Investiguen a Pedro Cortés després d’una denúncia d’un jugador, menor d’edat, del València CF per tocaments

 

El Jutjat de Primera Instància i Instrucció 1 de Paterna, en l’Horta (València), investiga la denúncia d’un jugador de la pedrera del València CF contra l’expresident del club i actual delegat de la Selecció Espanyola de Futbol Pedro Cortés per presumptes tocaments.

 

Segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV), el jutjat va obrir les diligències el mes de novembre passat a causa d’una denúncia dirigida contra Cortés pels presumptes tocaments. El denunciat està investigat en el marc d’una causa per un presumpte delicte d’abús sexual a menor d’edat.

 

La presumpta víctima, d’entre 16 i 17 anys, va patir els tocaments quan Cortés el portava en el seu cotxe a l’escola del València CF, tal com ha publicat L’Espanyol. La família va denunciar els fets a finals del passat any i el futbolista va aportar uns missatges de Whatsapp per a donar suport a la seua versió.

 

El club s’ha pronunciat en un comunicat

El club ha emés un comunicat sobre este tema i ha indicat que des del moment en què va tindre coneixement dels fets, la seua «prioritat» ha sigut acompanyar al jugador i a la seua família per a garantir el seu benestar i atendre les seues necessitats «en uns moments tan difícils».

 

Recorda que els presumptes fets van passar fora de les instal·lacions i que estan sent investigats per les autoritats, a la disposició de les que s’ha posat el València CF «dins de la més absoluta discreció». En este sentit, el València CF ha recordat que «tots tenim la responsabilitat de respectar als afectats i evitar les especulacions que puguen causar més dolor. El Club no tolerarà cap acte sensible que cause més angoixa als afectats», ha postil·lat.

 

També ha destacat que el València CF i l’Acadèmia del València CF compten amb el personal professional i els controls «necessaris» per a protegir i detectar esta classe d’infraccions i mantindre un entorn segur. «Continuarem vetlant perquè les nostres mesures són rigoroses per a salvaguardar el benestar de tots els membres del València CF», ha assegurat. Finalment, el Club, respectant la presumpció d’innocència, ha mostrat la seua confiança en la justícia per a la resolució d’este assumpte.

Últimes notícies

L’incendi d’El Saler queda controlat però continuen tancats accessos i platges

L’incendi forestal intencionat a la Devesa d’El Saler, que ha cremat 36 hectàrees, ha quedat controlat i la majoria de veïns ja han tornat a les seues vivendes, tot i que continuen tancats el bosc, les platges i diversos accessos viaris.

Les víctimes de la DANA tornen a València per denunciar que encara no tenen respostes

Les associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 s’han concentrat a la plaça de la Verge de València per exigir la fi de l’aforament de Carlos Mazón i reclamar respostes sobre la gestió de la tragèdia en què moriren 231 persones.

Brugué es lluïx amb un doblet en la golejada del Levante al Betis

Roger Brugué ha firmat dos gols en la victòria del Levante per 5-2 davant el Betis i ha explicat que tenia moltes ganes de marcar en casa en Primera Divisió. El davanter reivindica el treball de l’equip i demana un any tranquil per a l’afició granota.

El Levante goleja el Betis i s’estrena amb un 5-2 al Ciutat

El Levante ha derrotat el Betis per 5-2 al Ciutat de València en la jornada 3 de LaLiga EA Sports, amb un doblet decisiu de Roger Brugué en la segona part.

La modernització del viver de La Yesa reforça la producció de planta autòctona

La Conselleria de Medi Ambient ha modernitzat el viver forestal de La Yesa amb un nou túnel de cultiu i 30 taules de producció per a incrementar la planta autòctona destinada a projectes de restauració ecològica a la Comunitat Valenciana.

Desallotgen un hotel de Benidorm per un incendi en un transformador

Un incendi en un transformador d'Iberdrola ha obligat a desallotjar de manera preventiva l'hotel Mont Park de Benidorm. No s'han registrat ferits ni persones ateses pels servicis sanitaris.

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.