Intenta emportar-se a una xiqueta de 3 anys quan passejava amb la seua àvia

 

Un home de 27 anys ha sigut detingut a Nova York per l’intent de segrest d’una xiqueta de 3 anys en el barri del Bronx dilluns passat 11 d’octubre. Les càmeres de seguretat de la zona van aconseguir captar els moments de tensió en els quals un home agafa en braços a la menor i intenta portar-li-la.

En el moment en el qual es van produir els fets la xiqueta caminava pel carrer acompanyat per la seua àvia que, davant el succeït, va aconseguir l’ajuda d’altres vianants que finalment van aconseguir detindre el segrest.

 

Els vianants van detindre al segrestador

 

Segons el testimoniatge de testimonis consultats per mitjans americans, l’indigent va agarrar de sobte a la xiqueta i va intentar portar-li-la embolicada en una manta. “No va aconseguir anar molt lluny perquè molta gent va intentar detindre-ho”-relata alleujat el treballador d’una gasolinera pròxima.

En vista que se li complicava la situació, l’home va permetre escapar a la xicoteta i va emprendre la seua escapatòria, pujat al seu escúter.

Els serveis d’emergència no van tardar a arribar al lloc de l’ocorregut per a procedir a la detenció de l’home que va ser arrestat a pocs quilòmetres del lloc.

Després de ser detingut, ara se li imputen els delictes d’intent de segrest, detenció il·legal i atemptat contra la integritat física d’un menor.

Últimes notícies

Set autors espanyols, entre ells la valenciana Laura Pérez, opten als Premis Eisner 2026

Set creadors espanyols, amb la il·lustradora valenciana Laura Pérez com un dels noms destacats, figuren entre els nominats als Premis Eisner 2026 en diverses de les seues categories.

Olasagasti apel·la a l’empenyiment de l’afició del Llevant per a aconseguir la permanència davant el Mallorca

Jon Ander Olasagasti subratlla que el suport de l'afició del Llevant serà clau enfront del Mallorca, rival directe per la permanència, després de l'impuls que va suposar guanyar a Vigo.

La Comunitat Valenciana usarà detectors de radiofreqüència en la pròxima PAU per a frenar el frau

La Comunitat Valenciana implantarà en la pròxima PAU detectors de radiofreqüència per a localitzar dispositius electrònics ocults i exigirà mòbils totalment apagats i sense rellotges a l'aula.

Greu un home atropellat pel tramvia després de caure a la via a Alacant

Un home de 48 anys ha resultat ferit greu en caure de manera accidental a la via del tramvia a Alacant i ser atropellat per un comboi de la línia 2, la qual cosa va obligar a interrompre el servici durant 20 minutos.

El Centre del Carme reivindica a 60 artistes marcats per la dana en la mostra Genealogies del territori

El Centre del Carme presenta l'exposició Genealogies del territori, amb obres de 60 artistes afectats per la dana, que reflexionen sobre el territori, la memòria i la petjada de l'aigua.

Educació cita als sindicats el dilluns per a reprendre la negociació en plena vaga del professorat

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats docents el dilluns a les 16 hores per a la segona reunió de la Taula sectorial des de l'inici de la vaga indefinida, després d'una proposta considerada insuficient per les organitzacions sindicals.

El Consell acusa a Arcadi España d’ignorar la carta de Pérez Llorca sobre finançament

El conseller José Antonio Rovira retrau al ministre Arcadi España que no haja respost a la carta enviada per Juanfran Pérez Llorca el 30 de març i dubte que el Govern aprove un nou model de finançament autonòmic.

Vox acusa a la Generalitat de falta de lideratge en la gestió de la dana de 2024

Vox sosté en les seues conclusions a la comissió d'investigació de Les Corts que la gestió de la dana de 2024 va evidenciar greus carències de lideratge i coordinació per part de la Generalitat i del Govern central.