16.1 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Investiguen una estafa que oferix proves gratuïtes de coronavirus a domicili

Dona fent compra online a través del mòbil

Estafa | GTRES

 

La Guàrdia Civil de València estan investigant una possible estafa en telefonades efectuades per empreses fantasma per a oferir proves gratuïtes de coronavirus a domicili amb l’objectiu de robar o agredir sexualment a la víctima, segons ha informat en un comunicat.

 

Es tractaria d’empreses fantasma que telefonen a les cases per a oferir proves gratuïtes sobre el coronavirus i es dirigixen especialment a persones vulnerables.

 

L’objectiu seria, segons les mateixes fonts, poder robar, estafar o també agredir sexualment a les persones que viuen en les cases. Per això, la Guàrdia Civil recomana molta prudència i, davant el dubte, cridar per a comprovar-ho als telèfons d’emergències 062.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Qingtian reunix per l’Any Nou xinés als fills de la seua diàspora a Espanya

El comtat xinés de Qingtian es convertix per la Festa de la Primavera en punt de retrobament per a jóvens criats a Espanya, entre rituals, família i distància.

Pérez Llorca i Torres copresidirán la primera reunió de la Comissió Mixta de la dana en Riba-roja

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana en la Comunitat celebrarà el dimecres la seua primera reunió a Riba-roja de Túria, copresidida per Juanfran Pérez Llorca i Ángel Víctor Torres. La trobada fixarà l'orde del dia i coordinarà competències entre administracions.

Els ERTO van afectar 762 empreses i 16.670 treballadors en la Comunitat Valenciana en 2025

Els ERTO es van reduir en 2025: 4.506 procediments i 124.921 treballadors a Espanya. En la Comunitat Valenciana va haver-hi 762 empreses amb ERTO i 16.670 empleats afectats.

PLD Space firma la primera missió espacial privada espanyola amb Sateliot per a 2027

PLD Space i Sateliot han tancat un contracte per a llançar en 2027 dos satèl·lits 5G D2D amb el coet Miura 5 des de la Guaiana Francesa. Suposa la primera missió espacial privada cent per cent espanyola.

Intervenen 608 quilos de marihuana en una empresa de La Safor que exportava a Europa

La Guàrdia Civil ha detingut a cinc persones i ha intervingut 608 quilos de marihuana en una empresa de cànem a La Safor. El negoci exportava a Europa i presentava indicis d'explotació laboral i manipulació prohibida.

Els ERTO van caure un 37,6% en 2025 i van afectar 16.670 treballadors en la Comunitat Valenciana

Els ERTO van caure un 37,6% en 2025 fins a 4.506 procediments i van afectar 124.921 treballadors. En la Comunitat Valenciana va haver-hi 16.670 afectats i 762 empreses amb expedients.

Emergències alça totes les alertes per vent i fenòmens costaners en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha establit este dimarts la fi de les alertes per vent i per fenòmens costaners en la Comunitat Valenciana després de 30 dies de ponent. Aemet encara preveu ratxes molt fortes a l'interior al matí i una millora el dimecres.

Cel poc nuvolós i pujada de temperatures, amb vent fort a l’interior este dimarts

Cels poc nuvolosos o buidats i lleuger ascens de les temperatures, amb vent de l'oest i nord-oest moderat a fort i ratxes molt fortes a l'interior al matí. Aemet preveu demà núvols alts, mínimes en descens i nou episodi de vent de l'oest.