10.8 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Intenta emportar-se a una xiqueta de 3 anys quan passejava amb la seua àvia

 

Un home de 27 anys ha sigut detingut a Nova York per l’intent de segrest d’una xiqueta de 3 anys en el barri del Bronx dilluns passat 11 d’octubre. Les càmeres de seguretat de la zona van aconseguir captar els moments de tensió en els quals un home agafa en braços a la menor i intenta portar-li-la.

En el moment en el qual es van produir els fets la xiqueta caminava pel carrer acompanyat per la seua àvia que, davant el succeït, va aconseguir l’ajuda d’altres vianants que finalment van aconseguir detindre el segrest.

 

Els vianants van detindre al segrestador

 

Segons el testimoniatge de testimonis consultats per mitjans americans, l’indigent va agarrar de sobte a la xiqueta i va intentar portar-li-la embolicada en una manta. “No va aconseguir anar molt lluny perquè molta gent va intentar detindre-ho”-relata alleujat el treballador d’una gasolinera pròxima.

En vista que se li complicava la situació, l’home va permetre escapar a la xicoteta i va emprendre la seua escapatòria, pujat al seu escúter.

Els serveis d’emergència no van tardar a arribar al lloc de l’ocorregut per a procedir a la detenció de l’home que va ser arrestat a pocs quilòmetres del lloc.

Després de ser detingut, ara se li imputen els delictes d’intent de segrest, detenció il·legal i atemptat contra la integritat física d’un menor.

Últimes notícies

La Generalitat intensifica la negociació per a obrir vols de llarga distància als Estats Units i explora la Xina i el Japó

La Generalitat ha accelerat les converses amb aerolínies per a aconseguir vols directes de llarga distància des de la Comunitat Valenciana, amb prioritat als Estats Units i amb vista a la Xina i el Japó. També ha defés una segona pista a Alacant-Elx i l'ampliació de Manises per a sostindre el creixement.

Alliberat un noruec segrestat per la banda sueca Dalen a Alacant: quatre detinguts

La Policia Nacional ha alliberat a Alacant a un ciutadà noruec i ha detingut a quatre sospitosos. La banda sueca Dalen va exigir 800.000 corones i va enviar vídeos amb colps

L’ex secretari de Presidència nega que informara a Mazón sobre un confinament per la DANA

L'ex secretari de Presidència ha negat que informara a Carlos Mazón sobre la consulta de Salomé Pradas per a confinar la província durant la DANA. L'Advocacia va veure encaix legal, però no va haver-hi sol·licitud formal d'informe.

El PP demana en Les Corts declarar zona catastròfica els municipis danyats per la borrasca Harry

El PP ha presentat en Les Corts una proposició no de llei perquè el Govern declare zona catastròfica als municipis afectats per la borrasca Harry. La iniciativa inclou ajudes, obres de protecció i la paralització de partions de costes.

Detingut un home per tràfic de drogues en un local d’oci nocturn de Vinaròs

Un operatiu conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local en la matinada del 19 de gener va acabar amb la detenció d'un home de 42 anys en un bar de copes. Li van intervindre 14,5 grams de cocaïna, diners fraccionats i deu bitllets falsos de 50 euros.

Més de 30.000 visitants han passat per l’expositor de la Comunitat Valenciana en la jornada inaugural de FITUR

Més de 30.000 professionals i institucionals han passat per l'expositor de la Comunitat Valenciana en la jornada inaugural de FITUR. L'estratègia ha combinat agenda, tecnologia i gastronomia per a guanyar visibilitat i negoci.

La Generalitat intensifica les negociacions per a obrir vols directes als Estats Units i mira a la Xina i el Japó

La Generalitat ha intensificat contactes amb aerolínies per a obrir vols directes de llarga distància des de la Comunitat Valenciana als Estats Units i avançar a Àsia. A més, urgix més capacitat en els aeroports amb una segona pista a Alacant-Elx i l'ampliació de Manises

Adif manté nou punts amb limitacions de velocitat en la línia Madrid-València

Adif manté quatre trams a 160 km/h i cinc a 200 km/h en la línia Madrid-València. A Madrid-Barcelona només queden sis punts a 230 km/h després de les revisions.