Estabilitzat l’incendi forestal de Bunyol que ha obligat a desallotjar unes cases

Actualització 25/09/2020 a les 16.45 hores. Els bombers del Consorci provincial de València han donat per controlat passades les 13.00 hores l’incendi declarat poc després de les 16.00 hores d’este dijous en el terme de Bunyol, en la comarca Foia de Bunyol, segons fonts d’Emergències de la Generalitat.

 

L’incendi es va iniciar cap a les 16.00 hores en la partida de la Cabrera, molt prop d’un parc eòlic, i va obligar al desallotjament preventiu de diferents cases de la zona. Este matí han continuat les labors d’extinció amb la incorporació de tres brigades de Divalterra.

 

A causa de l’evolució de les flames, Emergències de la Generalitat ha establit la situació 1 del Pla especial d’Incendis Forestals, ja que podia afectar greument béns forestals i, en el seu cas, afectar de manera lleu a la població de Bunyol i béns de naturalesa no forestals.

 

Un incendi en Bunyol amenaça a unes cases i un parc eòlic

Els Bombers del Consorci Provincial estan treballant en un incendi forestal que s’hi ha produït al costat de l’autovia A-3, en el punt quilomètric 312, en Bunyol, prop del parc eòlic, en la comarca Foia de Bunyol (València). 

 

Tal com han confirmat fonts del Consorci de Bombers, l’incendi està afectant a una zona de muntanya. Fins al lloc dels fets, s’han desplaçat 8 mitjans aeris mobilitzats, unitats de bombers forestals dels Parcs de Requena, Xiva, Paterna, Torrent i Alzira i Brigades de Diputació de Divalterra. Segons pareix, està en perill per la seua proximitat a les flames unes cases i un parc eòlic.

 

Últimes notícies

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a reclamar una Setmana Santa inclusiva i denunciar que la Confraria de la Puríssima Sang continua vetant la incorporació de dones.

El vent deixa ratxes de fins a 124 km/h a l’interior nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha deixat ratxes de fins a 124 km/h en municipis de l'interior nord de Castelló i manté actiu l'avís groc per risc meteorològic.

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a exigir que la Confraria de la Puríssima Sang permeta la participació de dones en la Setmana Santa i reclamen una celebració plenament igualitària.

Camps veu apetible competir amb Oltra a València però insistix a optar a la Generalitat

Francisco Camps considera molt atractiva una possible batalla electoral amb Mónica Oltra a València, però reafirma que el seu objectiu és liderar el PP valencià i optar a la presidència de la Generalitat.

Camps nega haver gastat 15.000 euros en gasolina i reclama una investigació

Francisco Camps sosté que el seu gasto anual en combustible amb cotxe oficial no supera els 4.000 euros i exigix aclarir qui va usar la targeta vinculada al seu vehicle.

Milers de docents omplin València per a exigir una educació pública, digna i en valencià

Milers de docents i estudiants es manifesten a València en una jornada de vaga que els sindicats consideren historica per a reclamar millores salarials, rebaixa de ràtios i mes valencià a les aules.

Un xoc entre dos camions col·lapsa el baipás de València amb 30 quilòmetres de retencions

Un accident entre dos camions en l'A-7, a l'altura del desviament cap a la CV-35 prop de Paterna, provoca prop de 30 quilòmetres de retencions i deixa un ferit traslladat a l'Hospital de Manises.

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.