Intervenen 18 sacs de fulla de tabac amb un valor de 30.000 euros en Onda

 

Efectius de la Guàrdia Civil han intervingut en la localitat d’Onda, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), 18 sacs de fulla de tabac classe ‘strip’ amb un valor en el mercat negre d’uns 30.000 euros, segons ha informat l’Institut Armat en un comunicat.

 

L’actuació està emmarcada dins de les accions que la Guàrdia Civil feta en la província contra el contraban de tabac adquirit fora de la Xarxa d’Expenedories de l’Estat, i va ser duta a terme per la Patrulla de Fiscal i Davanteres (PAFIF) de Borriana, juntament amb el suport d’altres Unitats pertanyents al Lloc de la Guàrdia Civil d’Onda.

 

L’operatiu ha tingut lloc este dilluns quan agents van vore com en un carrer d’Onda hi havia una furgoneta de transport de mercaderies descarregant diferents sacs, el que va resultar cridaner als guàrdies civils que van comprovar el contingut dels sacs.

 

Es tractava de 18 sacs de tabac de 10 quilos cada un, és a dir, un pes total de 180 quilos. Als sacs els faltaven documents que acreditaren el seu control fiscal i legal situació tributària. A demés, no es va poder acreditar sanitàriament, pel que es va procedir a la seua confiscació. El tabac, amb un valor de 30.000 euros en el mercat negre, ha quedat baix la disposició de l’autoritat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

CLABE reunix 200 editors i directius de mitjans en un congrés clau sobre intel·ligència artificial i espanyol digital

La cita celebrada en La Rioja reforça el debat sobre el futur del periodisme, els drets d’autor i els nous models de negoci en l’ecosistema mediàtic

Mazón recorre la negativa al fet que l’Audiència revise documents clau de la DANA

La defensa de Carlos Mazón recorre la decisió del jutjat de Catarroja que rebutja enviar a l'Audiència Provincial documents concrets del cas de la DANA i denuncia indefensió.

Alacant obri la negociació per a continuar sent port d’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'alcalde d'Alacant confirma que ja s'han iniciat les negociacions per a mantindre a la ciutat com a port d'eixida de The Ocean Race després de 2027, secundat per Generalitat i Diputació, i destaca l'impacte econòmic i d'innovació de l'esdeveniment.

Puig reivindica a la universitat enfront de la cultura fake i el negacionismo

Ximo Puig defén en l'UJI el paper de la universitat i de l'educació humanista com a barrera davant la cultura fake, les faules i l'auge del negacionismo.

Mallorca i València es juguen un respir clau en la lluita per la permanència

Mallorca i València obrin la jornada 33 de LaLiga EA Sports en un dol directe per la permanència. Els dos equips busquen un triomf que els done aire i els permeta posar terra pel mig amb el descens.

Corberán reafirma la seua confiança en la plantilla del València malgrat la falta de punts

Carlos Corberán defén la implicació de la plantilla del València abans de visitar al Mallorca, admet que l'equip hauria de portar més punts i assumix la lluita per la permanència.

Calor i estabilitat per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La penúltima setmana d'abril comença en la Comunitat Valenciana amb temperatures per damunt dels 25 graus, ambient estable i risc de ruixats vespertins amb tempesta a l'interior nord.

Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral

Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.