Brutal incendi d’una casa en Gandia

 

Esta matinada de dimecres, 6 de gener, cap a les 03.00 hores, s’ha produït un incendi en una casa de la segona planta d’un edifici en el carrer Ciutat de Barcelona de Gandia, en la comarca de la Safor (València). 

 

Segons ha explicat el Consorci Provincial de Bombers de València, fins al lloc dels fets es van desplaçar tres dotacions de bombers de Gandia i Cullera i sergent de Gandia. 

 

A l’arribada dels cossos de bombers, els ocupants ja estaven fora de la casa, així com les persones que viuen en la resta de l’edifici, excepte una que, per seguretat es va quedar confinada dins de la seua casa, ja que no corria perill.

 

Tal com pareix, dos persones han hagut de ser ateses pels servicis sanitaris. Per la seua part, els bombers van procedir a l’extinció de l’incendi i a ventilar de fum l’escala i alguns domicilis a on havia entrat fum. Afortunadament, no es va quedar cap persona atrapada dins de les vivendes.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.