Estabilitzat l’incendi forestal de Bunyol que ha obligat a desallotjar unes cases

Actualització 25/09/2020 a les 16.45 hores. Els bombers del Consorci provincial de València han donat per controlat passades les 13.00 hores l’incendi declarat poc després de les 16.00 hores d’este dijous en el terme de Bunyol, en la comarca Foia de Bunyol, segons fonts d’Emergències de la Generalitat.

 

L’incendi es va iniciar cap a les 16.00 hores en la partida de la Cabrera, molt prop d’un parc eòlic, i va obligar al desallotjament preventiu de diferents cases de la zona. Este matí han continuat les labors d’extinció amb la incorporació de tres brigades de Divalterra.

 

A causa de l’evolució de les flames, Emergències de la Generalitat ha establit la situació 1 del Pla especial d’Incendis Forestals, ja que podia afectar greument béns forestals i, en el seu cas, afectar de manera lleu a la població de Bunyol i béns de naturalesa no forestals.

 

Un incendi en Bunyol amenaça a unes cases i un parc eòlic

Els Bombers del Consorci Provincial estan treballant en un incendi forestal que s’hi ha produït al costat de l’autovia A-3, en el punt quilomètric 312, en Bunyol, prop del parc eòlic, en la comarca Foia de Bunyol (València). 

 

Tal com han confirmat fonts del Consorci de Bombers, l’incendi està afectant a una zona de muntanya. Fins al lloc dels fets, s’han desplaçat 8 mitjans aeris mobilitzats, unitats de bombers forestals dels Parcs de Requena, Xiva, Paterna, Torrent i Alzira i Brigades de Diputació de Divalterra. Segons pareix, està en perill per la seua proximitat a les flames unes cases i un parc eòlic.

 

Últimes notícies

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.

Quasi quinze anys d’internament psiquiàtric per a un home que va intentar matar als seus pares a Alacant

L'Audiència d'Alacant ordena quasi quinze anys d'internament en un centre psiquiàtric per a un home amb esquizofrènia paranoide que va atacar amb un ganivet i un atizador als seus pares en la vivenda familiar.

El Consell Valencià de Cultura recorda a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort

El Consell Valencià de Cultura ha retut homenatge a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort amb lectures de poemes, projecció d'un documental i una carta de Felip VI.

El Rototom Sunsplash tanca el cartell de la seua 31 edició amb una picada d’ullet a les arrels del reggae

El Rototom Sunsplash ultima el cartell de la seua 31 edició, del 16 al 22 d'agost a Benicàssim, amb un programa que recupera el roots reggae i combina clàssics jamaicans amb noves propostes urbanes.