Un infermer assassina a més de cent pacients a Alemanya

 Segons ha informat el canal rus de notícies ‘RT’, un infermer alemany ha matat a més de cent pacients. L’infermer va induir cap a una insuficiència cardíaca a les seues víctimes per a tractar de reviure’ls més tard, segons creuen les autoritats. L’assassí li l’ha condemnat a cadena perpètua. Este crim li l’ha qualificat de, «el pitjor assassí en sèrie de la postguerra a Alemanya».

  

  

Nomenat com Niels Hoegel per l’audiència —per a preservar la seua identitat—, actualment està complint una sentència en Oldenburg a Baixa Saxònia. L’home de 40 anys va administrar intencionalment injeccions letals de medicació cardíaca per a detenir el cor dels pacients que després van tractar de reviure. Hoegel va dir que, «gaudia la sensació de ser un salvador heroic».

  

  

Això no obstant, açò semblava ser solament la punta d’un iceberg, ja que l’assaig va veure la confirmació de Hoegel en administrar una sobredosi de drogues a 90 pacients, 30 dels quals van ser fatals. Després de l’admissió de l’infermer, es va iniciar una recerca sobre uns 130 casos de mort, que semblaven ser sospitosos. A l’agost, les autoritats van dir que creien que l’infermer havia matat almenys a 86 persones, mentre que les proves toxicologies d’altres 41 estaven pendents.

 

«Vuitanta-quatre assassinats ens deixen sense paraules», va dir en eixe moment el cap de la policia d’Oldenburg, Johann Kuehme. «Per si no fos poc, hem d’acceptar que l’escala real dels assassinats és probablement moltes vegades pitjor», i va agregar que algunes de les víctimes de Hoegel haurien sigut cremades.

  

  

El número de morts ara ha augmentat, ja que les autoritats van dir el dijous, 9 de novembre, que l’assassí podria estar involucrat en 38 casos en una clínica d’Oldenburg i 62 en un hospital de Delmenhorst. Tanmateix, el nombre podria augmentar encara més, ja que els investigadors esperen que s’exhumen més restes a Turquia.

  

  

Si és culpable, Hoegel pot ser l’assassí més letal en el període de postguerra del país germà. La fiscalia espera presentar càrrecs addicionals contra ell a principis de 2018.

Últimes notícies

El Vila-real castiga l’Atlètic amb una primera part letal (4-1)

El Vila-real marxa al descans amb un contundent 4-1 davant l'Atlètic gràcies a la seua eficàcia al contraatac, amb gols de Parell, Ayoze, Mikautadze i Pape Gueye.

El Fertiberia Port de Sagunt ascendix a Asobal després d’un agònic 18-17 davant Agustins

El Fertiberia Port de Sagunt torna a la Lliga Asobal dos anys després en imposar-se per 18-17 a la Fundació Agustins Alacant en una final igualada marcada per les parades decisives de Dani Martínez.

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.