Intervenen 18 sacs de fulla de tabac amb un valor de 30.000 euros en Onda

 

Efectius de la Guàrdia Civil han intervingut en la localitat d’Onda, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), 18 sacs de fulla de tabac classe ‘strip’ amb un valor en el mercat negre d’uns 30.000 euros, segons ha informat l’Institut Armat en un comunicat.

 

L’actuació està emmarcada dins de les accions que la Guàrdia Civil feta en la província contra el contraban de tabac adquirit fora de la Xarxa d’Expenedories de l’Estat, i va ser duta a terme per la Patrulla de Fiscal i Davanteres (PAFIF) de Borriana, juntament amb el suport d’altres Unitats pertanyents al Lloc de la Guàrdia Civil d’Onda.

 

L’operatiu ha tingut lloc este dilluns quan agents van vore com en un carrer d’Onda hi havia una furgoneta de transport de mercaderies descarregant diferents sacs, el que va resultar cridaner als guàrdies civils que van comprovar el contingut dels sacs.

 

Es tractava de 18 sacs de tabac de 10 quilos cada un, és a dir, un pes total de 180 quilos. Als sacs els faltaven documents que acreditaren el seu control fiscal i legal situació tributària. A demés, no es va poder acreditar sanitàriament, pel que es va procedir a la seua confiscació. El tabac, amb un valor de 30.000 euros en el mercat negre, ha quedat baix la disposició de l’autoritat.

Últimes notícies

Triomf del Valencia Basket en la pròrroga (118-117) en el primer duel de semifinals davant el Joventut

El Valencia Basket ha obert l’eliminatòria de semifinals de la Lliga Endesa amb una victòria ajustada per 118-117 davant l’Asisa Joventut al Roig Arena, després d’una pròrroga molt disputada.

El professorat valencià aposta per suspendre la vaga i rebutja 6 dels 7 punts d’Educació

Un 67 % dels docents que han participat en la consulta sindical ha apostat per parar la vaga indefinida i, d’ells, un 71 % preferix suspendre-la per mantindre les mobilitzacions actives.

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.

Jorge Bellver oferix el seu càrrec al president de la Generalitat després de ser imputat pel cas Azud

El director general de Transparència, Jorge Bellver, ha posat el seu càrrec a disposició del president de la Generalitat després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua imputació en el cas Azud. També ha demanat la suspensió temporal de la seua militància en el PP de la Comunitat Valenciana.

Diego López passa per quiròfan a Madrid pel trencament del lligament del genoll dret

L’extrem del Valencia Diego López ha sigut operat a Madrid del trencament del lligament creuat anterior del genoll dret i romandrà en observació abans de rebre l’alta hospitalària.

El president del Castelló promet que l’equip tornarà encara més fort després del colp de l’ascens

El president del CD Castellón, Haralabos Voulgaris, llança un missatge d’ànim després de quedar-se a les portes de l’ascens davant l’Almería i reivindica el creixement del club, la plantilla i l’entrenador Pablo Hernández.

Affengruber explica com fitxar per l’Elx l’ha obert la porta al Mundial

El central austríac de l’Elx David Affengruber assegura des de Califòrnia que la seua arribada al club fa dos anys ha sigut clau per disputar el Mundial amb Àustria.

Morant acusa Mazón de preocupar-se només per la imatge durant la DANA del 29-O

Diana Morant denuncia que al Govern de Carlos Mazón el 29 d octubre de 2024 només li preocupava la imatge. El PSPV-PSOE exigeix que Juanfran Pérez Llorca li retire l acta de diputat i cese els consellers que van gestionar la DANA.