Esta matinada de hui dijous, s'ha produït un incendi a les 00.30 hores en una vivenda unifamiliar a Alzira. Les flames s'han produït en concret en una casa de la zona rural, en la partida Vall Vert de la localitat. S'ha alertat a Emergències del sinistre i fins al lloc han acudit la Policia Nacional i efectius del Consorci Provincial de Bombers que han actuat per poder apagar les flames. A la seua arribada, els agents de la Policia Nacional ja havien evacuat les persones que es trobaven dins de l'habitatge. Segons ha informat el Consorci, l'incendi sembla haver-se iniciat al menjador i les seues conseqüències han deixat la casa totalment calcinada i inhabitable. També s'ha mobilitzat una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) que ha atés una dona de 50 anys per inhalació de fum i posteriorment ha hagut de ser traslladada a l'Hospital de la Ribera d'Alzira. En el sinistre s'ha de lamentar nombrosos danys materials però també la pèrdua dels animals de companyia que tenia la família; han mort un gos i dos gats dins la vivenda. El servei ha finalitzat hores després i han actuat dotacions d'Alzira, i BUP de Cullera.
Últimes notícies
Cultura
La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, la millor de 2026 a València
L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi i ha aconseguit el ninot indultat infantil.
Cultura
La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026
La infantil 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026. La mateixa creació va aconseguir el ninot indultat infantil i el podi l'han completat Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo.
Cultura
La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’alça com la millor de 2026
L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi infantil de la Secció Especial 2026. El conjunt ja havia aconseguit el ninot indultat infantil el dissabte
Cultura
Alejandro Talavante i Juan Ortega van naufragar en un mà a mà sense lluentor a Castelló
Mitja plaça i una correguda de Domingo Hernández sense raça, amb vent molest, van deixar un dol pla. A penes va haver-hi centellejos aïllats i l'espasa va fallar.
Cultura
Un bou brau de Jandilla i la naturalitat de Pablo Aguado marquen la vesprada a València
Un bravíssim bou de Jandilla, 'Artista', i la temperada naturalitat de Pablo Aguado van centrar la correguda de Falles a València. Castella no va rematar i no va haver-hi trofeus.
Cultura
L’Exposició del Ninot tanca amb més de 91.000 visitants
La mostra ha finalitzat després de rebre a més de 91.000 persones. En breu es donarà a conéixer el ninot indultat gran de les Falles de 2026.
Esports
L’Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada
L'Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada després del 4-1 a Madrid i el 2-1 del Mallorca. És antepenúltim amb 26 punts, a dos d'Alabés i Mallorca.
Cultura
Sueca-Literat Azorín aconseguix el ninot indultat de 2026 amb una xiqueta que somia amb la pau
Sueca-Literat Azorín ha aconseguit el ninot indultat de les Falles 2026 amb una escena que contraposa guerra i infància. L'obra de Pedro Santaeulalia se salvarà de la Cremà.



