12.5 C
València
Dijous, 18 desembre, 2025

Jack Rogan, un xiquet autista amb pensaments de suïcidi: «Tant de bo la meua mare em matara»

Imagen de Jack Rogan

Imatge de Jack Rogan de | ‘Liverpool Echo’

 

Jack Rogan, un xiquet de 8 anys, ha escrit unes doloroses notes de suïcidi mentre intentava matar-se amb unes tisores. El xicotet, que va ser diagnosticat amb autisme a Liverpool, Anglaterra, va deixar, a més, uns missatges molt pertorbadors. «Tant de bo siguera normal, però no ho soc», «Odie la meua vida» i «Tant de bo la meua mare em matara», han sigut només alguns dels preocupants missatges del xicotet. 

 

En este sentit, algunes fonts pròximes a l’entorn familiar del xiquet també asseguren que Jack va dir «per favor, oblideu-vos tots de mi» i «vull que em cremen viu», l’any passat, segons recull el diari ‘Mirror’. La seua mare, Kerri Linell, de 43, va ser qui va decidir portar-lo a l’hospital després d’intentar suïcidar-se amb unes tisores. 

 

 

Imagen de las notas de suicidio

Imatge de les notes de suïcidi  | ‘Liverpool Echo’

 

 

La mare  va esperar ajuda durant set setmanes 

Kerry, la seua mare, es va veure obligada, a més, a esperar set setmanes per aconseguir ajuda. Per la seua part, els doctors li van comunicar a la progenitora que no hi havia lliteres lliures en una unitat especial de tractaments. Tot i les dificultats, sí que van estar d’acord que l’angoixa que va patir Jack era greu. 

 

 

Imagen de Jack Rogan y Kerry Linell

Imatge de Jack Rogan i Kerry Linell | ‘Liverpool Echo’

 

La mare de Jack, agraeix a l’hospital on ha estat ingressat el xioctet, Alder Hey, situat a Liverpool, l’ajuda que ha rebut. Ara bé, creu que els professionals no tenen suficient formació per encarregar-se d’ell. Segons la progenitora, les intencions de suïcidi van començar després de patir dificultats per adaptar-se a la nova escola. «És una situació terrible, i ara se’m trenca l’ànima no poder donar-li el que necessita», assegura. A més, afegeix que Jack li ha escrit notes per demanar-li «que el mate»

 

Un hospital que no pot atendre a tot el món

Fonts pròximes a l’hospital anglès asseguren, però, que la seua prioritat «és garantir que els xiquets continuen segurs i cuidats» mentre treballen intensament darreres dels escenaris per «proporcionar un llit especialitzat l’abans possible». D’esta forma, fan referència a la difícil situació que travessen per aconseguir les lliteres necessàries per atendre tots els pacients que tenen. 

Amb tot, afegeixen que «durant este temps, sempre ens esforcem per proporcionar el suport més gran possible als nostres pacients i les seues famílies». 

 

Últimes notícies

Centenars es manifesten a València pels drets dels migrants

Centenars de persones han recorregut València, des de la plaça de bous fins al CIE de Sapadors, per a denunciar exclusió i reclamar garanties per a la població migrant.

El PSPV presenta la proposta de gestora a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per denúncies d’assetjament sexual

La direcció provincial del PSPV ha proposat una gestora per a l'agrupació d'Almussafes després de la denúncia per assetjament sexual contra l'alcalde, ja expulsat. La llista, amb Jorge Vidal al capdavant, queda a l'espera del vistiplau intern i federal.

Centenars es manifesten a València per a reclamar drets de les persones migrants

Centenars de persones han recorregut València per a exigir garanties efectives de drets per a la població migrant. La marxa va culminar davant el CIE de Sapadors.

Imputat l’alcalde de Jérica per agressió sexual a dos menors; el PP demana suspendre-li de militància

Un jutjat de Segorbe investiga a l'alcalde de Jérica per dos presumptes delictes d'agressió sexual a menors. El PP li cessa com a assessor en la Diputació i demana suspendre la seua militància, mentres el PSPV exigix la seua dimissió.

Broseta deixa la secretaria autonòmica de representació davant la UE amb una dimissió irrevocable

Pablo Broseta ha presentat la seua dimissió irrevocable com a secretari autonòmic de Representació davant la UE i les CCAA. Va anunciar la renúncia en X sense donar motius.

Morant demana als edils d’Almussafes respectar a la denunciant i acatar el decidit pel PSPV

Diana Morant ha reclamat al grup socialista d'Almussafes respecte a la denunciant d'assetjament i obediència a les mesures del partit, que ja ha actuat contra l'alcalde.

El Port d’Alacant rescindix el contracte de l’estructura en la bocana i activa concursos de fred i hidrogen

El consell ha resolt el contracte de l'estructura fixa en la bocana per incompliment del contractista i ha llançat concursos per a una nau frigorífica i una planta d'hidrogen verd.

Creu Roja distribuïx més de 1.800 jocs i joguets a famílies vulnerables d’Alacant

Creu Roja ha iniciat a Alacant el lliurament de més de 1.800 jocs i joguets per a famílies vulnerables per Nadal. Les donacions es classifiquen i arriben directament a les llars.