16.7 C
València
Dijous, 12 febrer, 2026

Un incendi deixa calcinada una vivenda a Alzira

Esta matinada de hui dijous, s'ha produït un incendi a les 00.30 hores en una vivenda unifamiliar a Alzira. Les flames s'han produït en concret en una casa de la zona rural, en la partida Vall Vert de la localitat. S'ha alertat a Emergències del sinistre i fins al lloc han acudit la Policia Nacional i efectius del Consorci Provincial de Bombers que han actuat per poder apagar les flames. A la seua arribada, els agents de la Policia Nacional ja havien evacuat les persones que es trobaven dins de l'habitatge. Segons ha informat el Consorci, l'incendi sembla haver-se iniciat al menjador i les seues conseqüències han deixat la casa totalment calcinada i inhabitable.  També s'ha mobilitzat una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) que ha atés una dona de 50 anys per inhalació de fum i posteriorment ha hagut de ser traslladada a l'Hospital de la Ribera d'Alzira. En el sinistre s'ha de lamentar nombrosos danys materials però també la pèrdua dels animals de companyia que tenia la família; han mort un gos i dos gats dins la vivenda. El servei ha finalitzat hores després i han actuat dotacions d'Alzira, i BUP de Cullera.

Últimes notícies

L’Elx busca frenar la seua caiguda davant un Osasuna en ratxa

L'Elx rep a Osasuna este divendres (21.00) amb l'obligació de tallar sis jornades sense guanyar i diverses baixes, davant un rival que suma 10 de 12 punts.

Incendi en un edifici de set plantes a Xàbia: els bombers treballen per a sufocar-ho

Els bombers intenten sufocar un incendi declarat en un edifici de set plantes a Xàbia. S'han evacuat veïns fins a la sexta planta i l'operatiu seguix actiu.

Thomas Partey, acusat de dos nous càrrecs de violació a Londres

Dos nous càrrecs de violació presentats a Londres amplien el cas contra el migcampista del Vila-real: ja suma set per tres dones i una agressió sexual. El jugador es va declarar no culpable de les acusacions inicials i haurà de comparéixer el 13 de març.

Sense rastre de Mariano García Calatayud quatre anys després de la seua detenció a Ucraïna

Quatre anys després de ser detingut per forces russes a Kherson, no hi ha notícies de Mariano García Calatayud. El seu entorn manté la busca i alerta per la seua salut.

València assaja un sistema que detecta senglars i activa senyals per a evitar accidents

La Diputació de València ha iniciat en la CV-600 una prova pilot de senyalització intel·ligent que detecta senglars i encén avisos lluminosos solo quan hi ha risc real. El pla inclou avaluar resultats en setmanes i estendre'l a trams sensibles si funciona.

L’IVF eleva un 7% la seua activitat i tanca 2025 amb 201,9 milions en finançament

L'IVF va tancar 2025 amb 201,9 milions finançats, un 7% més que en 2024. Les operacions es van duplicar de 807 a 1.612, amb línies bonificades i suport després de la DANA.

Arranquen les obres de 91 vivendes públiques de lloguer social en Malilla

Comencen les obres de 91 vivendes protegides en Malilla dins del Pla Viu, amb 12,7 milions d'inversió. Els lloguers aniran de 525 a 840 euros i l'adjudicació es preveu en 2028.

El vent s’agreujarà este divendres i, sobretot, el dissabte amb ratxes de fins a 120 km/h

El temporal d'origen atlàntic donarà una breu treva fins al matí del divendres, quan tornaran els avisos en la Comunitat Valenciana. A Picassent s'ha decidit tancar un col·legi per danys en un finestral.