13.9 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

Intervenen 18 sacs de fulla de tabac amb un valor de 30.000 euros en Onda

 

Efectius de la Guàrdia Civil han intervingut en la localitat d’Onda, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), 18 sacs de fulla de tabac classe ‘strip’ amb un valor en el mercat negre d’uns 30.000 euros, segons ha informat l’Institut Armat en un comunicat.

 

L’actuació està emmarcada dins de les accions que la Guàrdia Civil feta en la província contra el contraban de tabac adquirit fora de la Xarxa d’Expenedories de l’Estat, i va ser duta a terme per la Patrulla de Fiscal i Davanteres (PAFIF) de Borriana, juntament amb el suport d’altres Unitats pertanyents al Lloc de la Guàrdia Civil d’Onda.

 

L’operatiu ha tingut lloc este dilluns quan agents van vore com en un carrer d’Onda hi havia una furgoneta de transport de mercaderies descarregant diferents sacs, el que va resultar cridaner als guàrdies civils que van comprovar el contingut dels sacs.

 

Es tractava de 18 sacs de tabac de 10 quilos cada un, és a dir, un pes total de 180 quilos. Als sacs els faltaven documents que acreditaren el seu control fiscal i legal situació tributària. A demés, no es va poder acreditar sanitàriament, pel que es va procedir a la seua confiscació. El tabac, amb un valor de 30.000 euros en el mercat negre, ha quedat baix la disposició de l’autoritat.

Últimes notícies

Emergències gestiona en dos dies 624 incidents pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

Emergències i el 1·1·2 han gestionat 624 incidents pel vent en dos dies, amb 314 a València. Es desactiven les alertes per vent i seguix l'avís costaner.

València Basket busca passar pàgina en la seua visita a Estepona

El conjunt taronja afronta a Estepona el seu primer partit després de l'eliminació europea, amb la volta de Queralt Casas i la baixa de Leo Fiebich. Burgos demana màxima mentalitat.

El temporal de vent deixa ratxes de 148 km/h a Xodos i deu intervencions a la província de València

L'episodi de vent ha deixat una ratxa màxima de 148 km/h a Xodos i ha motivat deu actuacions de bombers a la província de València. L'avís groc s'ha mantingut en quasi tota la Comunitat Valenciana.

Retards en les línies C1 i C2 de Rodalia València pel vent en la catenària

C1 i C2 de Rodalia València registren retards, detencions i possibles canvis de recorregut per danys en la catenària causats pel vent. El tram Alfafar-València Nord s'ha resolt, però entre La Pobla Llarga i Xàtiva se circula per via única; Metrovalencia opera amb normalitat.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat suma sis de les deu més altes d’Espanya

El vent de ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 °C en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana. La regió va col·locar sis registres entre les deu màximes del país, amb 26,1 °C a Miramar.

Tres detinguts per una onada de robatoris en cotxes per a sostraure balises V-16 a Sant Vicent

Tres hòmens han sigut detinguts per una cadena de robatoris en una sola matinada a Sant Vicent del Raspeig. Buscaven balises V-16, a més de ferramentes i diners.

Aemet ha establit l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres este dissabte

Aemet ha establit per al dissabte un avís taronja en el litoral d'Alacant per ones de 3 a 4 metres i vent del sud-oest de 60-70 km/h. Abans regixen avisos grocs per vent i fenòmens costaners a Alacant, València i Castelló.

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.