Un incendi deixa calcinada una vivenda a Alzira

Esta matinada de hui dijous, s'ha produït un incendi a les 00.30 hores en una vivenda unifamiliar a Alzira. Les flames s'han produït en concret en una casa de la zona rural, en la partida Vall Vert de la localitat. S'ha alertat a Emergències del sinistre i fins al lloc han acudit la Policia Nacional i efectius del Consorci Provincial de Bombers que han actuat per poder apagar les flames. A la seua arribada, els agents de la Policia Nacional ja havien evacuat les persones que es trobaven dins de l'habitatge. Segons ha informat el Consorci, l'incendi sembla haver-se iniciat al menjador i les seues conseqüències han deixat la casa totalment calcinada i inhabitable.  També s'ha mobilitzat una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) que ha atés una dona de 50 anys per inhalació de fum i posteriorment ha hagut de ser traslladada a l'Hospital de la Ribera d'Alzira. En el sinistre s'ha de lamentar nombrosos danys materials però també la pèrdua dels animals de companyia que tenia la família; han mort un gos i dos gats dins la vivenda. El servei ha finalitzat hores després i han actuat dotacions d'Alzira, i BUP de Cullera.

Últimes notícies

Sis banderes negres per a la costa valenciana per contaminació i mala gestió

Ecologistas en Acción ha atorgat sis banderes negres a la Comunitat Valenciana, repartides entre les tres províncies, per contaminants i mala gestió del litoral.

El Valencia Basket dona per feta la marxa de Pedro Martínez al Real Madrid

El Valencia Basket ha assumit que Pedro Martínez abandonarà el club rumb al Real Madrid després d’haver conquistat la Lliga Endesa fa només una setmana.

Un simulacre de terratrémol a la Nucia forma 115 agents en emergències sísmices

L’IVASPE ha organitzat este dimarts i dimecres a la Nucia un curs amb simulacre de terratrémol per a 115 agents, posant el focus en la resposta coordinada davant catàstrofes sísmices.

Maria Giner, nova regidora més jove de València en substitució de Sergi Campillo

Maria Giner, de 28 anys, ha pres possessió com a nova regidora de Compromís per València en substitució de Sergi Campillo i s’ha convertit en l’edil més jove de l’actual mandat, amb l’habitatge com a eix central de la seua acció política.

Quasi 6.000 alumnes es juguen plaça en la PAU extraordinària a la Comunitat Valenciana

Un total de 5.969 alumnes fan la PAU extraordinària des d'este dimarts fins dijous en diverses universitats valencianes, amb les notes el 7 de juliol i la preinscripció oberta fins al 3 de juliol.

Compromís planteja una esmena total a la llei d’Acompanyament per ser sinònim de retallades

Compromís ha registrat una esmena a la totalitat a la llei d’Acompanyament dels pressupostos de la Generalitat de 2026, que acusa de ser sinònim de retallades i d’allunyar-se de les necessitats de la societat valenciana.

L’Elx arranca la pretemporada amb Anselmi al capdavant i la plantilla per completar

L’Elx comença este dimecres la pretemporada amb Martín Anselmi com a nou entrenador i diverses incògnites obertes en la configuració definitiva de la plantilla.

Naix OnRoute: el nou gegant logístic amb 500 camions i seu a Sagunt

Talaexprés, Logística Carosán, Futrans i Transnugón s’han unit per crear OnRoute, un operador logístic amb seu a Sagunt, una flota de 500 camions i presència en diversos punts d’Espanya i Portugal.