Un incendi destruïx per complet una casa en Alacant

 

Esta nit de dimecres s’ha produït un incendi en una casa situada en la plaça de Sant Antoni de la ciutat d’Alacant, que ha sigut extingit pels bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS), sense que ningú acabara ferit, i quedant la vivenda arrasada per les flames.

 

El SPEIS han sigut avisats cap a 21.00 hores sobre un incendi dins d’una casa. Els mateixos inquilins s’han trobat el foc quan anaven a entrar i han avisat del sinistre deixant tancada la porta. Immediatament dos patrulles de Policia Local han tallat els accessos al trànsit i han coordinat l’emergència. Els agents han facilitat les claus perquè entraren els efectius, i fins al lloc d’incendi s’han desplaçat tres dotacions completes amb onze bombers.

 

Segons el SPEIS, els bombers han intervingut en la primera planta de l’edifici ràpidament per dins amb diferents línies d’aigua en la casa incendiada per a conseguir extingir-lo, i en entrar s’han trobat molt afectada la vivenda per les flames, i el focus de l’incendi situat en el saló, amb el foc molt avançat.

 

Els bombers han conseguit extingir l’incendi amb celeritat, però a causa del virulent foc, la casa ha quedat molt afectada per les flames, i amb posterioritat s’han fet les faenes de ventilació. Ha sigut necessari desplegar el vehicle escala per a accedir a la segona planta per a ventilar-la perquè el fum l’havia afectada, i s’ha usat els grups de pressió positiva. L’incendi s’ha originat per causes que es desconeixen, encara que els primers indicis apunten a un aire condicionat.

Últimes notícies

Detenen a Castelló una cuidadora per traure 24.000 € del compte d’una anciana que atenia

Una cuidadora ha sigut detinguda a Castelló per retirar durant mesos quasi 24.000 euros del compte d’una anciana i vendre una joia seua sense consentiment familiar, descobert tot després de la mort de la víctima.

Les platges valencianes estrenen sensors per controlar la qualitat de l’aigua en temps real

La Generalitat ha posat en marxa una prova pilot amb biosensors intel·ligents a Port Saplaya i Meliana per controlar en temps real la qualitat de l’aigua de les platges i reforçar la seguretat sanitària.

Guia per a vore l’eclipsi solar amb seguretat a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi del 12 d’agost, amb nivell 3 de preemergència forestal, tancament de parcs naturals i un decàleg de consells per a una observació segura.

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera asseguren l’aigua potable amb una obra solar de 4,3 milions

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera ja tenen garantit l’abastiment d’aigua potable gràcies a una infraestructura de 4,3 milions d’euros alimentada amb energia solar, declarada d’emergència per la sequera extraordinària a la demarcació del Xúquer.

Les residències per a víctimes de violència atenen 305 dones en mig any

Els centres residencials de la Generalitat han acollit 305 dones i 115 menors víctimes de violència en el primer semestre de 2026. Susana Camarero destaca el reforç de la xarxa assistencial i la nova Estratègia Valenciana contra la tracta.

Sagunt a Escena porta al Teatre Romà ‘La òpera dels tres cèntims’ amb Coque Malla

Sagunt a Escena programa este cap de setmana 'La òpera dels tres cèntims', protagonitzada per Coque Malla, i l'espectacle de dansa contemporània 'Públic' de la companyia valenciana Fil d'Arena.

La ciutadania europea ja pot posar denúncies en línia davant la Guàrdia Civil

La Guàrdia Civil ha obert el seu sistema de denúncia telemàtica a la ciutadania europea amb identificació electrònica reconeguda pel Reglament eIDAS.

Elx dona llum verda a la rehabilitació integral del Convent de la Mercè, amb més de 10 milions

L’Ajuntament d’Elx ha aprovat el projecte per a rehabilitar íntegrament el Convent de la Mercè, amb una inversió de més de 10 milions finançada per la Generalitat, per a crear un nou espai cultural i ciutadà. Les obres, amb un termini estimat de tres anys, inclouen la recuperació dels elements patrimonials i l’adaptació dels antics espais conventuals a nous usos públics.
FILMOTECA D'ESTIU