Isabel Gemio tanca la seua etapa en Atresmedia colpejada per la mort del xiquet d’11 anys que col·laborava en el seu programa

 

Tant Isabel Gemio com el seu equip de ‘Te doy mi palabra’ d’Onda Cero passen per un delicat moment després de perdre al seu col·laborador més jove: Rubén Darío, el xiquet d’11 anys que tenia una secció en el programa dedicada a la literatura.

  

  

Quasi sense paraules, Isabel Gemio anunciava la trista notícia en directe recentment, després de conéixer que el xicotet havia mort a Sevilla després d’una llarga lluita contra la malaltia rara que patia.

  

  

Poc després de conéixer-se la notícia, la presentadora es prepara per a abandonar la ràdio d’Atresmedia després de 14 anys i ho fa colpejada per la tragèdia de la pèrdua del xicotet, una de les seues apostes més personals d’esta temporada.

  

  

Cada cap de setmana, el xiquet parlava en ‘Te doy mi palabra’ de llibres, literatura, contes… una secció que va començar després de realitzar una entrevista en l’estiu de 2016 i en la qual va explicar que li encantava llegir i que era fan de Mario Vargas Llosa.

  

  

«Vaig a escriure una novel·la autobiogràfica: ‘Un entre 200.000’. Em submergisc molt en els meus contes i així visc aventures de forma diferent», assegurava. Una setmana després, Isabel va tornar a posar-se en contacte amb ell per a llançar-li una proposta.

Últimes notícies

Requena reunirà per primera vegada Plácido Domingo, Ainhoa Arteta i Antonio Gandía en una gala lírica

Plácido Domingo, Ainhoa Arteta i Antonio Gandía actuaran junts per primera vegada este diumenge a Requena, en una gala de zarzuela del Festival Internacional de Música la Vendimia y el Vino. El concert se celebrarà al Teatre Principal a les 22.00 hores, dins de la Fira i Festa de la Verema.

Cauen tres butroners que havien furtat 120.000 euros en bancs de Montserrat i Benetússer

La Guàrdia Civil ha detingut tres butroners quan preparaven un nou assalt a Benifaió, després d’haver furtat més de 120.000 euros en sucursals de Montserrat i Benetússer. Dos dels arrestats han ingressat ja a la presó per ordre judicial.

Nit històrica a València amb una mínima sufocant de 30,9 graus

València ha viscut la nit més càlida des que hi ha registres, amb una mínima de 30,9 graus, i altres punts de la Comunitat Valenciana també han marcat valors excepcionals. Aemet ha indicat que les dades són provisionals i que la mínima podria baixar si es registren tempestes de vesprada.

Una nova tecnologia 3D permet localitzar millor les arítmies cardíaques

Un equip de la Universitat Politècnica de València lidera el projecte EPICA+, que combina ECGI, intel·ligència artificial i gemels digitals per a reconstruir en 3D l’activitat elèctrica del cor i localitzar amb més precisió les arítmies cardíaques. La tecnologia ja es troba en fase de validació clínica en pacients de València i Barcelona sotmesos a procediments d’ablació.

Risc extrem d’incendis hui a la Comunitat Valenciana després de 37 focs en un dia

La Comunitat Valenciana viu hui una jornada de risc extrem d'incendis després de registrar 37 focs dimecres, amb una nit molt calorosa i humida per a la vegetació i consorcis de bombers reforçant crides a la prudència.

Un jove de 22 anys mata presumptament son tio amb un ganivet a Massanassa

La Guàrdia Civil ha detingut a Massanassa un jove de 22 anys, de nacionalitat colombiana, acusat de matar son tio de 43 anys amb un arma blanca després d’una discussió al carrer. El detingut es troba en dependències policials mentre continuen les investigacions.

Una nit d’infern tèrmic bateix rècords a la meteorologia valenciana

La nit de dimecres a dijous ha deixat temperatures entre 35 i 39 graus en prop de cent localitats valencianes, amb ponent molt càlid i rècords nocturns com els 37,3 graus de Nules.

Dijous amb ruixats, tronades fortes i granís a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta este dijous ruixats i tronades localment fortes, amb granís i ratxes molt intenses de vent, després d’un dimecres de calor rècord. Les mínimes pujaran en el litoral, mentres que les màximes baixaran en la major part del territori.