13 C
València
Divendres, 2 gener, 2026

Confisquen 15.000 peces de roba il·legals en una platja d’ Orpesa

La Policia Local d’Orpesa, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), en col·laboració amb la Guàrdia Civil ha desmantellat una organització que es dedicava a vendre roba il·legal en diferents establiments del passeig marítim de la platja del Morro de Gos.

 

Tal com ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, en menys de quinze dies, les autoritats han confiscat 15.000 peces falses en esta localitat. En les últimes hores, els agents han requisat 7.500 productes tèxtils en quatre establiments en esta platja d’Orpesa per a acabar amb la venda il·legal de productes falsificats.

 

Amb esta nova actuació, la Policia ha detingut a tres persones, d’edats compreses entre els 31 i 51 anys, acusats de ser els autors d’un delicte contra la propietat industrial i l’aprehensió d’efectes falsificats. Segons han informat fonts policials, els productes venuts podrien haver conseguit un valor en el mercat de més de 150.000 euros.

En l’anterior operació, van ser els agents de la Guàrdia Civil els que van confiscar les altres 7.500 peces il·legals. En la detenció, les autoritats confiscaren un gran número de peces d’imitació, com ara ulleres de sol, gorres i roba interior. «Totes les peces estaven fetes amb logotips característics de les marques, alguns d’ells amb gran qualitat, pel que podrien passar per autèntics», han explicat fonts policials. 

Últimes notícies

El Museu de Belles Arts de València supera les 250.000 visites en 2025

El MuBAV ha aconseguit 250.949 visites en 2025, un 5% més que l'any anterior. L'últim trimestre va ser el més concorregut i el 59% del públic va ser estranger.

La Va unir demana a Agricultura un estudi per la baixada de rendiment de la xufa

La Va unir ha detectat una caiguda sostinguda de la productivitat de la xufa i ha sol·licitat a la Generalitat un estudi integral per a identificar causes i solucions. L'organització alerta de riscos per a la viabilitat del cultiu en la DOP de València.

La Policia d’Indonèsia investiga possible negligència en el naufragi d’un vaixell turístic amb espanyols

La Policia ha obert una investigació per possible negligència després de l'enfonsament d'un vaixell turístic en la zona de Komodo amb sis espanyols a bord. Una menor va morir i tres espanyols seguixen desapareguts després de huit dies de busca.

Condemnat a 2 anys i 9 mesos per patronejar una pastera amb 14 migrants en risc d’enfonsament

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a 2 anys i 9 mesos per pilotar una pastera amb 14 compatriotes des d'Algèria, en condicions precàries i amb perill d'enfonsament. L'embarcació va quedar a la deriva i va ser localitzada per un veler abans del rescat per Salvament Marítim.

La Comunitat Valenciana va rebre 11,7 milions de turistes estrangers fins a novembre i el gasto va créixer quasi un 6%

La Comunitat Valenciana va sumar 11,7 milions de visitants internacionals entre gener i novembre de 2025 (+4,18%). El gasto turístic va avançar prop d'un 6%, amb fort repunt al novembre.

Tres detinguts, un menor, per 15 robatoris amb força a Albal, Catarroja i Massanassa

La Guàrdia Civil ha detingut a tres hòmens, un d'ells menor d'edat, per 15 robatoris amb força en comerços d'hostaleria i alimentació d'Albal, Catarroja i Massanassa. El presumpte capitost ha ingressat a la presó provisional.

Els càmpings valencians van liderar novembre amb un 3,2% més de pernoctacions i la major ocupació

La Comunitat Valenciana va encapçalar el turisme en càmpings al novembre amb més de 630.000 nits, un 3,2% més interanual, i va registrar la major ocupació, del 60,1%. La Costa Blanca va destacar amb 329.000 pernoctacions i un 81,2% d'ocupació.

El primer mes de Juanfran Pérez Llorca: perdó a les víctimes, nou Consell i diàleg

Es complix un mes des de la presa de possessió de Juanfran Pérez Llorca. Claus: disculpa a les víctimes de la dana, reordenació del Consell, comissió mixta amb el Govern, gestora en el PP i anomenada al diàleg.