Intenta emportar-se a una xiqueta de 3 anys quan passejava amb la seua àvia

 

Un home de 27 anys ha sigut detingut a Nova York per l’intent de segrest d’una xiqueta de 3 anys en el barri del Bronx dilluns passat 11 d’octubre. Les càmeres de seguretat de la zona van aconseguir captar els moments de tensió en els quals un home agafa en braços a la menor i intenta portar-li-la.

En el moment en el qual es van produir els fets la xiqueta caminava pel carrer acompanyat per la seua àvia que, davant el succeït, va aconseguir l’ajuda d’altres vianants que finalment van aconseguir detindre el segrest.

 

Els vianants van detindre al segrestador

 

Segons el testimoniatge de testimonis consultats per mitjans americans, l’indigent va agarrar de sobte a la xiqueta i va intentar portar-li-la embolicada en una manta. «No va aconseguir anar molt lluny perquè molta gent va intentar detindre-ho»-relata alleujat el treballador d’una gasolinera pròxima.

En vista que se li complicava la situació, l’home va permetre escapar a la xicoteta i va emprendre la seua escapatòria, pujat al seu escúter.

Els serveis d’emergència no van tardar a arribar al lloc de l’ocorregut per a procedir a la detenció de l’home que va ser arrestat a pocs quilòmetres del lloc.

Després de ser detingut, ara se li imputen els delictes d’intent de segrest, detenció il·legal i atemptat contra la integritat física d’un menor.

Últimes notícies

Dos anys de presó per agredir sexualment una dona coneguda a través d’una app a Busot

Un home de 43 anys ha sigut condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment una dona que havia conegut per una aplicació de contactes i a la qual va obligar a mantindre relacions sexuals en contra de la seua voluntat al domicili d’ella, a Busot (Alacant). La pena queda en suspens durant dos anys i inclou una indemnització de 8.000 euros, llibertat vigilada i ordre d’allunyament.

Extingit l’incendi forestal de Beniarbeig després de més de set hores de treball

Els bombers han donat per extingit a les 22.18 hores l’incendi declarat a primera hora de la vesprada a Beniarbeig, a la Marina Alta, en una zona de canyar i matoll prop del riu Girona.

Dos anys de presó per agredir sexualment una dona coneguda en una aplicació de cites

Un home de 43 anys ha sigut condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment una dona que havia conegut en una aplicació de contactes. La pena ha quedat en suspens durant dos anys i inclou una indemnització de 8.000 euros i cinc anys d’allunyament i llibertat vigilada.

Extingit l’incendi forestal de Beniarbeig, a la vora del riu Girona

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha donat per extingit l’incendi forestal declarat a Beniarbeig, a la Marina Alta, a les 22.18 hores de dijous.

Desmantellades sis fàbriques il·legals de tabac amb més de 20 milions de cigarrets

La Guàrdia Civil ha detingut 50 persones i ha desmantellat sis fàbriques clandestines de tabac en una macrooperació internacional amb seu en diverses províncies, entre elles Alacant, amb més de 20 milions de cigarrets i 38,4 tones de tabac intervinguts.

Aemet activa l’avís groc per fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló i València

Aemet ha activat per a este divendres un avís groc per pluges de fins a 20 litres en una hora i tempestes fortes a l’interior sud de Castelló i nord de València, mentre persisteixen les altes temperatures a l’interior d’Alacant.

Aemet activa l’avís groc per fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló i València

Aemet ha activat per a este divendres, de 15 a 22 hores, l’avís groc per pluges intenses i tempestes a l’interior sud de Castelló i nord de València, i manté avisos per calor en punts de les tres províncies.

Els WhatsApp entre Mazón i Catalá revelen que ja parlaven de “desenes de morts” a les 23.27 hores de la dana

Els missatges de WhatsApp aportats al jutjat mostren que Carlos Mazón va advertir María José Catalá a les 23.27 hores del 29 d’octubre de 2024 que hi havia “desenes de morts” per la dana, i revelen també dubtes interns sobre protocols i gestió municipal de l’emergència.