Isabel Gemio tanca la seua etapa en Atresmedia colpejada per la mort del xiquet d’11 anys que col·laborava en el seu programa

 

Tant Isabel Gemio com el seu equip de ‘Te doy mi palabra’ d’Onda Cero passen per un delicat moment després de perdre al seu col·laborador més jove: Rubén Darío, el xiquet d’11 anys que tenia una secció en el programa dedicada a la literatura.

  

  

Quasi sense paraules, Isabel Gemio anunciava la trista notícia en directe recentment, després de conéixer que el xicotet havia mort a Sevilla després d’una llarga lluita contra la malaltia rara que patia.

  

  

Poc després de conéixer-se la notícia, la presentadora es prepara per a abandonar la ràdio d’Atresmedia després de 14 anys i ho fa colpejada per la tragèdia de la pèrdua del xicotet, una de les seues apostes més personals d’esta temporada.

  

  

Cada cap de setmana, el xiquet parlava en ‘Te doy mi palabra’ de llibres, literatura, contes… una secció que va començar després de realitzar una entrevista en l’estiu de 2016 i en la qual va explicar que li encantava llegir i que era fan de Mario Vargas Llosa.

  

  

«Vaig a escriure una novel·la autobiogràfica: ‘Un entre 200.000’. Em submergisc molt en els meus contes i així visc aventures de forma diferent», assegurava. Una setmana després, Isabel va tornar a posar-se en contacte amb ell per a llançar-li una proposta.

Últimes notícies

Ribó insta a Compromís a accelerar la designació d’Oltra com a candidata a l’Alcaldia de València

Joan Ribó reclama a l'executiva local de Compromís que agilitze els tràmits interns perquè Mónica Oltra siga proclamada candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals.

Bendodo exigix al Govern un esborrany de Pressupostos per a alleujar l’asfíxia de diputacions i ajuntaments

Elías Bendodo reclama al Govern un esborrany de Pressupostos Generals de l'Estat per a frenar l'escanyament financer que, segons el PP, patixen diputacions i ajuntaments. Dirigents populars denuncien un mal econòmic mensual milionari i la falta de reforma del finançament local i autonòmic.

Luís Castro lamenta que Carlos Espí no haja sigut convocat per Espanya i mira ja a la pròxima temporada

Luís Castro admet que li hauria agradat veure a Carlos Espí amb la selecció espanyola i avança que el Llevant afrontarà un estiu complex mentres planifica la pròxima temporada i les renovacions.

Riquelme veu preocupant que la selecció no tinga jugadors del Reial Madrid en el Mundial

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, considera preocupant que Espanya afrontara el Mundial sense futbolistes del club i reclama un debat entre projectes.

Marcelino veu molt difícil entrenar a Espanya la pròxima temporada

Marcelino García Toral, que posa fi a la seua etapa al Vila-real, considera poc probable dirigir a un equip espanyol el pròxim curs i s'obri seriosament a entrenar a l'estranger.

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.