Un infermer assassina a més de cent pacients a Alemanya

 Segons ha informat el canal rus de notícies ‘RT’, un infermer alemany ha matat a més de cent pacients. L’infermer va induir cap a una insuficiència cardíaca a les seues víctimes per a tractar de reviure’ls més tard, segons creuen les autoritats. L’assassí li l’ha condemnat a cadena perpètua. Este crim li l’ha qualificat de, «el pitjor assassí en sèrie de la postguerra a Alemanya».

  

  

Nomenat com Niels Hoegel per l’audiència —per a preservar la seua identitat—, actualment està complint una sentència en Oldenburg a Baixa Saxònia. L’home de 40 anys va administrar intencionalment injeccions letals de medicació cardíaca per a detenir el cor dels pacients que després van tractar de reviure. Hoegel va dir que, «gaudia la sensació de ser un salvador heroic».

  

  

Això no obstant, açò semblava ser solament la punta d’un iceberg, ja que l’assaig va veure la confirmació de Hoegel en administrar una sobredosi de drogues a 90 pacients, 30 dels quals van ser fatals. Després de l’admissió de l’infermer, es va iniciar una recerca sobre uns 130 casos de mort, que semblaven ser sospitosos. A l’agost, les autoritats van dir que creien que l’infermer havia matat almenys a 86 persones, mentre que les proves toxicologies d’altres 41 estaven pendents.

 

«Vuitanta-quatre assassinats ens deixen sense paraules», va dir en eixe moment el cap de la policia d’Oldenburg, Johann Kuehme. «Per si no fos poc, hem d’acceptar que l’escala real dels assassinats és probablement moltes vegades pitjor», i va agregar que algunes de les víctimes de Hoegel haurien sigut cremades.

  

  

El número de morts ara ha augmentat, ja que les autoritats van dir el dijous, 9 de novembre, que l’assassí podria estar involucrat en 38 casos en una clínica d’Oldenburg i 62 en un hospital de Delmenhorst. Tanmateix, el nombre podria augmentar encara més, ja que els investigadors esperen que s’exhumen més restes a Turquia.

  

  

Si és culpable, Hoegel pot ser l’assassí més letal en el període de postguerra del país germà. La fiscalia espera presentar càrrecs addicionals contra ell a principis de 2018.

Últimes notícies

Chelva i Utiel freguen els 40 graus en una nova jornada de calor extrema

Les màximes han arribat hui fins als 39,8 graus en municipis de linterior de la província de València, en una jornada amb avís taronja dAemet per calor extrema. Ademuz ha tornat a batre el seu rècord de temperatura més alta en un mes de setembre.

Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim

Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.