Tallen el Camí de Moncada en València després d’incendiar-se un cotxe mentres circulava

Este migdia de dimarts, cap a les 14.30 hores, un cotxe en flames enmig de la via ha provocat el pànic en el Camí de Moncada de València, concretament en l’encreuament amb el carrer Pedro Patricio Mey. L’incendi ha obligat a desviar el trànsit per carrers limítrofs.

Segons ha informat el diari ‘Las Provincias’, no hi ha hagut cap víctima encara que el cotxe ha quedat pràcticament cremat. Els bombers han conseguit extingir el foc obrint totalment el vehicle. Els veïns han entrat en pànic després d’escoltar-se una forta explosió. No obstant això, altres testics han afirmat que només es tractava de les rodes.

 

El cotxe circulava en sentit als pobles de la comarca de l’Horta Nord i ha provocat una gran fumera després d’incendiar-se. Fins al lloc dels fets, s’han desplaçat tant els Bombers com la Policia Local, que ha organitzat el trànsit i han fet declarar al conductor del cotxe durant l’extinció del foc.

 

Últimes notícies

Presó provisional per a tres dels cinc detinguts per l’homicidi d’un estatunidenc a Sagunt

El Jutjat de Sagunt ordena presó provisional sense fiança per a tres dels cinc jóvens detinguts per l'homicidi d'un ciutadà estatunidenc el cadàver del qual va aparéixer en un edifici abandonat en 2025.

Mor un home de 80 anys en bolcar el seu tractor en una pista agrícola de Figueroles

Un home de 80 anys ha mort en bolcar el seu tractor en una pista forestal del terme municipal de Figueroles. Els bombers i els servicis sanitaris només han pogut certificar la defunció del conductor.

Morant manté la gestora del PSPV a Alacant i la veu amb molta faena per davant

Diana Morant descarta posar fi a curt termini a la gestora del PSPV a Alacant, defén el seu projecte polític i càrrega contra el repartiment de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan.

La confraria de Sagunt que va vetar a les dones inicia les seues processons sense incidents

La Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt celebra la seua primera processó després de votar contra la incorporació de dones, en plena polèmica legal i turística.

El PSPV exigix una comissió d’investigació pel contracte de l’esposa de Pérez Llorca en la Diputació de València

El PSPV-PSOE reclamarà en la Diputació de València una comissió d'investigació sobre la contractació de l'esposa del president Juanfran Pérez Llorca i acusa el PP d'utilitzar les institucions en el seu benefici.

Castelló llança la seua nova marca turística per a un model sense massificacions

L'Ajuntament de Castelló presenta la marca turística 'Castelló, viure l'autèntic' per a posicionar la ciutat com a destí mediterrani de qualitat, pròxim i allunyat de la massificació.

La jutgessa imposa a Ciutadans una fiança de 3.000 euros per a acusar en el cas de VPP d’Alacant

La magistrada de la Plaça 5 del Tribunal d'Instància d'Alacant imposa a Ciutadans una fiança de 3.000 euros per a personar-se com acusacion popular en la causa sobre les VPP de la Platja de Sant Joan.

Sindicats convoquen una vaga educativa en la Comunitat Valenciana el 31 de març

Els sindicats STEPV, CSIF, CCOO i UGT criden a una vaga educativa el 31 de març en la Comunitat Valenciana per a reclamar millores salarials i laborals i desbloquejar la negociació amb la Conselleria d'Educació.