incorpora entre maig i juliol sis noves rutes regulars, aconseguix les 16 connexions programades enguany i reforça la seua aliança amb el sector turístic provincial.