16.9 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Un incendi deixa calcinada una vivenda a Alzira

Esta matinada de hui dijous, s'ha produït un incendi a les 00.30 hores en una vivenda unifamiliar a Alzira. Les flames s'han produït en concret en una casa de la zona rural, en la partida Vall Vert de la localitat. S'ha alertat a Emergències del sinistre i fins al lloc han acudit la Policia Nacional i efectius del Consorci Provincial de Bombers que han actuat per poder apagar les flames. A la seua arribada, els agents de la Policia Nacional ja havien evacuat les persones que es trobaven dins de l'habitatge. Segons ha informat el Consorci, l'incendi sembla haver-se iniciat al menjador i les seues conseqüències han deixat la casa totalment calcinada i inhabitable.  També s'ha mobilitzat una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) que ha atés una dona de 50 anys per inhalació de fum i posteriorment ha hagut de ser traslladada a l'Hospital de la Ribera d'Alzira. En el sinistre s'ha de lamentar nombrosos danys materials però també la pèrdua dels animals de companyia que tenia la família; han mort un gos i dos gats dins la vivenda. El servei ha finalitzat hores després i han actuat dotacions d'Alzira, i BUP de Cullera.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana María en el seu centre de salut

Una concentració enfront del centre de salut ha condemnat l'assassinat d'Ana María, de 64 anys, presumptament a les mans del seu exmarit. El centre roman tancat i la Guàrdia Civil investiga.

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana en el centre de salut

Dons Progressistes de Benicàssim ha reunit desenes de persones per a repudiar l'assassinat d'Ana María, infermera de 64 anys, apunyalada en el seu treball. El presumpte autor ha sigut detingut; la investigació continua oberta i el centre roman tancat amb suport psicològic al personal.

Benicàssim decreta dos dies de dol i convoca un minut de silenci per l’assassinat d’una infermera

L'Ajuntament de Benicàssim ha decretat dos dies de dol per l'assassinat d'una infermera de 64 anys i ha convocat un minut de silenci per a demà a les 12.00. La seua exparella, de 70 anys, ja ha sigut detingut.

Troben mort un rorcual comú de 9 metres en la bocana del Real Club Nàutic de València

Un rorcual comú de 9 metres i 6,5 tones ha sigut localitzat sense vida en un espigó de la bocana del Real Club Nàutic de València. La necropsia determinarà, en la mesura que siga possible, l'origen de la defunció.

Castelló registra 26,2 °C, la màxima de la península i del continent, segons Aemet

Un vent sec i càlid ha disparat les màximes en la Comunitat Valenciana. Castelló ha arribat a 26,2 °C, el valor més alt de la península i del continent.

La primera Comissió Mixta després de la dana es reunix el dimecres al castell de Riba-roja de Túria

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana celebrarà la seua primera reunió este dimecres al castell de Riba-roja de Túria. La trobada activarà la coordinació entre administracions i definirà el treball immediat.

Castelló registra les ratxes de vent més forts amb 87 km/h a l’interior

La Pobla de Benifassà ha marcat 87 km/h, el valor més alt en les últimes quatre hores. Alacant ha aconseguit 79 km/h a Rojales i València 72 km/h a Manises.

Oriana deixa nous danys a La Pobla de Farnals i complica la recuperació després d’Harry

Ratxes de fins a 95 km/h provoquen caigudes de branques, danys en el poliesportiu i 14 intervencions policials el dissabte, sense ferits. Els desperfectes se sumen als d'Harry i el Consell demana declarar zona greument afectada.