Confisquen 15.000 peces de roba il·legals en una platja d’ Orpesa

La Policia Local d’Orpesa, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), en col·laboració amb la Guàrdia Civil ha desmantellat una organització que es dedicava a vendre roba il·legal en diferents establiments del passeig marítim de la platja del Morro de Gos.

 

Tal com ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, en menys de quinze dies, les autoritats han confiscat 15.000 peces falses en esta localitat. En les últimes hores, els agents han requisat 7.500 productes tèxtils en quatre establiments en esta platja d’Orpesa per a acabar amb la venda il·legal de productes falsificats.

 

Amb esta nova actuació, la Policia ha detingut a tres persones, d’edats compreses entre els 31 i 51 anys, acusats de ser els autors d’un delicte contra la propietat industrial i l’aprehensió d’efectes falsificats. Segons han informat fonts policials, els productes venuts podrien haver conseguit un valor en el mercat de més de 150.000 euros.

En l’anterior operació, van ser els agents de la Guàrdia Civil els que van confiscar les altres 7.500 peces il·legals. En la detenció, les autoritats confiscaren un gran número de peces d’imitació, com ara ulleres de sol, gorres i roba interior. «Totes les peces estaven fetes amb logotips característics de les marques, alguns d’ells amb gran qualitat, pel que podrien passar per autèntics», han explicat fonts policials. 

Últimes notícies

Josan Ferrández seguirà un any més com a capità de l’Elx

L’Elx ha confirmat la renovació per una temporada del capità Josan Ferrández, que encadenarà així el seu desé curs al primer equip franjiverd.

PP i Vox blinden la ‘prioritat nacional’ en ajudes socials i funció pública

PP i Vox han pactat una trentena d'esmenes a la llei d'acompanyament perquè la 'prioritat nacional' regisca l'accés a prestacions socials i introduïxen noves obligacions en la funció pública, com treballar amb el rostre descobert.

El PP veu en el relleu de Barceló un intent del PSOE d’evitar un nou desastre electoral a Alacant

La portaveu del PP a Alacant, Mari Carmen de España, interpreta la renúncia d’Ana Barceló a repetir com a candidata a l’Alcaldia el 2027 com un moviment desesperat del PSOE per frenar un altre mal resultat a la ciutat.

El Consell rebutja la quita com a parxe i reclama una solució global a la infrafinançació

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, considera que la quita de 11.000 milions plantejada pel Govern central és només un parxe i reclama un nou model de finançament autonòmic pactat per totes les comunitats, amb un fons de nivellació.

Sis onades d’aire saharià des de maig calfen un inici d’estiu extrem a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha encadenat sis onades intenses d’aire saharià des de maig, amb nits boiroses, mar a quasi 30 graus i anomalies de temperatura que obliguen a extremar la vigilància de cara a la tardor.

Quarta petició d’Espanya a la UE per afrontar grans desastres naturals

El Govern espanyol ha demanat per quarta vegada el suport de la Unió Europea davant grans desastres naturals, esta volta pels greus incendis forestals que afecten diverses comunitats. L’executiu ha declarat l’emergència d’interés nacional a la Comunitat de Madrid i la província d’Àvila.

Murcia i la Comunitat Valenciana reforcen la vigilància davant el nou virus dels cítrics

La Regió de Múrcia i la Comunitat Valenciana han intensificat la coordinació científica i l’intercanvi de dades per controlar la clorosi nervial groga dels cítrics i limitar-ne l’impacte sobre les collites.

Geely injecta 221 milions per entrar en el 34 % de la planta Ford d’Almussafes

Geely Holding ha invertit 221 milions d’euros per adquirir el 34 % de la nova empresa conjunta amb Ford que gestionarà la planta d’Almussafes a partir de 2027, una operació que valora la societat en 650 milions.