Intervenen 18 sacs de fulla de tabac amb un valor de 30.000 euros en Onda

 

Efectius de la Guàrdia Civil han intervingut en la localitat d’Onda, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), 18 sacs de fulla de tabac classe ‘strip’ amb un valor en el mercat negre d’uns 30.000 euros, segons ha informat l’Institut Armat en un comunicat.

 

L’actuació està emmarcada dins de les accions que la Guàrdia Civil feta en la província contra el contraban de tabac adquirit fora de la Xarxa d’Expenedories de l’Estat, i va ser duta a terme per la Patrulla de Fiscal i Davanteres (PAFIF) de Borriana, juntament amb el suport d’altres Unitats pertanyents al Lloc de la Guàrdia Civil d’Onda.

 

L’operatiu ha tingut lloc este dilluns quan agents van vore com en un carrer d’Onda hi havia una furgoneta de transport de mercaderies descarregant diferents sacs, el que va resultar cridaner als guàrdies civils que van comprovar el contingut dels sacs.

 

Es tractava de 18 sacs de tabac de 10 quilos cada un, és a dir, un pes total de 180 quilos. Als sacs els faltaven documents que acreditaren el seu control fiscal i legal situació tributària. A demés, no es va poder acreditar sanitàriament, pel que es va procedir a la seua confiscació. El tabac, amb un valor de 30.000 euros en el mercat negre, ha quedat baix la disposició de l’autoritat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca afronta a Les Corts una nova sessió de control amb crítiques de PSPV i Compromís i una pregunta de Vox sobre immigració

El president respondrà dimecres a qüestions sobre la seua gestió al capdavant de la Generalitat i sobre l’impacte econòmic de la immigració en els serveis públics

Les Arts estrena ‘Les filles de Bernarda’, una nova coproducció de dansa amb Taiat Dansa

Les Arts estrena el 17 d’abril ‘Les filles de Bernarda’, una proposta de dansa, música en viu i documental dins de Dansa València.

La Comunitat Valenciana lidera la compra d’habitatge per part d’estrangers no residents a Espanya

La Comunitat Valenciana va concentrar el 40 % de les compres d’habitatge de persones estrangeres no residents en el segon semestre de 2025.

L’incendi de Tibi evoluciona favorablement després de calcinar entre 8 i 10 hectàrees

Els bombers continuen treballant en l’incendi de Tibi, ja controlat, després de cremar entre 8 i 10 hectàrees al Maigmó.

El temps a la Comunitat Valenciana: pujen les temperatures i es manté l’oratge estable

La Comunitat Valenciana viurà dijous i divendres amb cel poc núvol i temperatures a l’alça, amb brumes al litoral i vent fluix.

Intervingut un patinet elèctric que arribava a quasi 90 km/h i conduït per un menor

La Policia Local de Castelló intervé un patinet elèctric que arribava a 89,9 km/h i tramita tres sancions al conductor menor d’edat.

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.