Estabilitzat l’incendi forestal de Bunyol que ha obligat a desallotjar unes cases

Actualització 25/09/2020 a les 16.45 hores. Els bombers del Consorci provincial de València han donat per controlat passades les 13.00 hores l’incendi declarat poc després de les 16.00 hores d’este dijous en el terme de Bunyol, en la comarca Foia de Bunyol, segons fonts d’Emergències de la Generalitat.

 

L’incendi es va iniciar cap a les 16.00 hores en la partida de la Cabrera, molt prop d’un parc eòlic, i va obligar al desallotjament preventiu de diferents cases de la zona. Este matí han continuat les labors d’extinció amb la incorporació de tres brigades de Divalterra.

 

A causa de l’evolució de les flames, Emergències de la Generalitat ha establit la situació 1 del Pla especial d’Incendis Forestals, ja que podia afectar greument béns forestals i, en el seu cas, afectar de manera lleu a la població de Bunyol i béns de naturalesa no forestals.

 

Un incendi en Bunyol amenaça a unes cases i un parc eòlic

Els Bombers del Consorci Provincial estan treballant en un incendi forestal que s’hi ha produït al costat de l’autovia A-3, en el punt quilomètric 312, en Bunyol, prop del parc eòlic, en la comarca Foia de Bunyol (València). 

 

Tal com han confirmat fonts del Consorci de Bombers, l’incendi està afectant a una zona de muntanya. Fins al lloc dels fets, s’han desplaçat 8 mitjans aeris mobilitzats, unitats de bombers forestals dels Parcs de Requena, Xiva, Paterna, Torrent i Alzira i Brigades de Diputació de Divalterra. Segons pareix, està en perill per la seua proximitat a les flames unes cases i un parc eòlic.

 

Últimes notícies

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.

El BBVA Open Internacional de València obri edició amb més presència espanyola i tenistes del top-100

El BBVA Open Internacional de València de 2026 alça el teló este diumenge amb fase prèvia, ampli cartell de tenistes espanyoles i diverses jugadores situades entre les cent millors del món, i estrena un trofeu amb figura de fallera.

Castro confia en el factor Ciutat de València per plantar cara al Barça

Luís Castro assegura que el Levante afronta el duel davant el Barcelona amb la màxima concentració i confiança en el suport de l’afició al Ciutat de València. El tècnic remarca que el partit comença zero a zero i que preparen el xoc per a guanyar, sense reservar jugadors.