Confisquen 15.000 peces de roba il·legals en una platja d’ Orpesa

La Policia Local d’Orpesa, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), en col·laboració amb la Guàrdia Civil ha desmantellat una organització que es dedicava a vendre roba il·legal en diferents establiments del passeig marítim de la platja del Morro de Gos.

 

Tal com ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, en menys de quinze dies, les autoritats han confiscat 15.000 peces falses en esta localitat. En les últimes hores, els agents han requisat 7.500 productes tèxtils en quatre establiments en esta platja d’Orpesa per a acabar amb la venda il·legal de productes falsificats.

 

Amb esta nova actuació, la Policia ha detingut a tres persones, d’edats compreses entre els 31 i 51 anys, acusats de ser els autors d’un delicte contra la propietat industrial i l’aprehensió d’efectes falsificats. Segons han informat fonts policials, els productes venuts podrien haver conseguit un valor en el mercat de més de 150.000 euros.

En l’anterior operació, van ser els agents de la Guàrdia Civil els que van confiscar les altres 7.500 peces il·legals. En la detenció, les autoritats confiscaren un gran número de peces d’imitació, com ara ulleres de sol, gorres i roba interior. «Totes les peces estaven fetes amb logotips característics de les marques, alguns d’ells amb gran qualitat, pel que podrien passar per autèntics», han explicat fonts policials. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Reial Societat venç al Llevant i es fica de ple en la baralla per la Champions

La Reial Societat s'imposa 2-0 al Llevant a Anoeta amb gols de Jon Martín i Brais Méndez i es consolida en la baralla per les places de Lliga de Campions després d'un partit dominat de principi a fi.

Ivace+i impulsa un projecte per a transformar residus agrícoles en compostos bioactivos

La Conselleria d'Innovació finança a través de Ivace+i el projecte VALHORTA, que convertix residus hortofructícoles en compostos bioactivos i cel·lulosa per a envasos sostenibles.

La Reial Societat s’enganxa a la baralla per la Champions amb un sòlid triomf davant el Llevant

La Reial Societat va véncer 2-0 al Llevant a Anoeta amb gols de Jon Martín i Brais Méndez, en un partit dominat de principi a fi que reforça les seues aspiracions de Champions.

El nou Pla General d’Alacant preveu ampliar la planta de residus i crear tres ecoparcs

L'esborrany del Pla General Estructural d'Alacant inclou l'ampliació de la planta municipal de tractament de residus i la creació de tres nous ecoparcs per a garantir una gestió sostenible durant els pròxims 25 anys.

València i Celta es juguen Europa en un dol decisiu a Mestalla

València i Celta s'enfronten a Mestalla en un xoc directe pels llocs europeus, amb els locals a l'alça i els gallecs obligats a reaccionar després de tres jornades sense guanyar.

Corberán avisa d’un dol exigent davant un Celta en gran moment

Carlos Corberán destaca el gran nivell del Cèltic, en quarts de l'Europa League i en zona europea, i anticipa un partit molt exigent a Mestalla, on el València busca sumar tres punts clau.

El València Basket busca afermar la segona plaça davant un Riu Breogán a l’alça

El València Basket rep al Riu Breogán en el Roig Arena amb la segona plaça de la Lliga Endesa en joc i un calendari exigent que a penes li deixa descans.

Rescatat un home de 74 anys després de clavar-se una falç en una caiguda a Sot de Chera

Un home de 74 anys va resultar ferit en caure's i clavar-se una falç en l'abdomen en una zona rural de difícil accés a Sot de Chera, la qual cosa va obligar a un complex rescat per part dels bombers. L'operatiu va haver de superar un riu per a evacuar al ferit fins al punt on esperava l'ambulància.