16.6 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Intenta emportar-se a una xiqueta de 3 anys quan passejava amb la seua àvia

 

Un home de 27 anys ha sigut detingut a Nova York per l’intent de segrest d’una xiqueta de 3 anys en el barri del Bronx dilluns passat 11 d’octubre. Les càmeres de seguretat de la zona van aconseguir captar els moments de tensió en els quals un home agafa en braços a la menor i intenta portar-li-la.

En el moment en el qual es van produir els fets la xiqueta caminava pel carrer acompanyat per la seua àvia que, davant el succeït, va aconseguir l’ajuda d’altres vianants que finalment van aconseguir detindre el segrest.

 

Els vianants van detindre al segrestador

 

Segons el testimoniatge de testimonis consultats per mitjans americans, l’indigent va agarrar de sobte a la xiqueta i va intentar portar-li-la embolicada en una manta. “No va aconseguir anar molt lluny perquè molta gent va intentar detindre-ho”-relata alleujat el treballador d’una gasolinera pròxima.

En vista que se li complicava la situació, l’home va permetre escapar a la xicoteta i va emprendre la seua escapatòria, pujat al seu escúter.

Els serveis d’emergència no van tardar a arribar al lloc de l’ocorregut per a procedir a la detenció de l’home que va ser arrestat a pocs quilòmetres del lloc.

Després de ser detingut, ara se li imputen els delictes d’intent de segrest, detenció il·legal i atemptat contra la integritat física d’un menor.

Últimes notícies

Paterna ensenya als seus veïns a reconéixer les sirenes d’emergència i reaccionar a temps

L'Ajuntament ha iniciat formacions amb sons reals, pautes de confinament i evacuació i material pràctic per a actuar davant diferents riscos.

Castro apel·la a la marató i demana màxim lliurament abans del Llevant-Elx

El tècnic del Llevant va insistir que la Lliga és una marató i que cada jornada s'afrontarà com una final. Abans de rebre a l'Elx, va reclamar suport i paciència amb els reforços.

Detinguts huit menors per l’agressió a un jove a l’eixida d’una discoteca a Alacant

Huit menors, de 14 a 16 anys, han sigut detinguts per la seua presumpta implicació en l'agressió a un jove de 16 anys fora d'una discoteca de la Platja de Sant Joan. El cas ha sigut remés a la Fiscalia de Menors per a decidir les mesures a adoptar.

L’Horta Sud convida als voluntaris de la dana a tornar com a turistes

L'Horta Sud llança en Fitur 2026 la campanya 'Torna a l'Horta Sud' perquè els qui van ajudar després de la dana tornen com a turistes, redescobrisquen la zona i donen suport a l'economia local.

La Generalitat recupera 50 quilòmetres de camins forestals a Xert després de la dana

La Generalitat ha reparat 50 km de camins i pistes forestals a Xert amb 1,1 milions després de la dana. L'actuació s'integra en un pla de 93 milions per a recuperar 2.755 km i reforçar la prevenció d'incendis.

Acaba l’alerta groga per fenòmens costaners a Alacant i seguix l’avís per vent

Emergències ha decretat la fi de l'alerta groga per fenòmens costaners en tota la costa d'Alacant, però manté els avisos per vent. L'avís continua actiu a l'interior nord de Castelló, interior sud de València i en tota la província d'Alacant.

Bombers contenen la propagació d’un incendi al costat d’una nau en el polígon de Carrús

El foc declarat en l'exterior d'una nau del polígon de Carrús afecta a apilaments de cartó, plàstic i restes de desballestament. No hi ha ferits i es preveuen diverses hores de treball.

Diversos detinguts per la mort d’un home a Benifaió després d’un incendi simulat

Diverses persones han sigut detingudes com a presumptes responsables de l'assassinat d'un home a Benifaió i de simular un incendi per a encobrir-lo. La investigació seguix sota secret judicial i l'autòpsia va descartar que la mort es deguera al foc.