Investiguen a Pedro Cortés després d’una denúncia d’un jugador, menor d’edat, del València CF per tocaments

 

El Jutjat de Primera Instància i Instrucció 1 de Paterna, en l’Horta (València), investiga la denúncia d’un jugador de la pedrera del València CF contra l’expresident del club i actual delegat de la Selecció Espanyola de Futbol Pedro Cortés per presumptes tocaments.

 

Segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV), el jutjat va obrir les diligències el mes de novembre passat a causa d’una denúncia dirigida contra Cortés pels presumptes tocaments. El denunciat està investigat en el marc d’una causa per un presumpte delicte d’abús sexual a menor d’edat.

 

La presumpta víctima, d’entre 16 i 17 anys, va patir els tocaments quan Cortés el portava en el seu cotxe a l’escola del València CF, tal com ha publicat L’Espanyol. La família va denunciar els fets a finals del passat any i el futbolista va aportar uns missatges de Whatsapp per a donar suport a la seua versió.

 

El club s’ha pronunciat en un comunicat

El club ha emés un comunicat sobre este tema i ha indicat que des del moment en què va tindre coneixement dels fets, la seua «prioritat» ha sigut acompanyar al jugador i a la seua família per a garantir el seu benestar i atendre les seues necessitats «en uns moments tan difícils».

 

Recorda que els presumptes fets van passar fora de les instal·lacions i que estan sent investigats per les autoritats, a la disposició de les que s’ha posat el València CF «dins de la més absoluta discreció». En este sentit, el València CF ha recordat que «tots tenim la responsabilitat de respectar als afectats i evitar les especulacions que puguen causar més dolor. El Club no tolerarà cap acte sensible que cause més angoixa als afectats», ha postil·lat.

 

També ha destacat que el València CF i l’Acadèmia del València CF compten amb el personal professional i els controls «necessaris» per a protegir i detectar esta classe d’infraccions i mantindre un entorn segur. «Continuarem vetlant perquè les nostres mesures són rigoroses per a salvaguardar el benestar de tots els membres del València CF», ha assegurat. Finalment, el Club, respectant la presumpció d’innocència, ha mostrat la seua confiança en la justícia per a la resolució d’este assumpte.

Últimes notícies

Dos hòmens rescatats en helicòpter a Petrer per un colp de calor en plena ona de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de l'Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d'ells patira un colp de calor i quedara en estat greu.

Rescaten dos senderistes a Petrer per un colp de calor en plena onada de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de la Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d’ells patira un colp de calor greu en plena onada de calor.

La ramaderia extensiva es reforça com a barrera contra incendis després del foc de Soneja

Miguel Barrachina defensa la ramaderia extensiva com a eina clau contra els incendis forestals després del foc de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees, i destaca les ajudes i incentius per a mantindre esta activitat en el món rural.

La ramaderia extensiva es reivindica com a clau contra els incendis després del foc de Soneja

El conseller Miguel Barrachina ha defensat la ramaderia extensiva com el cortafoc més eficaç després de l’incendi de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees a l’Alt Palància.

Ecologistes porten a jutjat l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions mediambientals

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València i els dragats a València i Sagunt, que consideren il·legals per falta d’avaluació ambiental actualitzada.

El Marató València guarda les últimes estreles però assegura compromisos, no promeses

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, ha avançat que encara queden atletes d’elit per confirmar per a la carrera del 6 de desembre i ha defés que només anuncien acords tancats. També ha explicat les dificultats econòmiques actuals de l’atletisme i el nou patrocini amb el Valencia Club de Atletismo.

El Marató València guarda encara alguna estrella però només anuncia compromisos ferms

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, avança que queden atletes d’elit per confirmar el 6 de desembre i defensa una política d’anuncis basada en compromisos tancats, en un context de fortes dificultats econòmiques per a l’atletisme.

Ecologistes porten a judici l’ampliació nord del port de València per infringir la normativa ambiental

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions ambientals en els dragats de València i Sagunt.