12.2 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Un incendi destruïx per complet una casa en Alacant

 

Esta nit de dimecres s’ha produït un incendi en una casa situada en la plaça de Sant Antoni de la ciutat d’Alacant, que ha sigut extingit pels bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS), sense que ningú acabara ferit, i quedant la vivenda arrasada per les flames.

 

El SPEIS han sigut avisats cap a 21.00 hores sobre un incendi dins d’una casa. Els mateixos inquilins s’han trobat el foc quan anaven a entrar i han avisat del sinistre deixant tancada la porta. Immediatament dos patrulles de Policia Local han tallat els accessos al trànsit i han coordinat l’emergència. Els agents han facilitat les claus perquè entraren els efectius, i fins al lloc d’incendi s’han desplaçat tres dotacions completes amb onze bombers.

 

Segons el SPEIS, els bombers han intervingut en la primera planta de l’edifici ràpidament per dins amb diferents línies d’aigua en la casa incendiada per a conseguir extingir-lo, i en entrar s’han trobat molt afectada la vivenda per les flames, i el focus de l’incendi situat en el saló, amb el foc molt avançat.

 

Els bombers han conseguit extingir l’incendi amb celeritat, però a causa del virulent foc, la casa ha quedat molt afectada per les flames, i amb posterioritat s’han fet les faenes de ventilació. Ha sigut necessari desplegar el vehicle escala per a accedir a la segona planta per a ventilar-la perquè el fum l’havia afectada, i s’ha usat els grups de pressió positiva. L’incendi s’ha originat per causes que es desconeixen, encara que els primers indicis apunten a un aire condicionat.

Últimes notícies

Podem felicitar les festes i Nadal. A triar

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana denuncia la polarització política actual, on qualsevol detall —fins i tot una paraula en una felicitació— és utilitzat per desqualificar l’adversari, exagerant-ne el significat i carregant-lo d’intencions que no tenen base real

El greu accident ferroviari d’Adamuz deixa 40 víctimes mortals i obliga a decretar tres dies de dol oficial

Hi ha 41 persones hospitalitzades, 12 d’elles a l’UCI, mentre continuen les tasques d’identificació i la investigació sobre les causes del sinistre

L’excés de fred deixa 125 morts en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre

MoMo estima 125 morts per excés de fred en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre, un 7,2% menys que un any abans. La majoria s'han concentrat al gener.

Jutjat de Llíria cita al subdirector d’Emergències per la filtració de l’àudio del 112

El Jutjat d'Instrucció 6 de Llíria ha citat a Jorge Suárez com a testimoni per la filtració a la premsa d'un fragment de l'àudio entre Aemet i el 112 durant la DANA. La Guàrdia Civil assenyala que dos ex alts càrrecs van copiar la crida en una memòria portàtil.

Port subratlla el plus de jugar a casa abans del València Basket-París en Eurolliga

El capità Josep Puerto va cridar a la calma després de dos derrotes i va destacar que jugar en el Roig Arena pot aportar l'energia necessària davant París Basketball.

Asaja Alacant ajorna la tractorada al 29 de gener després de la tragèdia ferroviària de Adamuz

L'organització posposa la protesta prevista per al dijous pels tres dies de dol oficial i manté recorregut, horari i reivindicacions per al 29 de gener.

Marcelino busca un bàlsam davant l’Ajax i apel·la a l’orgull del Vila-real

El tècnic va afirmar que guanyar a l'Ajax seria un xicotet bàlsam per a acomiadar la Champions a casa. Va anunciar canvis, va destacar el prestigi i va analitzar al rival.

La Fiscalia rebutja considerar víctima de la DANA a un mort per falta d’assistència mèdica

La Fiscalia de València no veu relació causal directa entre la DANA i la mort d'un veí de Guadassuar i l'exclou del cas. També descarta lesions psicològiques i la causa incorpora la crida d'un enginyer sobre la presa de Buseo.