Anuncios

Investiguen a Pedro Cortés després d’una denúncia d’un jugador, menor d’edat, del València CF per tocaments

 

El Jutjat de Primera Instància i Instrucció 1 de Paterna, en l’Horta (València), investiga la denúncia d’un jugador de la pedrera del València CF contra l’expresident del club i actual delegat de la Selecció Espanyola de Futbol Pedro Cortés per presumptes tocaments.

 

Segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV), el jutjat va obrir les diligències el mes de novembre passat a causa d’una denúncia dirigida contra Cortés pels presumptes tocaments. El denunciat està investigat en el marc d’una causa per un presumpte delicte d’abús sexual a menor d’edat.

Anuncios

 

La presumpta víctima, d’entre 16 i 17 anys, va patir els tocaments quan Cortés el portava en el seu cotxe a l’escola del València CF, tal com ha publicat L’Espanyol. La família va denunciar els fets a finals del passat any i el futbolista va aportar uns missatges de Whatsapp per a donar suport a la seua versió.

 

El club s’ha pronunciat en un comunicat

El club ha emés un comunicat sobre este tema i ha indicat que des del moment en què va tindre coneixement dels fets, la seua «prioritat» ha sigut acompanyar al jugador i a la seua família per a garantir el seu benestar i atendre les seues necessitats «en uns moments tan difícils».

 

Recorda que els presumptes fets van passar fora de les instal·lacions i que estan sent investigats per les autoritats, a la disposició de les que s’ha posat el València CF «dins de la més absoluta discreció». En este sentit, el València CF ha recordat que «tots tenim la responsabilitat de respectar als afectats i evitar les especulacions que puguen causar més dolor. El Club no tolerarà cap acte sensible que cause més angoixa als afectats», ha postil·lat.

 

També ha destacat que el València CF i l’Acadèmia del València CF compten amb el personal professional i els controls «necessaris» per a protegir i detectar esta classe d’infraccions i mantindre un entorn segur. «Continuarem vetlant perquè les nostres mesures són rigoroses per a salvaguardar el benestar de tots els membres del València CF», ha assegurat. Finalment, el Club, respectant la presumpció d’innocència, ha mostrat la seua confiança en la justícia per a la resolució d’este assumpte.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Les tempestes descarreguen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny i quasi 500 llamps a Alacant

Les tempestes d'este dissabte deixen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny, quasi 500 llamps sobretot a Alacant i diverses incidències ateses pels bombers.

La dona ingressada a Alacant per possible hantavirus dona negatiu en la primera PCR

La primera PCR realitzada a la dona ingressada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat resultat negatiu, encara que es manté el protocol amb una segona prova i l'aïllament preventiu.

La Policia Nacional investiga la violació d’una jove de 18 anys en la Marina de València

La Unitat de Família i Dona de la Policia Nacional investiga la violació amb penetració patida per una jove de 18 anys de matinada en la zona de l'aparcament de la Marina de València.

Elx i Alabés firmen un empat patit que deixa el descens encara obert

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit tibant marcat per la pluja i la por de fallar, un resultat que a penes millora la seua situació en la lluita per la permanència.

Elx i Alabés firmen un empat tibant que no buida el fantasma del descens

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit marcat per la tensió i la necessitat de punts, un resultat que manté als dos equips molt prop del descens.

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.
Anuncios