22.3 C
València
Dimecres, 11 febrer, 2026

Isabel Gemio tanca la seua etapa en Atresmedia colpejada per la mort del xiquet d’11 anys que col·laborava en el seu programa

 

Tant Isabel Gemio com el seu equip de ‘Te doy mi palabra’ d’Onda Cero passen per un delicat moment després de perdre al seu col·laborador més jove: Rubén Darío, el xiquet d’11 anys que tenia una secció en el programa dedicada a la literatura.

  

  

Quasi sense paraules, Isabel Gemio anunciava la trista notícia en directe recentment, després de conéixer que el xicotet havia mort a Sevilla després d’una llarga lluita contra la malaltia rara que patia.

  

  

Poc després de conéixer-se la notícia, la presentadora es prepara per a abandonar la ràdio d’Atresmedia després de 14 anys i ho fa colpejada per la tragèdia de la pèrdua del xicotet, una de les seues apostes més personals d’esta temporada.

  

  

Cada cap de setmana, el xiquet parlava en ‘Te doy mi palabra’ de llibres, literatura, contes… una secció que va començar després de realitzar una entrevista en l’estiu de 2016 i en la qual va explicar que li encantava llegir i que era fan de Mario Vargas Llosa.

  

  

«Vaig a escriure una novel·la autobiogràfica: ‘Un entre 200.000’. Em submergisc molt en els meus contes i així visc aventures de forma diferent», assegurava. Una setmana després, Isabel va tornar a posar-se en contacte amb ell per a llançar-li una proposta.

Últimes notícies

Pérez Llorca creu que no tindrà problemes amb Vox pel cas de les VPP d’Alacant

El president de la Generalitat va assegurar que la resposta davant les presumptes irregularitats en l'adjudicació de VPP ha sigut transparent i contundent. Va defendre a la conselleria i va descartar que el cas deteriore la seua relació amb Vox.

Bernabé titlla de desficaci la rebaixa fiscal i acusa a Pérez Llorca de submís a Feijóo

Pilar Bernabé ha criticat la bonificació del 99% de l'impost de successions anunciada per Pérez Llorca i ha reclamat prioritzar el finançament. També ha acusat a Feijóo de mantindre un no a tot sense alternatives.

Bernabé retrau al PP un café per a tots en vivenda i alerta de favoritismes

Pilar Bernabé ha acusat el PP d'aplicar un model de vivenda pública de café per a tots que, al seu juí, afavorix a càrrecs i afins i pervertix la finalitat social.

Replanten més de 10.000 exemplars de posidònia per a restaurar tres hectàrees del litoral mediterrani

Acció Posidònia ha reintroduït més de 10.000 plantes per a recuperar tres hectàrees a Balears, Catalunya, Comunitat Valenciana i Murcia. El projecte, el major fins a la data al Mediterrani, combina voluntariat, cultiu 'in vitro' i formació.

Últim tram per a blindar el subministrament d’aigua a València i la seua àrea metropolitana

La EMSHI ha iniciat l'últim tram que unirà les potabilitzadores de La Presa i El Realón per a garantir el proveïment a València davant incidències greus. La fase, amb 13,5 milions d'inversió i finalització prevista en 2027, reforça la xarxa que atén 1,7 milions en 51 municipis

L’alcalde d’Alacant desoïx les demandes de dimissió i se centra en la gestió després del cas de les VPP

Luis Barcala ha evitat respondre a les peticions de dimissió per les suposades irregularitats en l'adjudicació de VPP en Platja de Sant Joan i ha insistit que la seua prioritat és la gestió i aclarir l'ocorregut.

La jutgessa de la DANA cita a 39 testimonis entre agents mediambientals i bombers forestals

La magistrada que investiga la gestion de la DANA del 29 d'octubre de 2024 ha acordat telefonar a 39 nous testimonis. Busca reconstruir la vigilància de rius i barrancs i el flux d'avisos a la poblacion.

L’Ajuntament sancionarà a Compromís per omplir València de cartells en la seua campanya contra Catalá

El consistori anuncia sancions a Compromís per una campanya de cartells que apel·la a l'alcaldessa i denuncia problemes en el transport públic. Catalá critica l'acció i defén que els polítics han de donar exemple.