Un incendi destruïx per complet una casa en Alacant

 

Esta nit de dimecres s’ha produït un incendi en una casa situada en la plaça de Sant Antoni de la ciutat d’Alacant, que ha sigut extingit pels bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS), sense que ningú acabara ferit, i quedant la vivenda arrasada per les flames.

 

El SPEIS han sigut avisats cap a 21.00 hores sobre un incendi dins d’una casa. Els mateixos inquilins s’han trobat el foc quan anaven a entrar i han avisat del sinistre deixant tancada la porta. Immediatament dos patrulles de Policia Local han tallat els accessos al trànsit i han coordinat l’emergència. Els agents han facilitat les claus perquè entraren els efectius, i fins al lloc d’incendi s’han desplaçat tres dotacions completes amb onze bombers.

 

Segons el SPEIS, els bombers han intervingut en la primera planta de l’edifici ràpidament per dins amb diferents línies d’aigua en la casa incendiada per a conseguir extingir-lo, i en entrar s’han trobat molt afectada la vivenda per les flames, i el focus de l’incendi situat en el saló, amb el foc molt avançat.

 

Els bombers han conseguit extingir l’incendi amb celeritat, però a causa del virulent foc, la casa ha quedat molt afectada per les flames, i amb posterioritat s’han fet les faenes de ventilació. Ha sigut necessari desplegar el vehicle escala per a accedir a la segona planta per a ventilar-la perquè el fum l’havia afectada, i s’ha usat els grups de pressió positiva. L’incendi s’ha originat per causes que es desconeixen, encara que els primers indicis apunten a un aire condicionat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les denunciants

El PSOE ha expulsat a l'alcalde d'Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les dones que el van denunciar per assetjament sexual, en considerar-les una revictimització. La decisió arriba després de la seua suspensió de militància al desembre i un expedient obert al febrer.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, després dels seus atacs a les denunciants d’assetjament sexual

El PSOE ha expulsat a Toni González, alcalde d'Almussafes, per declaracions contra les dones que li van denunciar per assetjament, qualificades de 'revictimación'. Al desembre va ser suspés i el 25 de febrer va afrontar un expedient per 'amenaça vetlada', 'menyspreu' i deslleialtat.

Pluges superiors a 150 l/m² a Xert i Catí en 48 hores, a l’interior de Castelló

En 48 hores s'han superat els 150 l/m² a Xert i Catí. L'episodi ha deixat acumulats molt alts a l'interior de Castelló i registres notables a València i Alacant.

El Consell destina 854 milions al transport sanitari per quatre anys prorrogables a cinc

El Consell ha autoritzat este divendres el contracte del transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana: 853,9 milions per a 4+1 anys i 23 vehicles més, fins a 739.

El Consell denuncia que el Govern no ha pagat 4 de cada 5 ajudes de primera necessitat per la dana

El Consell ha denunciat que la majoria de les ajudes de primera necessitat per la dana no s'han abonat i ha atribuït el bloqueig a traves burocràtiques estatals. Alhora, ha destacat avanços del Pla Endavant.

El Consell aprova una deducció de fins a 150 € per formació musical i instruments en la Comunitat Valenciana

El Consell ha aprovat una nova deducció autonòmica de fins a 150 € en l'IRPF per gastos de foment i formació musical. La mesura serà efectiva en la campanya que arranca el 8 d'abril i té efecte retroactiu des de l'1 de gener de 2025.

Es normalitza la circulació en les línies 6 i 4 del tramvia de València després del trencament d’una catenària

La L6 va recuperar tot el seu recorregut i la L4 va restablir el tram entre Doctor Lluch i Pont d'Assot cap a les 15.00, després de reparar una catenària danyada. La incidència es va originar sobre les 12.30 pel colp d'un camió en l'avinguda de Catalunya.

La Policia Nacional busca al sospitós de violar a una menor de 16 anys a Xirivella

La UFAM de la Policia Nacional a Xirivella busca a un home sospitós d'haver violat a una menor de 16 anys. L'agressió es va produir el 26 de febrer i es reserven detalls per protecció de la víctima.