Isabel Gemio tanca la seua etapa en Atresmedia colpejada per la mort del xiquet d’11 anys que col·laborava en el seu programa

 

Tant Isabel Gemio com el seu equip de ‘Te doy mi palabra’ d’Onda Cero passen per un delicat moment després de perdre al seu col·laborador més jove: Rubén Darío, el xiquet d’11 anys que tenia una secció en el programa dedicada a la literatura.

  

  

Quasi sense paraules, Isabel Gemio anunciava la trista notícia en directe recentment, després de conéixer que el xicotet havia mort a Sevilla després d’una llarga lluita contra la malaltia rara que patia.

  

  

Poc després de conéixer-se la notícia, la presentadora es prepara per a abandonar la ràdio d’Atresmedia després de 14 anys i ho fa colpejada per la tragèdia de la pèrdua del xicotet, una de les seues apostes més personals d’esta temporada.

  

  

Cada cap de setmana, el xiquet parlava en ‘Te doy mi palabra’ de llibres, literatura, contes… una secció que va començar després de realitzar una entrevista en l’estiu de 2016 i en la qual va explicar que li encantava llegir i que era fan de Mario Vargas Llosa.

  

  

«Vaig a escriure una novel·la autobiogràfica: ‘Un entre 200.000’. Em submergisc molt en els meus contes i així visc aventures de forma diferent», assegurava. Una setmana després, Isabel va tornar a posar-se en contacte amb ell per a llançar-li una proposta.

Últimes notícies

Chelva i Utiel freguen els 40 graus en una nova jornada de calor extrema

Les màximes han arribat hui fins als 39,8 graus en municipis de linterior de la província de València, en una jornada amb avís taronja dAemet per calor extrema. Ademuz ha tornat a batre el seu rècord de temperatura més alta en un mes de setembre.

Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim

Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.