12.8 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

Estabilitzat l’incendi forestal de Bunyol que ha obligat a desallotjar unes cases

Actualització 25/09/2020 a les 16.45 hores. Els bombers del Consorci provincial de València han donat per controlat passades les 13.00 hores l’incendi declarat poc després de les 16.00 hores d’este dijous en el terme de Bunyol, en la comarca Foia de Bunyol, segons fonts d’Emergències de la Generalitat.

 

L’incendi es va iniciar cap a les 16.00 hores en la partida de la Cabrera, molt prop d’un parc eòlic, i va obligar al desallotjament preventiu de diferents cases de la zona. Este matí han continuat les labors d’extinció amb la incorporació de tres brigades de Divalterra.

 

A causa de l’evolució de les flames, Emergències de la Generalitat ha establit la situació 1 del Pla especial d’Incendis Forestals, ja que podia afectar greument béns forestals i, en el seu cas, afectar de manera lleu a la població de Bunyol i béns de naturalesa no forestals.

 

Un incendi en Bunyol amenaça a unes cases i un parc eòlic

Els Bombers del Consorci Provincial estan treballant en un incendi forestal que s’hi ha produït al costat de l’autovia A-3, en el punt quilomètric 312, en Bunyol, prop del parc eòlic, en la comarca Foia de Bunyol (València). 

 

Tal com han confirmat fonts del Consorci de Bombers, l’incendi està afectant a una zona de muntanya. Fins al lloc dels fets, s’han desplaçat 8 mitjans aeris mobilitzats, unitats de bombers forestals dels Parcs de Requena, Xiva, Paterna, Torrent i Alzira i Brigades de Diputació de Divalterra. Segons pareix, està en perill per la seua proximitat a les flames unes cases i un parc eòlic.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Vent protagonista hui en la Comunitat Valenciana, amb baixada de temperatures i cels buidats

Ratxes molt fortes assotaran les tres províncies amb cel poc nuvolós o buidat i un descens de les màximes. Demà pujaran a l'interior i la mar continuarà mogut.

Luís Castro: ‘Si haguérem jugat tota la nit tampoc haguérem marcat’

El tècnic del Llevant va lamentar la falta d'encert després de la derrota davant el Vila-real i va defendre el lliurament de l'equip. Va assenyalar el dol davant el Barça com una final i va explicar la situació de Etta Eyong i la seua clàusula.

Marcelino avisa després del 0-1 al Llevant: la tranquil·litat m’agrada poc

El Vila-real va guanyar 0-1 al Llevant i Marcelino va restar importància a l'avantatge de set punts sobre el Betis. Va celebrar la porteria a zero i va lamentar no sentenciar.

El Vila-real assalta el Ciutat amb un gol de Mikautadze i complica encara més la situació del Llevant

Una miqueta de Mikautadze en el 57 va donar la victòria al Vila-real en el Ciutat de València en el dol ajornat de la jornada 16. Els groguets es van afermar tercers i el Llevant va continuar penúltim.

Mikautadze decidix en Llevant i firma el seu octau gol en LaLiga

El davanter del Vila-real va donar la victòria a domicili amb el seu octau tant del curs. El seu encert li col·loca en el grup de huit gols després de 24 jornades.

Renúncia el regidor de Mobilitat de Castelló investigat per la gestió de multes

Cristian Ramírez ha deixat l'acta i totes les seues responsabilitats després de la reobertura de diligències per les multes de la zona ORA. Al·lega pressió política i prioritza la seua salut mental.

Tres associacions de víctimes del 29-O reclamen a Pérez Llorca mesures més enllà de les ajudes

Tres associacions d'afectats responen a l'ajuda de 80.000 euros per família de les 230 víctimes mortals i demanen reconeixement, responsabilitat i transparència, a més de prevenció i canvi de polítiques.

Detingut l’exmarit i pare de les víctimes com a presumpte autor del doble crim de Xilxes

L'exmarit i pare de la dona i la xiqueta trobades mortes a Xilxes ha sigut detingut com a presumpte autor. La investigació seguix oberta per a determinar si és violència de gènere.