Estabilitzat l’incendi forestal de Bunyol que ha obligat a desallotjar unes cases

Actualització 25/09/2020 a les 16.45 hores. Els bombers del Consorci provincial de València han donat per controlat passades les 13.00 hores l’incendi declarat poc després de les 16.00 hores d’este dijous en el terme de Bunyol, en la comarca Foia de Bunyol, segons fonts d’Emergències de la Generalitat.

 

L’incendi es va iniciar cap a les 16.00 hores en la partida de la Cabrera, molt prop d’un parc eòlic, i va obligar al desallotjament preventiu de diferents cases de la zona. Este matí han continuat les labors d’extinció amb la incorporació de tres brigades de Divalterra.

 

A causa de l’evolució de les flames, Emergències de la Generalitat ha establit la situació 1 del Pla especial d’Incendis Forestals, ja que podia afectar greument béns forestals i, en el seu cas, afectar de manera lleu a la població de Bunyol i béns de naturalesa no forestals.

 

Un incendi en Bunyol amenaça a unes cases i un parc eòlic

Els Bombers del Consorci Provincial estan treballant en un incendi forestal que s’hi ha produït al costat de l’autovia A-3, en el punt quilomètric 312, en Bunyol, prop del parc eòlic, en la comarca Foia de Bunyol (València). 

 

Tal com han confirmat fonts del Consorci de Bombers, l’incendi està afectant a una zona de muntanya. Fins al lloc dels fets, s’han desplaçat 8 mitjans aeris mobilitzats, unitats de bombers forestals dels Parcs de Requena, Xiva, Paterna, Torrent i Alzira i Brigades de Diputació de Divalterra. Segons pareix, està en perill per la seua proximitat a les flames unes cases i un parc eòlic.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.