Investiguen a Pedro Cortés després d’una denúncia d’un jugador, menor d’edat, del València CF per tocaments

 

El Jutjat de Primera Instància i Instrucció 1 de Paterna, en l’Horta (València), investiga la denúncia d’un jugador de la pedrera del València CF contra l’expresident del club i actual delegat de la Selecció Espanyola de Futbol Pedro Cortés per presumptes tocaments.

 

Segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV), el jutjat va obrir les diligències el mes de novembre passat a causa d’una denúncia dirigida contra Cortés pels presumptes tocaments. El denunciat està investigat en el marc d’una causa per un presumpte delicte d’abús sexual a menor d’edat.

 

La presumpta víctima, d’entre 16 i 17 anys, va patir els tocaments quan Cortés el portava en el seu cotxe a l’escola del València CF, tal com ha publicat L’Espanyol. La família va denunciar els fets a finals del passat any i el futbolista va aportar uns missatges de Whatsapp per a donar suport a la seua versió.

 

El club s’ha pronunciat en un comunicat

El club ha emés un comunicat sobre este tema i ha indicat que des del moment en què va tindre coneixement dels fets, la seua «prioritat» ha sigut acompanyar al jugador i a la seua família per a garantir el seu benestar i atendre les seues necessitats «en uns moments tan difícils».

 

Recorda que els presumptes fets van passar fora de les instal·lacions i que estan sent investigats per les autoritats, a la disposició de les que s’ha posat el València CF «dins de la més absoluta discreció». En este sentit, el València CF ha recordat que «tots tenim la responsabilitat de respectar als afectats i evitar les especulacions que puguen causar més dolor. El Club no tolerarà cap acte sensible que cause més angoixa als afectats», ha postil·lat.

 

També ha destacat que el València CF i l’Acadèmia del València CF compten amb el personal professional i els controls «necessaris» per a protegir i detectar esta classe d’infraccions i mantindre un entorn segur. «Continuarem vetlant perquè les nostres mesures són rigoroses per a salvaguardar el benestar de tots els membres del València CF», ha assegurat. Finalment, el Club, respectant la presumpció d’innocència, ha mostrat la seua confiança en la justícia per a la resolució d’este assumpte.

Últimes notícies

Pérez Llorca apel·la a la unitat del PPCV i presenta el partit com el futur de la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca destaca a Elx que la unitat interna és clau per al futur del PPCV i de la Comunitat Valenciana, i carrega contra la gestió del Botànic i del Govern de Pedro Sánchez.

Ràfegues de 80 km/h, llamps i granís en les tormentes del sud de Castelló i nord de València

Tormentes de pas ràpid han afectat esta vesprada el sud de Castelló i el nord de València amb ràfegues de fins a 80 km/h, llamps que estan provocant incendis i granís en diversos municipis.

El Centre del Carme connecta l’herència de Juana Francés amb l’art actual en ‘Memorias del suelo’

El Centre del Carme Cultura Contemporània exhibix fins al 4 d’octubre ‘Memorias del suelo’, una mostra col·lectiva que revisa la influència de Juana Francés en artistes actuals a partir de les morfologies del sòl i les seues problemàtiques ambientals i socials.

Marcos Benavent, el ‘yonqui del dinero’, haurà d’ingressar en presó pel cas Imelsa

La Audiencia Provincial de València ha citat l’exgerent d’Imelsa Marcos Benavent per comunicar-li la fermesa de la seua primera condemna i instar-lo a ingressar en presó pel cas Imelsa.

Caballero defensa amb wasaps la gestió municipal de València durant la DANA i carrega contra Bernabé

El portaveu del govern municipal de València, Juan Carlos Caballero, assegura que els missatges del grup de WhatsApp de l’equip de govern demostren el treball fet durant la DANA i acusa la delegada del Govern, Pilar Bernabé, d’haver estat absent i de criticar injustament els bombers.

Enginyeria Aeronàutica de la UPV aconseguix la nota de tall més alta amb un 13,504

Enginyeria Aeronàutica de la UPV ha registrat la nota de tall més alta de la Comunitat Valenciana amb un 13,504, mentre que Medicina a la UV torna a ser el grau més demanat en primera opció.

Dimitrievski i Cenk s’afegixen a la pretemporada del València CF a Paterna

El porter Stole Dimitrievski i el central Cenk Özkacar s’han incorporat a la primera setmana de pretemporada del València CF a Paterna, amb el tur encara buscant eixida i l’equip preparant la concentració a Girona.

Alicant avançarà les vacacions escolars de Setmana Santa de 2027 fins al Dilluns Sant

Els col·legis i instituts dAlicant han acordat avançar les vacacions de Setmana Santa de 2027 al Dilluns Sant i allargar-les fins al Dimecres de Pasqua, amb tres dies autonòmics permutats i tres jornades locals no lectives en desembre i abril.