Un incendi destruïx per complet una casa en Alacant

 

Esta nit de dimecres s’ha produït un incendi en una casa situada en la plaça de Sant Antoni de la ciutat d’Alacant, que ha sigut extingit pels bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS), sense que ningú acabara ferit, i quedant la vivenda arrasada per les flames.

 

El SPEIS han sigut avisats cap a 21.00 hores sobre un incendi dins d’una casa. Els mateixos inquilins s’han trobat el foc quan anaven a entrar i han avisat del sinistre deixant tancada la porta. Immediatament dos patrulles de Policia Local han tallat els accessos al trànsit i han coordinat l’emergència. Els agents han facilitat les claus perquè entraren els efectius, i fins al lloc d’incendi s’han desplaçat tres dotacions completes amb onze bombers.

 

Segons el SPEIS, els bombers han intervingut en la primera planta de l’edifici ràpidament per dins amb diferents línies d’aigua en la casa incendiada per a conseguir extingir-lo, i en entrar s’han trobat molt afectada la vivenda per les flames, i el focus de l’incendi situat en el saló, amb el foc molt avançat.

 

Els bombers han conseguit extingir l’incendi amb celeritat, però a causa del virulent foc, la casa ha quedat molt afectada per les flames, i amb posterioritat s’han fet les faenes de ventilació. Ha sigut necessari desplegar el vehicle escala per a accedir a la segona planta per a ventilar-la perquè el fum l’havia afectada, i s’ha usat els grups de pressió positiva. L’incendi s’ha originat per causes que es desconeixen, encara que els primers indicis apunten a un aire condicionat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Presó provisional per al conductor que va atropellar mortalment a una dona a Carlet i va fugir

Un jove de 27 anys ha ingressat a la presó provisional acusat d'homicidi per imprudència greu després d'atropellar mortalment a una dona a Carlet i abandonar el lloc del sinistre.

El soroll, l’agressor invisible que amenaça la salut sense que li parem atenció

El soroll es consolida com un agressor invisible per a la salut, amb especial impacte en xiquets, persones majors i els qui patixen patologies que afecten el sistema nerviós i locomotor, sobretot en entorns urbans i escolars pròxims al trànsit.

Inescop impulsa la formació d’experts africans en cuir sostenible a Elda

Inescop ha format a Elda a professionals del cuir i calçat de Tanzània, Uganda i Etiòpia en control de qualitat, sostenibilitat i noves metodologies de treball dins d'un projecte europeu.

Dimecres amb núvols alts, possible pols en suspensió i ruixats en el nord interior de la Comunitat

Este dimecres s'esperen intervals de núvols mitjans i alts en la Comunitat Valenciana, possibles boires i pols en suspensió en el sud i ruixats aïllats a l'interior nord, amb temperatures en lleuger ascens.

Un expert de la UPV resta alarma al terratrémol d’Ontinyent i el considera un fenomen normal

Un catedràtic de Geofísica de la UPV explica que el terratrémol de 3,5 graus registrat a Ontinyent és habitual en la zona i demana tranquil·litat a la població.

Ontinyent registra un terratrémol de magnitud 3,5 sentit en tot el municipi

Ontinyent ha registrat un terratrémol de magnitud 3,5, sentit en tot el municipi, dins d'una sèrie de huit sismes en poques hores que han despertat a part de la població.

La Policia investiga si un cadàver trobat a Alacant és de l’empresari vinculat al cas Sala

La Policia Nacional analitza si el cadàver trobat en una vivenda de la partida de Bacarot correspon a Jesús Tavira, empresari desaparegut i relacionat amb la investigació per l'assassinat de la viuda de Vicente Sala en 2016.

Nunn amarga al València Basket en un final d’infart en l’Eurolliga

Kendrick Nunn, autor de 21 punts, va decidir el primer partit de quarts d'Eurolliga amb un tir lliure a dos segons del final que va deixar sense premi la remuntada del València Basket davant el Panathinaikos.