Isabel Gemio tanca la seua etapa en Atresmedia colpejada per la mort del xiquet d’11 anys que col·laborava en el seu programa

 

Tant Isabel Gemio com el seu equip de ‘Te doy mi palabra’ d’Onda Cero passen per un delicat moment després de perdre al seu col·laborador més jove: Rubén Darío, el xiquet d’11 anys que tenia una secció en el programa dedicada a la literatura.

  

  

Quasi sense paraules, Isabel Gemio anunciava la trista notícia en directe recentment, després de conéixer que el xicotet havia mort a Sevilla després d’una llarga lluita contra la malaltia rara que patia.

  

  

Poc després de conéixer-se la notícia, la presentadora es prepara per a abandonar la ràdio d’Atresmedia després de 14 anys i ho fa colpejada per la tragèdia de la pèrdua del xicotet, una de les seues apostes més personals d’esta temporada.

  

  

Cada cap de setmana, el xiquet parlava en ‘Te doy mi palabra’ de llibres, literatura, contes… una secció que va començar després de realitzar una entrevista en l’estiu de 2016 i en la qual va explicar que li encantava llegir i que era fan de Mario Vargas Llosa.

  

  

«Vaig a escriure una novel·la autobiogràfica: ‘Un entre 200.000’. Em submergisc molt en els meus contes i així visc aventures de forma diferent», assegurava. Una setmana després, Isabel va tornar a posar-se en contacte amb ell per a llançar-li una proposta.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’aeroport d’Alacant bat rècord al febrer amb 1,2 milions de passatgers i 8.002 vols

La terminal d'Alacant-Elx Miguel Hernández va registrar una mica més de 1,2 milions de viatgers al febrer (+5,3% interanual) i una xifra històrica de 8.002 operacions. L'internacional va créixer un 7,3% i va compensar la caiguda del 7,5% del trànsit nacional

Agricultura ha invertit 26,4 milions a Chiva pels danys de la dana

El Ministeri d'Agricultura ha destinat 26,4 milions a Chiva entre ajudes directes i obres per a recuperar vivers, regadius, parcel·les i camins danyats per la dana. Les actuacions continuen en marxa i la xifra final d'inversió pot augmentar.

El Monnegre serà el corredor verd més llarg d’Alacant amb zones per a frenar inundacions

La Generalitat destinarà 3,5 milions per a transformar el riu Monnegre en un corredor verd de 20 quilòmetres amb zones de laminació, senderes i reforestació.

Mor un home de 59 anys després d’un tret al balcó de la seua casa a Alacant

Un home de 59 anys, de nacionalitat colombiana, ha mort en la nit d'este dimecres després de rebre un tret mentres era al balcó de la seua vivenda a Alacant. El succés va ocórrer sobre les 22.00 a Carolines Altes; la Policia investiga i no hi ha detencions.

El Monnegre serà el corredor verd més llarg d’Alacant amb 20 km i zones inundables

La Generalitat destinarà 3,5 milions per a transformar el riu Monnegre en un corredor verd de 20 km amb zones de laminació i àrees inundables per a mitigar riuades.

Condemnat a 11 anys de presó per set robatoris en vivendes d’Alacant i El Campello

L'Audiència Provincial d'Alacant ha confirmat 11 anys de presó per a un home que va assaltar set vivendes entre gener i febrer de 2025. El tribunal manté els atenuants de reparació del mal i alteració mental i l'agreujant de reincidència.

Tres detinguts a Paterna per vendre cocaïna i amenaçar amb armes a clients deutors

La Policia ha arrestat a dos hòmens i una dona per presumpte narcotràfic i amenaces a clients morosos a Paterna. Es van confiscar cocaïna, una arma simulada i diners.

Kambwala entrarà en la convocatòria per a Vitòria i Pau Navarro és dubte

Willy Kambwala torna després de set mesos i entrarà en la llista del Vila-real per a visitar a l'Alabés a Vitòria. Pau Navarro és dubte a costa de l'entrenament de hui.