Un incendi destruïx per complet una casa en Alacant

 

Esta nit de dimecres s’ha produït un incendi en una casa situada en la plaça de Sant Antoni de la ciutat d’Alacant, que ha sigut extingit pels bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS), sense que ningú acabara ferit, i quedant la vivenda arrasada per les flames.

 

El SPEIS han sigut avisats cap a 21.00 hores sobre un incendi dins d’una casa. Els mateixos inquilins s’han trobat el foc quan anaven a entrar i han avisat del sinistre deixant tancada la porta. Immediatament dos patrulles de Policia Local han tallat els accessos al trànsit i han coordinat l’emergència. Els agents han facilitat les claus perquè entraren els efectius, i fins al lloc d’incendi s’han desplaçat tres dotacions completes amb onze bombers.

 

Segons el SPEIS, els bombers han intervingut en la primera planta de l’edifici ràpidament per dins amb diferents línies d’aigua en la casa incendiada per a conseguir extingir-lo, i en entrar s’han trobat molt afectada la vivenda per les flames, i el focus de l’incendi situat en el saló, amb el foc molt avançat.

 

Els bombers han conseguit extingir l’incendi amb celeritat, però a causa del virulent foc, la casa ha quedat molt afectada per les flames, i amb posterioritat s’han fet les faenes de ventilació. Ha sigut necessari desplegar el vehicle escala per a accedir a la segona planta per a ventilar-la perquè el fum l’havia afectada, i s’ha usat els grups de pressió positiva. L’incendi s’ha originat per causes que es desconeixen, encara que els primers indicis apunten a un aire condicionat.

Últimes notícies

Desmantellada una trama que ha estafat més d’un milió amb mòbils de gamma alta

Dotze persones han sigut detingudes en una operació policial a Barcelona, València, Saragossa i Madrid per una estafa massiva de mòbils de gamma alta que ha afectat centenars de clients d’una operadora.

Catalá reclama que es demanen també els missatges dels membres del Govern presents en el Cecopi

L’alcaldessa de València, María José Catalá, lamenta la publicació íntegra dels seus WhatsApp sobre la DANA, es declara indefensa i demana que es requerisquen igualment els missatges dels membres del Govern que estaven en el Cecopi.

Catalá reclama els missatges dels membres del Govern presents en el Cecopi pel cas de la DANA

L'alcaldessa de València, María José Catalá, ha denunciat indefensió per la publicació íntegra dels seus WhatsApp sobre la DANA i reclama que també s'arrepleguen els missatges dels membres del Govern presents en el Cecopi.

Una macroestafa amb mòbils de gamma alta deixa més d’un milió d’euros en fraus a usuaris

Mossos i Policia Nacional han detingut dotze persones a Barcelona, València, Zaragoza i Madrid per una trama que ha estafat més d’un milió d’euros a clients d’una operadora de telefonia mitjançant la sostracció de 788 mòbils de gamma alta.

Concentració davant Les Corts per exigir més inversions en educació pública i reactivar el Pla Edificant

La Plataforma per l’Ensenyament Públic ha convocat dimarts 14 de juliol una concentració davant Les Corts per reclamar més inversions en educació pública, la reactivació del Pla Edificant i el compliment de les sentències sobre plantilles docents.

Un expert extern assumirà la reestructuració de la matriu de Finetwork a petició de Vodafone

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha designat FTI & Partners com a expert extern per a la reestructuració de Wewi Mobile, matriu de Finetwork, després que Vodafone haja sol·licitat el canvi arran de l’anul·lació del pla anterior.

Canvi de temps a la Comunitat Valenciana: baixen les màximes i tornen els ruixats al nord interior

Després de l’última onada de calor, les temperatures màximes baixen de manera general a la Comunitat Valenciana, sobretot a la Marina Alta, amb vent de l’est i possibilitat de ruixats amb tronada a l’interior nord.

Un expert extern assumirà la reestructuració de la matriu de Finetwork a petició de Vodafone

El Tribunal dInstància dAlacant ha designat FTI & Partners com a expert extern per a la reestructuració de Wewi Mobile, matriu de Finetwork, després que la Audiència Provincial anul·lara el pla anterior impulsat per Vodafone.