Un infermer assassina a més de cent pacients a Alemanya

 Segons ha informat el canal rus de notícies ‘RT’, un infermer alemany ha matat a més de cent pacients. L’infermer va induir cap a una insuficiència cardíaca a les seues víctimes per a tractar de reviure’ls més tard, segons creuen les autoritats. L’assassí li l’ha condemnat a cadena perpètua. Este crim li l’ha qualificat de, «el pitjor assassí en sèrie de la postguerra a Alemanya».

  

  

Nomenat com Niels Hoegel per l’audiència —per a preservar la seua identitat—, actualment està complint una sentència en Oldenburg a Baixa Saxònia. L’home de 40 anys va administrar intencionalment injeccions letals de medicació cardíaca per a detenir el cor dels pacients que després van tractar de reviure. Hoegel va dir que, «gaudia la sensació de ser un salvador heroic».

  

  

Això no obstant, açò semblava ser solament la punta d’un iceberg, ja que l’assaig va veure la confirmació de Hoegel en administrar una sobredosi de drogues a 90 pacients, 30 dels quals van ser fatals. Després de l’admissió de l’infermer, es va iniciar una recerca sobre uns 130 casos de mort, que semblaven ser sospitosos. A l’agost, les autoritats van dir que creien que l’infermer havia matat almenys a 86 persones, mentre que les proves toxicologies d’altres 41 estaven pendents.

 

«Vuitanta-quatre assassinats ens deixen sense paraules», va dir en eixe moment el cap de la policia d’Oldenburg, Johann Kuehme. «Per si no fos poc, hem d’acceptar que l’escala real dels assassinats és probablement moltes vegades pitjor», i va agregar que algunes de les víctimes de Hoegel haurien sigut cremades.

  

  

El número de morts ara ha augmentat, ja que les autoritats van dir el dijous, 9 de novembre, que l’assassí podria estar involucrat en 38 casos en una clínica d’Oldenburg i 62 en un hospital de Delmenhorst. Tanmateix, el nombre podria augmentar encara més, ja que els investigadors esperen que s’exhumen més restes a Turquia.

  

  

Si és culpable, Hoegel pot ser l’assassí més letal en el període de postguerra del país germà. La fiscalia espera presentar càrrecs addicionals contra ell a principis de 2018.

Últimes notícies

El Vila-real visita Dortmund en Champions amb Foyth descartat i Romero en dubte

El Vila-real arriba al debut en la Lliga de Campions contra el Borussia Dortmund sense haver guanyat encara en lliga i amb la baixa segura de Juan Foyth i el dubte de Carlos Romero.

El nou Valencia Basket de Xavi Albert debuta en pretemporada contra el Casademont Zaragoza

El Valencia Basket d’Xavi Albert disputa dilluns a Benicarló el seu primer amistós oficial de pretemporada contra el Casademont Zaragoza, amb fins a nou fitxatges i algunes baixes destacades.

Cap de setmana amb cels rasos i calor al sud de Castelló i prelitoral de València

El primer cap de setmana de setembre es tanca amb estabilitat, cels poc nuvolosos i temperatures altes a l’interior i prelitoral de València i al sud de Castelló, segons l’Aemet. Les màximes baixen a Castelló però tornen a pujar a València i al sud d’Alacant a l’inici de setmana.

Les obres d’emergència en els col·legis afectats per la dana ja estan acabades

La Generalitat ha conclòs les obres d’emergència en més de 60 centres educatius de la província de València afectats per la dana d’octubre de 2024, amb una inversió superior als 21,5 milions d’euros.

Detingut a Alcoi per empadronar estrangers irregulars per 250 euros

La Policia Nacional ha detingut a Alcoi un home de 59 anys acusat d’empadronar estrangers en situació irregular al seu domicili per 250 euros. L’investigat hauria col·laborat en la permanència il·legal mitjançant empadronaments ficticis per a facilitar tràmits de documentació.

Un avi s’enfronta a 30 anys de presó per abusos sexuals als seus cinc néts a l’Horta Nord

Un home octogenari serà jutjat a València acusat d’abusar sexualment dels seus cinc néts menors durant més d’una dècada. La mateixa setmana, l’Audiència Provincial també jutjarà casos d’agressió sexual, homicidi en grau de temptativa i frau a la Seguretat Social.

Aubameyang remunta a Vila-real i deixa el Villarreal sense victòria

El Deportivo de A Coruña ha remuntat al camp del Villarreal (2-3) amb un Aubameyang decisiu, autor del gol final i de dues assistències.

Golejada del Torrent en l’estrena en Tercera davant l’Español de San Vicente

El Torrent CF ha debutat en Tercera Federació amb una contundent victòria per 4-0 davant el CD Español de San Vicente a Sant Gregori i es presenta com un dels candidats a l’ascens.