Brutal incendi d’una casa en Gandia

 

Esta matinada de dimecres, 6 de gener, cap a les 03.00 hores, s’ha produït un incendi en una casa de la segona planta d’un edifici en el carrer Ciutat de Barcelona de Gandia, en la comarca de la Safor (València). 

 

Segons ha explicat el Consorci Provincial de Bombers de València, fins al lloc dels fets es van desplaçar tres dotacions de bombers de Gandia i Cullera i sergent de Gandia. 

 

A l’arribada dels cossos de bombers, els ocupants ja estaven fora de la casa, així com les persones que viuen en la resta de l’edifici, excepte una que, per seguretat es va quedar confinada dins de la seua casa, ja que no corria perill.

 

Tal com pareix, dos persones han hagut de ser ateses pels servicis sanitaris. Per la seua part, els bombers van procedir a l’extinció de l’incendi i a ventilar de fum l’escala i alguns domicilis a on havia entrat fum. Afortunadament, no es va quedar cap persona atrapada dins de les vivendes.

Últimes notícies

Recuperat l’entorn del riu Buñol i reforçada la seguretat davant noves avingudes

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha completat obres d’emergència al riu Buñol i altres afluents del Magre amb 3,5 milions d’euros per a reduir el risc d’inundacions i recuperar espais naturals i d’ús públic.

El Suprem qüestiona a Europa la regularització massiva d’immigrants a Espanya

El Tribunal Suprem ha obert la porta a consultar el Tribunal de Justícia de la Unió Europea sobre si la regularització extraordinària d’estrangers a Espanya xoca amb el dret comunitari i el Pacte de Migració i Asil.

Detinguts dos hòmens pel furt d’una excavadora de 36.000 euros a Alcalà de Xivert

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens de 45 i 49 anys pel furt d’una excavadora valorada en 36.000 euros a Alcalà de Xivert, localitzada en un taller del mateix municipi i retornada al seu propietari.

Més de 250 guàrdies civils en pràctiques reforcen les unitats de la Comandància de València

Un total de 3.123 guàrdies civils alumnes en pràctiques s'han incorporat a unitats de seguretat ciutadana de tot l'Estat, 253 d'ells destinats a la Comandància de València per a completar la seua formació.

Immobilitzen 11.500 quilos de mel per irregularitats en la traçabilitat en el Comtat

La Guàrdia Civil ha immobilitzat 11.500 quilos de mel d una empresa del Comtat per presumptes irregularitats en la traçabilitat i per vendre com ecològica mel convencional.

Xiquets malalts de Gaza reben tractament en hospitals espanyols com La Fe de València

Un grup de 20 xiquets gazatins malalts i les seues famílies han arribat a la base de Torrejón per a rebre atenció sanitària en hospitals espanyols, entre ells l’Hospital La Fe de València, dins d’un programa especial d’acollida humanitària.

Una dona detinguda per calar foc a la vivenda de la seua exparella a la Vall d’Uixó

La Guàrdia Civil ha detingut una dona acusada de provocar un incendi en la vivenda de la seua exparella a la Vall d'Uixó, on han resultat calcinades diverses estances i ha mort un gos. No hi havia persones a l'interior en el moment dels fets i la investigació continua oberta.

Més de 10.000 arxius d’abusos a menors destapen dos detencions a la Vall d’Uixó i Llíria

La Guàrdia Civil ha detingut dos persones a la Vall d’Uixó i Llíria després d’intervindre més de 10.000 arxius d’abús sexual infantil, alguns amb extrema violència contra menors i bebés.