17.8 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Tallen el Camí de Moncada en València després d’incendiar-se un cotxe mentres circulava

Este migdia de dimarts, cap a les 14.30 hores, un cotxe en flames enmig de la via ha provocat el pànic en el Camí de Moncada de València, concretament en l’encreuament amb el carrer Pedro Patricio Mey. L’incendi ha obligat a desviar el trànsit per carrers limítrofs.

Segons ha informat el diari ‘Las Provincias’, no hi ha hagut cap víctima encara que el cotxe ha quedat pràcticament cremat. Els bombers han conseguit extingir el foc obrint totalment el vehicle. Els veïns han entrat en pànic després d’escoltar-se una forta explosió. No obstant això, altres testics han afirmat que només es tractava de les rodes.

 

El cotxe circulava en sentit als pobles de la comarca de l’Horta Nord i ha provocat una gran fumera després d’incendiar-se. Fins al lloc dels fets, s’han desplaçat tant els Bombers com la Policia Local, que ha organitzat el trànsit i han fet declarar al conductor del cotxe durant l’extinció del foc.

 

Últimes notícies

La delegada del Govern acusa a Pérez Llorca d’indignitat per mesclar indemnitzacions

Pilar Bernabé ha retret al president valencià que compare les ajudes per la DANA amb les indemnitzacions de l'accident de Adamuz i ha recordat que la Generalitat no ha compensat a les 230 víctimes.

Pérez Llorca exigix explicacions i rectificació per les indemnitzacions de la DANA

Pérez Llorca ha reclamat al Govern explicacions i una rectificació per la diferència d'indemnitzacions entre les víctimes de la DANA i l'accident de Adamuz. També ha rebutjat la proposta de finançament en considerar que perjudica la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca assegura que els aspirants a les VPO d’Alacant complien els requisits

El president de la Generalitat ha assegurat que els qui van optar a les VPO de La Condomina complien els requisits, recolzat en un certificat tècnic. Ha qualificat de molt greu la polèmica i ha recordat que l'Ajuntament revisa expedients abans de decidir mesures.

El València busca en el Villamarín encadenar dos victòries a domicili quasi dos anys després

L'equip de Carlos Corberán visita el Villamarín amb l'opció d'encadenar dos triomfs fora després del 0-1 a Getafe, alguna cosa que no aconseguix des d'abril de 2024.

Parc Sagunt firma la venda de 381.804 m² a Inditex per 64,9 milions

EEE ha venut a Alveston ITG, del Grup Inditex, 381.804 m² en Parc Sagunt II per 64,9 milions per a un projecte logístic al costat de la gigafactoria de Powerco. Queden 618.398 m² disponibles en quatre lots, després d'un procés iniciat en 2025 i adjudicat al novembre.

Barcala defén que la regidor d’Urbanisme va obtindre la vivenda social abans d’entrar en política

L'alcalde ha assegurat que Rocío Gómez va ser adjudicatària en 2018, anys abans de ser regidora, i ha ordenat un expedient per a aclarir el procés i depurar responsabilitats.

L’efecte Castro mesura el desgast de l’Atlètic

El Llevant arriba revitalitzat per Luís Castro i posa a prova a un Atlètic amb 67 hores i mitja de descans, sense fitxatges i amb problemes de resolució en les àrees.

El PSPV portarà a Antifrau el ‘pelotazo’ de les vivendes públiques a Alacant

El PSPV portarà a l'Agència Antifrau el presumpte pelotazo en l'adjudicació de vivendes públiques en La Condomina. Demana explicacions, dimissions i més control.