Un infermer assassina a més de cent pacients a Alemanya

 Segons ha informat el canal rus de notícies ‘RT’, un infermer alemany ha matat a més de cent pacients. L’infermer va induir cap a una insuficiència cardíaca a les seues víctimes per a tractar de reviure’ls més tard, segons creuen les autoritats. L’assassí li l’ha condemnat a cadena perpètua. Este crim li l’ha qualificat de, «el pitjor assassí en sèrie de la postguerra a Alemanya».

  

  

Nomenat com Niels Hoegel per l’audiència —per a preservar la seua identitat—, actualment està complint una sentència en Oldenburg a Baixa Saxònia. L’home de 40 anys va administrar intencionalment injeccions letals de medicació cardíaca per a detenir el cor dels pacients que després van tractar de reviure. Hoegel va dir que, «gaudia la sensació de ser un salvador heroic».

  

  

Això no obstant, açò semblava ser solament la punta d’un iceberg, ja que l’assaig va veure la confirmació de Hoegel en administrar una sobredosi de drogues a 90 pacients, 30 dels quals van ser fatals. Després de l’admissió de l’infermer, es va iniciar una recerca sobre uns 130 casos de mort, que semblaven ser sospitosos. A l’agost, les autoritats van dir que creien que l’infermer havia matat almenys a 86 persones, mentre que les proves toxicologies d’altres 41 estaven pendents.

 

«Vuitanta-quatre assassinats ens deixen sense paraules», va dir en eixe moment el cap de la policia d’Oldenburg, Johann Kuehme. «Per si no fos poc, hem d’acceptar que l’escala real dels assassinats és probablement moltes vegades pitjor», i va agregar que algunes de les víctimes de Hoegel haurien sigut cremades.

  

  

El número de morts ara ha augmentat, ja que les autoritats van dir el dijous, 9 de novembre, que l’assassí podria estar involucrat en 38 casos en una clínica d’Oldenburg i 62 en un hospital de Delmenhorst. Tanmateix, el nombre podria augmentar encara més, ja que els investigadors esperen que s’exhumen més restes a Turquia.

  

  

Si és culpable, Hoegel pot ser l’assassí més letal en el període de postguerra del país germà. La fiscalia espera presentar càrrecs addicionals contra ell a principis de 2018.

Últimes notícies

Els bombers donen per extingit l’incendi forestal de Tuéjar després d’una nova reactivació

L’incendi forestal declarat el 15 de setembre a Tuéjar, que dissabte es va reactivar i va obligar a mobilitzar mitjans aeris i terrestres, ha sigut donat per extingit pels bombers després d’haver arrasat 835 hectàrees d’un paratge de la Reserva de la Biosfera de l’Alt Túria. La Delegació del Govern va descartar des del principi causes naturals i va assenyalar al factor humà, amb totes les línies d’investigació encara obertes.

La defensa de Salomé Pradas recorrerà l’arxiu de les queixes contra la jutgessa de la DANA

La defensa de l’exconsellera Salomé Pradas, investigada per la gestió de la DANA, considera precipitat que el CGPJ haja avalat l’arxiu de tres queixes contra la jutgessa de Catarroja i anuncia recurs. Critica que no s’haja escoltat les víctimes ni el lletrat que denuncien la intervenció del marit magistrat de la jutgessa.

El dèficit comercial valencià supera els 1.100 milions malgrat l’alça exportadora

La Comunitat Valenciana ha registrat fins a juliol un dèficit comercial de 1.117 milions, tot i que les exportacions han crescut un 5,1 % fins als 23.611 milions. El dinamisme exportador se centra sobretot en el sector alimentari i en els béns d’equip, però les importacions han avançat encara més, un 11,2 %.

La valenciana Carmen Amoraga guanya el Premi de Novel·la Policia Nacional 2026

La novel·la 'En ese silencio', de l’autora valenciana Carmen Amoraga, ha guanyat el Premi de Novel·la Policia Nacional 2026, dotat amb 20.000 euros, entre 528 manuscrits presentats.

Cheste tornarà a tancar el Mundial de MotoGP en 2027 al Circuit Ricardo Tormo

El Circuit Ricardo Tormo de Cheste tornarà a acollir en 2027 l’últim Gran Premi de MotoGP. El calendari arrancarà en març a Tailàndia.

Cheste tornarà a tancar el Mundial de MotoGP en 2027

El Circuit Ricardo Tormo acollirà de nou en 2027 l’últim Gran Premi del Mundial de Motociclisme, que en 2026 també es tancarà a Cheste entre el 27 i el 29 de novembre.

Detingut un home per dotze robatoris amb força en negocis de Santa Pola

Un home de 45 anys ha sigut detingut com a presumpte autor de dotze robatoris amb força en establiments de Santa Pola. El jutge ha decretat la seua llibertat amb càrrecs després de la instrucció de la Guàrdia Civil.

Pérez Llorca carrega contra la comissió de la DANA i parla d’“instrumentalitzar el dolor”

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha acusat la comissió d’investigació de la DANA al Congrés d’“instrumentalitzar el dolor” i ha defensat que només el PP ha assumit responsabilitats polítiques. També ha descartat acollir menors migrants de Ceuta i ha qualificat la situació d’“invasió”.